Een gedeelte gedraagt zich asociaal, bijvoorbeeld door bekers die nog niet eens leeg zijn mee te nemen zonder het te vragen of door je aan de kant te duwen om een beker te pakken. Met de normale bekerrapers heeft niemand moeite.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op LL geweest maar heb al een paar keer gelezen dat de bekerrapers nou niet echt geliefd zijn, waarom is dat? Ik snap daar niks van.
Als je 1 beker per minuut raapt heb je na 3 uur al 468 euro.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Voor die 400 euro moet je trouwens drie dagen lang, 8 uur per dag ruim 1 bekertje per minuut oprapen. Zonder pauze nog tussendoor dan. Wat een chill baantje zeg.
60 bekers per uur, 180 bekers na drie uur. 11 bekers voor een muntje van 2,60 = 42 euro na drie uur hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef borbit het volgende:
[..]
Als je 1 beker per minuut raapt heb je na 3 uur al 468 euro.
Het is dus gewoon gemakzucht. De festivals die ik in Duitsland bezocht werkten ook met statiegeld, met het gevolg dat er eigenlijk bijna geen troep was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat Lowlands deze situatie prima vind. Deze Polen zijn ook gewoon betalende bezoekers en ze hebben zo gratis schoonmakers. LL wil dus helemaal geen verandering in deze situatie, maar ze kunnen moeilijk zeggen dat ze blij zijn met deze situatie.
jij raapt gouden bekers op of wat?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef borbit het volgende:
[..]
Als je 1 beker per minuut raapt heb je na 3 uur al 468 euro.
Als je 4 bekers per uur raapt verdien je al meer dan minimum loon.
Ze zijn wel enigzins goudgekleurd nadat je er in gepist hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij raapt gouden bekers op of wat?
"mensonterende"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef Ringo het volgende:
Deze column van Johan Fretz is tekenend voor de arrogantie van de gemiddelde LL-bezoeker: http://www.volkskrant.nl/(...)de-bekerrapers.dhtml
daar kan zo'n festival ook weinig aan doen natuurlijk, dat ligt meer aan de bezoeker in kwestiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:18 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Deze post laat dus zien dat Lowlands ondanks vele complimenten gewoon een kutfeest is.
Als je het zo naar je zin heb gehad dan lijkt het mij sterk dat je tijd hebt gehad om je te ergeren aan een bekerraper die staat te wachten op het moment dat jij je beker op de grond gooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |