Welkomquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:52 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik ga ook maar eens meepraten op dit forum![]()
ff voorstellen:
ik ben Jeroen
(bijna) teamleider verkoopklaar
1192 te geldrop
Ik heb hier al leuke dingen gelezen! ik zal hier dan ook flink actief worden
Hallo allemaal!
EDIT: oh en 19 jaren oud
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:52 schreef MehMeeeh het volgende:
ff voorstellen:
ik ben Jeroen
1192 te geldrop
Hallo allemaal!
Welke XL werk je Ferry?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
6900 colli vers vandaag.![]()
Redelijk rustig dagje bij m'n XL.
Had ik mezelf hier nog niet voorgesteld..?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:52 schreef MehMeeeh het volgende:
ff voorstellen:
ik ben Jeroen
1192 te geldrop
Hallo allemaal!
Ik heb jullie beide even in de OP gezet (op de wiki) Ik ga even een modje zoeken die de OP van dit topic kan bijwerkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Had ik mezelf hier nog niet voorgesteld..?![]()
1856 Ede, ooit als hulpkracht begonnen bij de Maxis in een grijs verleden, via A&P, weer Maxis en C1000 nu bij AH, maar altijd in hetzelfde pand gewerkt.. Officieel Senior medewerker verkoopklaar (vers), want teamleider wordt je nu eenmaal niet meer als je fulltimer bent.
Waarom komt Sander van der L. niet gewoon langs in de winkel van de persoon die de vraag stelt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:45 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=522488001157725
Dit komt echt gewoon heel geforceerd over
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom komt Sander van der L. niet gewoon langs in de winkel van de persoon die de vraag stelt?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef TommieAH het volgende:
Je laatste 2 dagen in je oude filiaal en ineens krijg je een vet knappe collega er bij.. Kut.. Haha.
Ik zit net dat nieuwsbericht over 'kan ik je helpen' op Plaza te lezen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afDie zal wel te druk zijn om te reizen..
Dus je kunt niet zomaar een vraag stellen, alleen maar een vraag dat betrekking heeft op een onderwerp dat op het hoofdkantoor wordt verzonnen?quote:Op Facebook zullen we binnenkort een nieuw onderwerp plaatsen waar een clip over gemaakt wordt. Hier kan jij een vraag over stellen En wie weet komen we wel bij jou langs om jouw vraag op te nemen. Je bijdrage is van harte welkom!
Ruim genoeg tijd om nog even een hossel te zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef TommieAH het volgende:
Je laatste 2 dagen in je oude filiaal en ineens krijg je een vet knappe collega er bij.. Kut.. Haha.
ik vind dat "teamleider" op de rug echt verschrikkelijk. Hadden ze weg mogen laten van mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Questionmarks het volgende:
Netjes, wat vinden jullie er van dat er teamleider achter op de rug staat? Moet niet té worden, maar wordt wel heel duidelijk zo voor de klant.
Waar heb je dit bericht weg trouwens?
Dat vind ik ook wat minder. Voor de rest vind ik het wel mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Patrickk het volgende:
[..]
ik vind dat "teamleider" op de rug echt verschrikkelijk. Hadden ze weg mogen laten van mij
Officieel niet. Maar iedereen ziet me wel 1.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ben je nou wel of geen teamleider. Je spreekt jezelf namelijk nogal tegen in deze post
Ik snap het :-). Alleen je schrijft "Maar ik krijg dus niet zo'n outfit, want ben het officieel wel." Dan moet dus "niet" zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Officieel niet. Maar iedereen ziet me wel 1.
Snap je het?
Oh crap, typo. My bad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik snap het :-). Alleen je schrijft "Maar ik krijg dus niet zo'n outfit, want ben het officieel wel." Dan moet dus "niet" zijn.
Of twitteren en dan andere collega's boos omdat ze zich in de steek gelaten voelen en dan lekker met de tweet naar de TL.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nu je dit zo zegt denk ik opeens van, dit is de manier om alles wel in R&R geregistreerd te krijgen.
[..]
handig he facebook. Ga je er vervolgens een gesprek over aan dat ze niet echt ziek waren. Gaan ze je vragen hoe je dat weet. Terwijl ze je zelf op Facebook hebben geaccepteerd of toegevoegd.....
Wow, hoe krijg je dat voor elkaar? Komt dat wel allemaal weer goed?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef einschtein het volgende:
Even niet-AH gerelateerd: middagje + avond ziekenhuis achter de rug. Verlamde zenuw, resultaat: rechterkant van mijn gezicht werkt helemaal niet meer.![]()
Ik heb Twitter wel eens gebruikt in de positieve zin. Vuller had zich verslapen, maar ik las toevallig dat zijn zusje al had getweet. Haar dus even een prive berichtje gestuurd, met de vraag of zij haar broertje even uit bed kon schoppen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Of twitteren en dan andere collega's boos omdat ze zich in de steek gelaten voelen en dan lekker met de tweet naar de TL.
Zomaar uit het niets. Nu eerst een hoop aan pillen meegekregen en oogdruppels. Maandag terug voor gehoortest en andere dag voor een scan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wow, hoe krijg je dat voor elkaar? Komt dat wel allemaal weer goed?
Sterkte ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |