Ik wacht geduldig afquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben godsgruwelijk veel foto's aan t uploaden... (86 - 98/104)
Waarom groeit dat kind zo hard?
Vandaag/morgen plaats ik dus de bende
Goed om te weten! 98/104 dan dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind de jas niet klein vallen maar heel erg goed op maat.
Als.ze op dr broer lijkt pas voor over 2 jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
ze hebben een roze stiksel dus echte meidenbroeken.
enne Sonnetje, alvast voor volgend zomer
zoek je nog een vingino? Kwam er vandaag nog 1 tegen op zolder, maat 2, nog helemaal intact. Is een gewone spijkerbroek, geen tuinhose.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef bodpa09 het volgende:
Zijn die vingino broekjes echt voor meisjes? If not dan heb ik interesse in beide, maat 86 en 92 toch?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef bellelena het volgende:
[..]En dat blauwe truitje/tuniekje dat je onder het gele vestje had, die wil ik er ook bij mocht je die ook weg doen
Hee jij! Kom je weer eens n update geven in t babytopic? Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:09 schreef Incantrix het volgende:
Fantastisch spul inderdaadThnx
Ohja, en ik heb ook nog 2 sluitlakens voor de liefhebster(s), maat L en XL van Motherwear. Eén van de twee is een Fok-doorgever, die heb ik van Rocks gekregen
Hey! Ik zal eens kijken, ik probeer soms wel, dan lees ik wat, maar dan ken ik alle verhalen niet meer en dan vind ik het lomp om alleen binnen te vallen en een lulverhaal af te steken over Isabelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hee jij! Kom je weer eens n update geven in t babytopic? Ben benieuwd!
Interesse altijd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
zoek je nog een vingino? Kwam er vandaag nog 1 tegen op zolder, maat 2, nog helemaal intact. Is een gewone spijkerbroek, geen tuinhose.
Interesse? Anders pleur ik hem op mp.
Vind je dit nog wat voor J? Is maat 104 en valt ook als zodanig, hoewel Lena (110-116) m nu denk ik ook nog wel zou passen, maar de mouwen dan echt precies pas tot net iets te kort zouden vallen denk ik (pasmeisje slaapt bij oma ;-) )quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef BarbaBientje01 het volgende:
De winterjas die ik gekocht heb voor J. Is way to big. Heeft er iemand nog een winterjas in de aanbieding? Maat 104/110. Hij moet wel regen/sneeuwproef zijn. Heb er een van z8 voor de droge dagen.
En ik zoek jongensbroekjes maat 74.
Fijn! Nu maar hopen dat je een beetje een stevig jongetje krijgt, want valt volgens mij best breed (gemaakt voor Amerikaanse obesi-babies misschien).quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:22 schreef Spewey het volgende:
Kleertjes van Mousemicky zijn binnen, ben helemaal verliefd op het setje van Gymboree, is idd als nieuw
Dan zeg je maar dat het op mijn verzoek isquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hey! Ik zal eens kijken, ik probeer soms wel, dan lees ik wat, maar dan ken ik alle verhalen niet meer en dan vind ik het lomp om alleen binnen te vallen en een lulverhaal af te steken over Isabel
Jaa vond hem ook zo geweldig leuk!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef __Isis__ het volgende:
Leuke kleertjes weer Lamb! Dat jasje van de foto heeft mijn O. veel plezier van gehad! Fantastisch manteltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |