Donderdagavond, zaterdagmiddag, zaterdagavond, zondagmiddag alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n ding. Voor dr verjaardag gekregen 4 jaar terug ofzo.
Precies 2x op gereden
Jij doet niet terzakequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik niet, dus minstens één te weinig.
In SecondLife?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet echt, dat is alleen virtueel.
Genoeg is 0?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
It's most definitly true. Genoeg mensen hier die die foto's wel hebben gezien.
Sod offquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Geven hoeft ook niet, ik wil er best wat tegenover zetten.
Een klok ofzo.
Het internet staat vol met tietenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, stbabylon loopt de boel te verzieken
Dus nu geef je toe dat de tieten van jouw vriendin eigenlijk niets bijzonders zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het internet staat vol met tieten
Er lopen ruim 2 miljard vrouwen rond met tieten. Mijn vriendin heeft lekkere tieten, maar bijzonder is het niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus nu geef je toe dat de tieten van jouw vriendin eigenlijk niets bijzonders zijn?
Maar je mag er wel aan sabbelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er lopen ruim 2 miljard vrouwen rond met tieten. Mijn vriendin heeft lekkere tieten, maar bijzonder is het niet.
Zeer zeker, en (zachtjes) in knijpenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je mag er wel aan sabbelen.
Maar het zijn wel jouw tieten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er lopen ruim 2 miljard vrouwen rond met tieten. Mijn vriendin heeft lekkere tieten, maar bijzonder is het niet.
Niks van hem bijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het zijn wel jouw tieten.
Jij begrijpt het. Vriendin wordt nog wel eens boos als ik mijn tieten claim.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tieten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:12 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Ondanks de bewolking in het land: Gaat het verder allemaal goed met een ieder? Of op zijn minst redelijk als we de wat neutrale weg kiezen?
En bier.quote:
Nou ja, die van haar, maar dat is bijna van mijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ga je het over kopen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, die van haar, maar dat is bijna van mij
Bij jou ook al?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Whoa ik ben moe.
Na de vakantie weer in het ritme komen is lastig
Ben het al 3 weken aan het proberen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij jou ook al?
Vakantieritme aannemen duurde 1 dag.
Werkritme aannemen nu na 4 dagen nog steeds niet helemaal 100%.
En dat terwijl mijn vakantieritme zwaarder was dan mijn werkritme
Ik al een jaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben het al 3 weken aan het proberen.
Niet slapen. Dan heb je dat probleem nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:11 schreef CherryLips het volgende:
O nee, ben in maart nog een paar dagen weggeweest maar toen was ik vroeger wakker dan nu.
Ik probeer dat al een jaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Whoa ik ben moe.
Na de vakantie weer in het ritme komen is lastig
Ik ga er altijd pas na 8 uur uit. Toch ben ik veul brakker 's ochtends dan op de camping waar ik er rond half 8 uit ging.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik merk wel dat nu ik op vrijdag thuis werk, en dus pas om 8:00 er uit ga, ik de andere dagen veel later kan gaan slapen zonder daar last van te hebben
Ik moet tegenwoordig na mijn werk altijd even een half uur slapen op de bank voor ik iets kan doen.quote:
Ouderdomquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig na mijn werk altijd even een half uur slapen op de bank voor ik iets kan doen.
Zelfs jij wordt oud!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:01 schreef Tegan het volgende:
Ik ben sowieso dood na een 40-urige werkweek, dat was vijf jaar geleden toch anders.
ik heb jou gezien!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij heb ik Ang3l gezien op Lowlands
quote:
potje spelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het niet eens met de antwoorden in de app van de slimste mens
Gelukkigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]het was een geweldige Lowlands
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkigomdat ze in het subforum FOK! soms een beetje verzuurd zijn
naam?quote:
Ik was er niet!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]het was een geweldige Lowlands
Gelukkig, ik schrok alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
t was gaaf, editors, tattoo, fijne tent, vriendje
Hele LL seks dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
t was gaaf, editors, tattoo, fijne tent, vriendje
douche dan ook gewoonquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
nee seks in een tent en me al ranzig voelend, wordt m niet
Dat leek mij wel geil maar daar dacht iemand anders anders overquote:
Gewoon flink over je heen laten spuiten, ben je meteen schoon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
nee seks in een tent en me al ranzig voelend, wordt m niet
En dan net zo lang wrijven totdat je weer droog bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon flink over je heen laten spuiten, ben je meteen schoon.
mij heb je niks gevraagdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat leek mij wel geil maar daar dacht iemand anders anders over
Obama?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:15 schreef Tally het volgende:
Ik was er ook niet. Ik logeerde bij Oma
Niet eens. Die hoefde ik niet te verzorgen.quote:
Hij ziet er anders wel ziek uit. Heel erg aangebrandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet eens. Die hoefde ik niet te verzorgen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja, van genocide in Syrië gaat niet automatisch ook je haar goed zitten heh.
Zonde is datquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja, van genocide in Syrië gaat niet automatisch ook je haar goed zitten heh.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:42 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond vieze, vuige en vunzige neukseks.
T! Je staat op inet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grrrrrrtje!quote:
Kut maar ik speel iig geen WoW.quote:
dat komt door die relatie van jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ben een steeds mindere nerd aan het worden.
Ik speel games die een nog veel hoger nerdgehalte hebben dan WoWquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Zelfs ik speel geen WoW!
en ik ben een enorme nerd in the making!
Ik zit in een civilization periode! dat vind ik zelf best nerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik speel games die een nog veel hoger nerdgehalte hebben dan WoW![]()
Vertel over je 'becoming a nerd' plz!
Maar ik ben vrijgezel deze weekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat komt door die relatie van je
relaties zijn het eind van alle lol
Best wel idd! En speelde je eerst niet één van die "Anno *jaartal*" games? Dat is ook behoorlijk nerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zit in een civilization periode! dat vind ik zelf best nerd
die heeft een nieuwe baan met 12urige diensten in de nacht waardoor hij de uren dat hij vrij is slaaptquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik ben vrijgezel deze week. En jij bent helemaal verder met je verloofde
.
En moet je zien wat er van haar geworden is: Civilization spelen ipv neuken...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik ben vrijgezel deze week. En jij bent helemaal verder met je verloofde
.
ja die zijn ook leuk!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best wel idd! En speelde je eerst niet één van die "Anno *jaartal*" games? Dat is ook behoorlijk nerd.
Dan ben je nog geen eckte éckte vrees ik, want die hebben een pimped out gaming rig staanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die zijn ook leuk!
alleen vind mijn laptop al die spelletjes niet leuk, hij valt steeds uit
ik ben een arme nerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen eckte éckte vrees ik, want die hebben een pimped out gaming rig staan
Werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die heeft een nieuwe baan met 12urige diensten in de nacht waardoor hij de uren dat hij vrij is slaapt
dus ik ben ook praktisch single
Of een Xbox/Playstation en geven geen reet om een 'gaming rig'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen eckte éckte vrees ik, want die hebben een pimped out gaming rig staan
Sommige dingen veranderen niet gelukkig!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben een arme nerd
maar kleren hebben altijd nog prioriteit inderdaad![]()
ik heb net weer 3 dotjes van jurkjes besteld
niet van mijn eigen geld hoorverjaardagkadotjes
Casuals, het soort dat WoW speelt of gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of een Xbox/Playstation en geven geen reet om een 'gaming rig'.
Ze weet wat een LAN isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop het! Ik doe mijn best hoor
Ik heb zelfs al via LAN gespeeld
Maar dat weet ze vast!quote:
Macro's schrijven om AFK jurkjes te bestellen.quote:
Ik ben nerd en ik heb een jurkjesfetishquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:48 schreef Tegan het volgende:
Ja kan je wel nerd zijn met een jurkenfetish?
Pics van een jurkjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben nerd en ik heb een jurkjesfetish.
maar ik weet het lekker tochquote:
Je beschrijft internet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het is een netwerkje wat je dan maakt onderling en dan kun je tegen elkaar spelletjes doen
en andere dingen
Leuk ook voor games! Daar zullen alle bedrijven blij mee zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik weet het lekker toch
Het is een netwerkje wat je dan maakt onderling en dan kun je tegen elkaar spelletjes doen
en andere dingen
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben nerd en ik heb een jurkjesfetish.
Moeten ze er wel zelf in zitten!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als Rhu of T nou pics van een jurkje posten, zal ik er op fappen.
Pics waarop ze 'm net uitgedaan hebben mag ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moeten ze er wel zelf in zitten!
Of er bevallig naakt naast liggen, dat mag ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moeten ze er wel zelf in zitten!
GMTA!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pics waarop ze 'm net uitgedaan hebben mag ook.
Wij wisselen dagelijks onze bestanden uit via WoW hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk ook voor games! Daar zullen alle bedrijven blij mee zijn.
Pesten? Stiekem vindt ze het fantastisch dat we haar allemaal (half)naakt met haar jurkjes willen zien hoor!quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pesten? Stiekem vindt ze het fantastisch dat we haar allemaal (half)naakt met haar jurkjes willen zien hoor!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard
welke vrouw zou dat nou niet leuk vinden?
Die string ook gewoon uit!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:03 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind mooie schoenen bij een vrouw altijd wel erg
Liefste in alleen een string, billen naar achteren en.. Oh wacht, ben nog aan het werk.
Echt niet!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Zo, het weekend is eindelijk begonnen.
Het topic kan weer op slot tot maandagochtend.
Leugensch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Wel mijn oude. En nee die is moeilijk klein. En hij is te koop.
Ja, Apple is evil. Gelukkig hebben we Android, waarbij al je gegevens veilig bij ome Google staanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:49 schreef Tegan het volgende:
Ja ik wil misschien wel de 4S maar way te duur. Plus Apple
.
Toch kost hij 500+ euro.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef CherryLips het volgende:
En de 4s is ook alweer twee jaar oud.
Toch maar voor zelfbouw gaan danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef Tegan het volgende:
Ja ik wil ook geen Android. En geen Windows Phone..
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:46 schreef CherryLips het volgende:
En die Chinese zooi is helemaal kut!
Ja want apple is geen Amerikaans bedrijf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, Apple is evil. Gelukkig hebben we Android, waarbij al je gegevens veilig bij ome Google staan.
Dude, het sarcasme niet herkennen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja want apple is geen Amerikaans bedrijf.
Apple is niet evil, maar gewoon veel te duur. Als een iPhone 4s net zo duur is als een galaxy s4 kun je dat toch niet als een serieuze optie zien?
Dat is het, dus het ligt aan jou.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het nog sociaal geaccepteerd was zou ik zonder smartphone door het leven gaan, hoerendingen!
T.... Long time, no see. Hoe is het met mijn meest anonieme lustobject ooit?quote:
Yay, ik ben op een bepaalde manier uniek voor jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T.... Long time, no see. Hoe is het met mijn meest anonieme lustobject ooit?
Op meerdere manieren hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef Tegan het volgende:
Yay, ik ben op een bepaalde manier uniek voor je. Maar wel goed. Crazy druk geweest helaas dus niet zoveel tijd/zin voor Fok gehad. Nu drie weken vakantie dus ben bezig met inhalen. Hoe is het met jou?
Oeh vertel verderquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op meerdere manieren hoor.Druk met leuke dingen? Met mij is alles goed. Geen bijzonderheden te melden.
Ik heb een pracht van een vrouw, drie fantastische kinderen en een lieve hond. Op mijn werk word ik gewaardeerd en in het weekend doe ik altijd leuke dingen. Geweldig toch?quote:
Jij een hond. Leugensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een pracht van een vrouw, drie fantastische kinderen en een lieve hond. Op mijn werk word ik gewaardeerd en in het weekend doe ik altijd leuke dingen. Geweldig toch?
Wil je klappen ofzo?quote:
Kom maar hier dan.quote:
quote:
wat mee gespeeld. Het is toch een upgradequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Tegan het volgende:
Sims 4 trailers gezien. Lijkt me niet echt een upgrade van Sims 3.
Ik denk dat het beter was als ze en schuifjes en 'kleien' hadden gemaakt bij make a sim. En dat je ook normale manier muren kan zetten ipv alleen met die kamertool en dan slepen (lijkt me sterk dat het niet meer op de oude manier kan trouwens nu ik erover nadenk). Dat je hele kamers kan verplaatsen is wel weer tofquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat mee gespeeld. Het is toch een upgradewel weer leuker en zo, maar ik ga mijn preview pas morgen schrijven
wij gaan frietjes etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:02 schreef Tegan het volgende:
Jeetje wat ben ik moe. En ik moet nog koken.
zondag is inderdaad brakdagquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zondag is brakdag, vooral vandaag. Nachtbraken tot half zes valt niet meer echt goed.
Ziek brak van de drank of ziek brak van ziekte?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zondag is inderdaad brakdag
alleen is het een mix tussen brak brak en ziek brak
niet cool, veel erger dan alleen brak brak
ja allebei dus vandaag!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ziek brak van de drank of ziek brak van ziekte?
Dubbel kutquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja allebei dus vandaag!
Voelde me donderdag al niet super, vrijdag ook niet. Maar gister ging het wel dus toch naar een feestje gegaan, iets te veel op
Word ik vanmorgen wakker, ben ik mega verkouden, suf, spierpijn, katerig etc
paracetemol, mtv series en soep!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dubbel kut.
Paracetamol en neusspray Rhu, leve de symptoombestrijding!
Weet ikquote:
Ik was zaterdag in the city of Godt, maar ik heb hem niet gezien.quote:
Is je Deens wat roestig?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ikmaar die ha dik nooit en ik had geen goed ondertitelde versie. Nu dus wel , beide
Ik heb Godtje ook niet gezienquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in the city of Godt, maar ik heb hem niet gezien.
Grote kans dat ik daar niet wasquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in the city of Godt, maar ik heb hem niet gezien.
Ja, nog nooit een Deen in bed gehad.quote:
quote:Amour had je al gezien?
Ik wel een deensequote:Op maandag 26 augustus 2013 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nog nooit een Deen in bed gehad.
[..]Mijn Frans is ook beter dan mijn Deens.
Ah kijk, daar hebben we t al!quote:
Snap ik, maar ik moet toch iets aangrijpen om aan te geven dat ik een sociaal leven heb.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Godtje ook niet gezienIk heb de FILM gezien!
Waar lag je nou weer in bed? En bij wie?quote:
Mijn eerste werkdag vandaag weer, dus ik kom weer op Fok. Eindelijk weer een sociaal leven met jullie!quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik moet toch iets aangrijpen om aan te geven dat ik een sociaal leven heb.
quote:[..]
Waar lag je nou weer in bed? En bij wie?
Sociaal FOK!-leven!quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn eerste werkdag vandaag weer, dus ik kom weer op Fok. Eindelijk weer een sociaal leven met jullie!
Ik woon al een tijdje niet meer in Haarlem.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik moet toch iets aangrijpen om aan te geven dat ik een sociaal leven heb.
[..]
Waar lag je nou weer in bed? En bij wie?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje niet meer in Haarlem.
Als er één hetero is die een uitdaging is...quote:
Wat? Waarom niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:29 schreef Godtje het volgende:
Ik woon al een tijdje niet meer in Haarlem.
Amsterdamquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Waarom niet?
Waar woon je dan?
Woon je al samen?quote:
Ik ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik woensdag weer
En afgelopen vrijdag
Afgelopen vrijdag was ik in het bostheaterquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En afgelopen vrijdag
Wist je dat niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Waarom niet?
Waar woon je dan?
Ik niet!quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En afgelopen vrijdag
Je komt er anders vaak zat tegenwoordigquote:
Hoofdstad van de rust.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En daarvoor ga je naar Amsterdam natuurlijk!
Ben er al een paar weken niet meer geweest. Geloof ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je komt er anders vaak zat tegenwoordig.
Wat een rustquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er al een paar weken niet meer geweest. Geloof ik.
Ow, dacht pas nog iets te zien dat je bij het vondelparktheater was.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er al een paar weken niet meer geweest. Geloof ik.
Oh ja. Maar dat was al wel twee weken geleden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dacht pas nog iets te zien dat je bij het vondelparktheater was.
Dan is 't Godtje?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er één hetero is die een uitdaging is...
En twee is een paar. Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dat was al wel twee weken geleden.
Ik moest lachen om een bord op Lowlands, aan de zijkant van de titty twister:quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Volgens Ang3l zijn er toch helemaal geen uitdagingen, die lult alles zijn kant op toch?.
Cucumbers?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest lachen om een bord op Lowlands, aan de zijkant van de titty twister:
We call cucumbers a challenge!
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Precies! Een komkommer een uitdaging? Amateurs!
Het andere bord op de Titty Twister was trouwens onderstaande. Heb mijn hetero-crush in de val gelokt met deze foto
[ afbeelding ]
Hij zag het pas na afloop![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Precies! Een komkommer een uitdaging? Amateurs!
Het andere bord op de Titty Twister was trouwens onderstaande. Heb mijn hetero-crush in de val gelokt met deze foto
[ afbeelding ]
Hij zag het pas na afloop![]()
Subtiel is mijn middelste naamquote:
Nee, ik kom er niet uit, een grap over middelste arm en subtiel etc.quote:
Ik snap de strekking. Haha, ik zei strekking!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik kom er niet uit, een grap over middelste arm en subtiel etc.
Nevermind, ik heb niets gezegd.
it's a bit of a stretch my dear angelquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap de strekking. Haha, ik zei strekking!See what I did there?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |