Niets, want hbo'ers zijn geen studenten maar scholieren lololol xDquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef LETMEIN het volgende:
Wat heb je aan een studentenvereniging als je op het HBO zit?
Veelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef LETMEIN het volgende:
Ahh oké, ik ben al een beetje me aan het inlezen qua verenigingen enzo en deze twee spreken me denk ik wel het meeste aan, maar idk hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eentje van Dizkartes is een FOK!ker die ik ook heb gemest. Is wel aardige gast.
Eentje van Vindicat is iemand die ook zelfde studie doet, maar ik zie/spreek hem nooit. Hij is opzich wel chill![]()
Nooit op sociëteiten geweest, nee.
Op m'n 11e naar middelbare dus was vroege leerling.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Op je 18e allebei afgerond? Doe je goed
Je maakt vrienden voor het leven, leuke feestjes, contacten, etcquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zie er de meerwaarde echt niet van in
Goedkoop bier?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:58 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op m'n 11e naar middelbare dus was vroege leerling.
Bijna 19 nu tho.
quote:
gewoon doen wat je leuk lijkt. ik ben ook lid bij een LGBT studentenvereniging, maar zo actief ben ik niet (meer).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh oké, ik ben al een beetje me aan het inlezen qua verenigingen enzo en deze twee spreken me denk ik wel het meeste aan, maar idk hoor
Ahh oké. Ik was ook 11 hoor, toen ik begon in de brugklas. Ik zou op m'n net-17e klaar zijn met vwoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op m'n 11e naar middelbare dus was vroege leerling.
Bijna 19 nu tho.
Dat kan ook gewoon tijdens uitgaan toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Je maakt vrienden voor het leven, leuke feestjes, contacten, etc
Als je echt geïntereseert bent wil ik het best dm'en.quote:
Oké, nouja daar ga ik toch maar niet bij enzo hèquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon doen wat je leuk lijkt. ik ben ook lid bij een LGBT studentenvereniging, maar zo actief ben ik niet (meer).ik heb er niet zoveel mee.
jawel joh, gewoon doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, nouja daar ga ik toch maar niet bij enzo hè
Ja, maar met een vereniging is wel leuk hoor. Vaste borrelavonden etc, het is toch anders. En je kan uitgaan met die mensen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon tijdens uitgaan toch?
tuurlijk kan datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef LETMEIN het volgende:
En is het bij elke vereniging mogelijk om je later het schooljaar alsnog aan te melden?
Of verschilt dat nog per vereniging?
Dat begrijp ik, maar dan ga ik toch liever bij een "gewone" vereniging.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
is niet verboden voor hetero's hoor
wat is er niet gewoon aan een LGBT vereniging?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dan ga ik toch liever bij een "gewone" vereniging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |