abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:01:32 #1
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130361512
Heey, ik ben een meisje van 17 en ik hou heel erg van muziek, maar het probleem is dat ik niet zo snel veel van eenzelfde band leuk vind. Toen ik ongeveer 13 was begon ik naar 'betere' muziek te luisteren (na fan te zijn geweest van Tokio Hotel :') ), en mijn eerste favoriete band was Coldplay. Ik vond al hun muziek meteen leuk. Daarna ontdekte ik Muse waarvan ik nog steeds erg fan ben. Ik vind wel meer bands dan dat leuk, maar die hebben dus meestal maar een album of ik vind maar 1 of 2 albums van ze leuk, en dat zijn er ook nog niet veel (bands). De rest vind ik gewoon saai. Ik weet niet hoe het komt, en ik heb het gevoel dat ik bijna de enige ben met dit probleem. Ik vind het heel vervelend want ik heb al haast geen hobbies en ik hou wel echt veel van muziek dus ik zou er graag mijn passie van willen maken en heel veel bands ontdekken.

Heeft iemand een oplossing en/of hetzelfde probleem?
Groetjes :)
When I hear the engine pass
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:03:31 #2
389075 Worsteman
Vermoedelijk chillende
pi_130361583
Pink Floyd (hoewel er ook mensen zijn die het niks vinden |:( )
pi_130361586
Luister naar klasieke muziek.
Ура для россии
pi_130361600
Luister blink-182
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_130361631
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:01 schreef Myooze het volgende:
Heey, ik ben een meisje van 17 en ik hou heel erg van muziek, maar het probleem is dat ik niet zo snel veel van eenzelfde band leuk vind. Toen ik ongeveer 13 was begon ik naar 'betere' muziek te luisteren (na fan te zijn geweest van Tokio Hotel :') ), en mijn eerste favoriete band was Coldplay. Ik vond al hun muziek meteen leuk. Daarna ontdekte ik Muse waarvan ik nog steeds erg fan ben. Ik vind wel meer bands dan dat leuk, maar die hebben dus meestal maar een album of ik vind maar 1 of 2 albums van ze leuk, en dat zijn er ook nog niet veel (bands). De rest vind ik gewoon saai. Ik weet niet hoe het komt, en ik heb het gevoel dat ik bijna de enige ben met dit probleem. Ik vind het heel vervelend want ik heb al haast geen hobbies en ik hou wel echt veel van muziek dus ik zou er graag mijn passie van willen maken en heel veel bands ontdekken.

Heeft iemand een oplossing en/of hetzelfde probleem?
Groetjes :)
Definieer eerst je muzieksmaak...waar krijg jij kippenvel van? Als je dat weet probeer je dat hier te omschrijven, dan doen wij wel suggesties:) mvg
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:05:57 #6
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130361656
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:03 schreef Worsteman het volgende:
Pink Floyd (hoewel er ook mensen zijn die het niks vinden |:( )
Die kan ik vaak ook wel waarderen (zie m'n sig) maar ook lang niet alles...
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_130361672
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:03 schreef Woestijnvos het volgende:
Luister naar klasieke muziek.
Dit is daadwerkelijk een goede tip. Door klassieke muziek te luisteren leer je de technieken herkennen in muziek...en leer je dat bands zoals Coldplay eigenlijk poep zijn:) sorry
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:07:10 #8
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_130361699
Ik ga er vanuit dat je deze wel digt:

Hallo!
pi_130361701
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dit is daadwerkelijk een goede tip. Door klassieke muziek te luisteren leer je de technieken herkennen in muziek...en leer je dat bands zoals Coldplay eigenlijk poep zijn:) sorry
Daar hoef je geen klassieke muziek voor te luisteren, om te weten dat Coldplay een kutband is. :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_130361741
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

Daar hoef je geen klassieke muziek voor te luisteren, om te weten dat Coldplay een kutband is. :')
Dan heb je ook echt bewijzen:)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:08:37 #11
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130361756
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Definieer eerst je muzieksmaak...waar krijg jij kippenvel van? Als je dat weet probeer je dat hier te omschrijven, dan doen wij wel suggesties:) mvg
Hmm, ik neig een beetje naar 2 dingen: toegankelijke indie en rock/progressive rock. Dat zijn de twee genres waar ik het vaakst iets in vind wat ik leuk vind.
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_130361761
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:08 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dan heb je ook echt bewijzen:)
Want je leert de technieken alleen herkennen als je klassieke muziek luistert? :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_130361797
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

Want je leert de technieken alleen als je klassieke muziek luistert? :')
Dat heb ik nooit getypt.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:09:51 #14
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130361805
Als je alles van Coldplay slecht vindt neem ik aan dat je of ze niet heel goed kent of een muzieksnob bent :') Maar dat is weer een andere discussie :)
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_130361817
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:08 schreef Myooze het volgende:

[..]

Hmm, ik neig een beetje naar 2 dingen: toegankelijke indie en rock/progressive rock. Dat zijn de twee genres waar ik het vaakst iets in vind wat ik leuk vind.
Hou je meer van het rauwe (denk aan Rolling Stones als voorbeeld) of meer van het symphonische (Queen)?
pi_130361829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Myooze het volgende:
Als je alles van Coldplay slecht vindt neem ik aan dat je of ze niet heel goed kent of een muzieksnob bent :')
het is gewoon muziek voor battiebois
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:10:39 #17
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_130361837
youtube, spotify, internet radio, op genre zoeken ipv bands etc.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:11:29 #18
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130361870
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef Mike4Ever het volgende:
Ik ga er vanuit dat je deze wel digt:

:D best een goed nummer ja.
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_130361886
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Myooze het volgende:
Als je alles van Coldplay slecht vindt neem ik aan dat je of ze niet heel goed kent of een muzieksnob bent :') Maar dat is weer een andere discussie :)
Het is een kwestie van Techniek. Polulaire muziek maken is wat anders dan mooie muziek maken. Het kan best mooi klinken en technisch een zooitje zijn. Maar een goede artiest zijn vereist kennis van muziek vind ik..maargoed dat is zo relatief:)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:13:36 #21
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130361961
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Het is een kwestie van Techniek. Polulaire muziek maken is wat anders dan mooie muziek maken. Het kan best mooi klinken en technisch een zooitje zijn. Maar een goede artiest zijn vereist kennis van muziek vind ik..maargoed dat is zo relatief:)
Wat maakt het nog uit of het een technisch hoogstandje is als het je raakt? Daarbij zijn veel Coldplay-nummers technisch ook heel goed.
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:13:36 #22
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_130361962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef Myooze het volgende:

[..]

:D best een goed nummer ja.
Zonder twijfel, jezus wat kan Michel Fugain performen! Deze man is goud waard! _O_
Hallo!
pi_130361970
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:08 schreef Myooze het volgende:

[..]

Ik vind zelf Anouk wel vet....ze heeft soul emotie en kracht in haar stem...en ze heeft pakkende teksten:)
pi_130361976
Clapton, Bob Dylan, Joe Bonamassa?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:14:44 #25
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_130362009
quote:
Heb van hun gehoord ja, zal het een keer luisteren :)
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')