ga je weg?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef Snowbells het volgende:
Elder scrolls online gaat 13 euro per maand kostenja doei
Speel je toch gewoon een paar maanden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:40 schreef Snowbells het volgende:
Elder scrolls online gaat 13 euro per maand kostenja doei
Ik ga niet elke maand geld geven aan iets virtueels en het spel zelf zou ook wel 60 euro kostenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Speel je toch gewoon een paar maanden.
illuminatiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga niet elke maand geld geven aan iets virtueels en het spel zelf zou ook wel 60 euro kosten
Mja wel lame idd maandelijks kosten net zoals bij WoWquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga niet elke maand geld geven aan iets virtueels en het spel zelf zou ook wel 60 euro kosten
het is ook net zo duur als wowquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja wel lame idd maandelijks kosten net zoals bij WoWmaar zullen veel mensen wss gek genoeg zijn om per maand te gaan dokken.
Het is gewoon uitbuiting. 60 euro betalen voor een spel is al veelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Of ik nou 13 euro aan wiet uitgeef of 13 euro aan een spel elke maand
Ach de uitbreidingen heb ik toen gekregen van 2 vrienden (zo graag wouden ze me aan de WoW hebben haha). Moet de nieuwste nog wel fiksen maar ben nu al een stuk verder met mijn account terug krijgen! Ik weet nu 100% zeker wat mijn emailadres en wachtwoord was toen die tijd en er is een functie om zonder enige informatie maar wel met een foto van id kaart je account misschien terug te krijgen. Hopen dat dit gaat werken (en dat niet mijn level 85 poppetje is gedelete want dan heb ik er nog steeds geen zin meer in denk ik)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is gewoon uitbuiting. 60 euro betalen voor een spel is al veel
Nee dat is al helemaal gay. Gewoon 1 keer betalen en dan gewoon niet meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
hadden ze microtransacties gedaan voor extra gold ofzo
Het is en blijft een MMO he. er moeten dus servers worden onderhouden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee dat is al helemaal gay. Gewoon 1 keer betalen en dan gewoon niet meer.
Bij EA lukt het ook gewoon met battlefield enz ja tuurlijk komen er uitbreidingen, maar is nog altijd minder geld innen dan met die maandelijkse shit en het lukt ze ook gewoon om het te onderhouden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het is en blijft een MMO he. er moeten dus servers worden onderhouden.
stel de game blijkt een flop en de verkopen vallen tegen, dan hebben ze aan 1 maal 60,- weinig na een jaartje.
EA verhuurt zijn servers aan consumentenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij EA lukt het ook gewoon met battlefield enz ja tuurlijk komen er uitbreidingen, maar is nog altijd minder geld innen dan met die maandelijkse shit en het lukt ze ook gewoon om het te onderhouden.
QFTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |