Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zal wel weer over de bank kotsen enzo
Aahquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Alleenstaande (?) Liefdevolle Internetster
240p goede kwali man.quote:
Die van mij wordt ook vet snel warm haha maar zit vol met stof, tabak, wiet, as enzquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
mijn laptop wordt nog best warm en hij ligt op mijn schoot
Hehehehehe. moet je keertje uitspuiten met een compressor ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van mij wordt ook vet snel warm haha maar zit vol met stof, tabak, wiet, as enz
Ga ik ook binnenkort doen ^^quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hehehehehe. moet je keertje uitspuiten met een compressor ofzo
Ik doe er altijd een kussen onderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
mijn laptop wordt nog best warm en hij ligt op mijn schoot
mijn kussen is heel dik, en ben niet thuis op het momentquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe er altijd een kussen onder
Waar danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mijn kussen is heel dik, en ben niet thuis op het moment
Wowquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bij mijn vrienden. iedereen doet wat anders
ga je weg?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef Snowbells het volgende:
Elder scrolls online gaat 13 euro per maand kostenja doei
Speel je toch gewoon een paar maanden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef Snowbells het volgende:
Elder scrolls online gaat 13 euro per maand kostenja doei
Ik ga niet elke maand geld geven aan iets virtueels en het spel zelf zou ook wel 60 euro kostenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Speel je toch gewoon een paar maanden.
illuminatiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga niet elke maand geld geven aan iets virtueels en het spel zelf zou ook wel 60 euro kosten
Mja wel lame idd maandelijks kosten net zoals bij WoWquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga niet elke maand geld geven aan iets virtueels en het spel zelf zou ook wel 60 euro kosten
het is ook net zo duur als wowquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja wel lame idd maandelijks kosten net zoals bij WoWmaar zullen veel mensen wss gek genoeg zijn om per maand te gaan dokken.
Het is gewoon uitbuiting. 60 euro betalen voor een spel is al veelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Of ik nou 13 euro aan wiet uitgeef of 13 euro aan een spel elke maand
Ach de uitbreidingen heb ik toen gekregen van 2 vrienden (zo graag wouden ze me aan de WoW hebben haha). Moet de nieuwste nog wel fiksen maar ben nu al een stuk verder met mijn account terug krijgen! Ik weet nu 100% zeker wat mijn emailadres en wachtwoord was toen die tijd en er is een functie om zonder enige informatie maar wel met een foto van id kaart je account misschien terug te krijgen. Hopen dat dit gaat werken (en dat niet mijn level 85 poppetje is gedelete want dan heb ik er nog steeds geen zin meer in denk ik)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is gewoon uitbuiting. 60 euro betalen voor een spel is al veel
Nee dat is al helemaal gay. Gewoon 1 keer betalen en dan gewoon niet meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
hadden ze microtransacties gedaan voor extra gold ofzo
Het is en blijft een MMO he. er moeten dus servers worden onderhouden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee dat is al helemaal gay. Gewoon 1 keer betalen en dan gewoon niet meer.
Bij EA lukt het ook gewoon met battlefield enz ja tuurlijk komen er uitbreidingen, maar is nog altijd minder geld innen dan met die maandelijkse shit en het lukt ze ook gewoon om het te onderhouden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het is en blijft een MMO he. er moeten dus servers worden onderhouden.
stel de game blijkt een flop en de verkopen vallen tegen, dan hebben ze aan 1 maal 60,- weinig na een jaartje.
EA verhuurt zijn servers aan consumentenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij EA lukt het ook gewoon met battlefield enz ja tuurlijk komen er uitbreidingen, maar is nog altijd minder geld innen dan met die maandelijkse shit en het lukt ze ook gewoon om het te onderhouden.
QFTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Na ik heb deze best wel snel omhoog gekregen haha. Niet erg eerlijk.. Was best lang afwezig en toen kon ik door op een link te klikken (was uitnodiging) terugkomen en naar de hoogste level geupgrade worden incl. goeie gearquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop wel dat je je account terugkrijgt. Wel zonde al die inspanning in het spel.
Bijna alles van Blizzard wel gehad behalve wow. Warcraft 3 dan weer wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt wel een WoW nerd ofzo. Speelde het nooit lang en heb het maar klein jaartje actief gespeeld maar toch is dat het enige spel wat ik echt leuk vind en wat ik echt mis
WC3quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bijna alles van Blizzard wel gehad behalve wow. Warcraft 3 dan weer wel.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:57 schreef Sardu het volgende:
L4d2 met je half dronken kop is dan wel weer een minder idee.
Voorhoofd of bovenkant van je handen op het keyboard?quote:
Blind als een downie op toetsenbord gedruktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voorhoofd of bovenkant van je handen op het keyboard?
quote:
Hoi,
welkom bij alweer een nieuwe uitvinding. Iedereen heeft er wel één in de schuur staan: een pingpongtafel. Best leuk maar na een tijdje gaat het ook best wel vervelen, vooral dat eentonige geluid van het balletje ping-pong-ping-pong… daar heb ik iets op gevonden: De Pongpingtafel. Het enige dat je ervoor hoeft te doen is je pingpongtafel 180 graden te draaien. Het balletje zegt nu niet de hele tijd ping-pong maar pong-ping.
Voordelen:
-het balletje zegt geen ping-pong meer maar pong-ping (doorbreekt de sleur van het pingpongen)
-het is gratis (als je tenminste al een pingpongtafel had)
Nadelen:
-je hebt een aantal sterke mannen nodig om de pingpongtafel 180 graden te draaien
-ik heb het zelf nog niet getest dus weet niet zeker of het wel werkt
doei
Dat is subjectief.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Nouhou. Ik verveel me en dit is grappig
nou poeh poehquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ga door om fl te stangen
en ik vond het wel grappig
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ga door om fl te stangen
en ik vond het wel grappig
welke seriequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht al de hele avond en nacht tot ik een bepaalde serie kan kijkenWas Di. avond al op tv in de UK dus het had er allang moeten zijn op torrents enz
Ik kijk alleen maar naar dat soort programma's. Wat ik vanaf volgende week allemaal volg (of al volg): America's Next Top Model, Hollands Next Top Model, Geordie Shore, GTST etc.quote:
je editquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar naar dat soort programma's. America's Next Top Model, Hollands Next Top Model, Geordie Shore, GTST etc.
Ja haha. Ik weet niet.. Wil het wel weer zeggen. Het is ook wel grappig.. Ik moet alles alleen terugkijken omdat A. een enorme hekel heeft aan mijn serie's en dat snap ik. Hij begint al moeilijk te kijken als ik over Geordie Shore beginquote:
hahaha ik kijk alleen animatie en sommige Amerikaanse seriesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar naar dat soort programma's. Wat ik vanaf volgende week allemaal volg (of al volg): America's Next Top Model, Hollands Next Top Model, Geordie Shore, GTST etc.
Zijn er genoegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een serie gaan zoeken die ook leuk is om te kijken voor een man
Teens like it big seriequote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een serie gaan zoeken die ook leuk is om te kijken voor een man
Maar die vind ik allemaal niks aan. Hij kijkt wel met mij een anime soms waar hij mee bij is maar voor mij kijkt die nog oude afleveringen mee (gelukkig zijn ze bij 94 en ben ik bij 58 inmiddels, duurde wel lang.. ik kan dat niet te lang kijken achter elkaar haha). Oh en dit 'moet' hij wel haha omdat hij mij die anime heeft aangesmeerd. Alleen kijk ik dat echt niet snelquote:
De wat?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de meeste films ook al wel gezien met hem
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Alleenstaande (?) Liefdevolle Internetster
Kom maar halen haha!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als hij hierheen gepaast wordt wel
Lag? Nu heb je hem? En wie is we?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hier hebben we er ook 1tje maar die lag buiten mijn handbereik
ik heb hem en nu is hij opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lag? Nu heb je hem? En wie is we?
Oh hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb hem en nu is hij op![]()
en we is ik en de 2 vrienden die aan het gamen zijn
Oh ik snap. Jij bent ergens op visite ^^quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee, maar ik chill vaak hier, is een huis van een vriend.
haha zoietsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik snap. Jij bent ergens op visite ^^
Nicequote:
Tegenwoordig niet zo stoner meer hoor, meer nachtbaggerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:29 schreef badtripbob het volgende:
Krijg nou wat. Er is een stoners SC in ONZ
Smoking
Ja maar daar post nu niemand.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet zo stoner meer hoor, meer nachtbagger. Abusers is wbt een betere SC.
Ja, precies dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:43 schreef badtripbob het volgende:
Posten hier vooral mensen die niet eens blowen of hoe bedoel je dat?
Wtf? Waarom zou je posten in een stoners SC als je niet eens een jointje rookt?quote:
Zeg het ze.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wtf? Waarom zou je posten in een stoners SC als je niet eens een jointje rookt?Wat heeft dat voor nut?
Waarom heet het dan ONZ STONERS?
Doe jij dat.. Dan ga ik werken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
We moeten ze stuk voor stuk opzoeken en dan een geforceerde neusshot geven! Dat zal ze leren!
Werksequote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe jij dat.. Dan ga ik werken.
Whehehe ik had je gewaarschuwd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:50 schreef vogelkooi het volgende:
jou op facebook is ook gruwelijk voor de tijdlijn.
omdat chille mensen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 05:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wtf? Waarom zou je posten in een stoners SC als je niet eens een jointje rookt?Wat heeft dat voor nut?
Waarom heet het dan ONZ STONERS?
Ah, ja stoners zijn wel chill of je nou zelf blowt of niet.quote:
Naar de klote is een groot iets om het te noemen. Ik heb meerdere keren een psychose gehad na maandenlang elke dag te trippen op 2c-i, methoxetamine, 10-20 joints per dag, doos lachgas per dag en dan nog geregeld lsd, ketamine, mdma, speed....quote:Was jij niet die kerel die helemaal naar de klote was gegaan van drugs,
Ja, geen enkel probleem. Geen sprankeltje van psychose te bekennen en anders heb ik genoeg mensen, met en zonder psychiatrische opleiding, die mij kunnen herkennen als psychotisch zijnde en mij op tijd even dat melden zodat ik het zelf nog kan inzien in een vroeg stadium en even een pauze van de drugs hou en even een tijdelijke opname dan. Tot ik weer stabiel ben, dan nog eventjes clean om stabiel te blijven en dan weer rustig beginnen.quote:en nu nog steeds drugsnachten van 3 dagen houdt?
dat ja, tevems nog nooit stoners horen zeiken dat iemand niet blowt IRLquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ah, ja stoners zijn wel chill of je nou zelf blowt of niet.
[..]
Naar de klote is een groot iets om het te noemen. Ik heb meerdere keren een psychose gehad na maandenlang elke dag te trippen op 2c-i, methoxetamine, 10-20 joints per dag, doos lachgas per dag en dan nog geregeld lsd, ketamine, mdma, speed....
De meeste mensen die een week of zelfs maar een weekend met mij mee zouden draaien op volle toeren raken al psychotisch. Ik pas na 2 a 3 maanden van dit ongelofelijk zieke misbruik..
[..]
Ja, geen enkel probleem. Geen sprankeltje van psychose te bekennen en anders heb ik genoeg mensen, meht en zonder psychiatrische opleiding, die mij kunnen herkennen als psychotisch zijnde en mij op tijd even dat melden zodat ik het zelf nog kan inzien in een vroeg stadium en even een pauze van de drugs hou en even een tijdelijke opname dan. Tot ik weer stabiel ben, dan nog eventjes clean om stabiel te blijven en dan weer rustig beginnen.
Ik ben ook natuurlijk niet serieus als ik mensen drugs opdring via internet hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat ja, tevems nog nooit stoners horen zeiken dat iemand niet blowt IRL
Dat verschilt echt per persoon. De een wordt al psychotisch van 1 haaltje van zijn eerste joint. Anderen zonder er ooit 1 te hebben aangeraakt en dan vaak door stress en/of slaapgebrek.quote:Best wel bizar om te horen. Ik zou denken dat de paychoae dan heel snel getriggerd kan worden?
Ja hoor. Sowieso is tegenwoordig wiet ook al erg trippy. Zeker samen met slaapgebrek. En ik hou nu eenmaal van spul als lsd, ketamine, 2c-i en zo.quote:Je gebruikt gewoon hallucinogenen?
Ik snap dat je daar enorm van kan genietenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:32 schreef badtripbob het volgende:
Ja hoor. Sowieso is tegenwoordig wiet ook al erg trippy. Zeker samen met slaapgebrek. En ik hou nu eenmaal van spul als lsd, ketamine, 2c-i en zo.
Beste tip die je over je angst voor trippen en para bij blowen kan helpen is om nog een lsd-trip te doen en dan dit innerlijk behandelen en het verwerken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:32 schreef Murdera het volgende:
Sinds het bij mij een keer mis is gegaan met 1,5 hoffmannetje durf ik geen hallucinogenen meer te nemen, en word ik para van blowen.
Hehe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar enorm van kan genieten![]()
Ik heb mijzelf daarmee de afgelopen jaren wel leren kennen en denk dat ik nu wel weet hoe veel ik kan hebben en dat ik er anders wel op tijd bij kan zijn.quote:Tof voor je dat je dat nog steeds kan zonder bang te hoeven zijn dat je terugschiet.
Lees dan mijn reply hierboven. Ik weet 99% zeker dat dat zal helpen.quote:tikkeltje jelly ben ik wel.
Nadat ik zo fout ben gegaan heb ik nog 2 keer acid genomen. Goede trips, ik denk zelfs het mooiste van mijn leven gezien, echt prachtige ervaringenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Beste tip die je over je angst voor trippen en para bij blowen kan helpen is om nog een lsd-trip te doen en dan dit innerlijk behandelen en het verwerken.
Goed onthouden van dit is maar een drug, het gaat uitwerken. En dan dus proberen te genieten van het effect sowieso en ook proberen om die paranoïde gedachtes te relativeren en uit te leggen voor jezelf waarom een "waan" helemaal niet realistisch is.
Als je jezelf op lsd kan overtuigen dat je para nergens voor nodig is en trippen hartstikke leuk kan zijn maar dat er ook mindere of bad trips kunnen voorkomen dan blijf je daar van overtuigd na je trip.
Eigenlijk hetzelfde als dat je van een paard valt dat je er meteen weer op moet. Na een te harde/bad trip heb je na een tijdje een volgende trip nodig om alles weer wat te relativeren en weer in balans te krijgen.
Ook zou ik bijvoorbeeld eerst 2c-i aanraden om te proberen als ik jou was. Dat is net zoals 2c-b tussen de mdma en lsd in. Werkt 10+ uur als je het slikt, put je serotonine niet uit zoals mdma maar lijkt chemisch gezien op serotonine dus gaat op die receptoren zitten. Dus geen brakheid/depressie erna/na veelvuldig gebruik. Het geeft euforie en stimulatie vergelijkbaar met mdma maar dan niet zo opdringerig van je moet nu godverdomme stuiteren en vrolijk zijn..
En dan echt fucking vette visuals met dat spul. Tis dus eigenlijk kort gezegd mdma zonder vaagheid in je kop en lsd zonder mindfucktrip.
Nou, zie je. Je kan toch nog gewoon leuk trippen ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nadat ik zo fout ben gegaan heb ik nog 2 keer acid genomen. Goede trips, ik denk zelfs het mooiste van mijn leven gezien, echt prachtige ervaringen![]()
Ja als trippen veel van je vergt dan is het handiger als je het niet te vaak doet. Gewoon weer bijkomen en dan komt het wel wanneer het komt.quote:Maar het vergt gewoon teveel van me,
Oh heb jij ook een psychose gehad? Je het herstel en de verwerking van een psychose is best wel heftig ja. Goed dat je er weer bovenop bent gekomen .;).quote:en ik heb er ontzettend lang over gedaan om vanuit de psychose te komen op het punt waar ik nu ben. het heeft me enorm veel werk aan mezelf gekost, ik heb mezelf ontzettend moeten leren kennen, en ik ben echt trots op het punt waar ik nu ben. Ik wil het risico gewoon niet nog een keer nemen.![]()
Ja, 2c-i kan je echt niet fout op gaan, zeker niet bij een normale dosering en als je al lsd gewend bent. Je wordt gewoon instant vrolijk/waus en dan heb je daar dan mooie beelden en vervormingen bij.quote:Als ik het toch weer een keer wil proberen zal ik even inlezen over 2c-i
Hehe, de psychose kwam bij de 1e keer. Ik was jong en dom en zat ik een hele slechte periode.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nou, zie je. Je kan toch nog gewoon leuk trippen ook.
[..]
Ja als trippen veel van je vergt dan is het handiger als je het niet te vaak doet. Gewoon weer bijkomen en dan komt het wel wanneer het komt.
[..]
Oh heb jij ook een psychose gehad? Je het herstel en de verwerking van een psychose is best wel heftig ja. Goed dat je er weer bovenop bent gekomen .;).
En het risico, tjah. Bedenk je dan ook eens hoe vaak je al gebruikt had voor je eerste psychose en hoe lang dat dan goed is gegaan. Was die psychose in een periode van veel drugsgebruik, stress, slaapgebrek?
[..]
Ja, 2c-i kan je echt niet fout op gaan, zeker niet bij een normale dosering en als je al lsd gewend bent. Je wordt gewoon instant vrolijk/waus en dan heb je daar dan mooie beelden en vervormingen bij.
Wat gebruik je nu nog wel dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe, de psychose kwam bij de 1e keer. Ik was jong en dom en zat ik een hele slechte periode.
Wie weet, over een paar jaar, als ik het weer aandurf en mezelf er weer echt mee vertrouw. Maar voor nu zijn er gelukkig nog genoeg andere middelen om een goede tijd mee te hebben
voornamelijk sosa en alcohol. Maar speed, M en 4-fa doen het ook goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu nog wel dan?
Klopt maar daarom raadt ik ook 2c-i aan als ze rustig weer wilt proberen. Daar zal je echt niet sneller psychotisch van worden dan bijvoorbeeld (Nachten doorhalen op) speed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Bob hou eens opdat jij nou hallucinogenen neemt ondanks je shit wil niet zeggen dat een ander hier ook zo goed tegen kan
is wat je zegt uberhaupt bewezen of spreek je nu uit eigen ervaringen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klopt maar daarom raadt ik ook 2c-i aan als ze rustig weer wilt proberen. Daar zal je echt niet sneller psychotisch van worden dan bijvoorbeeld (Nachten doorhalen op) speed.
Maar je maakt wel een goed punt
Ook nachten doorhalen hakken er op dit moment nog teveel op in om mezelf te vertrouwen met hallucinogenen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klopt maar daarom raadt ik ook 2c-i aan als ze rustig weer wilt proberen. Daar zal je echt niet sneller psychotisch van worden dan bijvoorbeeld (Nachten doorhalen op) speed.
Maar je maakt wel een goed punt
Ach, ik ben niet zo beïnvloedbaar dat ik nu gelijk aan de acid ga hoor. Je kent me wel beter dan dat toch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Bob hou eens opdat jij nou hallucinogenen neemt ondanks je shit wil niet zeggen dat een ander hier ook zo goed tegen kan
Dat je van speed psychotisch kan worden lijkt mij wel erg bewezen ja. Genoeg amfetaminepsychoses die voorkomen, het heeft zelfs die naam speciaal ervoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is wat je zegt uberhaupt bewezen of spreek je nu uit eigen ervaringen?. Want dan vind ik alsnog niet dat je zoiets kan zeggen als je net ook zegt dat mensen al bij wijze van spreken van 1 joint in een psychose raken
Toch wel wiet/hasj, lachgas, 2c-i en speed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook nachten doorhalen hakken er op dit moment nog teveel op in om mezelf te vertrouwen met hallucinogenen.
Tevens wel een goede graadmeter.
En wat zijn jouw favo middelen?
Was ik ook toch? Moet haast wel, ik had zo'n beetje de laatst mogelijke trein en ik ben superchill.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook chiller toen wij als laatste groepje achterbleven
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wat, posten hier ook mensen die serieus nog nooit iets gebruikt hebben?
Vas zei van wel. Nu snap ik er niks meer van. Zitten hier nou (Voornamelijk) stoners of bijna niet?quote:
Oja wacht. de nachtbaggeraars.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vas zei van wel. Nu snap ik er niks meer van. Zitten hier nou (Voornamelijk) stoners of bijna niet?
Oh ok. Nou ja denk dat ik deze SC ook maar eens ga volgen dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja wacht. de nachtbaggeraars.
Maar volgens mij zijn er maar 2 of 3 die nooit blowen.
Er zitten hier vrij veel jonge mensen (waaronder ik) die niet vaak kunnen blowen vanwege ouders bijvoorbeeld. Maar ik vind dat je dan nog wel mee kunt posten, je hebt het immers wel ooit gedaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vas zei van wel. Nu snap ik er niks meer van. Zitten hier nou (Voornamelijk) stoners of bijna niet?
goede aanwinst, welkom.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ja denk dat ik deze SC ook maar eens ga volgen dan.
Niet vaak blowen is ook heel wat anders dan nog nooit geblowt hebben he. Vooral die vroeg ik mij af wat die hier doen. Naja chillen met stoners is natuurlijk wel relaxt ook al smoke je zelf nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zitten hier vrij veel jonge mensen (waaronder ik) die niet vaak kunnen blowen vanwege ouders bijvoorbeeld. Maar ik vind dat je dan nog wel mee kunt posten, je hebt het immers wel ooit gedaan.
Maar ik wist niet dat er hier ook veel mensen meeposten die nog niet eens ooit geblowd hebben.
Preciesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niet vaak blowen is ook heel wat anders dan nog nooit geblowt hebben he. Vooral die vroeg ik mij af wat die hier doen. Naja chillen met stoners is natuurlijk wel relaxt ook al smoke je zelf niet
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
Ik ben als kind in een toverketel met wiet gevallen, dus ik mag hier ook wel posten.
quote:
Ohhh jonge. Wousquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]nee ik kan niet.
het spijt me.
Ik moet nog voor de katjes zorgen, mijn ouders zijn nog niet terug en mijn zus is in duitsland voor werk.
dus ik heb andere plannen moeten maken.zal aan jullie denken.
De poesjes van je moederquote:
stefan dacht ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie zorgt er nu voor de poes van Nijn dan?
Always.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie zorgt er nu voor de poes van Nijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Always.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Wat doe je met de vloer?quote:
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Bij de Lidl heet maandverband Siempre. Dat is Spaans voor altijd.
Moest lachen om mijn ontdekking. Liep vervolgens naar eindbestemming vleessalade.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Daar kan ik oprecht van genieten inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie ook echt voor me hoe je helemaal gelukkig zit weg te glimlachen om zo'n kutgrap
Vind het altijd mooi om te weten hoe zo'n avontuur dan afloopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:03 schreef RockNijntje het volgende:
Bij de Lidl heet maandverband Siempre. Dat is Spaans voor altijd.
Moest lachen om mijn ontdekking. Liep vervolgens naar eindbestemming vleessalade.![]()
Ja tochquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind het altijd mooi om te weten hoe zo'n avontuur dan afloopt..
Ik kon het niet vinden dus toen moest ik de hele winkel door en toen kwam ik langs dat rek en toen lachte ik om mijn ontdekking en toen ging ik weer verder lopen en toen had ik het gevonden en toen rekende ik af.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
godver nijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja toch.
Ik kon het niet vinden dus toen moest ik de hele winkel door en toen kwam ik langs dat rek en toen lachte ik om mijn ontdekking en toen ging ik weer verder lopen en toen had ik het gevonden en toen rekende ik af.![]()
![]()
Ik zie helemaal voor me.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja toch.
Ik kon het niet vinden dus toen moest ik de hele winkel door en toen kwam ik langs dat rek en toen lachte ik om mijn ontdekking en toen ging ik weer verder lopen en toen had ik het gevonden en toen rekende ik af.![]()
![]()
Maar, nu zitten we nog met een grote cliffhanger.
Was de vleessalade lekker?Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Protip: nooit digestive koekjes munchen tijdens het bierdrinken en stonen.
Ik zit helemaal kapot te gaan op de plee.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Sarretje hoi!Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Wat doe ik mezelf aan.
ONZ / Show je burger topic
Nu verlang ik naar burgers. Vooral zoals de laatste home made die ik heb gegeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bananas in pyjamasquote:
Are coming down in pairs
Bananas in pyjamas
Are chasing teddy bears
'Cause on Tuesdays
They all try to
Catch them unawares
![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Eigengemaakge hamburgers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef Murdera het volgende:
Wat doe ik mezelf aan.
ONZ / Show je burger topic
Nu verlang ik naar burgers. Vooral zoals de laatste home made die ik heb gegeten.![]()
![]()
![]()
![]()
Worcestershiresaus![]()
Ei op je hamburger
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Home made, maar zelf op de bank kunnen blijven hangen tot je burgers aangegeven worden, en dan zoooo hard genieten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eigengemaakge hamburgers.![]()
Worcestershiresaus![]()
Ei op je hamburger![]()
![]()
![]()
![]()
Opzich wel chill maar ik mag graag zelf in de keuken staan lekker eten klaarmaken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Home made, maar zelf op de bank kunnen blijven hangen tot je burgers aangegeven worden, en dan zoooo hard genieten.![]()
![]()
Sollicitatie hierboven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
misschien moet ik gewoon een kok nemen.
![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Wat mot da kosten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Opzich wel chill maar ik mag graag zelf in de keuken staan lekker eten klaarmaken.![]()
[..]
Sollicitatie hierboven.
![]()
![]()
![]()
Koffie in de ochtend, zak wiet en bier voor in de avond en een bank om te slapen.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
das verdomme heel zo'n slechte deal nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Koffie in de ochtend, zak wiet en bier voor in de avond en een bank om te slapen.
als ik ipv wiet haal boodschappengeld fix ben ik het er mee eens.![]()
![]()
Als ik van dat boodschappengeld nu per ongeluk verkeerde oregano haal, krijgen we dan ruzie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
das verdomme heel zo'n slechte deal nog niet
als ik ipv wiet haal boodschappengeld fix ben ik het er mee eens.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
zolang dat zakje oregano niet opeens 20 euro kostte niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik van dat boodschappengeld nu per ongeluk verkeerde oregano mee neem, krijgen we dan ruzie?![]()
Als je me aanspreekt met Rrrrrosita wil ik ook nog wel stofzuigen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
zolang dat zakje oregano niet opeens 20 euro kostte niet.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
hard geworden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je me aanspreekt met Rrrrrosita wil ik ook nog wel stofzuigen.![]()
![]()
Niet als ik aan het stofzuigen ben..quote:Waarom?quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik vind beiden prima.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee alleen met tegen jou praten.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet als ik aan het stofzuigen ben..
[..]
Waarom?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
tevens, denken dat FL zonder ons kan.![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren A good day to die hard gekeken. Gelukkig genoeg wiet gerookt om te weten dat het een beroerde film was maar niet onthouden wat er nu precies allemaal gebeurde.![]()
Broes willems
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Waar een Willis is een weg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
Gisteren A good day to die hard gekeken. Gelukkig genoeg wiet gerookt om te weten dat het een beroerde film was maar niet onthouden wat er nu precies allemaal gebeurde.![]()
Broes willems![]()
![]()
Hij kan beter weer muziek gaan maken in zn badjas.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
gaat dit nou over mij?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Home made, maar zelf op de bank kunnen blijven hangen tot je burgers aangegeven worden, en dan zoooo hard genieten.![]()
![]()
![]()
En een sprankje van Mur's luiheid.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat bedoel ik toch, dat ik degene ben die jou de hamburgers gaf terwijl je lui op de bank zat![]()
Ik noem het genietzucht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
En een sprankje van Mur's luiheid.![]()
![]()
je moest eens weten afentoequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
En een sprankje van Mur's luiheid.![]()
![]()
Ik ben in een pot vloeibare LSD gevallen als kind. Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom ik altijd al zo freaky ben geweest en een voorliefde voor psychedelica heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
Ik ben als kind in een toverketel met wiet gevallen, dus ik mag hier ook wel posten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben in een pot vloeibare LSD gevallen als kind. Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom ik altijd al zo freaky ben geweest en een voorliefde voor psychedelica heb.ik denk dat je dan niet zo helder zou kunnen praten.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben in een pot vloeibare LSD gevallen als kind. Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom ik altijd al zo freaky ben geweest en een voorliefde voor psychedelica heb.![]()
Mah man!![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik ken een gast die een flesje liquid acid had en daar zo een slok uit nam ipv de gebruikelijke druppel/s...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaik denk dat je dan niet zo helder zou kunnen praten.
.
En dan niet per ongeluk dat flesje gepakt en een slok genomen maar doelbewust gedacht van Hmmm laat ik eens gewoon een slok nemen.!
![]()
Damn. hij heeft wel een goede trip gehad?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ken een gast die een flesje liquid acid had en daar zo een slok uit nam ipv de gebruikelijke druppel/s....
En dan niet per ongeluk dat flesje gepakt en een slok genomen maar doelbewust gedacht van Hmmm laat ik eens gewoon een slok nemen.!
![]()
![]()
dmt word idd vrijgemaakt als je doodgaat ja,dan trip je ballen maarja daar heb je niks meer aan als je het achteraf niet meer weetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef Snowbells het volgende:
Dat dmt/dtm/whatever spul kon je toch laten voelen zoals je je voelt als je dood gaat ofzo?![]()
![]()
Van wat ik weet schiet je naar een 'andere dimensie' zelf nog nooit gehad maar als ik het kan krijgen zal ik het je laten weten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef Snowbells het volgende:
Dat dmt/dtm/whatever spul kon je toch laten voelen zoals je je voelt als je dood gaat ofzo?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Mjah, je maakt het zelf ook aan in je slaap.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef Snowbells het volgende:
Dat dmt/dtm/whatever spul kon je toch laten voelen zoals je je voelt als je dood gaat ofzo?![]()
zal niet bij een eerste poging gaan, het schijnt dat je daarvoor ervaren moet zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van wat ik weet schiet je naar een 'andere dimensie' zelf nog nooit gehad maar als ik het kan krijgen zal ik het je laten weten.![]()
Whehequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ken een gast die een flesje liquid acid had en daar zo een slok uit nam ipv de gebruikelijke druppel/s....
![]()
Zo ken ik er ook 1 die even het laatste uit het flesje wou nemen omdat het pipet er niet meer bij kon. Die hebben we ook maar even op een heuvel laten zitten.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dmt word idd vrijgemaakt als je doodgaat ja,dan trip je ballen maarja daar heb je niks meer aan als je het achteraf niet meer weet. Maar je kan wel snel teveel innemen toch? Ik had een tijd geleden dat hele topic doorgelezen in dat drugssub
![]()
![]()
Ik ken alleen de reports van mensen en van 2 vrienden die het ook eens hebben gedaan. Het ruikt wel lekker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal niet bij een eerste poging gaan, het schijnt dat je daarvoor ervaren moet zijn.![]()
Binnenkort maar eens kijken of ik wat kan verkrijgen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Je moet er wat filmpjes over kijken op youtube, best interessantquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken alleen de reports van mensen en van 2 vrienden die het ook eens hebben gedaan. Het ruikt wel lekker.![]()
Binnenkort maar eens kijken of ik wat kan verkrijgen.![]()
![]()
Zal ik doen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet er wat filmpjes over kijken op youtube, best interessant![]()
Filmpjes van mensen met datura op![]()
Net even gecheckt en mdma is binnen, nu nog wachten op de zegeltjes.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
mijn dealer heeft het op aanvraag..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken alleen de reports van mensen en van 2 vrienden die het ook eens hebben gedaan. Het ruikt wel lekker.![]()
Binnenkort maar eens kijken of ik wat kan verkrijgen.maar eerst maar eens LSD, dat heeft ie gelukkig ook
![]()
![]()
Ja hij vertelde dat hij een paar dagen lang zat te trippen en hij heeft nu volgens mij standaard wel visuals in zijn beeld. Maar dat heb ik ook wel een beetje en al helemaal als ik blow wanneer ik weinig heb geslapen. Dan is het gewoon helemaal te sturen en aan/uit te zetten en zo en worden stilstaande plaatjes ineens geanimeerd...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Damn. hij heeft wel een goede trip gehad?
Zo werd deze aansteker ineens verder getekend laatst. Er zit dus alleen een hoofd op maar er werd in mijn hoofd een piratenlijf bij getekend in dezelfde tekenstijl![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door badtripbob op 22-08-2013 13:03:07 ]![]()
Dat heb ik dus met een maisveld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja hij vertelde dat hij een paar dagen lang zat te trippen en hij heeft nu volgens mij standaard wel visuals in zijn beeld.![]()
Ooit eens met mijn trippende bek voor een maisveld gestaan in het donker en als ik dat nu weer doe (met alleen een jointje op) dan zie ik hetzelfde weer.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Nouja trippend de pijp uit is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dmt word idd vrijgemaakt als je doodgaat ja,dan trip je ballen maarja daar heb je niks meer aan als je het achteraf niet meer weet![]()
![]()
Als ik zeker zou weten dat ik de volgende dag niet zou halen dan mag je mij gerust een dosis lsd toedienen zodat ik in ieder geval nog wat te lachen heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja trippend de pijp uit is zo slecht nog niet![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik zeker zou weten dat ik de volgende dag niet zou halen dan mag je mij gerust een dosis lsd toedienen zodat ik in ieder geval nog wat te lachen heb.![]()
![]()
![]()
krul weet nog niet van het harde leventjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jij wel ja, godverredomme half 6 al op hiergewoon 7 uur eerder
![]()
![]()
Krul moet 12 uur slapen anders verliest dr haar alle vitaliteit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jij wel ja, godverredomme half 6 al op hiergewoon 7 uur eerder
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
jij snapt het mimangquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
krul weet nog niet van het harde leventjeboks
![]()
'R hangt hier zo'n lijstje met suggesties voor een personeelsuitje, heeft de assistent manager die 20 is als suggestie een dropping+speurtocht+opdrachten in Amsterdam gedaan.
Ben ik terug op basisschoolkamp? De tering zeg!
![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
'R hangt hier zo'n lijstje met suggesties voor een personeelsuitje, heeft de assistent manager die 20 is als suggestie een dropping+speurtocht+opdrachten in Amsterdam gedaan.
![]()
Wat een bonzo.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Schrijf jij dan druqs feest op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: