Hopelijk met betere gasten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef ZaZoe het volgende:
Nog ff en dan ruilen we Knevel & Van den Brink weer in voor Pauw & Witteman
Weer één-gast-uitzendingen met Mark Rutte of Johen Kroef.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef ZaZoe het volgende:
Nog ff en dan ruilen we Knevel & Van den Brink weer in voor Pauw & Witteman
Dat gaat niet, want deze is dan nog niet dicht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef Travel. het volgende:
Oke nu gewoon even serieus jongens. Als jullie dit topic weer gaan vervuilen dan open ik halverwege gewoon een nieuwe hoor
Gisteren viel het best wel mee. Als de onderwerpen een beetje interessant zijn is het superserieus hierquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef Travel. het volgende:
Oke nu gewoon even serieus jongens. Als jullie dit topic weer gaan vervuilen dan open ik halverwege gewoon een nieuwe hoor
Ik heb gevoel dat deze posts averechts gaat werken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef Travel. het volgende:
Nou ja het kan wel, maar dat is die nieuwe gewoon apartquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want deze is dan nog niet dicht.
Buiten de reeks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die gaat dan op slot.quote:
Laat het me niet proberen hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
In jouw tijd mocht je niet buiten je eigen zuil neuken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Mijn ouders wisten ook niet wat ik deed hoor, gelukkig niet.
Ik denk dat het in mijn tijd nog veel erger was eigenlijk dan nu.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
[..]
In jouw tijd mocht je niet buiten je eigen zuil neuken.
Hij moest er van huilen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:11 schreef Monolith het volgende:
Laten we niet overdrijven, Maarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |