Ja, dat hebben we net te horen gekregen van Karina.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Katja was trouwens Jessica
Zie de TT Johannes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Katja was trouwens Jessica
Ik had het over zijn opmerking mbt de kijkcijfers.quote:
Gelukkig is er nog één iemand met verstand.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we net te horen gekregen van Karina.
#teamJohannes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog één iemand met verstand.
Laat ik het zo zeggen: je hebt nog niets gemist.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de flopshow en dit topic
Leuk, maar wat moeten we hier nou mee dan? Ze wilden lekekr gek rebels een revolutie, dat faalde, en nu moeten wij maar alles gaan oplossen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, het is allemaal geacteerd. Die kinderen slapen gewoon:
http://www.theatlanticwir(...)nd-disturbing/68586/
Dat is weer een hele andere vraag. De vraag is hier of het echt was of niet. Nou, dit was echt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Leuk, maar wat moeten we hier nou mee dan? Ze wilden lekekr gek rebels een revolutie, dat faalde, en nu moeten wij maar alles gaan oplossen?
Wordt het ontkend door Assad?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere vraag. De vraag is hier of het echt was of niet. Nou, dit was echt.
Dutch Oven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
Een scheet blijft ook altijd onder het dekbed hangen.
Meestal ruik ik even.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
Een scheet blijft ook altijd onder het dekbed hangen.
/Laatste rebus en dan geen rebussen meer. Serieus topic hierquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een nieuwe rubriek: het cryptogram
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
succes
René Brugmauer?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
succes
Ik pas, van cryptogrammen snap ik geen bal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
succes
OKee golferquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef Travel. het volgende:
[..]
/Laatste rebus en dan geen rebussen meer. Serieus topic hier
Hint: je kent 'mquote:
veel te moeilijk voor mijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
succes
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef Travel. het volgende:
[..]
Golfer heeft een kloon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef Travel. het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent een hol vat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel weer oppervlakkig zijn, maar echt boeien doet het me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |