Doe mij maar niet appenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]I will. Want ik zal me wel vervelen ja.
vergeet niet dat ik zelf werk tot 1 he. niet wanhopig worden en huilen als ik ff niet reageerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]I will. Want ik zal me wel vervelen ja.
Oke dan. Zal ik je om 1 uur wel appen. Al is het dan vaak druk want lunchtijd, dus darnaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
vergeet niet dat ik zelf werk tot 1 he. niet wanhopig worden en huilen als ik ff niet reageer
oke we hebben een deal madamequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Oke dan. Zal ik je om 1 uur wel appen. Al is het dan vaak druk want lunchtijd, dus darna
In principe doe ik sinds 2-3 maanden helemaal niets. Heb wat domme dingen gedaan laatste maandenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in het dagelijks leven, geen school?
Ja en ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh Etsu ik wou iets vragen, ken jij nog mensen in grunn van Vindicat en Dizkartes?
:\ balen. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In principe doe ik sinds 2-3 maanden helemaal niets. Heb wat domme dingen gedaan laatste maanden
Dus moet even jaar overbruggen nu.
En wat zijn domme dingen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In principe doe ik sinds 2-3 maanden helemaal niets. Heb wat domme dingen gedaan laatste maanden
Dus moet even jaar overbruggen nu.
18quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
:\ balen. Hoe oud ben jij eigenlijk?
havo en vwoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, havo afgerond en nu tussenjaar of?
Eentje van Dizkartes is een FOK!ker die ik ook heb gemest. Is wel aardige gast.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Leuke mensen? Wel eens op die sociëteiten geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |