Heb je eigenlijk nog dé toekomstige Alpha-band gespot op LL? Of was er geen eenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef MaJo het volgende:
Zie hier het antwoord:
[..]
Dat wordt een kort bezoekje aan de VS dan
Vind ik ook ja, paar simpele gitaarrifjes met wat ongeïnspireerde zang eroverheen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind de nieuwe Franz toch maar een beetje saai.
Oeh ziet er goed uit, even iets van binnenhalen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 04:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
2 weken VS.
En dan meteen door naar Vlieland haha. En daarna ga ik ook nog op vakantie, maar dan in Nederland. Haha.
Groetjes uit Washington DC!
Lekker James Blake, Primal Scream en Giles Corey in het vliegtuig geluisterd. Tip die Giles Corey mensen, ook hele enge muziek. Die Kerftminister, aan jou besteed. Haha.
Dat klinkt errrrug goed.quote:A haunting portrait of depression, suicide, and the occult, "Giles Corey" contains some of the most disturbing, beautiful, and poignant sounds of 2011. Released in conjunction with a 150 page book, this record and it were meant to be experienced concurrently. When done so, this album goes from depressing to devastating, and from frightening to terrifying. "Giles Corey" is an incredible, incredible release from Dan Barrett, of Have A Nice Life.
Ik vind het allemaal wel prima zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, paar simpele gitaarrifjes met wat ongeïnspireerde zang eroverheen.
Die Action zonnebrilquote:
Dat Strawberries lied is het enige wat ik nog eens zal opzetten denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel prima zoDat liedje over aardbeien is leukst denk ik
Luistert nu gewoon lekker weg. Misschien niet heel spannend en ook niet het beste album van het jaar, maar wel een die fijn is om op te zetten. Wel echt kort.
dat aardbeien liedje klinkt alsof het een Jeff Lynne productie isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind het allemaal wel prima zoDat liedje over aardbeien is leukst denk ik
Luistert nu gewoon lekker weg. Misschien niet heel spannend en ook niet het beste album van het jaar, maar wel een die fijn is om op te zetten. Wel echt kort.
Ik zal ze nog eens beter luisterenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:48 schreef ranja het volgende:
[..]
dat aardbeien liedje klinkt alsof het een Jeff Lynne productie is
Ik vind dan de twee die er achteraan komen veel beter.
Check dan ook meteen even Caravan Palace. Bijna hetzelfde laken en pakquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb Parov Stelar ontdekt door fok
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Check dan ook meteen even Caravan Palace. Bijna hetzelfde laken en pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |