Volgende keer neem ik sowieso van tevoren al blowspullen mee. Ik had echt niet verwacht dat aan de kant van Utrecht waar wij zaten helemaal geen shop zou zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook nog de hele tijd maargoed, weten we voor de volgende keer dat dat niet meer hoeft
Augurkje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hou niet van bananen maar ik durf het wel aan.
Goeie quote wel.quote:
Zo goed, dat hij jouw quote heeft verneuktquote:
Idd maar eigenlijk was het plan ook om te lopen toch, en dan langs een coffeeshopquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik sowieso van tevoren al blowspullen mee. Ik had echt niet verwacht dat aan de kant van Utrecht waar wij zaten helemaal geen shop zou zitten.
mensen die 2 uur waren waren op zoek naar de shop, en dan de auto kwijt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik sowieso van tevoren al blowspullen mee. Ik had echt niet verwacht dat aan de kant van Utrecht waar wij zaten helemaal geen shop zou zitten.
Stonermeet was een beetje vaag vond ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd maar eigenlijk was het plan ook om te lopen toch, en dan langs een coffeeshop
Ben ergens wel blij dat we niet liepen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd maar eigenlijk was het plan ook om te lopen toch, en dan langs een coffeeshop
Moeten ze ook maar niet zo stom zijn om op mijn navigatiekunsten te vertrouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die 2 uur waren waren op zoek naar de shop, en dan de auto kwijt.![]()
Ja een groep stoners, hoe kan je dat niet vaag vinden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stonermeet was een beetje vaag vond ik
Nee, maar gewoon.. idk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja een groep stoners, hoe kan je dat niet vaag vinden?
Anders dan verwacht enzo, maar misschien komt dat omdat ik ook even weg moestquote:
ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Anders dan verwacht enzo, maar misschien komt dat omdat ik ook even weg moest
Ja je hebt het grootste deel gemist iddquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Anders dan verwacht enzo, maar misschien komt dat omdat ik ook even weg moest
Nah, waren er rond 12u, rond half 2 was iedereen er pas, om 2u weg ofzo, rond 5u-half 6 terug tot... half 8? 4uur geloof ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja je hebt het grootste deel gemist iddin totaal 2 uur geweest ofzo?
dichter bij mono zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had alleen verwacht dat ik een iets leipere vibe op zou pakken, maar het was meer een hang- en chillvibe.
Dit is wat ik bedoel !quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had alleen verwacht dat ik een iets leipere vibe op zou pakken, maar het was meer een hang- en chillvibe.
Volgens mij was die vibe vrij universeel op de hele meet.quote:
Ah ja denk dat dat toch was omdat de kring zo groot wasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |