je bent een nephomo!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ook okselhaar en ik ben gay, en nu?
i figuredquote:
Thaaanks jij ook zometeenquote:
Jij begint hier ook hele dagen rond te hangen hequote:
Wrijf het er nog maar even inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begint hier ook hele dagen rond te hangen he
Ja lekker hoor, lijkt er op alsof ik vanavond weer lekker money make in plaats van verliesquote:
Niet in de OP?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:17 schreef KLTZK het volgende:
Mijn plaatje staat nog steeds in de OP
Nice, waarop had je staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, lijkt er op alsof ik vanavond weer lekker money make in plaats van verlies![]()
Jij?
Chelsea winnen. Fener-Arsenal +1.5 en Atleti-Barca +2.5quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nice, waarop had je staan.
Gaat wel trouwens.
Ik wilde nog geld op Fener zetten, maar toen bedacht ik me dat ik geen idee had hoe slecht of goed Fener was dus toen toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Chelsea winnen. Fener-Arsenal +1.5 en Atleti-Barca +2.5
Mijn redneck jacuzi staat nog in de OP hoorquote:
Moet je ook doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde nog geld op Fener zetten, maar toen bedacht ik me dat ik geen idee had hoe slecht of goed Fener was dus toen toch maar niet gedaan.Moet echt meer gaan kijken.
LMI bedoelde denk ik je UI, waarom heb je die er niet in gezet?!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mijn redneck jacuzi staat nog in de OP hoor
Ik dacht dat je een bepaalde hoeveelheid posts hier moest hebben/een vaste bezoeker moest zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LMI bedoelde denk ik je UI, waarom heb je die er niet in gezet?!biw
Ik weet het ook niet, maar als jij van plan bent hier vaak te komen kan je hem er gewoon bij zetten!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een bepaalde hoeveelheid posts hier moest hebben/een vaste bezoeker moest zijn
Dan zal ik dat maar doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar als jij van plan bent hier vaak te komen kan je hem er gewoon bij zetten!
donequote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:31 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan zal ik dat maar doen![]()
Nu nog een lapo krijgen
Ik dank u zeer, Insomnia_quote:
Wat een gezelligheidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
Zijn er hier in 1 week tijd nou 2x zoveel mensen bijgekomen?
Sowieso sigaretten.quote:
Shagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zware van nelle 50 gram jonguh
Ik kwam de 1e keer gelijk in de OP, niets mis mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
Tjacka in de OP? Hoe vaak is hij hier geweest? Twee keer?
Tjackgodquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
En Tjacka zit altijd in het hart of ie er nu is of niet.
quote:
Ik volgens mij ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam de 1e keer gelijk in de OP, niets mis mee.
Gadverdamme. moet dat nou?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam de 1e keer gelijk in de OP, niets mis mee.
Ik kom liever ergens anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
Dus iedereen die hier post komt in de OP?
Als er allemaal regels voor komen komen er te veel kliekjes, dus jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
Dus iedereen die hier post komt in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |