Is saai.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:13 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we vandaag met een groepje fractal of the mists gaan doen? Nog nooit gedaan, ben benieuwd.
Vertel er eens wat over, want ik heb het nog nooit gedaan. Wat ik erover las klinkt het als een gewone dungeon?quote:
Maar dan met puzzles. Erg hetzelfdequote:Op zondag 25 augustus 2013 11:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel er eens wat over, want ik heb het nog nooit gedaan. Wat ik erover las klinkt het als een gewone dungeon?
vanmiddag is dus en van de af en toe'squote:Op zondag 25 augustus 2013 11:43 schreef Vluuks het volgende:
Ik heb er zelf ook niet zo veel mee, ik doe het af en toe om zo stukje bij beetje 20 slot bags te sparen die je kan kopen met fractal relics, maar heb geen ambities om hoger te komen dan level 10 ofzo.
FAIL. Ik deed er vanochtend 2, die slaagden allebei. Eentje maar net in de laatste 10 secondenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
Event failedEven eten en dan doe ik nog een Clockworkje
En eerst mijn zakjes legen.
Ik haat jouquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FAIL. Ik deed er vanochtend 2, die slaagden allebei. Eentje maar net in de laatste 10 seconden
Die engineer, toevallig een norn? Ik heb besloten om verder te gaan met m'n lvl 12 norn ranger en misschien kunnen we samen levelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:45 schreef Lamabal het volgende:
Trouwens morgen mensen zin om te spelen?
IK heb een thief van 39 en guardian van 28.
Verder heb ik nog een necro van level 2 , en een engineer van level 15
Neen, charr. Dus helaasch. Maar ik wil wel nog een nieuwe character maken. Misschien dat je kan wachten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die engineer, toevallig een norn? Ik heb besloten om verder te gaan met m'n lvl 12 norn ranger en misschien kunnen we samen levelen.
Fine by me. Ik merk wel dat gw2 een stuk leuker is in gezelschap dus ik vind het prima.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Neen, charr. Dus helaasch. Maar ik wil wel nog een nieuwe character maken. Misschien dat je kan wachten?
Ik maak er nu 1 aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fine by me. Ik merk wel dat gw2 een stuk leuker is in gezelschap dus ik vind het prima.
Feitje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:51 schreef Lamabal het volgende:
HATELIJK dat ik moet dokken voor godveredomme een server transfer
Tja bij WoW kost het ook 25$ en daar betaal je ook nog eens een monthly fee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:51 schreef Lamabal het volgende:
HATELIJK dat ik moet dokken voor godveredomme een server transfer
Ja dat wel... daar gokken ze ook op natuurlijk dat je dat denktquote:
Hoogste is 39.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel... daar gokken ze ook op natuurlijk dat je dat denktTenzij je alleen maar wat low levels hebt, dan maakt het niet zoveel uit.
Dat kon wel, maar sinds de wallet kun je geen gold meer in je personal bank zetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
KUN je eigenlijk gold in je bank plaatsen (nooit geprobeerd, was nog niet nodig)? De bank is wel account bound dus ik weet niet wat er gebeurt als je alles wat je wil bewaren op de bank zet voordat je je characters delete...
Oh dus je kunt ook geen gold naar je alt sturen? Dan zou je evt. je gold op kunnen maken aan spul wat je later weer kunt verkopen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kon wel, maar sinds de wallet kun je geen gold meer in je personal bank zetten.
Het wordt automatisch in je bank geplaatst. En alles wat in je bank/locker zit, blijft bewaard. Ook al gooi je al je characters weg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
KUN je eigenlijk gold in je bank plaatsen (nooit geprobeerd, was nog niet nodig)? De bank is wel account bound dus ik weet niet wat er gebeurt als je alles wat je wil bewaren op de bank zet voordat je je characters delete...
Hoeft ook niet meer. al je alts hebben hetzelfde geld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus je kunt ook geen gold naar je alt sturen? Dan zou je evt. je gold op kunnen maken aan spul wat je later weer kunt verkopen...
Ah daar heeft hij wat aan! Dan gewoon uitkleden, deleten en transferen met die hap lijkt me. Alleen de soul bound spullen heb je dan niets meer aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:44 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Het wordt automatisch in je bank geplaatst. En alles wat in je bank/locker zit, blijft bewaard. Ook al gooi je al je characters weg.
Ow.. was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meer. al je als hebben hetzelfde geld.
Dat is wel goed om te weten! Niet dat ik mijn 10 toppers ooit weg zou doen, maar toch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:44 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Het wordt automatisch in je bank geplaatst. En alles wat in je bank/locker zit, blijft bewaard. Ook al gooi je al je characters weg.
Vooral hier is het kut als je niet kunt springen, met de Vista's. Sommige haal ik gewoon niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:49 schreef Vluuks het volgende:
Hahaha een lotgenoot, ik spring ook standaard in alle spellen waardeloos. Maakt niet uit wat voor spel het is.
Nee er zijn genoeg noobs. Als je tournamenten gaat doen kom je wel pro's tegen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef jogy het volgende:
Spvp heb ik ook nooit gedaan eigenlijk. zijn er alleen maar goede spelers met aangepaste keybindings of valt het wel mee? Ik kan de meeste basistruukjes wel maar in de heat of the moment druk ik zo maar atje random op de beschikbare knoppen.
Vraag het Guild Wars 2? Hebben een goed hulpsysteem voor dat soort dingen, en zijn best bereid dat soort dingen te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen? Ik kan mijn trial-account niet upgraden met een serial.
Al gedaan, heb nog geen antwoord. Wat bedoelen ze precies met "account name"? Mijn displaynaam?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vraag het Guild Wars 2? Hebben een goed hulpsysteem voor dat soort dingen, en zijn best bereid dat soort dingen te doen.
Ik ben timmmmm.20nogietsquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Al gedaan, heb nog geen antwoord. Wat bedoelen ze precies met "account name"? Mijn displaynaam?
Naam waar mee je inlogtquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Al gedaan, heb nog geen antwoord. Wat bedoelen ze precies met "account name"? Mijn displaynaam?
Ja, dat noemen ze displaynaam, maar daar kan ik blijkbaar niet mee inloggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben timmmmm.20nogiets
Je accountnaam is de naam met het cijfertje erachter
Ik log in met mijn e-mailadres.quote:
Precies, mij ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:57 schreef Vluuks het volgende:
Zo hoort het ook volgens mij, inloggen met je emailadres. Tenzij ze ineens iets veranderd hebben.
Ik hoop voor je dat het snel opgelost is. Maar meestal is de support wel vlot met dat soort dingen, ben zelf altijd snel geholpen.
inactive leader. KICKquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:26 schreef timmmmm het volgende:
Vanavond ook weer eens inloggen. Gisteren de hele dag offline geweest! Noes
Gebeurd nog genoeg in WVW hoor, wat zou je daar verbetert willen hebben? (behalve de matchmakings..)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef Questular het volgende:
En weer alleen maar saaie pve content... lekker WvW links laten liggen Anet dan komt het helemaal goed...
Om iemand op GW2 forum te quotenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:37 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Gebeurd nog genoeg in WVW hoor, wat zou je daar verbetert willen hebben? (behalve de matchmakings..)
Ik heb 2 sets gear zodat ik of gewoon wvw kan spelen of echt opzoek kan gaan naar 1 vs 1. Moet je wel elke keer je traits en skills veranderenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef Vluuks het volgende:
Ik heb nog nooit GvG meegemaakt (kom niet van GW1) maar het lijkt me een gave toevoeging, zie er echt overal mensen om vragen.Sowieso mag dueling ook wel komen, want nu moet je heel omslachtig in WvW of sPvP (met niet eens alle stats) te werk gaan.
pff, niet echt hoog, level 20.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef jogy het volgende:
Semi-pro tip, first day mensen krijgen nu een verjaardagskado met een scroll waar ze hun poppetje meteen level 20 maken. Nu beginnen de prijzen van gear en weapons omhoog te schieten voor die zooi dus als je snel geld wil verdienen en je hebt niet veel craften gedaan maar wel genoeg voor groene level twintig zooi dan zit je goed.
Dat is het mooie juistquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pff, niet echt hoog, level 20.
Gelezen, maar voorlopig vertrek ik niet. Moet nog een Legendary makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:56 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers: http://fok.nl/614806
Ik moet nog eens levelen om eens het einde te zienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:59 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Gelezen, maar voorlopig vertrek ik niet. Moet nog een Legendary maken
Einde is leuk en mooi nummer ook op het einde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog eens levelen om eens het einde te zien
Jeej !quote:
Tijd, het is te weinig aanwezigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:02 schreef raulbouli het volgende:
Einde is leuk en mooi nummer ook op het einde.
Ik voel dezelfde pijn.....quote:
Leuk stukjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:56 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers: http://fok.nl/614806
Maar levelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:12 schreef Vluuks het volgende:
Maak er twee! Ik heb inmiddels ook twee necros haha.
Humans springen zo houterig, de norn zijn het koelstequote:
en nu ???quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan niet inloggen want geen verbinding met login server oid. Help?
Nog steeds niequote:
LOTGENOOTquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Questular het volgende:
Probleem hebben een hoop mensen op dit moment waaronder ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |