Ja, dat jumpsuitje van Melton!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
Hier nu maar even 6 dingetjes die ze niet meer past/of haar niet staan.
Veel is al verkocht![]()
Heb nog wat liggen, komt later. Maat 50 t/m 86. En een ( zeer bescheiden) kast vol met suitjes, broekjes, jurkjes en vestjes die maar niet te klein worden![]()
Maat 74/80
Klopt ! Wel nette gebruikte staat hoor, veel aangehadquote:
Als de baby's van Kyara er uit zijn past jouw baby er dan in ? Of is daar een overlapping ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:47 schreef bellelena het volgende:
Ja maar ja maar, dan kun je beter 2 moeders van 1 kind blij maken dan 1 moeder van 2 kinderen
En alles van mij gaat naar Kyara, dus daar valt 't te halen (over een tijdje).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als de baby's van Kyara er uit zijn past jouw baby er dan in ? Of is daar een overlapping ?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef Cathmar het volgende:
[..]
En alles van mij gaat naar Kyara, dus daar valt 't te halen (over een tijdje).
ze hebben een roze stiksel dus echte meidenbroeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef bodpa09 het volgende:
Zijn die vingino broekjes echt voor meisjes? If not dan heb ik interesse in beide, maat 86 en 92 toch?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
Dibslijst tot nu toe:
- Gele KC vestje Belle
- Jurkje Broer en Zus ( Blauwe bloemen) Lot
- KC pak blauwe wol Suiker
- Dubbele items Kyara en Cathmar
Je hebt pmquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:00 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Viller Valla setje mt 92, 8 euro
[ afbeelding ]
jurkjes mt 104, vestje mt 104 verkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jas mt 104, 1 drukknoopje is stuk maar voor de rest nog helemaal goed. Verkocht
[ afbeelding ]
gevoerde regenjas 98-104 4 euro ( vestje is verkocht)
[ afbeelding ]
als nieuw, mt 22,5, 5 euro
[ afbeelding ]
warme gevoerde slofjes, maat 0-6 maanden, 4 euro
nu nog even tijd vinden om Nano's kleren (jongetje, maat 62-68) der op te zetten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef bitterend het volgende:
Octo heb je de jurkjes maat 104? ik hoop het want anders neem ik ze en ze is net in 86
Die gaat ook écht met pijn in mijn hart weg, maar het is zo zinloos om 'm in de bewaardoos te doenquote:
Snap ik. Ik zal m ook even voor je endorsen want hij is echt geweldig. Een van onze beste aankopen cadeaus vond ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die gaat ook écht met pijn in mijn hart weg, maar het is zo zinloos om 'm in de bewaardoos te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |