Ik zie nu jouw naam pas goed. Dacht steeds dat die letters een of andere afkorting warenquote:
Copycat bitchquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het valt mij nu pas op dat jouw naam klootzak is zonder de klinkers
Question is though, wat heb ik aan jou?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, je hebt mij. Meer heb je niet nodig in je leven
Dat ligt dan blijkbaar ook wel een beetje aan jou hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben blijkbaar wel goed in mensen op de kast te jagen op het forum. Vooral in de KSC![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie nu jouw naam pas goed. Dacht steeds dat die letters een of andere afkorting waren
Allezzzz.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Question is though, wat heb ik aan jou?
Kan ze koken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Question is though, wat heb ik aan jou?
he ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben blijkbaar wel goed in mensen op de kast te jagen op het forum. Vooral in de KSC![]()
Zou je denken? Ik denk dat het vooral kneuzen zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt dan blijkbaar ook wel een beetje aan jou he
Ik dacht dat we beste vrienden waren?quote:
Ook wel eens last van aan mijn notes te zienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
Ik maakte ook maar een grapje hoor ventjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, Ik zag niet dat jij hetzelfde zei
Ik zag hem zijn naam in MyAT staan, daar viel het me op
Ja, van jou hou ik welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we beste vrienden waren?
Nou als het vaker gebeurd kan je jezelf niet constant negeren. Het ligt vaak aan beide partijen dusjaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik denk dat het vooral kneuzen zijn
Allemaal onterecht zeg ik je!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook wel eens last van aan mijn notes te zien
Ik mis een krachtig vervolgwoord. Zoiets als 'motherfucker'quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje hoor ventje
Ik weiger te accepteren dat het aan mij kan liggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als het vaker gebeurd kan je jezelf niet constant negeren. Het ligt vaak aan beide partijen dusja
Wanker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis een krachtig vervolgwoord. Zoiets als 'motherfucker'
Die van mij zijn vaak van gefrustreerde lui, vooral mijn paar laatstequote:
Mofo, bitchquote:
Wel erg makkelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger te accepteren dat het aan mij kan liggen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis een krachtig vervolgwoord. Zoiets als 'motherfucker'
7 upquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef weetiktochniet het volgende:
Hey mensen! I'm new here! Whatsup?
Je gaat ook vaak negatieve dingen uit de weg zeker?quote:
The sky.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef weetiktochniet het volgende:
No one knows, no one caresquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef weetiktochniet het volgende:
Als het zou kunnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat ook vaak negatieve dingen uit de weg zeker?
Ik was net van plan uit te leggen waaron Johnny Rebel geniaal is, that's what's upquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef weetiktochniet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |