zitten nu tegen de 200 aanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:06 schreef msacras het volgende:
Hoe groot is jullie vereniging eigenlijk? Hoeveel leden?
Natuurlijk is het niet verboden voor hetero's, dat begrijp ik ook wel hoor, maar ik heb er alsnog minder te zoeken dan jijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap maar alsnog is t niet verboden voor hetero's, dus als ze lid willen worden omdat ze homo's schattig vinden, mag dat.
er zijn genoeg hetero's die af en toe een avondje langs komen hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet verboden voor hetero's, dat begrijp ik ook wel hoor, maar ik heb er alsnog minder te zoeken dan jij
nope. maar het groeit wel exponentieel de laatste jaren. en dat is best wel knap voor een kleine 'doelgroep'.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh oké, en het bestaat nog niet zo heel lang toch?
Af en toe een avondje langskomen zou ik ook prima doen (ben ook wel eens met een homovriend in een gaybar geweest), maar lid worden, nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn genoeg hetero's die af en toe een avondje langs komen hoor.
wil je met mij eens gaan als je er woont?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Af en toe een avondje langskomen zou ik ook prima doen (ben ook wel eens met een homovriend in een gaybar geweest), maar lid worden, nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef LETMEIN het volgende:
Laatste aanwinst:gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk! Homo's kan je over het algemeen goed me feestenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je met mij eens gaan als je er woont?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef LETMEIN het volgende:
Laatste aanwinst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
homos die ik ken kunnen altijd wel goed zuipen en drugs gebruiken.
Niets mis mee dus voor op een feest.
GMTAquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Tuurlijk! Homo's kan je over het algemeen goed me feesten
tjooquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
ik ga nog even roken en dan ga ik slapen.
ajuu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |