Dat speelt ook mee inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ja denk dat dat toch was omdat de kring zo groot was
Daarom vond ik het ook chiller toen wij als laatste groepje achterblevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat speelt ook mee inderdaad.
Ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook chiller toen wij als laatste groepje achterbleven
dit pikken we niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh
Je vond het gewoon leuk dat ik weg ging
ja, inderdaad.quote:
Hallo stoned, ik ben Unscrewed.quote:
Hallon. NIET GENAAID WHAHAHAAHAH LD LDL LDquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hallo stoned, ik ben Unscrewed.
Ik was superblij dat je ging, kutkindquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh
Je vond het gewoon leuk dat ik weg ging
Had genoeg drank.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef Sardu het volgende:
Ik kan me ergens wel voorstellen dat iedereen wat meer afwachtend is en niet meteen de sfeer er vol inzit maar je moet er natuurlijk wel wat van maken.![]()
Sowieso meer drank.
Eh stoner.quote:
Groningenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren trouwens huurcontract getekend en wat spullen gebracht naar Groningen.
Echt een ranzige kutkamer, maar het is maar voor een half jaartje en maar 235 euro per maand voor nog best wel wat ruimte
HIHIHI WAT GARPIG die heb ik nog nooit gehoord iksdeequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hallon. NIET GENAAID WHAHAHAAHAH LD LDL LD![]()
![]()
![]()
dat staat er toch
Geen PI...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was superblij dat je ging, kutkind
Alles primaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eh stoner.![]()
Al een tijdje geen topic meer zien vullen hier. Met de gaatjes gaat het nog wel goed?
Joint met een goeie cognac.quote:
Ik ga d'r stampen. Tegen d'r tetten.quote:
Prima, als ik een weekend vrij ben dan steken we een paar groene vrienden aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Groningen
Gaan we samen een keertje smoken.
[..]
HIHIHI WAT GARPIG die heb ik nog nooit gehoord iksdee![]()
Wejoooquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga d'r stampen. Tegen d'r tetten.
Jaja, nu is het te laatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was superblij dat je ging kutkind
neh, was alleen goedkoop bier, maar werkte toch. als enige nuchtere tussen al die stoners was na een tijdje wel een beetje gaarquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, als ik een weekend vrij ben dan steken we een paar groene vrienden aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |