Waar lees je dat in mijn bericht?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje voor dit. Het verbaast me niet - BBC had ook fotos van 'n protest in India gebruikt in 'n 'news' stuk over Libya 'n paar jaar terug.
Dus - de beelden op TV zijn niet betrouwbaar.
Twas 'n opmerking van mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar lees je dat in mijn bericht?
oke, maar ik vind het een beetje rare link tussen een foto op een website gelijk linken aan beelden op TV.quote:
Waarom - tis hetzelfde (propaganda) bron.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke, maar ik vind het een beetje rare link tussen een foto op een website gelijk linken aan beelden op TV.
Bedoel het word in het nieuws bericht en door de fotograaf aangegeven hoe ze aan de foto kwamen en dat het onjuist is.
dat soort dingen kunnen nou eenmaal gebeuren als er informatie komt uit een land dat momenteel verscheurt word door een burgeroorloog.
zie plaatje hieronder wat een beetje actueel is over de regio.
[ afbeelding ]
nee is niet het zelfde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom - tis hetzelfde (propaganda) bron.
Slecht acteerwerk van die gozer zeg...of een soort van paniekaanval ofzo.quote:
BBC- en is dus niks van hun betrouwbaar.Die filmpjes kunnen ook makkelijk ouwe filmpjes van totaal iets anders.quote:
zie... wist wel dat nadal wimbeldon had gewonnen .... ALL LIES!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
BBC- en is dus niks van hun betrouwbaar.Die filmpjes kunnen ook makkelijk ouwe filmpjes van totaal iets anders.
Of het is CGIquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
BBC- en is dus niks van hun betrouwbaar.Die filmpjes kunnen ook makkelijk ouwe filmpjes van totaal iets anders.
Ik heb t over Syria - jij heb de link gepost dat ze hebben iemands 10jaar oud z'n foto gebruikt van iets dat is gebeuren in Iraq 10jaar terug!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie... wist wel dat nadal wimbeldon had gewonnen .... ALL LIES!!!!!!!!
gisteren toch Manchester gewonnen en ook
Russia warns military intervention in Syria would be "catastrophic" for the region, after the US says there is "undeniable" evidence of a chemical attack.
rusland waarschuwt helemaal niet LEUGENSSSS
er was geen GAS het was CGI !!!!
zoiets Tingo?
dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb t over Syria - jij heb de link gepost dat ze hebben iemands 10jaar oud z'n foto gebruikt van iets dat is gebeuren in Iraq 10jaar terug!
Als t 'n foutje was of niet - BBC coverage of Syria is toch niet helemaal betrouwbaar?
Stoppen met de mieren neuken - je weet dat ik over Syria had.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat is heel wat anders.
jij meld gelijk dat NIKS wat de BBC meld betrouwbaar is.
Het is zoals eerder gemeld een fout, en het orginele bericht is ook verwijderd.
En momenteel melden ze gewoon de meningen van politica zoals bericht van Kerry hierboven.
nee dat weet ik niet, zet het er dan neer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Stoppen met de mieren neuken - je weet dat ik over Syria had.
Hij was heel jong toen ie in Young Conservatives zaten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
de wat?
buitenechtelijke baby van Margaret Thatcher?
nee hoor ze waren de eersten die al met hung vinger aan wijzen waren zie paar pagina's terug.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hij was heel jong toen ie in Young Conservatives zaten.
Hij was ook 'n irritante,arrogante luul toen ook.
Ook nog.....
William Hague is and has been a member of Conservative Friends of Israel since he was 15 years of age.
Israel zijn opmerkelijk lekker stil over Syria.
Ongeloofwaardige bron.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoor ze waren de eersten die al met hung vinger aan wijzen waren zie paar pagina's terug.
en lees hier
http://www.volkskrant.nl/(...)ische-misdaden.dhtml
AP onbetrouwbaar?quote:
Vuile muppets van de NATO oorlogsindustrie zijn het, van de NOS tot de Fucking Volkskrant.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:12 schreef Syd het volgende:
Amerika zoekt weer een reden, ik hoop dat flink misgaat en Iran en Rusland een kant kiezen.
Wereld oorlog kunnen we nu wel goed gebruiken.
Beetje ziek om op een oorlog te hopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:12 schreef Syd het volgende:
Amerika zoekt weer een reden, ik hoop dat flink misgaat en Iran en Rusland een kant kiezen.
Ene kant wel andere kant zal dit veel goeds doen ipv die kapitalistische "oplossingen"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje ziek om op een oorlog te hopen.
Leg eens uit als je wilt want ik begrijp niet wat je met kapitalistische oplossingen bedoelt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:34 schreef Syd het volgende:
[..]
Ene kant wel andere kant zal dit veel goeds doen ipv die kapitalistische "oplossingen"
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leg eens uit als je wilt want ik begrijp niet wat je met kapitalistische oplossingen bedoelt.
Ja het veel makkelijk om je te laten beïnvloeden door die propaganda kast. En het is veel makkelijker om te blijven slapen. En nooit in te zien wat er fout is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:44 schreef ems. het volgende:
Het is ook makkelijker om kritiek te hebben dan om moeite te doen om iets te begrijpen.
Dan volgt er mogelijk snel een oorlog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:49 schreef theguyver het volgende:
ah wel ...
tijd voor [ afbeelding ]
ook al wil het volk niet dat er maatregelen genomen worden..... zo te zien krijgen we alsnog een ingrijpen.
door het westen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan volgt er mogelijk snel een oorlog.
En dan stijgen alle levensbehoefte bemiddelen sterk in prijs als er maar geen hongersnood uitbreekt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jup ga er maar voor zitten.
hapje?
http://www.google.nl/?q=israel+syriequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Israel zijn opmerkelijk lekker stil over Syria.
Zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja het veel makkelijk om je te laten beïnvloeden door die propaganda kast. En het is veel makkelijker om te blijven slapen. En nooit in te zien wat er fout is.
Ik denk dat de man in dit vb vooral dorst krijgt met dat btje met siroop aangelengde water.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
En dan stijgen alle levensbehoefte bemiddelen sterk in prijs als er maar geen hongersnood uitbreekt.
Ja, in tijden van politieke instabiliteit en economische crises is een wereldoorlog dé oplossingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:12 schreef Syd het volgende:
De hele Amerikaanse economie is gebaseerd op oorlog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:04 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, in tijden van politieke instabiliteit en economische crises is een wereldoorlog dé oplossing
true , maar ik vind wel raar zo te zien twijfelt Obama zelf heel erg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse economie is gebaseerd op oorlog.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
true , maar ik vind wel raar zo te zien twijfelt Obama zelf heel erg.
Maar je hoort vooral de rest van de regering er over.
ff leuk filmpje over de werkwijze van de VS
Jeetje doe normaal zeg, tuurlijk schiet je in paniek. Je ademt je het leplazerus en je voelt je leven uit je gezogen worden omdat het niets helpt.quote:
Dit zijn geen stuiptrekkingen, maar peddelende bewegingen met z'n benen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 06:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jeetje doe normaal zeg, tuurlijk schiet je in paniek. Je ademt je het leplazerus en je voelt je leven uit je gezogen worden omdat het niets helpt.
Stuiptrekkingen komen in dit geval van een malfunction van het zenuwstelsel. Sarin == zenuwgas.
er is een naam voor:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:08 schreef starla het volgende:
[..]
Dit zijn geen stuiptrekkingen, maar peddelende bewegingen met z'n benen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
er is een naam voor:
restless leg syndrome
Hoppa, gedaan!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hop, tas pakken de brugklas begint zo
het boeit toch geen fuck of acetylcholine receptoren geblocked worden of dat er een tekort aan dopamine is. Het effect blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:50 schreef starla het volgende:
[..]
Hoppa, gedaan!
Zoek jij dan even het verschil op tussen dopamine en acetylcholine?
nee hoor gewoon leuk filmpje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Urban legends posten als waarheid
Save-face-mode activated. Ego protection enabled. Bleepquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoor gewoon leuk filmpje.
ff mijn berichtje terug lezen..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Save-face-mode activated. Ego protection enabled. Bleep
Volgende keer onderzoek doen voordat je wat post.
Dus alles is een analogie tenzij aangegeven? Het is andersom, vrindje stokvis. Je moet aangeven dat iets een analogie is anders is het gewoon aangedragen als een werkelijk voorbeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
ff mijn berichtje terug lezen..
hmm waar staat het woordje waarheid?
Nergens er staat, en ik herhaal het nog even: "ff leuk filmpje over de werkwijze van de VS"
pfff dom gezeur!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus alles is een analogie tenzij aangegeven? Het is andersom, vrindje stokvis. Je moet aangeven dat iets een analogie is anders is het gewoon aangedragen als een werkelijk voorbeeld.
Het filmpje is niet leuk genoeg om grappig te zijn als het niet waar is. Aangezien het een hele trage uitgewerkte versie is van een kort mopje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
pfff dom gezeur!
Er staat leuk filmpje.
En ik vond het een leuk filmpje, en denk anderen ook wel.
Hoe is de morele les van deze slechte herkauwde mop die luidt: "je ego laten spreken zonder kennis te hebben van de situatie (dat het een vuurtoren is)" te vergelijken met wat jij nu zegt, namelijk "jezelf al voorbereider voordoen (blaffen) om wellicht huidige situatie te verlichten (zonder per se meteen te bijten)"?quote:Daar ging het om, niet meer of minder, en nu gaat het over de spierballen taal van Obama , hij geeft nu aan dat hij nog geen besluit heeft genomen voor grootscheepse aanval.
Ik heb het filmpje vaker gepost tijdje terug ook al in het user Forum van BNW.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het filmpje is niet leuk genoeg om grappig te zijn als het niet waar is. Aangezien het een hele trage uitgewerkte versie is van een kort mopje.
Vergelijk dat eens met dit filmpje wat juist wel grappig is ook al is het niet echt.
[..]
Hoe is de morele les van deze slechte herkauwde mop die luidt: "je ego laten spreken zonder kennis te hebben van de situatie (dat het een vuurtoren is)" te vergelijken met wat jij nu zegt, namelijk "jezelf al voorbereider voordoen (blaffen) om wellicht huidige situatie te verlichten (zonder per se meteen te bijten)"?
Je postte gewoon het filmpje om een echt voorbeeld te laten zien van hoe dom die Amerikanen wel niet zijn en dat ze gewoon nooit weten waar ze het over hebben als ze met spierballentaal aankomen.
Het is geen probleem om fouten te maken maar geef ze tenminste toe. Jij wist niet dat dat filmpje nep was.
Ik vrees dat Europa is ook 'n beetje zo.....of meer dan we denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse economie is gebaseerd op oorlog.
Ik ook niet....ze proberen nog steeds dit BS te verkopen aan ons.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 06:39 schreef b4kl4p het volgende:
Ik vraag me trouwens wel serieus af in hoeverre ingrijpen gebacked is door de bevolking. Ik hoor eigenlijk van niemand dat hij/zij het er mee eens is.
Vooralsnog, is nog niks overduidelijk Het verhaaltje stinkt!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook niet....ze proberen nog steeds dit BS te verkopen aan ons.
Als we zijn mee eens of niet gaan ze toch lekker door.Klootzakken.
Is er echte bewijs dat chemische wapens zijn gebruikt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vooralsnog, is nog niks overduidelijk Het verhaaltje stinkt!
Ik wacht nog steeds op het overduidelijke bewijs dat Assad het gedaan heeft.
Bij vorige vermeende Gas aanvallen waren soldaten gewond geraakt, Assad had een verzoek ingdiend bij de VN om dat ook te onderzoeken, dit zal ben ik bang niet gebeuren, tenminste zo ziet het er naar uit.
zie FP bericht
er is nog geen duidelijk bewijs geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is er echte bewijs dat chemische wapens zijn gebruikt?
Het wachten is op de VN nu. En op de bewijzen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
er is nog geen duidelijk bewijs geweest.
maar er zijn al wel wat foto's openbaar gemaakt van grote aantallen doden, die zonder zichtbare uiterlijke schade opgebaard lagen, dit kan te maken hebben met een daadwerkelijke gas aanval, vaak is ook herkenbaar aan de kleur van de huid en eventuele verkleuringen (vlekken) op de huid of uitwendige bloedingen van de mens om vast te stellen welk gas dit geweest zou kunnen zijn.
Beelden kunnen makkelijk verwerkt zijn met dit soort dingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
er is nog geen duidelijk bewijs geweest.
maar er zijn al wel wat foto's openbaar gemaakt van grote aantallen doden, die zonder zichtbare uiterlijke schade opgebaard lagen, dit kan te maken hebben met een daadwerkelijke gas aanval, vaak is ook herkenbaar aan de kleur van de huid en eventuele verkleuringen (vlekken) op de huid of uitwendige bloedingen van de mens om vast te stellen welk gas dit geweest zou kunnen zijn.
Again ik kijk ook geen tv.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beelden kunnen makkelijk verwerkt zijn met dit soort dingen.
Wat we zien op TV kan ook beelden van helemaal iets anders.imo.
Dat is niet exclusief aan beelden op tv hoor. Beelden op de computer kunnen dat net zo goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beelden kunnen makkelijk verwerkt zijn met dit soort dingen.
Wat we zien op TV kan ook beelden van helemaal iets anders.imo.
Dan vraag ik me af wie nog de boeken in moetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
het boeit toch geen fuck of acetylcholine receptoren geblocked worden of dat er een tekort aan dopamine is. Het effect blijft hetzelfde.
Ben geen fan van The Labour Party(PvdA) maar ze steunt niet militaire actie in Syria.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zwakzinnig.
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)plossing-Syrie.dhtml
als ik hem goed had was het wel meesterlijk geweest toch. maargoed hoe zit het dan wel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef starla het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie nog de boeken in moet
Als er helemaal geen bewijs is gaan ze toch wat vinden.Klootzakken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
18.30 een toespraak van John Kerry. Men heeft blijkbaar materiaal over de gifgasaanval.
http://www.nu.nl/buitenla(...)l-damascus-vrij.html
Dus je bent vooringenomen en gaat niet kijken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als er helemaal geen bewijs is gaan ze toch wat vinden.Klootzakken.
Ik zal nooit geloof 'n woord van die vent.
Hij heeft de 2004 US verkiezing gegeven aan Bush.
Ik geloof dit hele verhaal van t begin niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je bent vooringenomen en gaat niet kijken?
Van wie zou je een verklaring wél geloven ?
Ik heb 'n diplomaat van t Arab Nations gezien op TV maar ik ben z'n naam kwijt...die vent zou ik geloven ....of ik zal zeker Assad geloven ipv. crimineel Kerry en z'n cohorts.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van wie zou je een verklaring wél geloven ?
Waarom zou je deze diplomaat van Arab Nations geloven? Omdat hij precies zegt wat jij denkt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 'n diplomaat van t Arab Nations gezien op TV maar ik ben z'n naam kwijt...die vent zou ik geloven ....of ik zal zeker Assad geloven ipv. crimineel Kerry en z'n cohorts.
Nee- want hij lijkt 'n eerlijk gozer....die amerikanen betrokken bij dit verhaal zijn dat niet.....ze willen graag Syria binnen en het maakt niet uit hoeveel leugens ze moeten vertellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou je deze diplomaat van Arab Nations geloven? Omdat hij precies zegt wat jij denkt?
'Want hij lijkt een eerlijke gozer'? Lekkere argumentatie....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- want hij lijkt 'n eerlijk gozer....die amerikanen betrokken bij dit verhaal zijn dat niet.....ze willen graag Syria binnen en het maakt niet uit hoeveel leugens ze moeten vertellen.
-doe normaal-
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- want hij lijkt 'n eerlijk gozer....
Amerika is ook uit op oorlog. Eerst kunnen ze mooi nog wat olie pakken en dus geld verdienen. Daarna gaan ze naar Iran pakken ze daar de olie en dat pikken Rusland en China natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Want hij lijkt een eerlijke gozer'? Lekkere argumentatie....Daarnaast heeft Amerika, voor zover ik weet, weinig te zoeken in Syrië.
nou maar uitzoeken of dit waar is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Infowars :
http://www.infowars.com/r(...)ical-weapons-attack/
dat vond ik van Bassie ook..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- want hij lijkt 'n eerlijk gozer....die amerikanen betrokken bij dit verhaal zijn dat niet.....ze willen graag Syria binnen en het maakt niet uit hoeveel leugens ze moeten vertellen.
-doe normaal-
quote:The US Wants Syrian Oil, Not Democracy
The Kirkuk-Banias pipeline runs from Kirkuk in Northern Iraq, to the Syrian town of Banias, on the Mediterranean Sea between Turkey and Lebanon. Ever since US forces inadvertently destroyed it in 2003, most of the pipeline has been shut down. While there have been plans in the works to make the Iraqi portion of the pipeline functional again, those plans have yet to come to fruition. And Syria has at least 2.5 billion barrels of oil in its fields, making it the next largest Middle Eastern oil producer after Iraq. After ten unproductive years, the oil companies dependent on the Kirkuk-Banias pipeline's output are eager to get the pipeline operational again. The tension over the Syrian oil situation is certainly being felt by wealthy investors in the markets, who are thus dictating US foreign policy.
It's easy to see why the oil-dominated US government wants to be involved in Syria's outcome. The Free Syrian Army has since taken control of oil fields near Deir Ezzor, and Kurdish groups have taken control of other oil fields in the Rumeilan region.
http://readersupportednew(...)an-oil-not-democracy
hoe "pakken" zij die olie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Amerika is ook uit op oorlog. Eerst kunnen ze mooi nog wat olie pakken en dus geld verdienen. Daarna gaan ze naar Iran pakken ze daar de olie en dat pikken Rusland en China natuurlijk niet.
Zo:quote:
Lees hier voor het volledige artikel http://edition.cnn.com/2013/03/19/opinion/iraq-war-oil-juhaszquote:(CNN) -- Yes, the Iraq War was a war for oil, and it was a war with winners: Big Oil.
It has been 10 years since Operation Iraqi Freedom's bombs first landed in Baghdad. And while most of the U.S.-led coalition forces have long since gone, Western oil companies are only getting started.
Before the 2003 invasion, Iraq's domestic oil industry was fully nationalized and closed to Western oil companies. A decade of war later, it is largely privatized and utterly dominated by foreign firms..........In 2000, Big Oil, including Exxon, Chevron, BP and Shell, spent more money to get fellow oilmen Bush and Cheney into office than they had spent on any previous election. Just over a week into Bush's first term, their efforts paid off when the National Energy Policy Development Group, chaired by Cheney, was formed, bringing the administration and the oil companies together to plot our collective energy future. In March, the task force reviewed lists and maps outlining Iraq's entire oil productive capacity.
Planning for a military invasion was soon under way. Bush's first Treasury secretary, Paul O'Neill, said in 2004, "Already by February (2001), the talk was mostly about logistics. Not the why (to invade Iraq), but the how and how quickly."
.
Nee, dan zal hij zeggen dat het is om syrie en de rest van de wereld te helpenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:57 schreef UncleScorp het volgende:
Zal Obama met zijn Nobelprijs voor de vrede zwaaien als hij de eerste raketten laat afschieten ?
Het leek er wel op de laatste dagen. Tot Engeland zich terugtrok en alleen Frankrijk nog voor ingrijpen was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:01 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Zou dat in eerste instantie wel gebeuren dan?
Het zou slimmer zijn om niet te doen. Die arabieren maken oorlog en zou heel dom zijn van obama om jonge jongens uit eigen land te laten bezwijken door gifgasaanvallen, op een missie die bij voorhand al nutteloos isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het leek er wel op de laatste dagen. Tot Engeland zich terugtrok en alleen Frankrijk nog voor ingrijpen was.
Zal mij benieuwen wat Obama beslist.
Ik hoop ook echt dat de rest van de wereld zich er buiten houdt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Het zou slimmer zijn om niet te doen. Die arabieren maken oorlog en zou heel dom zijn van obama om jonge jongens uit eigen land te laten bezwijken door gifgasaanvallen, op een missie die bij voorhand al nutteloos is
Zou het slimst zijn voor de syriers en zichzelfquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat de rest van de wereld zich er buiten houdt.
Je krijgt er alleen maar meer oorlog door. Elk land wat elkaar vijandig gezind is grijpt dit aan om zijn eigen oorlogjes uit te vechten en voor je het weet staat de wereld in lichterlaaie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:12 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Zou het slimst zijn voor de syriers en zichzelf
Dat dus en ouders die hun zoons kwijtraken in nutteloze gevechten daarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen maar meer oorlog door. Elk land wat elkaar vijandig gezind is grijpt dit aan om zijn eigen oorlogjes uit te vechten en voor je het weet staat de wereld in lichterlaaie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |