quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef TommieAH het volgende:
Je laatste 2 dagen in je oude filiaal en ineens krijg je een vet knappe collega er bij.. Kut.. Haha.
Ik zit net dat nieuwsbericht over 'kan ik je helpen' op Plaza te lezen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afDie zal wel te druk zijn om te reizen..
Dus je kunt niet zomaar een vraag stellen, alleen maar een vraag dat betrekking heeft op een onderwerp dat op het hoofdkantoor wordt verzonnen?quote:Op Facebook zullen we binnenkort een nieuw onderwerp plaatsen waar een clip over gemaakt wordt. Hier kan jij een vraag over stellen En wie weet komen we wel bij jou langs om jouw vraag op te nemen. Je bijdrage is van harte welkom!
Ruim genoeg tijd om nog even een hossel te zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef TommieAH het volgende:
Je laatste 2 dagen in je oude filiaal en ineens krijg je een vet knappe collega er bij.. Kut.. Haha.
ik vind dat "teamleider" op de rug echt verschrikkelijk. Hadden ze weg mogen laten van mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Questionmarks het volgende:
Netjes, wat vinden jullie er van dat er teamleider achter op de rug staat? Moet niet té worden, maar wordt wel heel duidelijk zo voor de klant.
Waar heb je dit bericht weg trouwens?
Dat vind ik ook wat minder. Voor de rest vind ik het wel mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Patrickk het volgende:
[..]
ik vind dat "teamleider" op de rug echt verschrikkelijk. Hadden ze weg mogen laten van mij
Officieel niet. Maar iedereen ziet me wel 1.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ben je nou wel of geen teamleider. Je spreekt jezelf namelijk nogal tegen in deze post
Ik snap het :-). Alleen je schrijft "Maar ik krijg dus niet zo'n outfit, want ben het officieel wel." Dan moet dus "niet" zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Officieel niet. Maar iedereen ziet me wel 1.
Snap je het?
Oh crap, typo. My bad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik snap het :-). Alleen je schrijft "Maar ik krijg dus niet zo'n outfit, want ben het officieel wel." Dan moet dus "niet" zijn.
Of twitteren en dan andere collega's boos omdat ze zich in de steek gelaten voelen en dan lekker met de tweet naar de TL.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nu je dit zo zegt denk ik opeens van, dit is de manier om alles wel in R&R geregistreerd te krijgen.
[..]
handig he facebook. Ga je er vervolgens een gesprek over aan dat ze niet echt ziek waren. Gaan ze je vragen hoe je dat weet. Terwijl ze je zelf op Facebook hebben geaccepteerd of toegevoegd.....
Wow, hoe krijg je dat voor elkaar? Komt dat wel allemaal weer goed?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef einschtein het volgende:
Even niet-AH gerelateerd: middagje + avond ziekenhuis achter de rug. Verlamde zenuw, resultaat: rechterkant van mijn gezicht werkt helemaal niet meer.![]()
Ik heb Twitter wel eens gebruikt in de positieve zin. Vuller had zich verslapen, maar ik las toevallig dat zijn zusje al had getweet. Haar dus even een prive berichtje gestuurd, met de vraag of zij haar broertje even uit bed kon schoppen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Of twitteren en dan andere collega's boos omdat ze zich in de steek gelaten voelen en dan lekker met de tweet naar de TL.
Zomaar uit het niets. Nu eerst een hoop aan pillen meegekregen en oogdruppels. Maandag terug voor gehoortest en andere dag voor een scan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wow, hoe krijg je dat voor elkaar? Komt dat wel allemaal weer goed?
Sterkte ermee!
Als hier je uren niet opstaan worden ze toch ook niet geregistreerd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Roosters op Plaza moet je sowieso niet vanuit gaan. Ik kijk er dan ook nooit naar.
Uren die achteraf in R&R worden gezet n.a.v. een correctie worden gewoon geregistreerd en uitbetaald maar niet op Plaza getoond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hier je uren niet opstaan worden ze toch ook niet geregistreerd?
Wat is R&R?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Uren die achteraf in R&R worden gezet n.a.v. een correctie worden gewoon geregistreerd en uitbetaald maar niet op Plaza getoond.
16 pillen?! Jij had vast geen honger meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets. Nu eerst een hoop aan pillen meegekregen en oogdruppels. Maandag terug voor gehoortest en andere dag voor een scan.
Eerste dag moet ik even 16 pillen slikken.
Urenregistratie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is R&R?
Soms als je langer doorwerkt zie ik dat het wel is verhoogd
R&R staat voor Roosteren en Realisatie, worden de planningen in gemaakt en de uitbetaling in gedaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is R&R?
Soms als je langer doorwerkt zie ik dat het wel is verhoogd
B-Uren? Nooit van gehoord? Bedoel je misschien "BD" of "BCD"?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Aha
En wat zijn B-uren dan? Is dat TVT-uren?
Geen idee, die term hoor ik hier wel eens vallen. B-uren drukken niet op de urennorm ofzo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
B-Uren? Nooit van gehoord? Bedoel je misschien "BD" of "BCD"?
Janneke141 of Ikbenschipper weet het vast welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, die term hoor ik hier wel eens vallen. B-uren drukken niet op de urennorm ofzo.
Naja laat maar, ik weet het ook niet echt.
Klinkt als BCD of BDquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, die term hoor ik hier wel eens vallen. B-uren drukken niet op de urennorm ofzo.
Naja laat maar, ik weet het ook niet echt.
Ja, ik vroeg ook: "eh, die 16 pillen, klopt dat? Moet dat op één dag?"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
16 pillen?! Jij had vast geen honger meer.
Medewerkers kunnen worden uitgeleend aan een ander filiaal. De uren worden dan in het filiaal van de medewerker geregistreerd met als betaalafdeling het filiaal waar de medewerker aan is uitgeleend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef Loll het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk uitleen uren ik zag er vandaag op het filiaal (jumbo)
Een formulier van langskomen.
Redelijk simpel. Je werkt in principe in één filiaal en dat filiaal betaalt jouw loonkosten. Maar als je werkzaamheden verricht die niet voor dat filiaal zijn (bijvoorbeeld omdat je een dag in een andere winkel werkt, een BHV-cursus moet volgen of een of ander project aan het doen bent buiten je winkel) dan hoeft jouw winkel die loonkosten niet te betalen (maar jou natuurlijk wel). Ze worden dus via het registratiesysteem (R&R) van de winkel gewoon op jouw loonstrook geplant, maar er volgt een interne verrekening zodat e.e.a. uit het goeie potje wordt betaald. AH doet dat gewoon rechtstreeks via R&R, maar Jumbo zou Jumbo niet zijn als ze daar niet een hele serie aan formulieren tegenaan zou gooien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef Loll het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk uitleen uren ik zag er vandaag op het filiaal (jumbo)
Een formulier van langskomen.
Gaat goed komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier werden er uren "uitgeleend" terwijl ze gewoon in eigen filiaal bezig waren-*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Redelijk simpel. Je werkt in principe in één filiaal en dat filiaal betaalt jouw loonkosten. Maar als je werkzaamheden verricht die niet voor dat filiaal zijn (bijvoorbeeld omdat je een dag in een andere winkel werkt, een BHV-cursus moet volgen of een of ander project aan het doen bent buiten je winkel) dan hoeft jouw winkel die loonkosten niet te betalen (maar jou natuurlijk wel). Ze worden dus via het registratiesysteem (R&R) van de winkel gewoon op jouw loonstrook geplant, maar er volgt een interne verrekening zodat e.e.a. uit het goeie potje wordt betaald. AH doet dat gewoon rechtstreeks via R&R, maar Jumbo zou Jumbo niet zijn als ze daar niet een hele serie aan formulieren tegenaan zou gooien.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef einschtein het volgende:
Even niet-AH gerelateerd: middagje + avond ziekenhuis achter de rug. Verlamde zenuw, resultaat: rechterkant van mijn gezicht werkt helemaal niet meer.![]()
Zoiets, ja. Zelfs als ik mijn uiterste best doe om alles dicht te houden, lukt het niet. Wangen opblazen gaat niet, want krijg dus die hoek niet goed dicht. En ogen stijf dicht doen ook niet, de rechter in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?Slaap je straks met een oog open
?
Maar dan raken je ogen toch vuil/uitgedroogd? Als ze open blijven.. Of kan je nog net knipperen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zoiets, ja. Zelfs als ik mijn uiterste best doe om alles dicht te houden, lukt het niet. Wangen opblazen gaat niet, want krijg dus die hoek niet goed dicht. En ogen stijf dicht doen ook niet, de rechter in ieder geval.
Mijn wenkbrauw doet het ook niet. Ik kan nu wel een perfecte Joey Tribiani doen. "How you doin'?".
Nope. Daarom heb ik voor overdag druppels en 's nachts een zalfje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan raken je ogen toch vuil/uitgedroogd? Als ze open blijven.. Of kan je nog net knipperen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |