abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130335213
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat bekerrapers doorgaans in de zeik worden genomen.

Je weet wel; touwtje aan een beker en dan wegtrekken als zo'n raper langskomt.

Hahaha dat lijkt me leuk voor volgend jaar
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_130337370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:12 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Niets zo irritant als een bekerraper die er op zit te wachten tot jij je biertje op hebt in de hoop dat je het bekertje laat vallen en dat bekertje vervolgens voor je voeten weggrist. Op Lowlands of welk festival dan ook.

Dus als zo'n Pool 400 euro verdiend aan bekers rapen, is dat dan inclusief of exclusief andere kosten, zoals een ticket, reizen etc.?
Deze post laat dus zien dat Lowlands ondanks vele complimenten gewoon een kutfeest is.
Als je het zo naar je zin heb gehad dan lijkt het mij sterk dat je tijd hebt gehad om je te ergeren aan een bekerraper die staat te wachten op het moment dat jij je beker op de grond gooit.
pi_130338576
moeten die Polen dan wel eerst een toegangskaartje kopen?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:15:13 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130338972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:12 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Niets zo irritant als een bekerraper die er op zit te wachten tot jij je biertje op hebt in de hoop dat je het bekertje laat vallen en dat bekertje vervolgens voor je voeten weggrist. Op Lowlands of welk festival dan ook.

Dus als zo'n Pool 400 euro verdiend aan bekers rapen, is dat dan inclusief of exclusief andere kosten, zoals een ticket, reizen etc.?
}:| was jij dat nou vorige week waar ik een half uur op heb lopen wachten.

geintje. :P

heb zelf ook wel eens gedaan, beetje bekers rapen op werchter, gewoon door je munten heen zijn en feestje duurt nog een 2 a 3 uur gewoon dan ff wat bekers om je heen bij elkaar vegen en je hebt weer wat drank.
duurde net zo lang als festival over lopen om wat munten bij te kopen.

SUE ME :P
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_130339170
quote:
5s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:48 schreef LogiteX het volgende:
moeten die Polen dan wel eerst een toegangskaartje kopen?
Je kan ook over het hek springen. Maar een knappe Pool die dan alsnog een polsbandje weet los te lullen bij de beveiliging.
Kaartje is ¤ 160,- dacht ik, plus nog wat eten, laten we zeggen ¤ 200 - ¤ 250 investering voor het weekend.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130339234
Daaron poolfishing. Hilarisch.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_130342788
Goed idee voor volgend jaar. Oordoppen in uiteraard.
pi_130343058
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op LL geweest maar heb al een paar keer gelezen dat de bekerrapers nou niet echt geliefd zijn, waarom is dat? Ik snap daar niks van.
Een gedeelte gedraagt zich asociaal, bijvoorbeeld door bekers die nog niet eens leeg zijn mee te nemen zonder het te vragen of door je aan de kant te duwen om een beker te pakken. Met de normale bekerrapers heeft niemand moeite.
Hello, my name is Oliver
pi_130346216
Wat een onzinverhaal weer. De kaarten zijn snel uitverkocht en strontduur. Alsof het daar dan heeft gewemeld van de Polen die bekers rapen. Er zal er misschien een geweest zijn en dan wordt dat weer uitvergroot in zo'n onzinkrant.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:49:32 #130
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_130346380
quote:
9s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Voor die 400 euro moet je trouwens drie dagen lang, 8 uur per dag ruim 1 bekertje per minuut oprapen. Zonder pauze nog tussendoor dan. Wat een chill baantje zeg.
Als je 1 beker per minuut raapt heb je na 3 uur al 468 euro.
Als je 4 bekers per uur raapt verdien je al meer dan minimum loon.
pi_130354307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef borbit het volgende:

[..]

60 bekers per uur, 180 bekers na drie uur. 11 bekers voor een muntje van 2,60 = 42 euro na drie uur hoor.
pi_130354507
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Omdat Lowlands deze situatie prima vind. Deze Polen zijn ook gewoon betalende bezoekers en ze hebben zo gratis schoonmakers. LL wil dus helemaal geen verandering in deze situatie, maar ze kunnen moeilijk zeggen dat ze blij zijn met deze situatie.
Het is dus gewoon gemakzucht. De festivals die ik in Duitsland bezocht werkten ook met statiegeld, met het gevolg dat er eigenlijk bijna geen troep was. ^O^
signatuurloos
pi_130354551
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef borbit het volgende:

[..]

Als je 4 bekers per uur raapt verdien je al meer dan minimum loon.
jij raapt gouden bekers op of wat? :D
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_130355238
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:00 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

jij raapt gouden bekers op of wat? :D
Ze zijn wel enigzins goudgekleurd nadat je er in gepist hebt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_130355414
Dit zie je toch al veel langer op festivals?
Kende vroeger wel mensen die met een krap budget naar een festival gingen en hun biertjes bij elkaar spaarden met bekertjes rapen.
Festivals die betere bekers van bv hard plastic gebruiken vragen meestal een euro of een muntje per glas. Dan regelen bezoekers het inleveren zelf wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_130355643
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef Ringo het volgende:
Deze column van Johan Fretz is tekenend voor de arrogantie van de gemiddelde LL-bezoeker: http://www.volkskrant.nl/(...)de-bekerrapers.dhtml
"mensonterende" :')

Zelden hebben mijn ogen zulks een literair gedrocht tot zich genomen.
pi_130355796
Lowlands is een van de weinige festivals waar je bekers voor geld in kunt leveren. Op de meeste festivals kun je er alleen drankbonnen voor krijgen (die niet meer terug in te wisselen zijn na afloop).
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 18:37:05 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130356031
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 03:18 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Deze post laat dus zien dat Lowlands ondanks vele complimenten gewoon een kutfeest is.
Als je het zo naar je zin heb gehad dan lijkt het mij sterk dat je tijd hebt gehad om je te ergeren aan een bekerraper die staat te wachten op het moment dat jij je beker op de grond gooit.
daar kan zo'n festival ook weinig aan doen natuurlijk, dat ligt meer aan de bezoeker in kwestie

daarnaast kan ik me niet met het oog op de tijdsdruk niet zo goed voorstellen dat iemand op 1 halfleeg glas gaat staan wachten want er worden wel kosten gemaakt om binnen te komen natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')