ik heb nog wel peuken liggen die ik niet hoef, kom maar halenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed moet peuken halen eigenlijk
daar
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, moet morgen om half 6 op en daar zie ik enorm tegen op.
[..]
doe dan. en zie hierboven
geef aan mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb nog wel peuken liggen die ik niet hoef, kom maar halen
nou schat. half 6 is anderhalfuur eerderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
[..]troost je, ik moet ook om 7 uur m'n bed uit
Ja maar ik heb nog een halve jetlag dus moeilijk moeilijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou schat. half 6 is anderhalfuur eerder
ik heb al 2,5 maand vakantie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog een halve jetlag dus moeilijk moeilijk7 uur is heel vroeg voor mij, zeker gezien ik vakantie heb
Rook jij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb nog wel peuken liggen die ik niet hoef, kom maar halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
hoelaat ben je klaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb ook al heel lang vakantie, en nog 2 weken, maar moet morgen wel werken
#barf
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog 12 maanden vakantie, u mad u jelly.3maand is lang genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee in principe niet. Ik rook als een kaars, alleen als ik uitga. Had voor Lowlands wel een pakje gekocht maar heb nog de helft over en ik hoef het verder nietquote:
Paar keer asfalteren en dan komt het goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:54 schreef LETMEIN het volgende:
Mijn luchtwegen zijn niet gemaakt voor het roken heb ik wel eens gemerkt
je mag me altijd appen als je je verveeltquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies
9,5 uur afzien. En ook nog hele dag alleen, niemand komt me aflossen
Nahquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paar keer asfalteren en dan komt het goed.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag me altijd appen als je je verveelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |