Donderdagavond, zaterdagmiddag, zaterdagavond, zondagmiddag alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n ding. Voor dr verjaardag gekregen 4 jaar terug ofzo.
Precies 2x op gereden
Jij doet niet terzakequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik niet, dus minstens één te weinig.
In SecondLife?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet echt, dat is alleen virtueel.
Genoeg is 0?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
It's most definitly true. Genoeg mensen hier die die foto's wel hebben gezien.
Sod offquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Geven hoeft ook niet, ik wil er best wat tegenover zetten.
Een klok ofzo.
Het internet staat vol met tietenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, stbabylon loopt de boel te verzieken
Dus nu geef je toe dat de tieten van jouw vriendin eigenlijk niets bijzonders zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het internet staat vol met tieten
Er lopen ruim 2 miljard vrouwen rond met tieten. Mijn vriendin heeft lekkere tieten, maar bijzonder is het niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus nu geef je toe dat de tieten van jouw vriendin eigenlijk niets bijzonders zijn?
Maar je mag er wel aan sabbelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er lopen ruim 2 miljard vrouwen rond met tieten. Mijn vriendin heeft lekkere tieten, maar bijzonder is het niet.
Zeer zeker, en (zachtjes) in knijpenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar je mag er wel aan sabbelen.
Maar het zijn wel jouw tieten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er lopen ruim 2 miljard vrouwen rond met tieten. Mijn vriendin heeft lekkere tieten, maar bijzonder is het niet.
Niks van hem bijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het zijn wel jouw tieten.
Jij begrijpt het. Vriendin wordt nog wel eens boos als ik mijn tieten claim.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het zijn wel jouw tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |