abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130337442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 03:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hoezo zoiets? :')
visite klinkt zo raar :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  roze donderdag 22 augustus 2013 @ 03:42:41 #152
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130337469
hihi
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 03:50:14 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130337483
quote:
Nice
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 05:29:53 #154
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130337631
Krijg nou wat. Er is een stoners SC in ONZ :o

Smoking :7
pi_130337656
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 05:29 schreef badtripbob het volgende:
Krijg nou wat. Er is een stoners SC in ONZ :o

Smoking :7
Tegenwoordig niet zo stoner meer hoor, meer nachtbagger :'). Abusers is wbt een betere SC.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 05:43:50 #156
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130337659
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 05:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Tegenwoordig niet zo stoner meer hoor, meer nachtbagger :'). Abusers is wbt een betere SC.
Ja maar daar post nu niemand. :').

En wat bedoel je met niet zo stoner meer hoor?
Posten hier vooral mensen die niet eens blowen of hoe bedoel je dat? :')
pi_130337661
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 05:43 schreef badtripbob het volgende:

Posten hier vooral mensen die niet eens blowen of hoe bedoel je dat? :')
Ja, precies dat. :')
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 05:56:16 #158
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130337688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 05:44 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja, precies dat. :')
Wtf? Waarom zou je posten in een stoners SC als je niet eens een jointje rookt? :? Wat heeft dat voor nut? :') Waarom heet het dan ONZ STONERS? :')
pi_130337708
quote:
11s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 05:56 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Wtf? Waarom zou je posten in een stoners SC als je niet eens een jointje rookt? :? Wat heeft dat voor nut? :') Waarom heet het dan ONZ STONERS? :')
Zeg het ze.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 06:14:11 #160
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130337714
quote:
8s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 06:10 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zeg het ze.
We moeten ze stuk voor stuk opzoeken en dan een geforceerde neusshot geven! Dat zal ze leren! :(
pi_130337722
quote:
8s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 06:14 schreef badtripbob het volgende:

[..]

We moeten ze stuk voor stuk opzoeken en dan een geforceerde neusshot geven! Dat zal ze leren! :(
Doe jij dat.. Dan ga ik werken.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 06:17:28 #162
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130337724
quote:
9s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 06:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Doe jij dat.. Dan ga ik werken.
Werkse :*
pi_130337809
jou op facebook is ook gruwelijk voor de tijdlijn.
Fear is the grease of society.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 07:03:09 #164
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130337865
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 06:50 schreef vogelkooi het volgende:
jou op facebook is ook gruwelijk voor de tijdlijn.
Whehehe ik had je gewaarschuwd. :P Ik zeg niks op chat maar mijn facebook zelf en comments bij anders kunnen wel weer over drugs of van allemaal vaagheid gaan haha :P
pi_130337925
quote:
11s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 05:56 schreef badtripbob het volgende:

[..]

omdat chille mensen.
Was jij niet die kerel die helemaal naar de klote was gegaan van drugs, en nu nog steeds drugsnachten van 3 dagen houdt?
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 07:22:54 #166
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130337954
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

omdat chille mensen.
Ah, ja stoners zijn wel chill of je nou zelf blowt of niet.
quote:
Was jij niet die kerel die helemaal naar de klote was gegaan van drugs,
Naar de klote is een groot iets om het te noemen. Ik heb meerdere keren een psychose gehad na maandenlang elke dag te trippen op 2c-i, methoxetamine, 10-20 joints per dag, doos lachgas per dag en dan nog geregeld lsd, ketamine, mdma, speed....

De meeste mensen die een week of zelfs maar een weekend met mij mee zouden draaien op volle toeren raken al psychotisch. Ik pas na 2 a 3 maanden van dit ongelofelijk zieke misbruik. :').
quote:
en nu nog steeds drugsnachten van 3 dagen houdt?
Ja, geen enkel probleem. Geen sprankeltje van psychose te bekennen en anders heb ik genoeg mensen, met en zonder psychiatrische opleiding, die mij kunnen herkennen als psychotisch zijnde en mij op tijd even dat melden zodat ik het zelf nog kan inzien in een vroeg stadium en even een pauze van de drugs hou en even een tijdelijke opname dan. Tot ik weer stabiel ben, dan nog eventjes clean om stabiel te blijven en dan weer rustig beginnen.
pi_130337974
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:22 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ah, ja stoners zijn wel chill of je nou zelf blowt of niet.

[..]

Naar de klote is een groot iets om het te noemen. Ik heb meerdere keren een psychose gehad na maandenlang elke dag te trippen op 2c-i, methoxetamine, 10-20 joints per dag, doos lachgas per dag en dan nog geregeld lsd, ketamine, mdma, speed....

De meeste mensen die een week of zelfs maar een weekend met mij mee zouden draaien op volle toeren raken al psychotisch. Ik pas na 2 a 3 maanden van dit ongelofelijk zieke misbruik. :').

[..]

Ja, geen enkel probleem. Geen sprankeltje van psychose te bekennen en anders heb ik genoeg mensen, meht en zonder psychiatrische opleiding, die mij kunnen herkennen als psychotisch zijnde en mij op tijd even dat melden zodat ik het zelf nog kan inzien in een vroeg stadium en even een pauze van de drugs hou en even een tijdelijke opname dan. Tot ik weer stabiel ben, dan nog eventjes clean om stabiel te blijven en dan weer rustig beginnen.
dat ja, tevems nog nooit stoners horen zeiken dat iemand niet blowt IRL :P

Best wel bizar om te horen. Ik zou denken dat de psychose dan heel snel getriggerd kan worden? Je gebruikt gewoon hallucinogenen?
pi_130337998
Sinds het bij mij een keer mis is gegaan met 1,5 hoffmannetje durf ik geen hallucinogenen meer te nemen, en word ik para van blowen. :'(
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 07:32:34 #169
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130338000
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

dat ja, tevems nog nooit stoners horen zeiken dat iemand niet blowt IRL :P
Ik ben ook natuurlijk niet serieus als ik mensen drugs opdring via internet he :') Drugsgebruik is een eigen persoonlijke keuze. En dat zou zo moeten zijn voor degene die dat wel willen gebruiken en degene die dat niet willen. Dus alles gelegaliseerd en mensen zelf laten beslissen wat ze met hun eigen lichaam doen. :Y.
quote:
Best wel bizar om te horen. Ik zou denken dat de paychoae dan heel snel getriggerd kan worden?
Dat verschilt echt per persoon. De een wordt al psychotisch van 1 haaltje van zijn eerste joint. Anderen zonder er ooit 1 te hebben aangeraakt en dan vaak door stress en/of slaapgebrek.

Ik kan gewoon heel erg veel hebben wat dat betreft en ga alsnog soms over de grens die ik toch altijd wel wat op zoek.

Alleen deze keer heb ik persoonlijk ook iets minder behoefte aan drugs. Gebruik nog steeds niet weinig of zo maar een stuk minder dan eerst.

Van de 10 tot 20+ joints(Lag aan hoe lang ik wakker was) naar gemiddeld tussen de 5 en de 8 en soms meer soms minder.
quote:
Je gebruikt gewoon hallucinogenen?
Ja hoor. Sowieso is tegenwoordig wiet ook al erg trippy. Zeker samen met slaapgebrek. En ik hou nu eenmaal van spul als lsd, ketamine, 2c-i en zo. O+
pi_130338007
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:32 schreef badtripbob het volgende:
Ja hoor. Sowieso is tegenwoordig wiet ook al erg trippy. Zeker samen met slaapgebrek. En ik hou nu eenmaal van spul als lsd, ketamine, 2c-i en zo. O+
Ik snap dat je daar enorm van kan genieten O+ Tof voor je dat je dat nog steeds kan zonder bang te hoeven zijn dat je terugschiet. :D

tikkeltje jelly ben ik wel. :P
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 07:43:15 #171
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130338054
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:32 schreef Murdera het volgende:
Sinds het bij mij een keer mis is gegaan met 1,5 hoffmannetje durf ik geen hallucinogenen meer te nemen, en word ik para van blowen. :'(
Beste tip die je over je angst voor trippen en para bij blowen kan helpen is om nog een lsd-trip te doen en dan dit innerlijk behandelen en het verwerken.
Goed onthouden van dit is maar een drug, het gaat uitwerken. En dan dus proberen te genieten van het effect sowieso en ook proberen om die paranoïde gedachtes te relativeren en uit te leggen voor jezelf waarom een "waan" helemaal niet realistisch is.

Als je jezelf op lsd kan overtuigen dat je para nergens voor nodig is en trippen hartstikke leuk kan zijn maar dat er ook mindere of bad trips kunnen voorkomen dan blijf je daar van overtuigd na je trip. ;)

Eigenlijk hetzelfde als dat je van een paard valt dat je er meteen weer op moet. Na een te harde/bad trip heb je na een tijdje een volgende trip nodig om alles weer wat te relativeren en weer in balans te krijgen.

Ook zou ik bijvoorbeeld eerst 2c-i aanraden om te proberen als ik jou was. Dat is net zoals 2c-b tussen de mdma en lsd in. Werkt 10+ uur als je het slikt, put je serotonine niet uit zoals mdma maar lijkt chemisch gezien op serotonine dus gaat op die receptoren zitten. Dus geen brakheid/depressie erna/na veelvuldig gebruik. Het geeft euforie en stimulatie vergelijkbaar met mdma maar dan niet zo opdringerig van je moet nu godverdomme stuiteren en vrolijk zijn. :P.
En dan echt fucking vette visuals met dat spul. Tis dus eigenlijk kort gezegd mdma zonder vaagheid in je kop en lsd zonder mindfucktrip.
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 07:44:38 #172
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130338067
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik snap dat je daar enorm van kan genieten O+
Hehe. :P.
quote:
Tof voor je dat je dat nog steeds kan zonder bang te hoeven zijn dat je terugschiet. :D
Ik heb mijzelf daarmee de afgelopen jaren wel leren kennen en denk dat ik nu wel weet hoe veel ik kan hebben en dat ik er anders wel op tijd bij kan zijn.
quote:
tikkeltje jelly ben ik wel. :P
Lees dan mijn reply hierboven. Ik weet 99% zeker dat dat zal helpen.
pi_130338164
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:43 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Beste tip die je over je angst voor trippen en para bij blowen kan helpen is om nog een lsd-trip te doen en dan dit innerlijk behandelen en het verwerken.
Goed onthouden van dit is maar een drug, het gaat uitwerken. En dan dus proberen te genieten van het effect sowieso en ook proberen om die paranoïde gedachtes te relativeren en uit te leggen voor jezelf waarom een "waan" helemaal niet realistisch is.

Als je jezelf op lsd kan overtuigen dat je para nergens voor nodig is en trippen hartstikke leuk kan zijn maar dat er ook mindere of bad trips kunnen voorkomen dan blijf je daar van overtuigd na je trip. ;)

Eigenlijk hetzelfde als dat je van een paard valt dat je er meteen weer op moet. Na een te harde/bad trip heb je na een tijdje een volgende trip nodig om alles weer wat te relativeren en weer in balans te krijgen.

Ook zou ik bijvoorbeeld eerst 2c-i aanraden om te proberen als ik jou was. Dat is net zoals 2c-b tussen de mdma en lsd in. Werkt 10+ uur als je het slikt, put je serotonine niet uit zoals mdma maar lijkt chemisch gezien op serotonine dus gaat op die receptoren zitten. Dus geen brakheid/depressie erna/na veelvuldig gebruik. Het geeft euforie en stimulatie vergelijkbaar met mdma maar dan niet zo opdringerig van je moet nu godverdomme stuiteren en vrolijk zijn. :P.
En dan echt fucking vette visuals met dat spul. Tis dus eigenlijk kort gezegd mdma zonder vaagheid in je kop en lsd zonder mindfucktrip.
Nadat ik zo fout ben gegaan heb ik nog 2 keer acid genomen. Goede trips, ik denk zelfs het mooiste van mijn leven gezien, echt prachtige ervaringen O+ Maar het vergt gewoon teveel van me, en ik heb er ontzettend lang over gedaan om vanuit de psychose te komen op het punt waar ik nu ben. het heeft me enorm veel werk aan mezelf gekost, ik heb mezelf ontzettend moeten leren kennen, en ik ben echt trots op het punt waar ik nu ben. Ik wil het risico gewoon niet nog een keer nemen. :)

Als ik het toch weer een keer wil proberen zal ik even inlezen over 2c-i :D
  † In Memoriam † donderdag 22 augustus 2013 @ 08:09:31 #174
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130338190
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nadat ik zo fout ben gegaan heb ik nog 2 keer acid genomen. Goede trips, ik denk zelfs het mooiste van mijn leven gezien, echt prachtige ervaringen O+
Nou, zie je. Je kan toch nog gewoon leuk trippen ook.
quote:
Maar het vergt gewoon teveel van me,
Ja als trippen veel van je vergt dan is het handiger als je het niet te vaak doet. Gewoon weer bijkomen en dan komt het wel wanneer het komt.
quote:
en ik heb er ontzettend lang over gedaan om vanuit de psychose te komen op het punt waar ik nu ben. het heeft me enorm veel werk aan mezelf gekost, ik heb mezelf ontzettend moeten leren kennen, en ik ben echt trots op het punt waar ik nu ben. Ik wil het risico gewoon niet nog een keer nemen. :)
Oh heb jij ook een psychose gehad? Je het herstel en de verwerking van een psychose is best wel heftig ja. Goed dat je er weer bovenop bent gekomen .;).
En het risico, tjah. Bedenk je dan ook eens hoe vaak je al gebruikt had voor je eerste psychose en hoe lang dat dan goed is gegaan. Was die psychose in een periode van veel drugsgebruik, stress, slaapgebrek?
quote:
Als ik het toch weer een keer wil proberen zal ik even inlezen over 2c-i :D
Ja, 2c-i kan je echt niet fout op gaan, zeker niet bij een normale dosering en als je al lsd gewend bent. Je wordt gewoon instant vrolijk/waus en dan heb je daar dan mooie beelden en vervormingen bij. ;)
pi_130338346
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:09 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Nou, zie je. Je kan toch nog gewoon leuk trippen ook.

[..]

Ja als trippen veel van je vergt dan is het handiger als je het niet te vaak doet. Gewoon weer bijkomen en dan komt het wel wanneer het komt.

[..]

Oh heb jij ook een psychose gehad? Je het herstel en de verwerking van een psychose is best wel heftig ja. Goed dat je er weer bovenop bent gekomen .;).
En het risico, tjah. Bedenk je dan ook eens hoe vaak je al gebruikt had voor je eerste psychose en hoe lang dat dan goed is gegaan. Was die psychose in een periode van veel drugsgebruik, stress, slaapgebrek?

[..]

Ja, 2c-i kan je echt niet fout op gaan, zeker niet bij een normale dosering en als je al lsd gewend bent. Je wordt gewoon instant vrolijk/waus en dan heb je daar dan mooie beelden en vervormingen bij. ;)
Hehe, de psychose kwam bij de 1e keer. Ik was jong en dom en zat ik een hele slechte periode.
Wie weet, over een paar jaar, als ik het weer aandurf en mezelf er weer echt mee vertrouw. Maar voor nu zijn er gelukkig nog genoeg andere middelen om een goede tijd mee te hebben :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')