abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130479593
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis al welbekend dat het West geeft wapens aan iedereen die zijn tegen vijanden van t West.
Dus daarom is t West fout bezig met t belemmeren in ander lands z'n zaken.
Oh tuurlijk. Dat ze elkaar onderling in Syrië naar het leven staan is de schuld van het westen.
Plus krijgen ze van wapenhandelaars gratis wapens want die willen niets verdienen.
Figures.
pi_130479709
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh tuurlijk. Dat ze elkaar onderling in Syrië naar het leven staan is de schuld van het westen.
Plus krijgen ze van wapenhandelaars gratis wapens want die willen niets verdienen.
Figures.
Nee - zo werkt het niet....westerse regeringen kopen de wapens en geeft hun weg.
Egypte bvb. krijgt 10 biljoen per jaar van t VS. Die 10biljoen blijft in t VS en Egypte mag 10biljoen waard in wapens krijgen per jaar.
Komt meestal van belasting geld eigenlijk maar dat maakt niet uit want aandeelhouders in t wapen industrie krijgen hun winst.
Is niet alleen t VS - alle landen in Europa verdienen ook van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:49:42 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130479748
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het verplicht om 'n link te posten in 'n discussie forum.
Als je geloof me niet dan zoek het maar uit.
Nee hoor niks is verplicht maar als je iets beweerd..
Is wel leuk om te weten waar je die informatie vandaan haalt.

En een bewering er neer te planten zonder maar enige vorm van bewijs dat het enigsinds waar is.

daarom zeg ik ook alles wat de US of A op de vijanden gooit zijn CGI bommen op een gecaste burger bevolking.. rechtsreeks over gevlogen uit de VS omdat alles 1 groot complot is.

ik doe nu hetzelfde als jou en jij irriteert je er mateloos aan ...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130479864
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

En een bewering er neer te planten zonder maar enige vorm van bewijs dat het enigsinds waar is.

daarom zeg ik ook alles wat de US of A op de vijanden gooit zijn CGI bommen op een gecaste burger bevolking.. rechtsreeks over gevlogen uit de VS omdat alles 1 groot complot is.

ik doe nu hetzelfde als jou en jij irriteerd je er mateloos aan ...
Ik vraag niemand aan mij te geloven.....je kan het heel makkelijk opzoeken.
Dit soort info is goed gekend over t algemeen voor jarenlang en ik weet t zolang dat ik vergeet waar het komt vandaan.
Als je wil dit niet serieus discussieren is ook fijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:56:36 #155
132191 -jos-
Money=Power
pi_130479939
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dit soort info is goed gekend over t algemeen voor jarenlang en ik weet t zolang dat ik vergeet waar het komt vandaan.
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik doe nu hetzelfde als jou en jij irriteert je er mateloos aan ...
In het Syrie topic staan vele bronnen, o.a. The Guarden en Global Research.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:56:50 #156
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130479949
quote:

[..]

ow jawel hoor...

maar je tovert beweringen uit de hoge hoed en als we vragen naar een bron omdat jij 20 jaar geleden ooit eens iets er over gezien hebt in een wazige documantaire komt het gewoon niet geloofwaardig over.
( ik noem dit maar even als voorbeeld)

de reden is, leuk al die beweringen maar sommige dingen klinken gewoon zwaar ongeloofwaardig.
dan zou ik en meerdere graag willen weten waar je het vandaan haalt zo niet kan ik ook van alles beweren.
pi_130480116
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:56 schreef -jos- het volgende:

[..]

[..]

In het Syrie topic staan vele bronnen, o.a. The Guarden en Global Research.
Dankje.
pi_130480261
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Veel ellende in t wereld is zeker tenminste delen van - de schuld van t West,ja.imo. en China en Rusland en alle landen die verkopen wapens.
pi_130480469
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel ellende in t wereld is zeker tenminste delen van - de schuld van t West,ja.imo. en China en Rusland en alle landen die verkopen wapens.
Dus als twee families in Syrië de pest aan elkaar hebben om welke reden dan ook is het de schuld van het westen?
Vat ik het zo goed samen?
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:19:24 #160
132191 -jos-
Money=Power
pi_130480605
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus als twee families in Syrië de pest aan elkaar hebben om welke reden dan ook is het de schuld van het westen?
Vat ik het zo goed samen?
Doe je nou net alsof je het niet begrijpt of wil je het niet begrijpen?
pi_130480628
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niemand weet precies wie de 'rebels' zijn....ze kunnen heel makkelijk buitenlandse soldaten te koop.
Inderdaad. Of ze zijn gewoon CGI.
quote:

[..]

:')

Wat jij zegt staat algemeen bekend onder onzin. Geloof je dat niet? Zoek het maar op.

[ Bericht 44% gewijzigd door ems. op 26-08-2013 16:25:23 ]
Conscience do cost.
pi_130480742
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:19 schreef -jos- het volgende:

[..]

Doe je nou net alsof je het niet begrijpt of wil je het niet begrijpen?
Ik ben het er niet mee eens, dat is heel wat anders.
Ik begrijp heel goed dat Tingo alle schuld van de burgeroorlog bij Amerika wil leggen .
Zoals hij alle ellende en oorlog op de wereld bij Amerika in de schoenen schuift. Of Israël. Net hoe zijn pet staat.
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:25:44 #163
132191 -jos-
Money=Power
pi_130480800
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat Tingo alle schuld van de burgeroorlog bij Amerika wil leggen .
Zoals hij alle ellende en oorlog op de wereld bij Amerika in de schoenen schuift. Of Israël. Net hoe zijn pet staat.
Je wil het niet begrijpen dus.

Hij zegt dat veel ellende veroorzaakt wordt door het westen, dus niet alle. Dan heeft het dus totaal geen zin om een tegenvoorbeeld te geven.

Het is een feit dat vrijwel alle wapens in de wereld in het Westen zijn gemaakt.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Inderdaad. Of ze zijn gewoon CGI.

[..]

:')

Wat jij zegt staat algemeen bekend onder onzin. Geloof je dat niet? Zoek het maar op.
Dus je wilt beweren dat The Guardian en Global Research onzin schrijven? :')
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:29:51 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130480927
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef -jos- het volgende:

[..]

Hij zegt dat veel ellende veroorzaakt wordt door het westen, dus niet alle. Dan heeft het dus totaal geen zin om een tegenvoorbeeld te geven.

Het is een feit dat vrijwel alle wapens in de wereld in het Westen zijn gemaakt.

[..]

ooit gehoord van de AK47 het meest gebruikte wapen ter wereld, het ergste moordwapen allertijden? ( dit wapen heeft het meeste levens gekost meer als de atoombom)
Een persbericht van Oxfam Novib stelt dat er in 2006 100 miljoen AK-47-geweren in de wereld in omloop zijn.Tenminste 82 landen hebben AK-47-geweren in hun staatsarsenaal. In sommige delen van Afrika is een AK-47 voor slechts 10 dollar verkrijgbaar.
veel tanks en vliegtuigen zijn van russiche makelij migs en simpele tanks waarom?
veel goedkoper dan die amerikaanse dure meuk.
pi_130481001
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wij weten nog steeds wie zijn de 'rebels' zijn.Het kan buitenlandse mercenaries zijn.
Het kan buitenlandse geheime diensten die zijn aan t rommelen om het hele regio te destabiliseren.
Misschien is ook 'maar' sociale onrust (dat we hebben ook in west europa gezien in de laaste jaren) dat is helemaal 'blown out of proportion' dan is t civil war genoemde in t media.
pi_130481051
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar wij weten nog steeds wie zijn de 'rebels' zijn.Het kan buitenlandse mercenaries zijn.
Het kan buitenlandse geheime diensten die zijn aan t rommelen om het hele regio te destabiliseren.
Misschien is ook 'maar' sociale onrust (dat we hebben ook in west europa gezien in de laaste jaren) dat is helemaal 'blown out of proportion' dan is t civil war genoemde in t media.
Maar waarom wil de US zo graag de extremistische moslimbroederschap aan de macht helpen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_130481053
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef -jos- het volgende:

[..]

[..]

Dus?
Houdt dat in dat ze die wapens gratis krijgen?
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:35:08 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130481097
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

de rebellen bestaan iderdaad ook uit een aardig aantal europeanen maar ook aan de kant van Assad zijn er veel europeanen te vinden.

als we dan een kant kiezen.
stel ik voor dat we de koerden gaan helpen :P dat zijn namelijk de gene die in Syrie ( let op ) nog geen oorlogs misdaden hebben gepleegd, voor zover bekend is.
pi_130481107
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Maar waarom wil de US zo graag de extremistische moslimbroederschap aan de macht helpen ?
Dat is ook een goeie vraag. Dat lijkt me niet in hun belang.
pi_130481148
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

ooit gehoord van de AK47 het meest gebruikte wapen ter wereld, het ergste moordwapen allertijden? ( dit wapen heeft het meeste levens gekost meer als de atoombom)
Een persbericht van Oxfam Novib stelt dat er in 2006 100 miljoen AK-47-geweren in de wereld in omloop zijn.Tenminste 82 landen hebben AK-47-geweren in hun staatsarsenaal. In sommige delen van Afrika is een AK-47 voor slechts 10 dollar verkrijgbaar.
veel tanks en vliegtuigen zijn van russiche makelij migs en simpele tanks waarom?
veel goedkoper dan die amerikaanse dure meuk.
Ooit gehoord van de enorme gun trade op t mexicaanse grens.
Waar komen die goedkope wapens van?
pi_130481243
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Misschien willen het zo erg daar worden dan gaan ze binnen en ze zijn 'n stap verder op weg naar Iran.
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:39:56 #172
132191 -jos-
Money=Power
pi_130481260
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus?
Houdt dat in dat ze die wapens gratis krijgen?
Volgens mij ben jij al best wel lang BNW mod dus ik hoef je niet uit te leggen dat 1+1=2.

Op BNW komen de gekste theorieën en beweringen voorbij en worden de meest vreemde verbanden gelegd maar nu moet opeens alles voorgekauwd worden zeker. Ja doei.
pi_130481306
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef -jos- het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij al best wel lang BNW mod dus ik hoef je niet uit te leggen dat 1+1=2.

Op BNW komen de gekste theorieën en beweringen voorbij en worden de meest vreemde verbanden gelegd maar nu moet opeens alles voorgekauwd worden zeker. Ja doei.
Voel ik ook 'n beetje zo. :)
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:41:53 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130481330
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ooit gehoord van de enorme gun trade op t mexicaanse grens.
Waar komen die goedkope wapens van?
mexicaanse grens vergelijken met groot gedeelte azie en zuid amrica africa.
is als een muis vergelijken met een olifant.
ik zeg niet dat westen abosluut geen wapen handel heeft.
ik geef alleen aan dat wapens van russische makelij veel meer in trek zijn.
en in verhouden veel meer verkocht worden.
klein lijstje waar men gebruik maakt van een AK47 denk dat als je foto's ziet van rebellen dat je dit wapen ook geregeld tegen komt zo ook de raketwerpers van russische makelij etc.
Afghanistan
Albania[97]
Algeria[97]
Angola[97]
Armenia[97]
Azerbaijan[97][98]
Bangladesh[97]
Belarus[97]
Benin[97]
Bosnia and Herzegovina[97]
Botswana[97]
Bulgaria[97]
Cambodia[97]
Cape Verde[97]
Central African Republic[97]
Chad[97]
Chile[99]
People's Republic of China: Type 56 variant was used.[100]
Comoros[97]
Republic of the Congo[97]
Democratic Republic of the Congo[97]
Cuba[97]
Egypt[97]
Eritrea[97]
Ethiopia[97]
Finland: Rk 62, Rk 95 Tp.
Gabon[97]
Georgia:[97] Replaced by the M4 carbine in 2008.[101]
East Germany[2]
Greece: EKAM counter-terrorist unit of the Hellenic Police.[102][103]
Guinea[97]
Equatorial Guinea[97]
Guinea-Bissau[97]
Guyana[97]
Hungary[97]
India:[97] Used by Force One.[104]
Iran[97]
Iraq[96][97]
Israel:[97] Captured from Arab armies over the course of the Arab-Israeli Conflict.[95]
Kazakhstan[97]
Kenya[citation needed]
North Korea: Type 56 and Type 58 variants were used.[97]
Iraqi Kurdistan[citation needed]
Laos[97]
Lesotho[97]
Liberia[97]
Libya[97]
Macedonia[97][105]
Madagascar[97]
Mali[97]
Malta: Type 56 variant.[97]
Mexico[97]
Moldova[97]
Mongolia[97]
Morocco[97]
Mozambique[97]
Myanmar: Used by the Myanmar Police Force (include the Chinese Type 56).[citation needed]
Namibia[97]
Pakistan: Type 56[106] and AK-103[107] used.
Palestine[108]
Peru[97]
Philippines: Used by the Santiago City PNP.[109]
Poland[2]
Qatar[97]
Rhodesia[110]
Romania[97]
Russia:[2] Replaced by the AK-74M since 1974.
Sahrawi Arab Democratic Republic[111]
Sao Tome and Principe[97]
Serbia[97]
Seychelles[97]
Sierra Leone[97]
Slovenia[97]
Somalia[97]
South Africa: Used by the Special Forces Brigade.[112]
Soviet Union: Adopted in 1949.[10]
Sri Lanka: Type 56 variant.[97]
Sudan[97]
South Sudan[citation needed]
Suriname[97]
Syria[97]
Tajikistan[97]
Tanzania[97]
Togo[97]
Turkey[97]
Turkmenistan[97]
Uganda[97]
Ukraine[97]
UAE[97]
Uzbekistan[97]
Vietnam: Type 56 variant was used extensively by the Viet Cong.[100]
Yemen[97]
Yugoslavia[2]
Zambia[97]
Zimbabwe[97]
pi_130481385
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef -jos- het volgende:

[..]

Tja. Wie beweert mag uitleggen. Zo simpel is het.
Het gaat hier om zware beschuldigingen dus bronnen zijn dan wel belangrijk.
En ja, dit is BNW en ik heb al de idiootste dingen voorbij zien komen en dat is allemaal prima, maar men mag gerust weerwoord geven want het blijft een discussie-forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')