Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als 15 jarige heb je toestemming van je ouders nodig. Als ze deze toestemming niet geven dan is het toch logisch dat die niet in dienst mag? (Anders kan je net zo goed geen toestemming vragen..?)
Gister 2300 hb, pfffquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef einschtein het volgende:
Gisteren 2700 colli binnen gekregen.
quote:Goed nieuws: de planning is bekend! Alle winkels ontvangen voor de kerst de overhemden en blouses.
In totaal worden er 51.000 stuks kleding gemaakt, maar we krijgen ze steeds per 5.000 binnen. Daarom zullen we
de kleding in 10 leveringen (= 10 weken) uitleveren aan de winkels. Winkels worden op tijd geinformeerd wanneer
ze de kleding kunnen verwachten.
Binnenkort krijgt iedereen een verzoek om de definitieve maten op te geven per teamleider. Deze opvraag hebben
we in twee batches opgedeeld.
Batch 1 (posttas week 34) =
- 30 winkels met de laagste score op 'Zichtbaarheid leiding'
- Winkels waarvan collega's hebben meegedaan aan de ontwerpwedstrijd voor deze kleding
- Gedeelte van regio Amsterdam.
Batch 2 (posttas week 35 of 36) =
Alle overige winkels.
De reden dat we dit in 2 batches opsplitsen is zodat we kunnen checken of alle hulpmiddelen duidelijk genoeg zijn.
Zo niet, dan kunnen we deze nog aanpassen.
NB: De vesten proberen we begin volgend jaar uit te leveren. Volgende week start er opnieuw een wastest (vorige
was niet akkoord). We hebben goede verwachtingen dat deze nu wel door deze test komt. De vesten worden dan 30
keer gewassen bij onze wasserij. In week 39 weten we de uitslag van deze wastest en zullen jullie dan verder
informeren over de planning.
https://sites.google.com/a/ahold.com/ik-ben-albert-heijn/quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Questionmarks het volgende:
Netjes, wat vinden jullie er van dat er teamleider achter op de rug staat? Moet niet té worden, maar wordt wel heel duidelijk zo voor de klant.
Waar heb je dit bericht weg trouwens?
Thanks! Kende deze nog niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef Fivel het volgende:
[..]
https://sites.google.com/a/ahold.com/ik-ben-albert-heijn/
Ik heb in de zes jaar die ik nu rondloop bij AH nog nooit meegemaakt dat een ouder weigert te tekenen, vandaar dat ik het mij afvroeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als 15 jarige heb je toestemming van je ouders nodig. Als ze deze toestemming niet geven dan is het toch logisch dat die niet in dienst mag? (Anders kan je net zo goed geen toestemming vragen..?)
Ik ook niet. Wel een keer een vader in de winkel gehad die me eerst een paar vragen wilde stellen over roosters, overwerk en bepaalde werkzaamheden alvorens hij wilde tekenen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb in de zes jaar die ik nu rondloop bij AH nog nooit meegemaakt dat een ouder weigert te tekenen, vandaar dat ik het mij afvroeg.
De achterkant vind ik wat overdreven. Het logo is te groot. Er hoeft van mij ook niet zo nodig teamleider te staan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Questionmarks het volgende:
Netjes, wat vinden jullie er van dat er teamleider achter op de rug staat? Moet niet té worden, maar wordt wel heel duidelijk zo voor de klant.
6900 colli vers vandaag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef einschtein het volgende:
Gisteren 2700 colli binnen gekregen.
Dan heb je dus 75% van de uren op zondag gewerkt? (neem aan dat je ~18 bent). Voor je gewerkte uren moet je trouwens tvt+gewerkt bij elkaar optellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:10 schreef OudeBok het volgende:
HAHA OH SHIT.
Ik dacht schamel salaris.
Uit 22,5 uur heb ik 225,30 gekregen. 119 euro aan toeslagen. Tientje per uur dus
.
Bij ons worden de toeslagen de ene keer gewoon extra uitbetaald, de andere keer gecompenseerd in tijd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:10 schreef OudeBok het volgende:
HAHA OH SHIT.
Ik dacht schamel salaris.
Uit 22,5 uur heb ik 225,30 gekregen. 119 euro aan toeslagen. Tientje per uur dus
.
Ben je nou wel of geen teamleider. Je spreekt jezelf namelijk nogal tegen in deze postquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef einschtein het volgende:
Opzich wel handig, gemiddelde medewerker bij ons ziet mij al aan als teamleider. Maar ik krijg dus niet zo'n outfit, want ben het officieel wel. Dus ook geen extra geklaag van klanten.![]()
"Ja, die vakkenvuller he.."
"Hah, nopenope, ben geen teamleider mevrouw."
Ik dacht dat jij tot 18.00 moest werken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ben je nou wel of geen teamleider. Je spreekt jezelf namelijk nogal tegen in deze post
Kon om 17:00 uur al gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tot 18.00 moest werken.
Lekker fokken in de baas zijn tijd?
Hoiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:52 schreef MehMeeeh het volgende:
Ik ga ook maar eens meepraten op dit forum![]()
ff voorstellen:
ik ben Jeroen
(bijna) teamleider verkoopklaar
1192 te geldrop
Ik heb hier al leuke dingen gelezen! ik zal hier dan ook flink actief worden
Hallo allemaal!
Welkomquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:52 schreef MehMeeeh het volgende:
ff voorstellen:
ik ben Jeroen
1192 te geldrop
Hallo allemaal!
EDIT: oh en 19 jaren oud
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:52 schreef MehMeeeh het volgende:
ff voorstellen:
ik ben Jeroen
1192 te geldrop
Hallo allemaal!
Welke XL werk je Ferry?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
6900 colli vers vandaag.![]()
Redelijk rustig dagje bij m'n XL.
Had ik mezelf hier nog niet voorgesteld..?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:52 schreef MehMeeeh het volgende:
ff voorstellen:
ik ben Jeroen
1192 te geldrop
Hallo allemaal!
Ik heb jullie beide even in de OP gezet (op de wiki) Ik ga even een modje zoeken die de OP van dit topic kan bijwerkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Had ik mezelf hier nog niet voorgesteld..?![]()
1856 Ede, ooit als hulpkracht begonnen bij de Maxis in een grijs verleden, via A&P, weer Maxis en C1000 nu bij AH, maar altijd in hetzelfde pand gewerkt.. Officieel Senior medewerker verkoopklaar (vers), want teamleider wordt je nu eenmaal niet meer als je fulltimer bent.
Waarom komt Sander van der L. niet gewoon langs in de winkel van de persoon die de vraag stelt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:45 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=522488001157725
Dit komt echt gewoon heel geforceerd over
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom komt Sander van der L. niet gewoon langs in de winkel van de persoon die de vraag stelt?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef TommieAH het volgende:
Je laatste 2 dagen in je oude filiaal en ineens krijg je een vet knappe collega er bij.. Kut.. Haha.
Ik zit net dat nieuwsbericht over 'kan ik je helpen' op Plaza te lezen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afDie zal wel te druk zijn om te reizen..
Dus je kunt niet zomaar een vraag stellen, alleen maar een vraag dat betrekking heeft op een onderwerp dat op het hoofdkantoor wordt verzonnen?quote:Op Facebook zullen we binnenkort een nieuw onderwerp plaatsen waar een clip over gemaakt wordt. Hier kan jij een vraag over stellen En wie weet komen we wel bij jou langs om jouw vraag op te nemen. Je bijdrage is van harte welkom!
Ruim genoeg tijd om nog even een hossel te zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef TommieAH het volgende:
Je laatste 2 dagen in je oude filiaal en ineens krijg je een vet knappe collega er bij.. Kut.. Haha.
ik vind dat "teamleider" op de rug echt verschrikkelijk. Hadden ze weg mogen laten van mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Questionmarks het volgende:
Dat vind ik ook wat minder. Voor de rest vind ik het wel mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Patrickk het volgende:
[..]
ik vind dat "teamleider" op de rug echt verschrikkelijk. Hadden ze weg mogen laten van mij
Officieel niet. Maar iedereen ziet me wel 1.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ben je nou wel of geen teamleider. Je spreekt jezelf namelijk nogal tegen in deze post
Ik snap het :-). Alleen je schrijft "Maar ik krijg dus niet zo'n outfit, want ben het officieel wel." Dan moet dus "niet" zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Officieel niet. Maar iedereen ziet me wel 1.
Snap je het?
Oh crap, typo. My bad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik snap het :-). Alleen je schrijft "Maar ik krijg dus niet zo'n outfit, want ben het officieel wel." Dan moet dus "niet" zijn.
Of twitteren en dan andere collega's boos omdat ze zich in de steek gelaten voelen en dan lekker met de tweet naar de TL.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nu je dit zo zegt denk ik opeens van, dit is de manier om alles wel in R&R geregistreerd te krijgen.
[..]
handig he facebook. Ga je er vervolgens een gesprek over aan dat ze niet echt ziek waren. Gaan ze je vragen hoe je dat weet. Terwijl ze je zelf op Facebook hebben geaccepteerd of toegevoegd.....
Wow, hoe krijg je dat voor elkaar? Komt dat wel allemaal weer goed?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef einschtein het volgende:
Even niet-AH gerelateerd: middagje + avond ziekenhuis achter de rug. Verlamde zenuw, resultaat: rechterkant van mijn gezicht werkt helemaal niet meer.![]()
Ik heb Twitter wel eens gebruikt in de positieve zin. Vuller had zich verslapen, maar ik las toevallig dat zijn zusje al had getweet. Haar dus even een prive berichtje gestuurd, met de vraag of zij haar broertje even uit bed kon schoppen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Of twitteren en dan andere collega's boos omdat ze zich in de steek gelaten voelen en dan lekker met de tweet naar de TL.
Zomaar uit het niets. Nu eerst een hoop aan pillen meegekregen en oogdruppels. Maandag terug voor gehoortest en andere dag voor een scan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wow, hoe krijg je dat voor elkaar? Komt dat wel allemaal weer goed?
Sterkte ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |