quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De laatste in het rijtje ''Voordelen'' bijv.
Wat onder brain omvorming staat, de zwarte tekst daar links van, bij de rechtervoet, en de blauwe tekst rechtsonder
-Gratis stomen/ wassenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De laatste in het rijtje ''Voordelen'' bijv.
Wat onder brain omvorming staat, de zwarte tekst daar links van, bij de rechtervoet, en de blauwe tekst rechtsonder
Dank opperquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
-Gratis stomen/ wassen
-Hersen spoelen
-Elleboogstukken gelpads
-Zwarte sportschoenen
-Mentaal probleem
-Pak niet lekker
-Bureaufunctie uitstraling
Duzzzz...
Daarom zeg ik, het zal wel eoa teambuildingsopdracht zijn. Flikker een probleem in de groep en geef over een half uur een presentatie hoe je dat probleem gaat oplossen en waar je tegenaan loopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dank opper![]()
Het klinkt alleen nog steeds als een hoop onzin
Simpel, doch effectiefquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het zal wel eoa teambuildingsopdracht zijn. Flikker een probleem in de groep en geef over een half uur een presentatie hoe je dat probleem gaat oplossen en waar je tegenaan loopt.
Bij deze opdracht was ik rap klaar geweest, gewoon in de VO zetten dat het tenue op de kazerne voortaan DT is. Done.
Dienen, voorwaarts mars.
Niet te moeilijk doen, overleggen doen we wel in de kroeg.quote:
VO? Ben niet zo'n fan van het huidige pak maar het DT zou echt gaar zijn om daar alleen maar in rond te lopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het zal wel eoa teambuildingsopdracht zijn. Flikker een probleem in de groep en geef over een half uur een presentatie hoe je dat probleem gaat oplossen en waar je tegenaan loopt.
Bij deze opdracht was ik rap klaar geweest, gewoon in de VO zetten dat het tenue op de kazerne voortaan DT is. Done.
Dienen, voorwaarts mars.
Die officieren hadden je waarschijnlijk aangegaapt alsof je een simpele was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen, overleggen doen we wel in de kroeg.
Overigens is de laatste "bureaupakje uitstraling"...
Vaste Order.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
VO? Ben niet zo'n fan van het huidige pak maar het DT zou echt gaar zijn om daar alleen maar in rond te lopen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef AchJa het volgende:
Nog steeds vergeten te bestellen...![]()
[ afbeelding ]
Ik voel 'm alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel een reden hebben...
Als de baas van mening is dat we iets moeten dragen dan voeren we dat uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Al liep je in een roze tutu rond dan had het je alsnog niks uitgemaakt of niet?
The Company Commander and the First Sergeant were in the field. As they hit the sack for the night, the First Sergeant said, "Sir, look up into the sky and tell me what you see?"quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
The Company Commander and the First Sergeant were in the field. As they hit the sack for the night, the First Sergeant said, "Sir, look up into the sky and tell me what you see?"
The CO said, "I see millions of stars."
1st Sgt.: "And what does that tell you, sir?"
CO: "Astronomically, it tells me that there are millions of galaxies and potentially billions of planets. Theologically, it tells me that God is great and that we are small and insignificant. Meteorologically, it tells me that we will have a beautiful day tomorrow. What does it tell you, Top?"
1st Sgt.: "Well sir, it tells me that somebody stole our tent."
Well hell first sergeant, that sucksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
The Company Commander and the First Sergeant were in the field. As they hit the sack for the night, the First Sergeant said, "Sir, look up into the sky and tell me what you see?"
The CO said, "I see millions of stars."
1st Sgt.: "And what does that tell you, sir?"
CO: "Astronomically, it tells me that there are millions of galaxies and potentially billions of planets. Theologically, it tells me that God is great and that we are small and insignificant. Meteorologically, it tells me that we will have a beautiful day tomorrow. What does it tell you, Top?"
1st Sgt.: "Well sir, it tells me that somebody stole our tent."
Sucks?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Well hell first sergeant, that sucks
Is dat dat gebeuren wat ooit in tentjes begonnen?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat dat gebeuren wat ooit in tentjes begonnen?
Moet je wel met alle chicks op de foto gaan hè, of was dat geen gamescon?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Kreeg het aangeboden, dus dan sla ik het niet af
Op de foto zegt iequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet je wel met alle chicks op de foto gaan hè, of was dat geen gamescon?
Die mogool was ik altijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal met zo'n dwaas in een tank opgesloten zittenOf een aantal weken in een sub
![]()
Kicku, ga ff langs de bf4 boothquote:
Fantaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
Zal vast wel goed zijn in zijn werk.
Chubbiequote:
Veel plezier manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Op de foto zegt ieIk ga ze gewoon van een afstand aanstaren en vanachter een boompje fappen
Ah joh, zo blijft het leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alleen bij de KL.. alleen bij de KL. KL
Klopt, jammergenoeg is dat bij de Natres helemaal niet zo. Komt omdat bij veel pelotons de gemiddelde leeftijd 50 is ofzo.quote:
Onmogelijk dat je een clip van bijna 6 minuten al gezien kunt hebben 2 minuten nadat ik hem voor de zoveelste keer hier postequote:
Lekker gaan fucken joh. Kom op zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, jammergenoeg is dat bij de Natres helemaal niet zo. Komt omdat bij veel pelotons de gemiddelde leeftijd 50 is ofzo.
Wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lekker gaan fucken joh. Kom op zeg
Dan begin je er verdomme maar mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat?Niemand doet als een mongool fucken, is iedereen veel te serieus voor. Naja, wel een beetje af en toe.
Ik hoef toch niet de hele clip gezien te hebben voordat ik kan reageren?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onmogelijk dat je een clip van bijna 6 minuten al gezien kunt hebben 2 minuten nadat ik hem voor de zoveelste keer hier poste
Lekker srs als het er op aankomt, altijd serieus is doodsaaiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat?Niemand doet als een mongool fucken, is iedereen veel te serieus voor. Naja, wel een beetje af en toe.
natres baasjes staan idd niet bekend om hun flexibiliteit en zelfspotquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Echt, sommige collega's.. jezus.. je zakt door de grondquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
natres baasjes staan idd niet bekend om hun flexibiliteit en zelfspot
Doe er dan wat aan. Mede door dat serieuze hebben beroeps dat prachtige beeld over Na(s)Tres.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Echt, sommige collega's.. jezus.. je zakt door de grond
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ME oefeningen met natres lopen ook steevast uit de hand omdat ze er nét ff iets te serieus ingaan
Dat gaat nog leuk worden met V&V danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ME oefeningen met natres lopen ook steevast uit de hand omdat ze er nét ff iets te serieus ingaan
Oh, dat is onzin dat dat aan de Natres ligt. Ik heb meerdere malen een zekere onderofficier van de Kmar gesproken over zijn deelname aan dat soort oefeningen (en voor bijvoorbeeld het BBT). En daar was geen Natres bij en liep het ook uit de handquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als je geluk hebt mag je een keer een oefening meedoen bij de arena. Daar moet je gewoon volgas gaan en klappen krijgenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden met V&V dan
haha dus dan is het meteen niet zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dat is onzin dat dat aan de Natres ligt. Ik heb meerdere malen een zekere onderofficier van de Kmar gesproken over zijn deelname aan dat soort oefeningen (en voor bijvoorbeeld het BBT). En daar was geen Natres bij en liep het ook uit de hand.
Meh, we moeten naar Duitsland tegen de BEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je geluk hebt mag je een keer een oefening meedoen bij de arena. Daar moet je gewoon volgas gaan en klappen krijgen
Tegen de Belgen in Duitsland? Vaag verhaal ventquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, we moeten naar Duitsland tegen de BE
Ik zeg dat het niet alleen Natres is maar ook gewoon beroeps die door het lint gaan. Hoort erbij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
haha dus dan is het meteen niet zo?
mwah een paar 17-jarige shagrokers verbleken bij de slagkracht van de natres hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden met V&V dan
Bijstands Eenheid.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tegen de Belgen in Duitsland? Vaag verhaal vent
Bijstands Eenheid pannenkoekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tegen de Belgen in Duitsland? Vaag verhaal vent
quote:
Stelletje natressersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bijstands Eenheid pannenkoek
Joh, die weten nog niet eens hoe ze een sjaggie moeten rollenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
mwah een paar 17-jarige shagrokers verbleken bij de slagkracht van de natres hoor
Volgende week mn medisch en dan zien we weer verderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ben jij nou alweer een keer beroeps??
das waar. Die skills worden pas op bivak aangeleerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, die weten nog niet eens hoe ze een sjaggie moeten rollen
Shag gaat niet kapot als je ermee tijgertquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
das waar. Die skills worden pas op bivak aangeleerd
onder je shirt dragen net als de veldflesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Shag gaat niet kapot als je ermee tijgertAl bij -10 begint het lastiger te worden
Standaard shag en peuken meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
onder je shirt dragen net als de veldfles
FUCKING HUILIE! Tering wat staar jij je soms blind op dingenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Iedereen heeft z'n PGU alVoorsprong op kisten inlopen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
FUCKING HUILIE! Tering wat staar jij je soms blind op dingen
Heeft de training 'omgaan met onvoorspelbare omstandigheden' nog niet gehadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
FUCKING HUILIE! Tering wat staar jij je soms blind op dingen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zodra ik het huis weer lekker voor mezelf heb volgend jaar zomer wil ik met alle plezier dat regelen, als jullie naar het mooie oosten willen komenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef Thaboel het volgende:
Die worden dus bekeken onder het genot van dat beloofde biefstukje
Bier word geregeld door ons danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:48 schreef Thaboel het volgende:
Die worden dus bekeken onder het genot van dat beloofde biefstukje
Net alsof wij nog worden uitgenodigd...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg dat het niet alleen Natres is maar ook gewoon beroeps die door het lint gaan. Hoort erbij.
OK, prima, neem ik bij de volgende koffie ronde wel een bakkie voor je meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee dank je, straks misschien 1 bakkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog wat meer foto's van Dover met haar monumenten.Mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan 45.000 slachtoffers. Ik blijf moeite houden met het bevatten hoeveel mensen dat wel niet zijn
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
En dat betreft dan enkel de Merchant Navy.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooie foto's
Meer dan 45.000 slachtoffers. Ik blijf moeite houden met het bevatten hoeveel mensen dat wel niet zijn
Ja, burgers dus, even gerekend, dat zijn ruim 24 slachtoffers PER DAGquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat betreft dan enkel de Merchant Navy.
Statistisch gezien is dat juist jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, burgers dus, even gerekend, dat zijn ruim 24 slachtoffers PER DAG
In Washington (DC) staat een monument met daarop ruim 4000 sterren, iedere ster staat voor 100 Amerikanen die in WOII omgekomen zijn. Dat was een goed moment voor een reality-check toen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooie foto's
Dat is het zeker ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef Thaboel het volgende:
Vond Margraten al super indrukwekkend.
Ook geweest tijdens mn eindoefening.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het zeker ja.
Nog indrukwekkender is Ijsselsteijn, de Duitse Friedhoff.
La Cambe is nog indrukwekkender.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het zeker ja.
Nog indrukwekkender is Ijsselsteijn, de Duitse Friedhoff.
Dat dacht jij blijkbaar verkeerd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier, ik dacht dat we een sexdate hadden
Haiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat dacht jij blijkbaar verkeerd.
Fantaquote:
Gooeeed! Hoe is het met jou defensie plannen?quote:
Mooi zo! Ik ben nu in afwachting voor een uitnodiging van defensie voor een voorselectie, maar die laat lekker op zich wachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gooeeed! Hoe is het met jou defensie plannen?
ik had half juni gesolliciteerd en 2 weken terug pas een uitnodiging voor m'n POquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik ben nu in afwachting voor een uitnodiging van defensie voor een voorselectie, maar die laat lekker op zich wachten.
Te slecht om te vermelden eigenlijk.quote:
Boven de 1 uur?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Te slecht om te vermelden eigenlijk.
Ja ik had dit al wel kunnen verwachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik had half juni gesolliciteerd en 2 weken terug pas een uitnodiging voor m'n PO![]()
Waar ging je ookal weer voor? Marine staat me iets van bij
het was 12 km in 55:50quote:
Heb je ook nog andere functies die je wil? Kan je nu alvast vertellen dat loadmaster 'm niet gaat worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja ik had dit al wel kunnen verwachten. Onderofficier Loadmaster Chinooks
en jij?
Yes, heb me ook al ingeschreven voor de kennismakingsdagen LMB.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:10 schreef Schild het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere functies die je wil? Kan je nu alvast vertellen dat loadmaster 'm niet gaat worden.
Zozoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yes, heb me ook al ingeschreven voor de kennismakingsdagen LMB.
Waarom gaat loadmaster hem niet worden?
Ja, dat magquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als hij het slecht vindt mag dat toch
Oke, mening over mening. Wat voor mening heb je daaroverquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook ik ben entitled to my opinion.
Ik wist niet dat je boos werdquote:
painf/35mm schutter.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik had dit al wel kunnen verwachten. Onderofficier Loadmaster Chinooks
en jij?
Maar waarom dan toch sammetje?quote:
Join the club.quote:
Net een pannekoek met champignons en kaas en creme fraiche op, nu komt de tweedequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
Werd er maar gekookt van woede, heb honger
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
Werd er maar gekookt van woede, heb honger
Als loadmaster het niet wordt en LMB het ook niet ga ik wss voor painf. weet niet nog niet welk onderdeel dan.quote:
U is vrouw toch? Zo ja kom dan maar gezellig bij mij op de bakquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als loadmaster het niet wordt en LMB het ook niet ga ik wss voor painf. weet niet nog niet welk onderdeel dan.
And me!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
U is vrouw toch? Zo ja kom dan maar gezellig bij mij op de bak
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
U is vrouw toch? Zo ja kom dan maar gezellig bij mij op de bak
quote:
Ik word geen panzerhelga of NATO matras hoor. Career first.quote:
Dat zeg ik ook niet. Maja als ik mn handjes bol heb aan de 35mm mag jij wel met een groter caliber in je handjes zitten hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik word geen panzerhelga of NATO matras hoor. Career first.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maja als ik mn handjes bol heb aan de 35mm mag jij wel met een groter caliber in je handjes zitten hoor.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maja als ik mn handjes bol heb aan de 35mm mag jij wel met een groter caliber in je handjes zitten hoor.
Ik ben van 6 mensen een zusje ja.quote:
Gaan maar bij defensie, want dat is net zoals rondlopen met een kitten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze weten real life nog geen Barbie tientjeshoer te hosselen...![]()
Maar zelf online (zonder dat we hun biggenbekken zien) lukt het niet eensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze weten real life nog geen Barbie tientjeshoer te hosselen...![]()
Je moet ook naar beneden kijken, ter hoogte van de deurplint.quote:
Dat is toch waar de KL haar enige succes heeft behaald?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ligt dood en begraven op de Grebbeberg...
Nou, het kwam net onder de tochtstrip doorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet ook naar beneden kijken, ter hoogte van de deurplint.
Kornwerderzand en Ypenburg... De rest was allemaal gepruts in de marge.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch waar de KL haar enige succes heeft behaald?
Mijn plintladder was te hoog...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet ook naar beneden kijken, ter hoogte van de deurplint.
Ah, daar was het dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kornwerderzand en Ypenburg... De rest was allemaal gepruts in de marge.
Niet???quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
Dit wist ik niet![]()
FOK!toen: Patton mept PTSS-soldaat
Kutzak die Pattonquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet???
Komt zelfs in de film Patton terug.
Is zeker 20 jaar geleden dat ik die voor het laatst gezien hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet???
Komt zelfs in de film Patton terug.
Patton was gewoon een baas, period.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kutzak die Patton![]()
Arrogante mongool
Monty was een lamme Engelse prutsers met een WW1 instelling.quote:Net zoals Montgomery. Met hun persoonlijke vete..
Ik denk dat lief ook niet in de taakomschrijving van een generaal staatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
Tsja, hoe briljant hij misschien ook geweest moge zijn, het was geen lieve jongen.
Dat weet ik vrij zekerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat lief ook niet in de taakomschrijving van een generaal staat
Ah, je hebt mijn jas gevondenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Kan iemand hier wat mee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb je achtergelaten na onze ONS.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, je hebt mijn jas gevonden
Kijk dat verklaart thaboel zijn gedrag, daar kan hij zelf ook niks aan doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben van 6 mensen een zusje ja.
Ik reken het hem ook niet aan hoor. Was alleen een constatering van mij dat ik dit niet wist. Doet mij heel erg WO1 aan namelijk, en als je de grote WO2 namen hoort kwam het niet direct in mij op dat ook toen nog mensen teruggestuurt werden naar het front.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik vrij zekerDus om hem daar nou op af te rekenen (helemaal in een tijd waarin men niet veel wist over PTSS) is wellicht niet helemaal eerlijk.
Thanks for reminding me, wanneer weer?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die heb je achtergelaten na onze ONS.
Ik had het ook niet direct tegen jou, maar tegen iedereen in de SC.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik reken het hem ook niet aan hoor. Was alleen een constatering van mij dat ik dit niet wist. Doet mij heel erg WO1 aan namelijk, en als je de grote WO2 namen hoort kwam het niet direct in mij op dat ook toen nog mensen teruggestuurt werden naar het front.
OMG, ik lees nu onze gespreken van 3 jaar geleden in fobo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Kijk dat verklaart thaboel zijn gedrag, daar kan hij zelf ook niks aan doen.
Uh als je die jas komt ophalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Thanks for reminding me, wanneer weer?
Ik zit al in de autoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uh als je die jas komt ophalen.
Ik moet wat vaker de FP lezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had het ook niet direct tegen jou, maar tegen iedereen in de SC.
Wtf is dat 3 jaar geledenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
OMG, ik lees nu onze gespreken van 3 jaar geleden in fobo.
Rustgevendquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
e is dat nou, om in een lege auto te zitten v
FOK! heeft je in zijn greep, allemaal illuminati dit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Wtf is dat 3 jaar geleden![]()
Ik ik ben er nogsteeds
Jij begrijpy me tenminste mey mn ZFSquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Kijk dat verklaart thaboel zijn gedrag, daar kan hij zelf ook niks aan doen.
ja, grappig om te zien hoe ik tgen defensie aankeek, zo naief.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Wtf is dat 3 jaar geleden![]()
Ik ik ben er nogsteeds
Nu werd ik toch eens nieuwsgierig naar M.k.'s FoBo reaktiesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja, grappig om te zien hoe ik tgen defensie aankeek, zo naief.
Ik moest ze ook even lezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu werd ik toch eens nieuwsgierig naar M.k.'s FoBo reakties
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
Hey stel krampachtige schijtluizen da bin ich wieder
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu werd ik toch eens nieuwsgierig naar M.k.'s FoBo reakties
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moest ze ook even lezen
Sesamstraat afgelopen?quote:
Toen ik 16 was ging ik 3 uur naar bed en stond ik 6:15 opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ritme weer op orde krijgenVan standaard 1200 opstaan naar 5:30 is nogal een verschil
Ik wed dat je die dagen erg zin had om lekker actief te zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ging ik 3 uur naar bed en stond ik 6:15 op
Ging je om drie uur naar bed of sliep je drie uur?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ging ik 3 uur naar bed en stond ik 6:15 op
Ging opzich best ja, ik zeg overigens niet dat jij dat moet gaan doen ofzo, was meer een vermeldingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wed dat je die dagen erg zin had om lekker actief te zijn![]()
3 uur en 15 minuten sliep ik dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ging je om drie uur naar bed of sliep je drie uur?
Om 3 uur in de avond jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee, je kunt het op twee manieren uit leggen nl.
Je ging dus om 0300 naar bed.
Kijk nou eens kritisch naar je eigen zin, zie je het echt niet?quote:
Ik zit te klooien manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk nou eens kritisch naar je eigen zin, zie je het echt niet?
En als ik vijftienhonderd bedoel had ik wel 1500 geschreven.
Conjïtaquote:
Mooie vrouwtjes bekeken in strakke broeken en korte rokjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nog wat leuks meegemaakt boys en girls?
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mooie vrouwtjes bekeken in strakke broeken en korte rokjes![]()
En DayZ pre-alpha gespeeld, DayZ t-shirt geroggeld, alleen jammer van het aantal morbide obesitas gevallen dat ik vandaag heb mogen aanschouwen
Is er een vertraging in wat je met de muis doet en wat er met je wapen gebeurt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mooie vrouwtjes bekeken in strakke broeken en korte rokjes![]()
En DayZ pre-alpha gespeeld, DayZ t-shirt geroggeld, alleen jammer van het aantal morbide obesitas gevallen dat ik vandaag heb mogen aanschouwen
De pijn werd wel weer geheeld hoor, was nog vergeten de bikini's, badpakken en cameltoe's te vermeldenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik voel je pijn![]()
Tof dat je DayZ Pre-Alpha hebt mogen spelen. Is het er beter op geworden? Lange tijd no play.
Onder andere, bijvoorbeeld wapen over de schouder of in de handen, en dan blijft het wapen alsnog over de schouder ook al hoort het in je handen te zitten, zombies die door muren glitchen e.d.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Is er een vertraging in wat je met de muis doet en wat er met je wapen gebeurt?
Er is dus mouse deceleration?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Onder andere, bijvoorbeeld wapen over de schouder of in de handen, en dan blijft het wapen alsnog over de schouder ook al hoort het in je handen te zitten, zombies die door muren glitchen e.d.
Tsja, het is nog steeds een pre-alpha, ik durf het je niet te zeggen, wacht het filmpje af zou ik zeggen, 't was altijd redelijk druk bij die tent, dus er zal snel genoeg wel beeld online komen.quote:
Die mouse deceleration is kenmerkend voor de ARMA engine en blijft altijd zo. Zal dus waarschijnlijk nog wel in de standalone zitten. Ik weet dat heel veel mensen het niet uit kunnen staan, vriend van mij ook niet. Maarja, het is om aan te geven dat je niet zomaar een wapen supersnel 360 graden rond kunnen gaan lopen draaien om je as.quote:
Ik dacht gehoord te hebben dat het niet in arma3 zatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die mouse deceleration is kenmerkend voor de ARMA engine en blijft altijd zo. Zal dus waarschijnlijk nog wel in de standalone zitten. Ik weet dat heel veel mensen het niet uit kunnen staan, vriend van mij ook niet. Maarja, het is om aan te geven dat je niet zomaar een wapen supersnel 360 graden rond kunnen gaan lopen draaien om je as.
Kom knallen danquote:
Hier haakte ik afquote:
Jij hebt ook last van deceleration?quote:
Comes with agingquote:
Dat weet ik ook niet zeker, ik kan je wel zeggen dat ARMA 3 in ieder geval echt een stuk soepeler speelt dan ARMA 2. By farquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat het niet in arma3 zat
Jammer van die misstap van Drost in de shootouts. Maar ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:48 schreef Stroopwafels het volgende:
Goedemorgen.
Hockyvrouwen niet door naar EK-finale.
Meteen mijn hele dag naar de klote.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jammer van die misstap van Drost in de shootouts. Maar ja.
Maar even kijken wat de heren doen vanavondquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meteen mijn hele dag naar de klote.
Ik zie liever die vrouwen over het veld rennen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar even kijken wat de heren doen vanavond
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie liever die vrouwen over het veld rennen.
In dat geval kan je morgen nog je slag slaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
In dat geval kan je morgen nog je slag slaan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:57 schreef ErwinRommel het volgende:
gvd, kom ik deze tegen op google terwijl ik huillach als zoekfunctie invul![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:57 schreef ErwinRommel het volgende:
gvd, kom ik deze tegen op google terwijl ik huillach als zoekfunctie invul![]()
[ afbeelding ]
Die smaakte toen wel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:27 schreef MaryMouse het volgende:
http://computerworld.nl/o(...)aar-jennifer-aniston
Van Geffen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |