abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130389453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:08 schreef Myooze het volgende:

rock/progressive rock.
Is dit misschien wat voor je?
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:22:30 #122
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130390075
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef belsen het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
Dat is een super goed nummer en als je dat niet in ziet heb je gewoon je 'iew-Coldplay'-bril op :P
When I hear the engine pass
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:23:38 #123
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130390093
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Waarom? Waarom is dat voor jou een noodzaak? Heb je het gevoel dat je iets mist? En zo ja, waarom is dat voor jou erg?
Ja, ik heb heel erg een gevoel dat ik iets mis. Ik heb eigenlijk niet echt hobbies, en daarom vind ik het zo vervelend dat muziek op dit moment niet echt een hobby voor me kan zijn.
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:26:09 #124
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130390138
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef JochemP het volgende:

[..]

Funeral van Arcade Fire is een van de beste albums ooit gemaakt :)

En dat kan kloppen, post daar niet heel veel. Hoe heet jij daar dan? :P
Ja dat had ik al vaker gehoord, en ik ken daar ook al wat nummers van. Zal hem een keer beluisteren! Is 'ie net zo goed al Origin of Symmetry? :P

Ik heet daar '010101' haha, had niet zoveel inspiratie voor een username :')
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:27:02 #125
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130390154
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef Eglesiar het volgende:

[..]

Is dit misschien wat voor je?
Is dat Christelijk ofzo? :P vind het best mooi!
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_130390255
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:27 schreef Myooze het volgende:

[..]

Is dat Christelijk ofzo? :P vind het best mooi!
Ja. :) Maar alsnog een hele goede artiest.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_130401325
Muziek is echt iets persoonlijks. Iedereen heeft zo zijn voorkeur, of zijn smaak betreft muziek. Ik heb gemerkt hoe mijn smaak is veranderd in de loop van de jaren, ik ontdek nu nog steeds ''nieuwe'' dingen, dit kunnen dus echt nieuwe dingen zijn maar ook oude. ik ben zelf 1 jaar ouder dan jou hoor, dus niet denken dat ik al 30 ben ofzo. haha

Ik had vroeger ook wat jij had, toen ik iets jonger was. dit is vanaf mijn 15de ongeveer veranderd.
Ik vond vroeger ook maar meestal paar nummers leuk van artiesten, ik kon albums nooit echt waarderen. rond de leeftijd van 11 ben ik al begonnen om naar wat oudere muziek te luisteren, 80's muziek vond ik wel leuk toen. maar vooral de echte pop klassiekers. tussen 11-14 was het veel top 40, losse liedjes, wat 80's klassiekers... meer ook niet.
vanaf mijn 14/15de ben ik verder gaan kijken. begon bij mij met Prince, daar ben ik meer in gaan verdiepen, om echt albums te gaan beluisteren van hem. dit ging ook niet meteen lekker, echt na paar keer luisteren vond ik het echt te gek. en zo ging het verder eigenlijk, toen werd ik echt geinteresseerd in muziek.

dus vanaf 14/15 jaar ongeveer tot nu is er veel veranderd en heb ik best veel ontdekt. Ik luister nu eigenlijk naar heel veel verschillende artiesten en genres. En ontdek, zoals ik al zei, nog elke week wel weer iets waar ik me in wil verdiepen, ik zoek graag op last.fm en youtube naar dingen oud en nieuw die ik nog niet goed ken.
Meeste artiesten/bands kost tijd om echt te gaan waarderen voor mij, maar ik geef het de tijd, vooral nu ik gemerkt heb dat na paar keer luisteren van albums/muziek van bands en artiesten, dat ik helemaal fan kan worden van die band of artiest. ik had nooit vroeger kunnen in denken dat ik van bepaalde bands/artiesten of genres zou gaan houden.... maar toch gebeurt. geef muziek de kans, niet alles is meteen geweldig.

Ik ben zelf overigens ook groot Muse fan(behoorlijk fan haha), maar dit ging ook niet zomaar hoor. Ook echt de tijd moeten geven. maar toen ik het eenmaal geweldig begon te vinden... was ik erg blij. :-)
Maar muziek is heel persoonlijk, wat ik al zei, wat nou goed is of niet is gewoon een mening, geen feit in mijn idee.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:00:11 #128
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_130405311
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 01:49 schreef belsen het volgende:

[..]

Dat is niet echt een verbetering. :{
kom op zeg, doe normaal, ik vind dit juist mooi om te lezen :D hoe iemand muziek aan het ontdekken is :P
(dit komt denk ik meer door een aantal kleine biertjes maar toch)
Iedereen begint toch ergens... en dat is bij pop muziek en dan dwarrel je vanzelf een kant op :z
bij mij was dat in mijn jeugd 2 unlimited en smurfen house (wat mij heilig was!) met een omweg kom ik dan bij noel gallagher en pearl jam uit waar ik aan vast geankerd aan zit. :P
was ik maar weer jong! al dat mooie muziek wat nog onbeluisterd is :@ :@ O+

misschien kan je hier wat mee :s) wat toegankelijker spul van mijn 2 bazen
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:01:21 #129
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_130405350
Maak je eigen muziek. :P
pi_130408068
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:23 schreef Myooze het volgende:

[..]

Ja, ik heb heel erg een gevoel dat ik iets mis. Ik heb eigenlijk niet echt hobbies, en daarom vind ik het zo vervelend dat muziek op dit moment niet echt een hobby voor me kan zijn.
Muziek kan ook een hobby zijn als je losjes her en der een nummer vandaan plukt (híer al ruim twee decennia lang - zie ook m'n website...); blijkbaar is het album-format gewoon niet jouw ding. :)

Aldus een user met zo'n 700 cd's, maar voor minstens driekwart verzamelaars en 'best of artist x'-dingen.

Ik wilde eigenlijk aanraden om eens internetradio te proberen (tussen al die duizenden zenders móeten er wel een paar zitten die zo nu en dan iets draaien wat in jouw straatje ligt), gewoon op de achtergrond, als je met iets anders bezig bent. Om de zoveel tijd zal een nummer je opvallen; schrijf dat op een blocnote, en zoek het een keertje op. Da's hoe het hier gaat.

T'is een ongedwongen manier van muziek ontdekken. Je stuurt het een beetje door de juiste zender aan te zetten, en verder laat je het op z'n beloop.

Maar ja, 'als je met iets anders bezig bent'... je zegt zelf dat je geen hobby's hebt. Lastig. Al kan je de tijd dat je achter de computer doorbrengt ook als zodanig zien.

Met de ogen dicht op de bank of bed gaan liggen, en mezelf gewoon mee laten voeren als er zo'n zender op staat, doe ik trouwens óók (dat ik er dus echt aandachtig naar ga luisteren), maar ik weet niet of je daar genoeg geduld voor hebt. Zeg maar, tot het moment dat er iets komt wat niet zomaar leuk is, maar er dermate uit springt dat je het ook uit jezelf zou willen opzetten.

Als je het wilt proberen, wat zenders waarvan er kans is dat er iets voor je tussen zit; deze zijn óf rock, óf van-alles-wat met de nadruk op rock:

http://www.kxradio.nl
http://pinguinradio.com
http://www.studiobrussel.be

(Ja, het zijn nogal standaard namen, maar ik weet niet of dat voor TS ook zo is.)

Niet opgeven trouwens wat betreft de ontwikkeling van je smaak, trouwens; er kan nog van alles gebeuren. Misschien komen er nog muzikale invloeden uit onverwachte hoek. Ikzelf was pas rond m'n zevenentwintigste verjaardag 'klaar', wat dat betreft, had in de late 90's van veel dingen niet kunnen voorspellen dat ik er anno nu met plezier naar luister (en bij sommigen blijft het het hele leven door gaan). :)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2013 06:15:10 ]
pi_130408226
Gewoon veel verschillende soorten muziek uitproberen, als het goed is ontdek je vanzelf iets wat je aanspreekt en dan kan je misschien ook hele albums gaan waarderen.
  Redactie Sport zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:08:59 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130409373
Vroeger veel last van gehad, tegenwoordig eigenlijk niet meer.

Al luister ik nog altijd wel overmatig veel noise pop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 04:39:40 #133
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_130434685

Uit 1985...maar ach ik ben ook een oude lul...nuff said..
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 04:54:30 #134
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 04:57:18 #135
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_130434723

Was ik bijna dit hele concert vergeten, voor het overzicht....
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_130575962
Gooi het roer om, verdiep je in electronica, metal of hiphop, om maar wat te noemen.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 00:23:03 #137
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_130580122
Gewoon de nummers die je leuk vind leuk blijven vinden, en de nummers die je niet leuk vind af en toe luisteren of je ze nogsteeds niet leuk vind.

Verder gewoon veel muziek blijven luisteren en daaruit pikken wat je tof vind en wat niet :D geen zorgen maken over het alles van een band leuk te moeten vinden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_130591529
Gewoon nieuwe dingen gaan ontdekken, ook die ver van je bed af staan :) Je hoeft uiteraard lang niet alles leuk te vinden, maar je ontdekt hoe dan ook nieuwe muziek waar vast iets voor je tussen staat. En vergeet niet dat je sommige muziek vaker moet horen, voordat het kwartje valt, maar ook dat vrijwel nooit alles van een band echt de moeite waard is :)

Daarnaast ging ik zelf b.v. altijd vrij snel uitchecken waar mijn favoriete bands hun inspiratie weg hadden.
Zo heeft Muse in het begin vrij veel weg van een Radiohead/Nirvana combinatie, maar met hun latere albums zijn er steeds meer richting Queen (en een stadion geluid) gegaan :)

en tot slot wat suggesties, als ik muse aanhoudt zou dit misschien wel iets voor je kunnen zijn:

en natuurlijk:
Robert Moog died for our synths
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 13:20:14 #139
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_130592366
Dit is nu officieel een TOF topic!

14.gif 14.gif 14.gif
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_130673787
Als je snel uitgekeken bent op muziek, moet je je smaak verbreden buiten de popmuziek.

Bands als Muse en Coldplay zijn zeer zeker genietbaar (het oudere werk dan), maar ook vrij vlak en voorspelbaar.

Ultiem zou zijn dat je je zou storten in de jazz, blues (rock) of avant garde, maar dat is wellicht een te grote stap.

Probeer als tussenstap artiesten/bands als Dave Matthews Band, Radiohead, Bill Withers, M. Ward, David Bowie, Elliott Smith, The National, Eels,...... Allemaal toegankelijke muziek, maar met wat langere houdbaarheidsdatum imo.

Daarna kun je JJ Cale, John Coltrane, Tom Waits, Miles Davies, Velvet Underground, Frank Zappa,....etc.etc.etc. eens proberen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_130675954
een tip

ga niet naar transe en danse muziek luisteren! je hersenen gaan daar door kapot! het is niet eens muziek :r
pi_130676013
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:31 schreef Rutten_VVD het volgende:
een tip

ga niet naar transe en danse muziek luisteren! je hersenen gaan daar door kapot! het is niet eens muziek :r
Gewoon zo veel mogelijk dingen proberen vind ik ;)
pi_130676215
quote:
Pfff, top2000 muziek :o
  FOK!mycroftheld zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:39:23 #145
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_130676228
quote:
een tip

Grapjas.

Er bestaan meer dan genoeg goede tranceplaten:
pi_130676534
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:39 schreef bondage het volgende:

[..]

Grapjas.

Er bestaan meer dan genoeg goede tranceplaten:
:r

drugs gebruikertje! nu al weer een pil in je mik gestopt he verslaafde
pi_130676567
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:49 schreef Rutten_VVD het volgende:

[..]

:r

drugs gebruikertje! nu al weer een pil in je mik gestopt he verslaafde
:D
Denk je dat Slayer fans altijd nuchter zijn? :P En dan die plakkerige lange haren :{w

Gewoon iedereen in zijn waarde laten. Ik luister ook heel af en toe hiphop, al is het alleen om meer te weten te kunnen komen over die stroming. Is interessanter dan een ommuurde smaak.
'13 |
'14
  FOK!mycroftheld zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:52:56 #148
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_130676619
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:50 schreef Moody het volgende:

[..]

En dan die plakkerige lange haren :{w
_O-
pi_130676643
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:50 schreef Moody het volgende:

[..]

:D
Denk je dat Slayer fans altijd nuchter zijn? :P En dan die plakkerige lange haren :{w
xD, Het leukste vind ik nog als Slayer fans elkaar tegenkomen.
SLAYYYYYYEEEEER, UUUUYRRGGGHHH
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  zondag 1 september 2013 @ 23:39:37 #150
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130729371
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef MidnightShow_ het volgende:
Muziek is echt iets persoonlijks. Iedereen heeft zo zijn voorkeur, of zijn smaak betreft muziek. Ik heb gemerkt hoe mijn smaak is veranderd in de loop van de jaren, ik ontdek nu nog steeds ''nieuwe'' dingen, dit kunnen dus echt nieuwe dingen zijn maar ook oude. ik ben zelf 1 jaar ouder dan jou hoor, dus niet denken dat ik al 30 ben ofzo. haha

Ik had vroeger ook wat jij had, toen ik iets jonger was. dit is vanaf mijn 15de ongeveer veranderd.
Ik vond vroeger ook maar meestal paar nummers leuk van artiesten, ik kon albums nooit echt waarderen. rond de leeftijd van 11 ben ik al begonnen om naar wat oudere muziek te luisteren, 80's muziek vond ik wel leuk toen. maar vooral de echte pop klassiekers. tussen 11-14 was het veel top 40, losse liedjes, wat 80's klassiekers... meer ook niet.
vanaf mijn 14/15de ben ik verder gaan kijken. begon bij mij met Prince, daar ben ik meer in gaan verdiepen, om echt albums te gaan beluisteren van hem. dit ging ook niet meteen lekker, echt na paar keer luisteren vond ik het echt te gek. en zo ging het verder eigenlijk, toen werd ik echt geinteresseerd in muziek.

dus vanaf 14/15 jaar ongeveer tot nu is er veel veranderd en heb ik best veel ontdekt. Ik luister nu eigenlijk naar heel veel verschillende artiesten en genres. En ontdek, zoals ik al zei, nog elke week wel weer iets waar ik me in wil verdiepen, ik zoek graag op last.fm en youtube naar dingen oud en nieuw die ik nog niet goed ken.
Meeste artiesten/bands kost tijd om echt te gaan waarderen voor mij, maar ik geef het de tijd, vooral nu ik gemerkt heb dat na paar keer luisteren van albums/muziek van bands en artiesten, dat ik helemaal fan kan worden van die band of artiest. ik had nooit vroeger kunnen in denken dat ik van bepaalde bands/artiesten of genres zou gaan houden.... maar toch gebeurt. geef muziek de kans, niet alles is meteen geweldig.

Ik ben zelf overigens ook groot Muse fan(behoorlijk fan haha), maar dit ging ook niet zomaar hoor. Ook echt de tijd moeten geven. maar toen ik het eenmaal geweldig begon te vinden... was ik erg blij. :-)
Maar muziek is heel persoonlijk, wat ik al zei, wat nou goed is of niet is gewoon een mening, geen feit in mijn idee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 04:53 schreef female81 het volgende:

[..]

Muziek kan ook een hobby zijn als je losjes her en der een nummer vandaan plukt (híer al ruim twee decennia lang - zie ook m'n website...); blijkbaar is het album-format gewoon niet jouw ding. :)

Aldus een user met zo'n 700 cd's, maar voor minstens driekwart verzamelaars en 'best of artist x'-dingen.

Ik wilde eigenlijk aanraden om eens internetradio te proberen (tussen al die duizenden zenders móeten er wel een paar zitten die zo nu en dan iets draaien wat in jouw straatje ligt), gewoon op de achtergrond, als je met iets anders bezig bent. Om de zoveel tijd zal een nummer je opvallen; schrijf dat op een blocnote, en zoek het een keertje op. Da's hoe het hier gaat.

T'is een ongedwongen manier van muziek ontdekken. Je stuurt het een beetje door de juiste zender aan te zetten, en verder laat je het op z'n beloop.

Maar ja, 'als je met iets anders bezig bent'... je zegt zelf dat je geen hobby's hebt. Lastig. Al kan je de tijd dat je achter de computer doorbrengt ook als zodanig zien.

Met de ogen dicht op de bank of bed gaan liggen, en mezelf gewoon mee laten voeren als er zo'n zender op staat, doe ik trouwens óók (dat ik er dus echt aandachtig naar ga luisteren), maar ik weet niet of je daar genoeg geduld voor hebt. Zeg maar, tot het moment dat er iets komt wat niet zomaar leuk is, maar er dermate uit springt dat je het ook uit jezelf zou willen opzetten.

Als je het wilt proberen, wat zenders waarvan er kans is dat er iets voor je tussen zit; deze zijn óf rock, óf van-alles-wat met de nadruk op rock:

http://www.kxradio.nl
http://pinguinradio.com
http://www.studiobrussel.be

(Ja, het zijn nogal standaard namen, maar ik weet niet of dat voor TS ook zo is.)

Niet opgeven trouwens wat betreft de ontwikkeling van je smaak, trouwens; er kan nog van alles gebeuren. Misschien komen er nog muzikale invloeden uit onverwachte hoek. Ikzelf was pas rond m'n zevenentwintigste verjaardag 'klaar', wat dat betreft, had in de late 90's van veel dingen niet kunnen voorspellen dat ik er anno nu met plezier naar luister (en bij sommigen blijft het het hele leven door gaan). :)
Kijk, hier heb ik wat aan. Dank jullie wel! _O_
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  zondag 1 september 2013 @ 23:43:51 #151
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130729514
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef Moody het volgende:
Als je snel uitgekeken bent op muziek, moet je je smaak verbreden buiten de popmuziek.

Bands als Muse en Coldplay zijn zeer zeker genietbaar (het oudere werk dan), maar ook vrij vlak en voorspelbaar.

Ultiem zou zijn dat je je zou storten in de jazz, blues (rock) of avant garde, maar dat is wellicht een te grote stap.

Probeer als tussenstap artiesten/bands als Dave Matthews Band, Radiohead, Bill Withers, M. Ward, David Bowie, Elliott Smith, The National, Eels,...... Allemaal toegankelijke muziek, maar met wat langere houdbaarheidsdatum imo.

Daarna kun je JJ Cale, John Coltrane, Tom Waits, Miles Davies, Velvet Underground, Frank Zappa,....etc.etc.etc. eens proberen.
Ik vind Radiohead al wel tof, maar ken nog niet veel albums. Ik vind In Rainbows wel heeeel goed _O_ Ik vind trouwens wel dat je (en veel anderen hier) Muse een beetje onderschat. De laatste twee albums zijn misschien niet iedereens ding (ik vind er nog zat goeds op staan, alleen The Restistance is heel meh voor mij) maar in ieder geval hun tweede en derde albums hebben zeker 'een langere houdbaarheidsdatum'.
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  zondag 1 september 2013 @ 23:44:02 #152
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130729517
quote:
een tip

:')
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  zondag 1 september 2013 @ 23:44:30 #153
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130729534
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef belsen het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
haha ok, vet!
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  zondag 1 september 2013 @ 23:45:00 #154
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130729551
http://www.last.fm/user/kotturkat

Dit is mij last.fm trouwens, als het iemand interesseert.
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_130729892
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:43 schreef Myooze het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je (en veel anderen hier) Muse een beetje onderschat. De laatste twee albums zijn misschien niet iedereens ding (ik vind er nog zat goeds op staan, alleen The Restistance is heel meh voor mij) maar in ieder geval hun tweede en derde albums hebben zeker 'een langere houdbaarheidsdatum'.
Ik onderschat niets. Ik vind de laatste albums van Muse gewoon niet goed genoeg. Gewoon 100-in-een-dozijn pop/rock. Bellamy heeft een fijne stem, dat houdt de boel gaande.

Daarbij heeft hij het truukje ook niet uitgevonden. Gewoon langzaam je een weg banen door de muziekwereld. Wellicht ga je over 5-10 jaar Muse in een ander perspectief zien tot de bands die je dan hebt ontdekt :)
'13 |
'14
  maandag 2 september 2013 @ 00:02:13 #156
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130730116
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 23:55 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik onderschat niets. Ik vind de laatste albums van Muse gewoon niet goed genoeg. Gewoon 100-in-een-dozijn pop/rock. Bellamy heeft een fijne stem, dat houdt de boel gaande.

Daarbij heeft hij het truukje ook niet uitgevonden. Gewoon langzaam je een weg banen door de muziekwereld. Wellicht ga je over 5-10 jaar Muse in een ander perspectief zien tot de bands die je dan hebt ontdekt :)
Maar er zijn toch heel veel bands die mindere albums hebben? Daarbij vind ik nummers als Undisclosed Desires, Animals en Supremacy gewoon net zo goed als hun oudere werk. Het valt gewoon niet te ontkennen dat hun albums Origin of Symmetry en Absolution klassiekers (zullen) zijn. En ik weet niet hoe ik later over ze zal denken, zou best kunnen dat ik ze dan niet zo goed meer vind (al betwijfel ik het).

(sorry voor alle song/albumtitels, weet niet hoe bekend je met Muse bent :') )
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_130730258
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 00:02 schreef Myooze het volgende:

[..]

Maar er zijn toch heel veel bands die mindere albums hebben? Daarbij vind ik nummers als Undisclosed Desires, Animals en Supremacy gewoon net zo goed als hun oudere werk. Het valt gewoon niet te ontkennen dat hun albums Origin of Symmetry en Absolution klassiekers (zullen) zijn. En ik weet niet hoe ik later over ze zal denken, zou best kunnen dat ik ze dan niet zo goed meer vind (al betwijfel ik het).

(sorry voor alle song/albumtitels, weet niet hoe bekend je met Muse bent :') )
Nogmaals, Muse is geen bagger. Maar op enkele nummers na raak ik er ook niet opgewonden van :P
Ik vind Origin of Symmetry geweldig, maar daarna werd het al snel "fake". Live zijn ze wel erg sterk.
'13 |
'14
  maandag 2 september 2013 @ 00:07:22 #158
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_130730290
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef belsen het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Meen je dit? Dit topic is namelijk een totale aanfluiting. :{w
Het idee van TS keur ik helemaal goed, maar er wordt hier nu al 150 posts met modder gegooid. Zoals in elk topic over dit onderwerp.
pi_130730346
quote:
13s.gif Op maandag 2 september 2013 00:07 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Meen je dit? Dit topic is namelijk een totale aanfluiting. :{w
Het idee van TS keur ik helemaal goed, maar er wordt hier nu al 150 posts met modder gegooid. Zoals in elk topic over dit onderwerp.
Zwaar oneens.
Niet iedereen gooit met modder. Sommige mensen hebben begrip dat niet iedereen oud genoeg is om tijd te hebben gehad om zich te verdiepen in muziek.
'13 |
'14
  maandag 2 september 2013 @ 00:10:04 #160
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130730363
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 00:06 schreef Moody het volgende:

[..]

Nogmaals, Muse is geen bagger. Maar op enkele nummers na raak ik er ook niet opgewonden van :P
Ik vind Origin of Symmetry geweldig, maar daarna werd het al snel "fake". Live zijn ze wel erg sterk.
Dan hebben we puur een verschil in smaak denk ik haha. Nogmaals kan ik het best voorstellen dat ze je niet helemaal liggen. Dat 'fake' snap ik ook wel, ze hebben de neiging om wat over the top te gaan.
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')