Kan in principe wel, maar meteen is wel leuker, heb je samen KMT enzo, juist daar leer je de meeste mensen kennen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef LETMEIN het volgende:
En is het bij elke vereniging mogelijk om je later het schooljaar alsnog aan te melden?
Of verschilt dat nog per vereniging?
Waar staat LGBT voor?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is er niet gewoon aan een LGBT vereniging?
KMT?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Kan in principe wel, maar meteen is wel leuker, heb je samen KMT enzo, juist daar leer je de meeste mensen kennen.
Vandaar het gewoon tussen aanhalingstekens, ik kon zo even niet op een beter woord komenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is er niet gewoon aan een LGBT vereniging?
'andere'.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Vandaar het gewoon tussen aanhalingstekens, ik kon zo even niet op een beter woord komen
Dat bedoel ik. Laat ik het zo zeggen, een vereniging die zich niet focust op homoseksuele mensen.quote:
onze vereniging focust ook niet op homoseksuele mensen, want het is ook gewoon toegangelijk voor hetero's.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Laat ik het zo zeggen, een vereniging die zich niet focust op homoseksuele mensen.
Waarom heet het dan LGBT verenigingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
onze vereniging focust ook niet op homoseksuele mensen, want het is ook gewoon toegangelijk voor hetero's.
omdat het gewoon zo is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom heet het dan LGBT vereniging
Dat het toegankelijk is begrijp ik, maar de beschrijving is alsnog "Ganymedes LGBT studentenvereniging is in december 2008 opgericht door een groepje studenten om voor homo-, bi- en transseksuele (LGBT) studenten activiteiten en borrels te organiseren," snap je.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
onze vereniging focust ook niet op homoseksuele mensen, want het is ook gewoon toegangelijk voor hetero's.
Zal Rez leuk vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
we hebben 35 nieuwe leden gekregen met de KEIweekallemaal van die 18-jarige jonkies. wel schattig.
ik snap maar alsnog is t niet verboden voor hetero's, dus als ze lid willen worden omdat ze homo's schattig vinden, mag dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat het toegankelijk is begrijp ik, maar de beschrijving is alsnog "Ganymedes LGBT studentenvereniging is in december 2008 opgericht door een groepje studenten om voor homo-, bi- en transseksuele (LGBT) studenten activiteiten en borrels te organiseren," snap je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |