is wat je zegt uberhaupt bewezen of spreek je nu uit eigen ervaringen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klopt maar daarom raadt ik ook 2c-i aan als ze rustig weer wilt proberen. Daar zal je echt niet sneller psychotisch van worden dan bijvoorbeeld (Nachten doorhalen op) speed.
Maar je maakt wel een goed punt
Ook nachten doorhalen hakken er op dit moment nog teveel op in om mezelf te vertrouwen met hallucinogenen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klopt maar daarom raadt ik ook 2c-i aan als ze rustig weer wilt proberen. Daar zal je echt niet sneller psychotisch van worden dan bijvoorbeeld (Nachten doorhalen op) speed.
Maar je maakt wel een goed punt
Ach, ik ben niet zo beïnvloedbaar dat ik nu gelijk aan de acid ga hoor. Je kent me wel beter dan dat toch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Bob hou eens opdat jij nou hallucinogenen neemt ondanks je shit wil niet zeggen dat een ander hier ook zo goed tegen kan
Dat je van speed psychotisch kan worden lijkt mij wel erg bewezen ja. Genoeg amfetaminepsychoses die voorkomen, het heeft zelfs die naam speciaal ervoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is wat je zegt uberhaupt bewezen of spreek je nu uit eigen ervaringen?. Want dan vind ik alsnog niet dat je zoiets kan zeggen als je net ook zegt dat mensen al bij wijze van spreken van 1 joint in een psychose raken
Toch wel wiet/hasj, lachgas, 2c-i en speed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook nachten doorhalen hakken er op dit moment nog teveel op in om mezelf te vertrouwen met hallucinogenen.
Tevens wel een goede graadmeter.
En wat zijn jouw favo middelen?
Was ik ook toch? Moet haast wel, ik had zo'n beetje de laatst mogelijke trein en ik ben superchill.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook chiller toen wij als laatste groepje achterbleven
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wat, posten hier ook mensen die serieus nog nooit iets gebruikt hebben?
Vas zei van wel. Nu snap ik er niks meer van. Zitten hier nou (Voornamelijk) stoners of bijna niet?quote:
Oja wacht. de nachtbaggeraars.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vas zei van wel. Nu snap ik er niks meer van. Zitten hier nou (Voornamelijk) stoners of bijna niet?
Oh ok. Nou ja denk dat ik deze SC ook maar eens ga volgen dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja wacht. de nachtbaggeraars.
Maar volgens mij zijn er maar 2 of 3 die nooit blowen.
Er zitten hier vrij veel jonge mensen (waaronder ik) die niet vaak kunnen blowen vanwege ouders bijvoorbeeld. Maar ik vind dat je dan nog wel mee kunt posten, je hebt het immers wel ooit gedaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vas zei van wel. Nu snap ik er niks meer van. Zitten hier nou (Voornamelijk) stoners of bijna niet?
goede aanwinst, welkom.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ja denk dat ik deze SC ook maar eens ga volgen dan.
Niet vaak blowen is ook heel wat anders dan nog nooit geblowt hebben he. Vooral die vroeg ik mij af wat die hier doen. Naja chillen met stoners is natuurlijk wel relaxt ook al smoke je zelf nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zitten hier vrij veel jonge mensen (waaronder ik) die niet vaak kunnen blowen vanwege ouders bijvoorbeeld. Maar ik vind dat je dan nog wel mee kunt posten, je hebt het immers wel ooit gedaan.
Maar ik wist niet dat er hier ook veel mensen meeposten die nog niet eens ooit geblowd hebben.
Preciesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Niet vaak blowen is ook heel wat anders dan nog nooit geblowt hebben he. Vooral die vroeg ik mij af wat die hier doen. Naja chillen met stoners is natuurlijk wel relaxt ook al smoke je zelf niet
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
Ik ben als kind in een toverketel met wiet gevallen, dus ik mag hier ook wel posten.
quote:
Ohhh jonge. Wousquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]nee ik kan niet.
het spijt me.
Ik moet nog voor de katjes zorgen, mijn ouders zijn nog niet terug en mijn zus is in duitsland voor werk.
dus ik heb andere plannen moeten maken.zal aan jullie denken.
De poesjes van je moederquote:
stefan dacht ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie zorgt er nu voor de poes van Nijn dan?
Always.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie zorgt er nu voor de poes van Nijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Always.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: