Ik heb heel veel kleren van m'n vriendin gekregen. We gaan binnenkort door alle kleren en dan komt het online. Ik gok/hoop op ergens volgende week.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:26 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Broekjes (voor najaar/ winter) in maat 74, 80, slim fit, smal, hoe ze het ook noemen, voor smalle baby's met kleine billen iig. Noppies zit t m bv. redelijk, al zijn die soms ook nog wat wijd
Ik kan de reden wel bedenken hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:11 schreef Rixtje het volgende:
Waarom hebben die van ons dezelfde maat Vlindur
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik kan de reden wel bedenken hoor
Ja!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:34 schreef Fannetje het volgende:
Is er interesse in najaarskleding voor een meisje in maat 92?
Schoentjes foto nr6 welke mt is dat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef octopussy het volgende:
Heb ook nog veel meisjeskleren en baby-uitzet te koop:
Schoentjes&slofjes
Kleertjes maat 50
Kleertjes maat 50-56
Kleertjes maat 56
Kleertjes maat 62
Kleertjes maat 62-68
Kleertjes maat 68
Kleertjes maat 74
Kleertjes maat 74-80
Kleertjes maat 80
Kleertjes maat 86
Kleertjes maat 86-92
Baby-uitzet; wipstoel, kinderstoel, autostoel, draagdoek, boxkleden etc.
De zilveren Bardossa's? (als je met je muis op de foto staat, dan krijg je infoveldje) Dat is maat 22. Valt wel erg klein voor een 22, maar is wat breder dan bijvoorbeeld Shoesme. Zijn wel echt heerlijke schoentjes voor de eerste paar maanden van het lopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Schoentjes foto nr6 welke mt is dat?
Ja die!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
De zilveren Bardossa's? (als je met je muis op de foto staat, dan krijg je infoveldje) Dat is maat 22. Valt wel erg klein voor een 22, maar is wat breder dan bijvoorbeeld Shoesme. Zijn wel echt heerlijke schoentjes voor de eerste paar maanden van het lopen.
De zooltjes zijn 14,5 cm lang.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja die!
S heeft nu mt21 (en soortgelijke schoentjes in het roze) maar ze heeft binnenkort een maatje groter nodig.
Zou je ze voor me willen opmeten(omdat ze kleiner vallen)? Vind ze leuk
Jaaa, mag ik misschien van de link 'maat 68':quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef NotTheSame het volgende:
Meisjeskleding!
Maat 44 tot en met 56
Maat 62 (met zomerkleding)
Maat 68 (met zomerkleding)
Maat 74
Maat 80
Sokken/Maillots/Schoentjes
Slaapzakken (zomer en winter)
Afname in pakketje heeft de voorkeur!
De grijze Isi slaapzak! Mag ik die?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Kyara het volgende:
Hier nog even mijn -bijgewerkte- spulletjes:
Meisjes
Maat 50
Maat 56
Jongens
Maat 50-56
Maat 62-68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Diversen (slaapzakken, boeken, schoenen etc)
Positiekleding maat 44
Zal je pmenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
De zooltjes zijn 14,5 cm lang.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Incantrix het volgende:
Octo, ik kan op mijn telefoon de info-veldjes niet zien, maar mag ik het shirtje mt 80 met dat poesje 'in' de zak en het groen gesteeepte rompertje met paddestoelen? En welke maat zijn de paarse slofjes met bloempjes?
NTS, wat wil je voor de rupsje nooitgenoegpyamas en de woezel en pip- pyama (mt 74 en 80. )?
Ik ben inmiddels voorzien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ze wel as maar die zijn knalroze ik denk dat je die niet wilt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:37 schreef Suikertante het volgende:
Heb ik KZ's uitverkoop al gemist? Doe je aan DM alerts?DM nu: KZ alert ON naar Kleinzusje.
Mijnes is nog niet geweestquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:37 schreef Suikertante het volgende:
Heb ik KZ's uitverkoop al gemist? Doe je aan DM alerts?DM nu: KZ alert ON naar Kleinzusje.
ja dude, ik wil graag eerst KZ uitverkopen, ik heb een groter kind dan jij! Mag jij weer van mij, scheelt weer verzendkostenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:17 schreef Suikertante het volgende:
Ja ik ga voor de unisex(jommetjes)dingen he, dus die jurkjes mag je straks als hemdjes gebruiken
Ik dibs alvast allesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mijnes is nog niet geweest![]()
Die kleine eet te weinig
+ moeders verpest dingen in de was![]()
+ moeders draagt jurkjes door als tuniekjes![]()
Jij bent echt niet helemaal normaal hoor!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Nou hem ik ook nog een langlopende dibs afspraak met Kyara en Cathmar omdat deze moeder vaak dubbele dingen koopt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Nou hem ik ook nog een langlopende dibs afspraak met Kyara en Cathmar omdat deze moeder vaak dubbele dingen koopt![]()
![]()
![]()
![]()
*zwaaiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:48 schreef Troel het volgende:
Kan ik iemand een plezier doen met een behoorlijke stapel Pampers luiers maat 5 en 5+ (baby dry en nog wat active fit en misschien een verdwaalde easy up)?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
![]()
MeneerKZ laat mevrouwKZ heerlijk hobbyenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Levert dat nog geniale/ interessante blikken op van meneerKZ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ja, dat jumpsuitje van Melton!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
Hier nu maar even 6 dingetjes die ze niet meer past/of haar niet staan.
Veel is al verkocht![]()
Heb nog wat liggen, komt later. Maat 50 t/m 86. En een ( zeer bescheiden) kast vol met suitjes, broekjes, jurkjes en vestjes die maar niet te klein worden![]()
Maat 74/80
Klopt ! Wel nette gebruikte staat hoor, veel aangehadquote:
Als de baby's van Kyara er uit zijn past jouw baby er dan in ? Of is daar een overlapping ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef bellelena het volgende:
Ja maar ja maar, dan kun je beter 2 moeders van 1 kind blij maken dan 1 moeder van 2 kinderen
En alles van mij gaat naar Kyara, dus daar valt 't te halen (over een tijdje).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als de baby's van Kyara er uit zijn past jouw baby er dan in ? Of is daar een overlapping ?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef Cathmar het volgende:
[..]
En alles van mij gaat naar Kyara, dus daar valt 't te halen (over een tijdje).
ze hebben een roze stiksel dus echte meidenbroeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef bodpa09 het volgende:
Zijn die vingino broekjes echt voor meisjes? If not dan heb ik interesse in beide, maat 86 en 92 toch?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
Dibslijst tot nu toe:
- Gele KC vestje Belle
- Jurkje Broer en Zus ( Blauwe bloemen) Lot
- KC pak blauwe wol Suiker
- Dubbele items Kyara en Cathmar
Je hebt pmquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:00 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Viller Valla setje mt 92, 8 euro
[ afbeelding ]
jurkjes mt 104, vestje mt 104 verkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jas mt 104, 1 drukknoopje is stuk maar voor de rest nog helemaal goed. Verkocht
[ afbeelding ]
gevoerde regenjas 98-104 4 euro ( vestje is verkocht)
[ afbeelding ]
als nieuw, mt 22,5, 5 euro
[ afbeelding ]
warme gevoerde slofjes, maat 0-6 maanden, 4 euro
nu nog even tijd vinden om Nano's kleren (jongetje, maat 62-68) der op te zetten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef bitterend het volgende:
Octo heb je de jurkjes maat 104? ik hoop het want anders neem ik ze en ze is net in 86
Die gaat ook écht met pijn in mijn hart weg, maar het is zo zinloos om 'm in de bewaardoos te doenquote:
Snap ik. Ik zal m ook even voor je endorsen want hij is echt geweldig. Een van onze beste aankopen cadeaus vond ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gaat ook écht met pijn in mijn hart weg, maar het is zo zinloos om 'm in de bewaardoos te doen
Ik wacht geduldig afquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben godsgruwelijk veel foto's aan t uploaden... (86 - 98/104)
Waarom groeit dat kind zo hard?
Vandaag/morgen plaats ik dus de bende
Goed om te weten! 98/104 dan dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind de jas niet klein vallen maar heel erg goed op maat.
Als.ze op dr broer lijkt pas voor over 2 jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
ze hebben een roze stiksel dus echte meidenbroeken.
enne Sonnetje, alvast voor volgend zomer
zoek je nog een vingino? Kwam er vandaag nog 1 tegen op zolder, maat 2, nog helemaal intact. Is een gewone spijkerbroek, geen tuinhose.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef bodpa09 het volgende:
Zijn die vingino broekjes echt voor meisjes? If not dan heb ik interesse in beide, maat 86 en 92 toch?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef bellelena het volgende:
[..]En dat blauwe truitje/tuniekje dat je onder het gele vestje had, die wil ik er ook bij mocht je die ook weg doen
Hee jij! Kom je weer eens n update geven in t babytopic? Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:09 schreef Incantrix het volgende:
Fantastisch spul inderdaadThnx
Ohja, en ik heb ook nog 2 sluitlakens voor de liefhebster(s), maat L en XL van Motherwear. Eén van de twee is een Fok-doorgever, die heb ik van Rocks gekregen
Hey! Ik zal eens kijken, ik probeer soms wel, dan lees ik wat, maar dan ken ik alle verhalen niet meer en dan vind ik het lomp om alleen binnen te vallen en een lulverhaal af te steken over Isabelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hee jij! Kom je weer eens n update geven in t babytopic? Ben benieuwd!
Interesse altijd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
zoek je nog een vingino? Kwam er vandaag nog 1 tegen op zolder, maat 2, nog helemaal intact. Is een gewone spijkerbroek, geen tuinhose.
Interesse? Anders pleur ik hem op mp.
Vind je dit nog wat voor J? Is maat 104 en valt ook als zodanig, hoewel Lena (110-116) m nu denk ik ook nog wel zou passen, maar de mouwen dan echt precies pas tot net iets te kort zouden vallen denk ik (pasmeisje slaapt bij oma ;-) )quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef BarbaBientje01 het volgende:
De winterjas die ik gekocht heb voor J. Is way to big. Heeft er iemand nog een winterjas in de aanbieding? Maat 104/110. Hij moet wel regen/sneeuwproef zijn. Heb er een van z8 voor de droge dagen.
En ik zoek jongensbroekjes maat 74.
Fijn! Nu maar hopen dat je een beetje een stevig jongetje krijgt, want valt volgens mij best breed (gemaakt voor Amerikaanse obesi-babies misschien).quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:22 schreef Spewey het volgende:
Kleertjes van Mousemicky zijn binnen, ben helemaal verliefd op het setje van Gymboree, is idd als nieuw
Dan zeg je maar dat het op mijn verzoek isquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hey! Ik zal eens kijken, ik probeer soms wel, dan lees ik wat, maar dan ken ik alle verhalen niet meer en dan vind ik het lomp om alleen binnen te vallen en een lulverhaal af te steken over Isabel
Jaa vond hem ook zo geweldig leuk!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef __Isis__ het volgende:
Leuke kleertjes weer Lamb! Dat jasje van de foto heeft mijn O. veel plezier van gehad! Fantastisch manteltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |