je bent een nephomo!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ook okselhaar en ik ben gay, en nu?
i figuredquote:
Thaaanks jij ook zometeenquote:
Jij begint hier ook hele dagen rond te hangen hequote:
Wrijf het er nog maar even inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begint hier ook hele dagen rond te hangen he
Ja lekker hoor, lijkt er op alsof ik vanavond weer lekker money make in plaats van verliesquote:
Niet in de OP?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:17 schreef KLTZK het volgende:
Mijn plaatje staat nog steeds in de OP
Nice, waarop had je staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, lijkt er op alsof ik vanavond weer lekker money make in plaats van verlies![]()
Jij?
Chelsea winnen. Fener-Arsenal +1.5 en Atleti-Barca +2.5quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nice, waarop had je staan.
Gaat wel trouwens.
Ik wilde nog geld op Fener zetten, maar toen bedacht ik me dat ik geen idee had hoe slecht of goed Fener was dus toen toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Chelsea winnen. Fener-Arsenal +1.5 en Atleti-Barca +2.5
Mijn redneck jacuzi staat nog in de OP hoorquote:
Moet je ook doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde nog geld op Fener zetten, maar toen bedacht ik me dat ik geen idee had hoe slecht of goed Fener was dus toen toch maar niet gedaan.Moet echt meer gaan kijken.
LMI bedoelde denk ik je UI, waarom heb je die er niet in gezet?!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mijn redneck jacuzi staat nog in de OP hoor
Ik dacht dat je een bepaalde hoeveelheid posts hier moest hebben/een vaste bezoeker moest zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LMI bedoelde denk ik je UI, waarom heb je die er niet in gezet?!biw
Ik weet het ook niet, maar als jij van plan bent hier vaak te komen kan je hem er gewoon bij zetten!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een bepaalde hoeveelheid posts hier moest hebben/een vaste bezoeker moest zijn
Dan zal ik dat maar doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar als jij van plan bent hier vaak te komen kan je hem er gewoon bij zetten!
donequote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:31 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan zal ik dat maar doen![]()
Nu nog een lapo krijgen
Ik dank u zeer, Insomnia_quote:
Wat een gezelligheidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
Zijn er hier in 1 week tijd nou 2x zoveel mensen bijgekomen?
Sowieso sigaretten.quote:
Shagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zware van nelle 50 gram jonguh
Ik kwam de 1e keer gelijk in de OP, niets mis mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
Tjacka in de OP? Hoe vaak is hij hier geweest? Twee keer?
Tjackgodquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
En Tjacka zit altijd in het hart of ie er nu is of niet.
quote:
Ik volgens mij ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam de 1e keer gelijk in de OP, niets mis mee.
Gadverdamme. moet dat nou?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam de 1e keer gelijk in de OP, niets mis mee.
Ik kom liever ergens anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
Dus iedereen die hier post komt in de OP?
Als er allemaal regels voor komen komen er te veel kliekjes, dus jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
Dus iedereen die hier post komt in de OP?
Jr zou trots op me zijnquote:
Latersquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn broer heeft mijn iPad oplader (die van hem is kapot) en mijn tandpasta mee genomen, wat een klootzak!
En nu is mijn iPad leeg![]()
![]()
Doe gewoon users die hier regelmatig wat posten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als er allemaal regels voor komen komen er te veel kliekjes, dus ja
dat heeft toch geen nut als zijn broer zijn oplader heeft meegenomenquote:
Verpest het nou niet verdommequote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat heeft toch geen nut als zijn broer zijn oplader heeft meegenomen
quote:
Jij bent verpest en niet meer te redden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom dan gewoon met wat nuttigs dan hoef ik het niet te verpesten
Ja, daar heb ik dus een oplader voor nodig, slimbo!quote:
Oh is al gezegdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus een oplader voor nodig, slimbo!
Fundeer eens?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent verpest en niet meer te redden.
Einde.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent verpest en niet meer te redden.
Einde.
Hoe kort duurde jouw film?quote:
Die is doodquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat is er met de naam gebeurd
Leuk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ging waar is de mol met gijp terugkijken
Ik begrijp je probleem.. het is heel kut ja maar je kan er weinig aan doen.. Volgende week wordt het beterquote:
Ga ik hem ook even terug kijken.quote:
Gvd ligt het aan mij of kan rotjoch geen Engels?quote:
Ik wilde al bijna vragen of je het leuk vondquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna vragen of je het leuk vond
quote:
Matig inderdaadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gvd ligt het aan mij of kan rotjoch geen Engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beste rapper van fokquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:14 schreef Mr.Smokey het volgende:
fokt op shit G jullie weten ook
gistere nog geknald toen ik kwam leek ze spook
hangen op de blok maar moet werken aan de cash
wil nie meer slangen maar moet af van me stash
heb bruin wit groen alles wat je maar wil
shoutout naar insomnia nigga keep it real
teamvieze.quote:
Invasie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat is er met de naam gebeurd
Tsjokkiequote:
Leukste mod van FOKquote:
"Meer bitches meer money"quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Leukste mod van FOK(Geen hossel/slijm
)
Men neme een:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Leukste mod van FOK(Geen hossel/slijm
)
Hoi Tjakkiequote:
Acht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:53 schreef d4v1d het volgende:
Er was zo'n hele goede sessie, ik ben alleen z'n naam vergeten
Blanke rappersquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blanke rappers
In principe vaak -1
Ik ga hem nu luisteren.
Alles goed?quote:
Niet mijn ding.quote:
Little Miss Sunshinequote:
Ga lekker even in DM ruzie makenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
xcachet
kom hier best vaak in de nacht
naar wijf ook
Tjacka niet kennenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
leuk nummerquote:
ik blijf het echt een gare gozer vindenquote:
Born to be alivequote:
Wiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik blijf het echt een gare gozer vinden
Gijp. Hij is zo`n einzelgangerquote:
Nee manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi man, als ik geld heb word ik ook zo denk ik
Dat dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:06 schreef d4v1d het volgende:
"Open your Cornhole and let us plant our seed"![]()
![]()
Lijkt me echt heerlijk, wel met vriendin en kind dan misschien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee manJe word echt zo`n wereldvreemde grotbewoner dan
Ik denk dat het echt gaat vervelen. Maar hij schijnt echt tevreden te zijn met een boekie lezen, wedstrijdje kijken en rondje fietsen elke dag lang, zijn hele levenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk, wel met vriendin en kind dan misschien.
Maar gewoon alles thuis hebben, beetje voetballen kijken. Geen gezeik aan je kop, altijd rust.
Niets mis mee man, lekker toch.
dan is t goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij is wel leuk hoorMaar klonk in het begin even gaar
Ik zou als ik geld heb gewoon onbeperkt gaan studeren m'n hele leven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt gaat vervelen. Maar hij schijnt echt tevreden te zijn met een boekie lezen, wedstrijdje kijken en rondje fietsen elke dag lang, zijn hele leven
Baauerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Frans Bauer - Heb je even voor mij
nee ergerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Frans Bauer - Heb je even voor mij
Nee ik heb geen muziek gedraaid toen ik ontmaagd werdquote:
Ja dat is wel nice jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou als ik geld heb gewoon onbeperkt gaan studeren m'n hele leven.
Kennis vergaren
Sup?quote:
Gewoon chille setup voor tv kijken enzo.quote:
Haha, good luck with thatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon chille setup voor tv kijken enzo.
Zwembadje, sportschooltje.
Af en toe vrienden langs laten komen.
God wat een leven zou dat zijn.
Lukt wel hopelijk, moet even goede studie uitkiezen om veel te verdienen eigenlijk.quote:
nee je moet een goeie studie uitkiezen die je leuk vindtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lukt wel hopelijk, moet even goede studie uitkiezen om veel te verdienen eigenlijk.
Dingen die ik leuk vind leveren ook geen geld op vaak.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee je moet een goeie studie uitkiezen die je leuk vindtanders wordt het helemaal geen geld
Jij haalt er wel echt alles uit ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leef op t randje.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Goeie gewoon een dagje rust dan kan je er morgen weer tegen aan
Doeiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leef op t randje.
Filosoofquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dingen die ik leuk vind leveren ook geen geld op vaak.
Ik moet geld verdienen met nadenken over dingen
Hou opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij dt numer wordt k altyd btj emotijonaal.
Jwz.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij haalt er wel echt alles uit ja.
Niemand zei datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
xcachet
kom hier best vaak in de nacht
naar wijf ook
Byequote:
ja sowieso als ik geld heb dat studeren.quote:
Ik denk nog steeds dat geschiedenis beste studie voor jou is. Daar kan je zo ver in door en verschillende kanten op. En het ligt jou wel denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja sowieso als ik geld heb dat studeren.
maar verdient niet echt veel he
Regenpakofiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
Ik zou ook eens iets moeten studeren
Shut your face mofo. Ouwe lulquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
Ik zou ook eens iets moeten studeren
Ik denk, ik doe het maar voordat een ander het doetquote:
nee hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
ik heb weinig ambities is dat slecht?
Ligt eraan. Materiële ambities heb ik ook nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Neuquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Veranderd nog welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat 90% van mijn ambities materialistisch zijn
Naakt door de stad lopen en geen fuck gevenquote:
Kun je beter een regenpak aandoenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naakt door de stad lopen en geen fuck geven
Sims leven niet serieus nemenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naakt door de stad lopen en geen fuck geven
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je beter een regenpak aandoen
Ben je in ieder geval niet blootquote:
Niet doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
Echt zo geen zin om die lui op Facebook te feliciteren als ze jarig zijn
Ik hoop het wel voor jequote:
Nee, ben ik ook zeker niet van planquote:
Niet doen dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
Mwao vind het wel prima zo eigenlijk.quote:
Ja snap ik wel. zeker in jouw situatie, alleen je lijkt zo gefixeerd op alleen maar geldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao vind het wel prima zo eigenlijk.
Niet dat ik niet materealistische dingen niet waardeer maar ik wil ook wel eens centen hebben
Ik doe het meestal alleen bij echte vrienden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
I knowquote:
Die heb ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe het meestal alleen bij echte vrienden.
Ik zie nu jouw naam pas goed. Dacht steeds dat die letters een of andere afkorting warenquote:
Copycat bitchquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het valt mij nu pas op dat jouw naam klootzak is zonder de klinkers
Question is though, wat heb ik aan jou?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, je hebt mij. Meer heb je niet nodig in je leven
Dat ligt dan blijkbaar ook wel een beetje aan jou hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben blijkbaar wel goed in mensen op de kast te jagen op het forum. Vooral in de KSC![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie nu jouw naam pas goed. Dacht steeds dat die letters een of andere afkorting waren
Allezzzz.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Question is though, wat heb ik aan jou?
Kan ze koken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Question is though, wat heb ik aan jou?
he ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben blijkbaar wel goed in mensen op de kast te jagen op het forum. Vooral in de KSC![]()
Zou je denken? Ik denk dat het vooral kneuzen zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt dan blijkbaar ook wel een beetje aan jou he
Ik dacht dat we beste vrienden waren?quote:
Ook wel eens last van aan mijn notes te zienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
Ik maakte ook maar een grapje hoor ventjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, Ik zag niet dat jij hetzelfde zei
Ik zag hem zijn naam in MyAT staan, daar viel het me op
Ja, van jou hou ik welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we beste vrienden waren?
Nou als het vaker gebeurd kan je jezelf niet constant negeren. Het ligt vaak aan beide partijen dusjaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik denk dat het vooral kneuzen zijn
Allemaal onterecht zeg ik je!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook wel eens last van aan mijn notes te zien
Ik mis een krachtig vervolgwoord. Zoiets als 'motherfucker'quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje hoor ventje
Ik weiger te accepteren dat het aan mij kan liggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als het vaker gebeurd kan je jezelf niet constant negeren. Het ligt vaak aan beide partijen dusja
Wanker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis een krachtig vervolgwoord. Zoiets als 'motherfucker'
Die van mij zijn vaak van gefrustreerde lui, vooral mijn paar laatstequote:
Mofo, bitchquote:
Wel erg makkelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger te accepteren dat het aan mij kan liggen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis een krachtig vervolgwoord. Zoiets als 'motherfucker'
7 upquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef weetiktochniet het volgende:
Hey mensen! I'm new here! Whatsup?
Je gaat ook vaak negatieve dingen uit de weg zeker?quote:
The sky.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef weetiktochniet het volgende:
No one knows, no one caresquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef weetiktochniet het volgende:
Als het zou kunnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat ook vaak negatieve dingen uit de weg zeker?
Ik was net van plan uit te leggen waaron Johnny Rebel geniaal is, that's what's upquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef weetiktochniet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |