nee het is gewoon een vraag.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al best wel lang BNW mod dus ik hoef je niet uit te leggen dat 1+1=2.
Op BNW komen de gekste theorieën en beweringen voorbij en worden de meest vreemde verbanden gelegd maar nu moet opeens alles voorgekauwd worden zeker. Ja doei.
Jij zit alleen maar om bronnen te vragen omdat je het er niet mee eens bent, niet omdat je wil discussiëren. Zoals ik al heb gezegd kun je bronnen vinden in het Syrie topic, o.a. The Guardian en Global Research. Toedeledokie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja. Wie beweert mag uitleggen. Zo simpel is het.
Het gaat hier om zware beschuldigingen dus bronnen zijn dan wel belangrijk.
En ja, dit is BNW en ik heb al de idiootste dingen voorbij zien komen en dat is allemaal prima, maar men mag gerust weerwoord geven want het blijft een discussie-forum.
Doe eens beleefd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jij zit alleen maar om bronnen te vragen omdat je het er niet mee eens bent, niet omdat je wil discussiëren. Zoals ik al heb gezegd kun je bronnen vinden in het Syrie topic, o.a. The Guardian en Global Research. Toedeledokie.
Er waren ook geruchten dat de rebellen chemische wapens gebruikt hadden, maar daar werd geen heisa over gemaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:47 schreef theguyver het volgende:
...
nou was dit een berichtje van Juni, en kwam afgelopen week dus weer naar voren en toen werd er gevraagd... gaat dit nou gebeuren dan???
net als toen was het gewoon niet duidelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er waren ook geruchten dat de rebellen chemische wapens gebruikt hadden, maar daar werd geen heisa over gemaakt.
Tja, ze kunnen moeilijk diegenen aanvallen die ze al gans de tijd steunen natuurlijk.
Ja, soms denk ik ook weleens: waar komt die haat toch vandaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef kristalhelder het volgende:
Srs![]()
De amerika-haat isbij sommige users hier zwaar overdreven.
Onrealistisch gwn
Behalve dat murica het eigenlijk nooit goed kan doen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:34 schreef -jos- het volgende:
Waaruit blijkt amerika-haat?
Ik lees alleen dat er berichten geplaatst worden over het Westen die wapens levert en mensen die tegen geweld (door het Westen) zijn. Nergens staat iets negatiefs over amerika volgens mij?
Waar staat dat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:37 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Behalve dat murica het eigenlijk nooit goed kan doen?
Als je ben niet mee eens met amerikaanse neo-fascistisch foreign policy dan ben je 'n amerika-hater.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:34 schreef -jos- het volgende:
Waaruit blijkt amerika-haat?
Ik lees alleen dat er berichten geplaatst worden over het Westen die wapens levert en mensen die tegen geweld (door het Westen) zijn. Nergens staat iets negatiefs over amerika volgens mij?
FYI - William Haig is 'n blue-eyed thatcher baby - and a right-wing c*** eigenlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:47 schreef theguyver het volgende:
Foreign secretary William Hague said the government agrees with the US assessment on chemical weapons use.
He said the crisis in Syria demands a ‘strong, determined and co-ordinated response from the international community’.
‘We agree with the US assessment that chemical weapons, including sarin, have been used in Syria by the Assad regime,’ he added.
‘The United Kingdom has presented evidence of the use of chemical weapons in Syria to the UN investigation, and we have been working with our allies to get more and better information about the situation on the ground
Ik wordt echt 'n beetje misselijk van de gasten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 05:54 schreef Salvad0R het volgende:
What's next.... Al Gore die beweert dat Syrië het klimaat bedreigt?
de wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
FYI - William Haig is 'n blue-eyed thatcher baby - and a right-wing c*** eigenlijk.
jij met je Jong VVD forum..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je ben niet mee eens met amerikaanse neo-fascistisch foreign policy dan ben je 'n amerika-hater.
Just like Bush said : If you're not with us you're against us.
Er zijn echt 'n paar posters hier die hebben niks te maken met 'BNW' en kunnen beter gaan naar 'n Jong VVD forum.
Het gaat om dat sommige hier kan het echt niet tegen dat westerse regeringen zijn echt fout bezig geweest en nog steeds zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
jij met je Jong VVD forum..
En hoezo niet wat geeft jou wel het recht om hier te posten en een ander niet.
En Tja als je alleen maar negatief over de VS bent dan vind ik het niet zo gek als iemand je een Amerika-hater noemt.
je weet dat een regering uit mensen bestaat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat om dat sommige hier kan het echt niet tegen dat westerse regeringen zijn echt fout bezig geweest en nog steeds zo.
Ik haat geen landen of mensen - alleen corrupte regeringen die doet alsof ze hebben een of ander 'moral high ground'.Alsof ze maken zorgen over gewoon burgers in Syria.o.a. landen dat ze willen aanvallen. Vergeet niet dat Saddam,Gaddafi e.a. waren grote vrienden van het west toen ze waren biljoenen dollars aan t betalen voor wapens uit t west.
De hypocrisie van deze white-collar criminelen is bijna lachwekkend.
Dankje voor dit. Het verbaast me niet - BBC had ook fotos van 'n protest in India gebruikt in 'n 'news' stuk over Libya 'n paar jaar terug.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 03:29 schreef theguyver het volgende:
http://www.gewoon-nieuws.(...)wijzen/#.UhwAWJJM-Ut
De foto’s van Fotograaf Marco di Lauro, die werkzaam is voor “Getty Images Picture Agency” worden regelmatig gepubliceerd door kranten in de VS en Europa. Hij zei: “Toen ik vannacht om 3.00 thuiskwam opende ik de website van de BBC die een voorpaginaverhaal bevatte over de gebeurtenissen in Syrië. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik de foto zag die de BBC had gebruikt bij dit verhaal. Zij beweerden dat op de foto de lichamen waren te zien van de slachtoffers van het bloedbad van gisteren in Syrië en dat zij deze van een activist hadden ontvangen. Deze foto is echter door mijzelf genomen en staat gepubliceerd op mijn website in een artikel over Irak met als onderwerp “De nasleep van Saddam Hoessein”
Volgens mij hebben ze al 'n beslissing gemaakt.fckheads!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
dit gaat inderdaad een aardig BNW scenario worden als ze besluiten tot aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |