Oh tuurlijk. Dat ze elkaar onderling in Syrië naar het leven staan is de schuld van het westen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis al welbekend dat het West geeft wapens aan iedereen die zijn tegen vijanden van t West.
Dus daarom is t West fout bezig met t belemmeren in ander lands z'n zaken.
Nee - zo werkt het niet....westerse regeringen kopen de wapens en geeft hun weg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh tuurlijk. Dat ze elkaar onderling in Syrië naar het leven staan is de schuld van het westen.
Plus krijgen ze van wapenhandelaars gratis wapens want die willen niets verdienen.
Figures.
Nee hoor niks is verplicht maar als je iets beweerd..quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verplicht om 'n link te posten in 'n discussie forum.
Als je geloof me niet dan zoek het maar uit.
Ik vraag niemand aan mij te geloven.....je kan het heel makkelijk opzoeken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor niks is verplicht maar als je iets beweerd..
Is wel leuk om te weten waar je die informatie vandaan haalt.
En een bewering er neer te planten zonder maar enige vorm van bewijs dat het enigsinds waar is.
daarom zeg ik ook alles wat de US of A op de vijanden gooit zijn CGI bommen op een gecaste burger bevolking.. rechtsreeks over gevlogen uit de VS omdat alles 1 groot complot is.
ik doe nu hetzelfde als jou en jij irriteerd je er mateloos aan ...
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vraag niemand aan mij te geloven.....je kan het heel makkelijk opzoeken.
Dit soort info is goed gekend over t algemeen voor jarenlang en ik weet t zolang dat ik vergeet waar het komt vandaan.
Als je wil dit niet serieus discussieren is ook fijn.
In het Syrie topic staan vele bronnen, o.a. The Guarden en Global Research.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor niks is verplicht maar als je iets beweerd..
Is wel leuk om te weten waar je die informatie vandaan haalt.
En een bewering er neer te planten zonder maar enige vorm van bewijs dat het enigsinds waar is.
daarom zeg ik ook alles wat de US of A op de vijanden gooit zijn CGI bommen op een gecaste burger bevolking.. rechtsreeks over gevlogen uit de VS omdat alles 1 groot complot is.
ik doe nu hetzelfde als jou en jij irriteert je er mateloos aan ...
ow jawel hoor...quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dit soort info is goed gekend over t algemeen voor jarenlang en ik weet t zolang dat ik vergeet waar het komt vandaan.
Dankje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
In het Syrie topic staan vele bronnen, o.a. The Guarden en Global Research.
Veel ellende in t wereld is zeker tenminste delen van - de schuld van t West,ja.imo. en China en Rusland en alle landen die verkopen wapens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh tuurlijk. Dat ze elkaar onderling in Syrië naar het leven staan is de schuld van het westen.
Dus als twee families in Syrië de pest aan elkaar hebben om welke reden dan ook is het de schuld van het westen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Veel ellende in t wereld is zeker tenminste delen van - de schuld van t West,ja.imo. en China en Rusland en alle landen die verkopen wapens.
Doe je nou net alsof je het niet begrijpt of wil je het niet begrijpen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus als twee families in Syrië de pest aan elkaar hebben om welke reden dan ook is het de schuld van het westen?
Vat ik het zo goed samen?
Inderdaad. Of ze zijn gewoon CGI.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niemand weet precies wie de 'rebels' zijn....ze kunnen heel makkelijk buitenlandse soldaten te koop.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, dat is heel wat anders.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Doe je nou net alsof je het niet begrijpt of wil je het niet begrijpen?
Je wil het niet begrijpen dus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, dat is heel wat anders.
Ik begrijp heel goed dat Tingo alle schuld van de burgeroorlog bij Amerika wil leggen .
Zoals hij alle ellende en oorlog op de wereld bij Amerika in de schoenen schuift. Of Israël. Net hoe zijn pet staat.
Dus je wilt beweren dat The Guardian en Global Research onzin schrijven?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Inderdaad. Of ze zijn gewoon CGI.
[..]![]()
Wat jij zegt staat algemeen bekend onder onzin. Geloof je dat niet? Zoek het maar op.
ooit gehoord van de AK47 het meest gebruikte wapen ter wereld, het ergste moordwapen allertijden? ( dit wapen heeft het meeste levens gekost meer als de atoombom)quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je wil het niet begrijpen dus.
Hij zegt dat veel ellende veroorzaakt wordt door het westen, dus niet alle. Dan heeft het dus totaal geen zin om een tegenvoorbeeld te geven.
Het is een feit dat vrijwel alle wapens in de wereld in het Westen zijn gemaakt.
[..]
Dus je wilt beweren dat The Guardian en Global Research onzin schrijven?
Maar wij weten nog steeds wie zijn de 'rebels' zijn.Het kan buitenlandse mercenaries zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, dat is heel wat anders.
Ik begrijp heel goed dat Tingo alle schuld van de burgeroorlog bij Amerika wil leggen .
Zoals hij alle ellende en oorlog op de wereld bij Amerika in de schoenen schuift. Of Israël. Net hoe zijn pet staat.
Maar waarom wil de US zo graag de extremistische moslimbroederschap aan de macht helpen ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar wij weten nog steeds wie zijn de 'rebels' zijn.Het kan buitenlandse mercenaries zijn.
Het kan buitenlandse geheime diensten die zijn aan t rommelen om het hele regio te destabiliseren.
Misschien is ook 'maar' sociale onrust (dat we hebben ook in west europa gezien in de laaste jaren) dat is helemaal 'blown out of proportion' dan is t civil war genoemde in t media.
Dus?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je wil het niet begrijpen dus.
Hij zegt dat veel ellende veroorzaakt wordt door het westen, dus niet alle. Dan heeft het dus totaal geen zin om een tegenvoorbeeld te geven.
Het is een feit dat vrijwel alle wapens in de wereld in het Westen zijn gemaakt.
[..]
Dus je wilt beweren dat The Guardian en Global Research onzin schrijven?
de rebellen bestaan iderdaad ook uit een aardig aantal europeanen maar ook aan de kant van Assad zijn er veel europeanen te vinden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar wij weten nog steeds wie zijn de 'rebels' zijn.Het kan buitenlandse mercenaries zijn.
Het kan buitenlandse geheime diensten die zijn aan t rommelen om het hele regio te destabiliseren.
Misschien is ook 'maar' sociale onrust (dat we hebben ook in west europa gezien in de laaste jaren) dat is helemaal 'blown out of proportion' dan is t civil war genoemde in t media.
Dat is ook een goeie vraag. Dat lijkt me niet in hun belang.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar waarom wil de US zo graag de extremistische moslimbroederschap aan de macht helpen ?
Ooit gehoord van de enorme gun trade op t mexicaanse grens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
ooit gehoord van de AK47 het meest gebruikte wapen ter wereld, het ergste moordwapen allertijden? ( dit wapen heeft het meeste levens gekost meer als de atoombom)
Een persbericht van Oxfam Novib stelt dat er in 2006 100 miljoen AK-47-geweren in de wereld in omloop zijn.Tenminste 82 landen hebben AK-47-geweren in hun staatsarsenaal. In sommige delen van Afrika is een AK-47 voor slechts 10 dollar verkrijgbaar.
veel tanks en vliegtuigen zijn van russiche makelij migs en simpele tanks waarom?
veel goedkoper dan die amerikaanse dure meuk.
Misschien willen het zo erg daar worden dan gaan ze binnen en ze zijn 'n stap verder op weg naar Iran.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar waarom wil de US zo graag de extremistische moslimbroederschap aan de macht helpen ?
Volgens mij ben jij al best wel lang BNW mod dus ik hoef je niet uit te leggen dat 1+1=2.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus?
Houdt dat in dat ze die wapens gratis krijgen?
Voel ik ook 'n beetje zo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al best wel lang BNW mod dus ik hoef je niet uit te leggen dat 1+1=2.
Op BNW komen de gekste theorieën en beweringen voorbij en worden de meest vreemde verbanden gelegd maar nu moet opeens alles voorgekauwd worden zeker. Ja doei.
mexicaanse grens vergelijken met groot gedeelte azie en zuid amrica africa.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de enorme gun trade op t mexicaanse grens.
Waar komen die goedkope wapens van?
Tja. Wie beweert mag uitleggen. Zo simpel is het.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al best wel lang BNW mod dus ik hoef je niet uit te leggen dat 1+1=2.
Op BNW komen de gekste theorieën en beweringen voorbij en worden de meest vreemde verbanden gelegd maar nu moet opeens alles voorgekauwd worden zeker. Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |