dat is hier nog steeds hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
In die tijd had je zulke mooie zomers dat je in het donker regelmatig een fluoriserende zee zag.
Ja zelfde, Egmond aan zee dan. Ik heb daar nog tot mijn bijna dertig genot van gehad. Ik mis het nog steedsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij ook, elke vrijdagmiddag gingen we richting Zeeland en dan zondagavond weer terug, in de zomer zelfs 6 weken. Mooie tijden waren dat
Toch? Ik kom niet meer zo vaak aan zee als het donker isquote:
's Avonds met een grote groep vrienden naar het strand voor een kampvuur, geweldig was dat. Mijn ouders zijn er mee gestopt toen ik een jaar of 25 was, maar toen had ik er wel al mijn man gevondenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zelfde, Egmond aan zee dan. Ik heb daar nog tot mijn bijna dertig genot van gehad. Ik mis het nog steeds
postbode is ook import maar woonde er alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kan![]()
Maar dat is best een stap, komt jouw man ook van het vasteland of heb je speciaal een eilander uitgezocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ik ging er als tiener met vriendinnen heen, later met mijn vriend die ik daar ook vandaan haalde. En later met de hond van mijn moeder in mijn uppie. Helemaal prima. Nu is het een wildernis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Avonds met een grote groep vrienden naar het strand voor een kampvuur, geweldig was dat. Mijn ouders zijn er mee gestopt toen ik een jaar of 25 was, maar toen had ik er wel al mijn man gevonden![]()
2 jaar geleden ben ik er met mijn zussen terug geweest, een soort memory lane gebeuren, er was zoveel veranderd maar het was zo leuk om er weer eens te zijn.
Het is best dichtbij, maar ik waag me niet aan de kust met mooi weerquote:
Veels te druk ,om er te komen alleen al ... een crimequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best dichtbij, maar ik waag me niet aan de kust met mooi weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
Als ik weer naar een eiland ga, ga ik naar Vlieland .... Gewoon om Sas eens te ontmoeten..
Kan nog spannend worden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
Als ik weer naar een eiland ga, ga ik naar Vlieland .... Gewoon om Sas eens te ontmoeten..
dat vind ik helemaal niet gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Maar ik neem een postzegel meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan nog spannend worden....
[ afbeelding ]
Das dat coke verhaal ....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar heb je die voor nodig dan?
gewoon?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon bajjie of zo of een vette borrel en dan gewoon verder... Maak je niet druk
ik ben aan het afkicken en heb mijn voorraad coke in de zee geflikkerd, dit is natuurlijk weer aangespoeld en nu zijn 2 rijdende/wandelen toeristen er mee naar de pliesie gegaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb niet teruggelezen, dus geen idee waar het over ging
Is dat alles? Gewoon alles ontkennenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben aan het afkicken en heb mijn voorraad coke in de zee geflikkerd, dit is natuurlijk weer aangespoeld en nu zijn 2 rijdende/wandelen toeristen er mee naar de pliesie gegaan
Ja gewoon of jij wilt er meer van maken ,,,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Politie stuurt alles naar vaste land , maar aangezien Post.nl aan huize Sas woont krijgt ze alles gewoon weer terug ...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat alles? Gewoon alles ontkennen
Ik zou het eerst proeven en als het naar coke smaakt .. zou ik het waarschijnlijk bewaren voor future use....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn zus had eens een zakkie coke gevonden, ze wist niet of het echt was, maar dat vermoeden
had ze, gelijk in paniek, oudste zoon gebeld, die kwam kijken en heeft het door de plee gespoeld![]()
Nou ja, ik zou ook niet weten wat ik met die zooi had moeten doen, maar ergens vond ik het toch
zonde
Ik zou niet weten hoe dat proeft, ben jij een snuiver dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het eerst proeven en als het naar coke smaakt .. zou ik het waarschijnlijk bewaren voor future use....
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gewoon of jij wilt er meer van maken ,,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
heeft ie 't daar nooit over op de DMquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat proeft, ben jij een snuiver dan?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]Kusje eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die krijg ik niet meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft ie 't daar nooit over op de DM
maak je niet drukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die krijg ik niet meer
ander hosselforum gevonden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik mis King Toppie trouwens al een tijdjedurft die hier niet meer te komen of is ie gewoon verdwenen?
Nee ik ben niet zo ... Soms wel eens gedaan vroeger toen het langs kwam ... En dan stiekem in een Spaans toilet Hahhaha mm Maar goed zo ging dat dan meestal ... Nooit 1 gram gekocht...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het leek mij geen snuifert, maar jah... weet ik veel
Wie weet heeft ie gewoon beet gehad en laat het ons niet weten .. Dat vind ik dan wel jammerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, misschien een 20+ forum
een Spaans toilet Hahhaha mm?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo ... Soms wel eens gedaan vroeger toen het langs kwam ... En dan stiekem in een Spaans toilet Hahhaha mm Maar goed zo ging dat dan meestal ... Nooit 1 gram gekocht...
Nou jah... zo vriendelijk werd hij vaak niet ontvangen dus kan me voorstellen dat hij dat niet doetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet heeft ie gewoon beet gehad en laat het ons niet weten .. Dat vind ik dan wel jammer
Nee Sas.. ooit op invitatie mee lopen snuiven vroeger.. (af en toe op feestjes en bruiloften.. _quote:
Eng beestje welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:17 schreef sacha het volgende:
over Spanje gesproken![]()
NWS / "Zeedraak ? " aangespoelt aan de spaanse kust.
punkvisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eng beestje wel
deze is mooi![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat volgens mij nooit in de zee zwemmen of wel? Ik vind jou meer een zwembadtypequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
stoppen Dames... Ik moet nog die kant op ...
Ik kom al bijna nooit bij zee ... idd meer een zwembad dus ... Maar met jouw en Sas wil ik wel weer eens de branding in ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mij nooit in de zee zwemmen of wel? Ik vind jou meer een zwembadtype
Dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom al bijna nooit bij zee ... idd meer een zwembad dus ... Maar met jouw en Sas wil ik wel weer eens de branding in ...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel![]()
Mijn zelfgemaakte popcorn is op, dus ik ga d'r weer vandoor...
Toedeloe....... see you later...
Trusten mn lieve meisjes ... Kusjes en slaap lekker..quote:
Ik hoop dat het condooms zijn ipv peukenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
Weekend .... En morgen weer een pakje halen ....
Nee, geen van de 2,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat het condooms zijn ipv peuken
Dat is nieuwsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, geen van de 2,voor een brildrager
Ik vond het altijd een gemis voor de brildrager .. Vind maar eens een passende opzet zonnebril... Vorig jaar een redelijke gevonden , maar toch niet erg comfortabel... Zag ik van de week een complete bril van Polaroid... Net als de 3D bril er gewoon over heenquote:
Dat ga ik hier niet rondbazuinen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
Ik dacht dat het een pakje coke van Vlieland was.
Ik had ooit een Compromis 777, effe de google aanslingerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een boot, een hele leuke boot.
Ik heb gewoon een zonnebril op sterkte. Skibrillen passen trouwens ook volledig over de bril.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een gemis voor de brildrager .. Vind maar eens een passende opzet zonnebril... Vorig jaar een redelijke gevonden , maar toch niet erg comfortabel... Zag ik van de week een complete bril van Polaroid... Net als de 3D bril er gewoon over heen
Lijkt mij ook een stuk handigerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zonnebril op sterkte.
Tis gewoon een boot voor bejaardequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef APK het volgende:
Door die grijze vetzak in de kuip lijkt het een klein bootje
In mijn geval valt dat wel erg duur uit denk ik zo,,,,,,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een stuk handiger
Hoezo dat ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn geval valt dat wel erg duur uit denk ik zo,,,,,,
Cash verkocht voor best een hoop guldens en nu allemaal opgemaaktquote:
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Cash verkocht voor best een hoop guldens en nu allemaal opgemaakt
Sorry, nu moet ik er ineens een heleboel omheen gaan lullen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat de jouwese eens zien dan?
Was je aan het bluffen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry, nu moet ik er ineens een heleboel omheen gaan lullen.
Pardon?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat de jouwese eens zien dan?
Ook nice!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Zoiets hadden wij een jaar of 10 geleden.
[ afbeelding ]
De boot is wat kleiner dan op zo'n breedbeeld lijkt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was je aan het bluffen dan?
Ik voer vroeger met een Beachcraft. We hadden een motorjacht (13 m) en een paar kennissen een zeljjacht. Nog mee de Middelandse zee op geweest. Was erg leuk.quote:
Iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah...ja da's dan weer ingewikkelder denk ik...
Inboard 8 cilinder.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ook weer zo'n vette, grijze, maffe homo opquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Whatever. Aan dat rare ding kan je je ski's en wakeboard te drogen hangenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inboard 8 cilinder.Wat doe dat rare ding boven hun hoofd?
Das mijn manquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zit ook weer zo'n vette, grijze, maffe homo op
Wow een dame met verstand ervanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whatever. Aan dat rare ding kan je je ski's en wakeboard te drogen hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |