Na ik heb deze best wel snel omhoog gekregen haha. Niet erg eerlijk.. Was best lang afwezig en toen kon ik door op een link te klikken (was uitnodiging) terugkomen en naar de hoogste level geupgrade worden incl. goeie gearquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop wel dat je je account terugkrijgt. Wel zonde al die inspanning in het spel.
Bijna alles van Blizzard wel gehad behalve wow. Warcraft 3 dan weer wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt wel een WoW nerd ofzo. Speelde het nooit lang en heb het maar klein jaartje actief gespeeld maar toch is dat het enige spel wat ik echt leuk vind en wat ik echt mis
WC3quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bijna alles van Blizzard wel gehad behalve wow. Warcraft 3 dan weer wel.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:57 schreef Sardu het volgende:
L4d2 met je half dronken kop is dan wel weer een minder idee.
Voorhoofd of bovenkant van je handen op het keyboard?quote:
Blind als een downie op toetsenbord gedruktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voorhoofd of bovenkant van je handen op het keyboard?
quote:
Hoi,
welkom bij alweer een nieuwe uitvinding. Iedereen heeft er wel één in de schuur staan: een pingpongtafel. Best leuk maar na een tijdje gaat het ook best wel vervelen, vooral dat eentonige geluid van het balletje ping-pong-ping-pong… daar heb ik iets op gevonden: De Pongpingtafel. Het enige dat je ervoor hoeft te doen is je pingpongtafel 180 graden te draaien. Het balletje zegt nu niet de hele tijd ping-pong maar pong-ping.
Voordelen:
-het balletje zegt geen ping-pong meer maar pong-ping (doorbreekt de sleur van het pingpongen)
-het is gratis (als je tenminste al een pingpongtafel had)
Nadelen:
-je hebt een aantal sterke mannen nodig om de pingpongtafel 180 graden te draaien
-ik heb het zelf nog niet getest dus weet niet zeker of het wel werkt
doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |