Compensatie wil ik het niet noemen, gewoon logisch als vrouwen aantrekkelijker worden op de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou goed juist, beetje compensatie voor de afgelopen jaren toch
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant zou ik China zeker geen vrije markt willen noemen hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef msacras het volgende:
[..]
China is gewoon een beetje doorgeslagen in de vrije markt hoor, denk aan die varkenskadavers in de rivier enzo
Ik meen het ook niet serieus, maar ja, vrij logisch wel ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Compensatie wil ik het niet noemen, gewoon logisch als vrouwen aantrekkelijker worden op de arbeidsmarkt.
Hmm ja, oké. Ik ben pro-vrije markt, maar de overheid moet nog wel wat inspraak hebben. De vrije markt die we nu hebben heeft er nog steeds niet voor gezorgd dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn op de arbeidsmarkt, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant zou ik China zeker geen vrije markt willen noemen hoor.
Denk aan liegen over economische cijfers en een enorm regeldruk voor Chinezen zelf.
Dan zijn wij het vooral fundamenteel oneens over wat overheidstaken zijn en wat niet. Gaan we het ook niet over eens wordenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Hmm ja, oké. Ik ben pro-vrije markt, maar de overheid moet nog wel wat inspraak hebben. De vrije markt die we nu hebben heeft er nog steeds niet voor gezorgd dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn op de arbeidsmarkt, om maar een voorbeeld te noemen.
Jij was voor de libertarische partij toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zijn wij het vooral fundamenteel oneens over wat overheidstaken zijn en wat niet. Gaan we het ook niet over eens worden
Ik kan mij in veel punten vinden, al vind ik het op sommige vlakken te dogmatisch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij was voor de libertarische partij toch?
Ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Nederland een echte liberale partij had zou ik daar op stemmen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar die hebben we niet jammer genoeg.
nee, moet morgen om half 6 op en daar zie ik enorm tegen op.quote:
doe dan. en zie hierbovenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed moet peuken halen eigenlijk
daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |