Gijp, brug en de Berlijnse muur toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee nu het cryptogram. Hint: het is een user in dit topic
Het eerste plaatje moet duidelijk depressie uitbeelden, ik ga voor Specularium.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee nu het cryptogram. Hint: het is een user in dit topic
Ik ook niet. Kan me er in ieder geval niets van herinneren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
Ik heb nog nooit dat type gesprekken gehad met mijn ouders. Ook niet over andere typische puberonderwerpen.
StrootGod ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De regels van God
[*]Geen gejank [ afbeelding ]
[*]Creëer meer mogelijkheid tot vermaak in een topic
[*]Laat je niet opdringen door de mening van Travel.
[*]Renske is de zoon van de schipper naast God. Behandel hem met respect
Het is toch niet zo moeilijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar moet je met je kind over beginnen dan? Dat je het veilig moet doen ofzo?
Oei, een vrouw die een man op zijn plaats wijst, daar kan marcodej niet tegen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
Wat denk jezelf mevrouw? Wat dacht je, kijk mij eens lekker scherp zijn?
Niet doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de weg, de waarheid en het leven.
Okayquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze vroeg ook niet of ik hetero was of al neukte
Nee, daar gaat het niet om. Het was nogal voorspelbaar wat ze probeerde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Oei, een vrouw die een man op zijn plaats wijst, daar kan marcodej niet tegen.
De zoon van de schipper?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De regels van God
[*]Geen gejank [ afbeelding ]
[*]Creëer meer mogelijkheid tot vermaak in een topic
[*]Laat je niet opdringen door de mening van Travel.
[*]Renske is de zoon van de schipper naast God. Behandel hem met respect
Verdommequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De oplossing:
[ afbeelding ]
Van het rijden over de van Brienenoordbrug wordt Gijp volledig mani(sch depressief).
[ afbeelding ]
De muur viel (zoals hier in beeld) in '89.
De oplossing was dus
mani89
-quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Toen mijn ouders daarover wilden beginnen zei dat ze moest opkanjeren uit mijn kamer. Ik was net aan het fappen op de BreakOut.
Pff daar kom je toch allemaal snel genoeg zelf achter. Verder hoeven je ouders toch ook niet wanneer je weer een smatje uit elkaar trekt. Het enige wat nodig is wordt je al op school geleerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk
Kind komt thuis en heeft vies woordje geleerd en wil weten wat het is. Uitleggen hoe het zit. The end.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De oplossing:
[ afbeelding ]
Van het rijden over de van Brienenoordbrug wordt Gijp volledig mani(sch depressief).
[ afbeelding ]
De oplossing was dus
mani89
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De oplossing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De oplossing was dus
mani89
Je zat goed met mani.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gijp, brug en de Berlijnse muur toch?
Pffff lastig...of is het mani?
Ben je boos? Pluk een roos!quote:
Ik moet zeggen, dat heb je best goed verzonnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De oplossing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De oplossing was dus
mani89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |