Beetje ziek om op een oorlog te hopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:12 schreef Syd het volgende:
Amerika zoekt weer een reden, ik hoop dat flink misgaat en Iran en Rusland een kant kiezen.
Wereld oorlog kunnen we nu wel goed gebruiken.
Ene kant wel andere kant zal dit veel goeds doen ipv die kapitalistische "oplossingen"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje ziek om op een oorlog te hopen.
Leg eens uit als je wilt want ik begrijp niet wat je met kapitalistische oplossingen bedoelt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:34 schreef Syd het volgende:
[..]
Ene kant wel andere kant zal dit veel goeds doen ipv die kapitalistische "oplossingen"
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leg eens uit als je wilt want ik begrijp niet wat je met kapitalistische oplossingen bedoelt.
Ja het veel makkelijk om je te laten beïnvloeden door die propaganda kast. En het is veel makkelijker om te blijven slapen. En nooit in te zien wat er fout is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:44 schreef ems. het volgende:
Het is ook makkelijker om kritiek te hebben dan om moeite te doen om iets te begrijpen.
Dan volgt er mogelijk snel een oorlog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:49 schreef theguyver het volgende:
ah wel ...
tijd voor [ afbeelding ]
ook al wil het volk niet dat er maatregelen genomen worden..... zo te zien krijgen we alsnog een ingrijpen.
door het westen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan volgt er mogelijk snel een oorlog.
En dan stijgen alle levensbehoefte bemiddelen sterk in prijs als er maar geen hongersnood uitbreekt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jup ga er maar voor zitten.
hapje?
http://www.google.nl/?q=israel+syriequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Israel zijn opmerkelijk lekker stil over Syria.
Zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja het veel makkelijk om je te laten beïnvloeden door die propaganda kast. En het is veel makkelijker om te blijven slapen. En nooit in te zien wat er fout is.
Ik denk dat de man in dit vb vooral dorst krijgt met dat btje met siroop aangelengde water.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
En dan stijgen alle levensbehoefte bemiddelen sterk in prijs als er maar geen hongersnood uitbreekt.
Ja, in tijden van politieke instabiliteit en economische crises is een wereldoorlog dé oplossingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:12 schreef Syd het volgende:
Amerika zoekt weer een reden, ik hoop dat flink misgaat en Iran en Rusland een kant kiezen.
Wereld oorlog kunnen we nu wel goed gebruiken.
De hele Amerikaanse economie is gebaseerd op oorlog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:04 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, in tijden van politieke instabiliteit en economische crises is een wereldoorlog dé oplossing
true , maar ik vind wel raar zo te zien twijfelt Obama zelf heel erg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse economie is gebaseerd op oorlog.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
true , maar ik vind wel raar zo te zien twijfelt Obama zelf heel erg.
Maar je hoort vooral de rest van de regering er over.
ff leuk filmpje over de werkwijze van de VS
Jeetje doe normaal zeg, tuurlijk schiet je in paniek. Je ademt je het leplazerus en je voelt je leven uit je gezogen worden omdat het niets helpt.quote:
Dit zijn geen stuiptrekkingen, maar peddelende bewegingen met z'n benen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 06:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jeetje doe normaal zeg, tuurlijk schiet je in paniek. Je ademt je het leplazerus en je voelt je leven uit je gezogen worden omdat het niets helpt.
Stuiptrekkingen komen in dit geval van een malfunction van het zenuwstelsel. Sarin == zenuwgas.
er is een naam voor:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:08 schreef starla het volgende:
[..]
Dit zijn geen stuiptrekkingen, maar peddelende bewegingen met z'n benen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
er is een naam voor:
restless leg syndrome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |