abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130388817
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ach overal in het midden-oosten flikken ze dat kunstje, het zou hetzelfde zijn als wij tegenover elkaar gaan schieten en om de beurt gaan roepen "Voor het Vaderland!". Van mij mogen ze elkaar daar lekker afblaffen, want tot een resolutie willen ze ook niet komen, anders was dat al wel gebeurd.
Ik snap je punt maar er zijn dinges gebeuren dat heeft wel 'n grote indruk gemaakt....zoals t moord op Yitzak Rabin die was bezig met peace talks. Israel had ook z'n peace movement.....en nu gaat t meer en meer die right-wing kant op jammer genoeg.
Volgens mij als Rabin niet vermoord was dan hadden we 'n heel ander verhaal in t MO.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 23-08-2013 17:31:58 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130388939
quote:
Als het waar is of niet....Denk je dat bepaalde organisaties in t west gedragen wat beter?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130389390
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als het waar is of niet....Denk je dat bepaalde organisaties in t west gedragen wat beter?
Jij bent ook het westen. Betekent dat dus ook dat jij geen kritiek mag hebben?
Conscience do cost.
pi_130390081
Alles wat je over dit onderwerp gaat beweren is speculatief. We weten eigenlijk nog helemaal niets over dit gasaanval.
pi_130390245
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:22 schreef theunderdog het volgende:
Alles wat je over dit onderwerp gaat beweren is speculatief. We weten eigenlijk nog helemaal niets over dit gasaanval.
Dit.

Komt bij dat het hele land verscheurd is. Zoveel groeperingen die elkaar allemaal naar het leven staan.
Verschrikkelijk hoe dat daar uit de hand loopt.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:41:26 #107
132191 -jos-
Money=Power
pi_130394492
quote:
quote:
Dit is vrijdag vernomen van bronnen bij westerse veiligheidsdiensten die niet met naam genoemd willen worden.

Die benadrukken dat het om voorlopige conclusies gaat en dat er nog naar bewijs wordt gezocht. Dat kan dagen of weken duren.
Ze trekken eerst een conclusie en gaan dan bewijs zoeken. Normaal gesproken doe je het toch andersom? :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_130394566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef -jos- het volgende:

[..]

[..]

Ze trekken eerst een conclusie en gaan dan bewijs zoeken. Normaal gesproken doe je het toch andersom? :')
Misschien omdat er aan alle kanten aan ze getrokken wordt om met een antwoord te komen?
pi_130396958
quote:
quote:
Dat is slechts een voorlopige conclusie. Bewijs is er nog niet.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:39:59 #110
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130399670
Ik geloof er niks van dat de regering het is dat is een leugen. Ze willen dat je dat gelooft. Assad is onschuldig syrie heeft nog geen grote illuminit bank in hun land staan. En hun land wordt gebruikt voor als opstapje van de derde wereld oorlog. Weet je wie het gifgas geheime groepen die getraint worden door Amerika.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130469892
A US spokesman said yesterday that Syria has used chemical weapons.
Oh great ! So we know for sure now! Maybe its tha same US spokesman that said there were WMD's in Iraq.

The whole thing is a fckin disgrace!
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:31:44 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130470149
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:39 schreef tribalwars het volgende:
Ik geloof er niks van dat de regering het is dat is een leugen. Ze willen dat je dat gelooft. Assad is onschuldig syrie heeft nog geen grote illuminit bank in hun land staan. En hun land wordt gebruikt voor als opstapje van de derde wereld oorlog. Weet je wie het gifgas geheime groepen die getraint worden door Amerika.
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:15 schreef Tingo het volgende:
A US spokesman said yesterday that Syria has used chemical weapons.
Oh great ! So we know for sure now! Maybe its tha same US spokesman that said there were WMD's in Iraq.

The whole thing is a fckin disgrace!
ah we zijn er al over uit...
gelukkig maar ...
er moet nog een heel onderzoek komen gelukkig hebben we jullie 2 vanachter een pc di het natuurlijk beter weten.

wie belt het onderzoeks team ff af?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130470342
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

ah we zijn er al over uit...
gelukkig maar ...
er moet nog een heel onderzoek komen gelukkig hebben we jullie 2 vanachter een pc di het natuurlijk beter weten.

wie belt het onderzoeks team ff af?
Volgens mij zou jij beter passen bij 'n Jong VVD forum en niet BNW.
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:59:55 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130470665
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij zou jij beter passen bij 'n Jong VVD forum en niet BNW.
nee hoor, ik meld hier gewoon wat ik te zeggen heb.
Ik leef in een vrij land!
en heb niks met de VVD.
En merk alleen weer wat op.
zoals gewoonlijk weten jullie het beter terwijl er nog geen onderzoek naar gedaan is en jullie waren er niet bij.
pi_130470744
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee hoor, ik meld hier gewoon wat ik te zeggen heb.
Ik leef in een vrij land!
en heb niks met de VVD.
En merk alleen weer wat op.
zoals gewoonlijk weten jullie het beter terwijl er nog geen onderzoek naar gedaan is en jullie waren er niet bij.
Precies - er is geen onderzoek gedaan maar VS en UK zijn klaar om te aanvallen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:06:44 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130470787
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Precies - er is geen onderzoek gedaan maar VS en UK zijn klaar om te aanvallen.
zie...
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:10:05 #117
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130470852
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien omdat er aan alle kanten aan ze getrokken wordt om met een antwoord te komen?
En dus komen ze met een antwoord die gegarandeerd betrokkenheid van de UN en de VS uitlokt. Oftewel oorlog veroorzaakt. Handig...
pi_130470958
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:10 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

En dus komen ze met een antwoord die gegarandeerd betrokkenheid van de UN en de VS uitlokt. Oftewel oorlog veroorzaakt. Handig...
De burgeroorlog in Syrië is al een feit.

Beter kan niemand zich hiermee bemoeien.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:26:50 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130471228
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

dit inderdaad.
ik noemde bij de pol de rebellen en de regering er is ook een 3e clubje, waar je bijna niks van hoort dat zijn de koerden.

kaart is van Maart maar er is in de tussentijd niet veel veranderd.
GROEN • Cities controlled by pro-Assad forces
BRUIN • Cities controlled by anti-Assad forces
GEEL • Cities controlled by Kurdish forces
BLAUW • Ongoing fighting/unclear situation

Persoonlijk heb ik zoiets van niet mee bemoeien, hele land niet.
Ze liegen en bedriegen elkaar en oorlogsmisdaden gebeuren dagelijks.
Zowel de overheid als rebellen.
of de VN stuurt een gazant om met de groeperingen om de tafel te gaan zitten.
het lijkt me gewoon beste land in 3en splitsen deel voor rebellen deel voor regering aanhangers deel voor de koerden.
er zal dan een volksverhuizing aan te pas komen maar dan is het gezeik wel afgelopen.
+ de koerden hebben ook hun eigen stukje land.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:45:48 #120
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130471603
Als het zo doorgaat daar in arabie krijgen jullie je geliefde depopulatie wel
pi_130472863
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:45 schreef kristalhelder het volgende:
Als het zo doorgaat daar in arabie krijgen jullie je geliefde depopulatie wel
Jullie?
pi_130473266
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wij weten nog steeds niet als er chemische wapens gebruikt of door wie.
pi_130473330
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar wij weten nog steeds niet als er chemische wapens gebruikt of door wie.
Heb je met de mogelijkheid rekening gehouden dat ze er zelf verantwoordelijk voor zijn?
En met 'ze' bedoel ik de regering of de rebellen of god mag weten welke groepering van die vechtende meute daar.
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:06:05 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130473472
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je met de mogelijkheid rekening gehouden dat ze er zelf verantwoordelijk voor zijn?
En met 'ze' bedoel ik de regering of de rebellen of god mag weten welke groepering van die vechtende meute daar.
of..... BNW stijl het is in scene gezet.
vlak na de zo gezegdde gif gas aanval vier het regerings leger aan.

btw hypocriet VS is ook bezig eerst melden ze dat ze het niet willen onderzoeken.
nu lopen ze te zeiken op de regering van syrie dat ze nu pas toestemming hebben om het te gaan onderzoeken.
:')
pi_130473604
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

of..... BNW stijl het is in scene gezet.
vlak na de zo gezegdde gif gas aanval vier het regerings leger aan.

btw hypocriet VS is ook bezig eerst melden ze dat ze het niet willen onderzoeken.
nu lopen ze te zeiken op de regering van syrie dat ze nu pas toestemming hebben om het te gaan onderzoeken.
:')
De VS kan het natuurlijk nooit goed doen. Als ze zich ermee bemoeien is het niet goed. Als ze zich er buiten houden is het niet goed.
'damned if they do , damned if they don't'
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:22:41 #126
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130473880
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jullie?
Ja, mijn lieve BNW-vriendjes :*
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:23:32 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130473907
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De VS kan het natuurlijk nooit goed doen. Als ze zich ermee bemoeien is het niet goed. Als ze zich er buiten houden is het niet goed.
'damned if they do , damned if they don't'
nee klopt maar dit vond ik wel appart om te lezen.

het is wel zo dat als de VS zich ergens mee bemoeit is het niet goed.
als iedereen naar de VS kijkt van hey... waarom doen jullie niks is het ook weer niet goed.
dat klopt inderdaad
pi_130474224
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De VS kan het natuurlijk nooit goed doen.
Yes they can - they just don't.
pi_130474401
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Yes they can - they just don't.
Wat moeten ze dan doen volgens jou?
pi_130474544
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan doen volgens jou?
Mind their own business en doe wat nuttigs voor de veel armoede in hun eigen land....en dat vinden veel gewoon amerikanen ook trouwens.
pi_130474620
Dat vindt Amerika ook van jou.
Conscience do cost.
pi_130474625
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mind their own business en doe wat nuttigs voor de veel armoede in hun eigen land....en dat vinden veel gewoon amerikanen ook trouwens.
Nou, dat zei ik dus een paar posts geleden. Niet gelezen zeker?
pi_130475163
Goed bezig daar in Syrië.
De auto van de VN-inspecteurs is al beschoten.
Wat willen die mensen nou?
pi_130477107
Een reactie van een Belgische journalist ter plaatse :

quote:
In het spoor van Rudi Vranckx

Laten we duidelijk zijn: het staat nog altijd lang niet vast wie verantwoordelijk was voor de aanval met chemische wapens in de buitenwijken van Damascus. Vandaag, vijf dagen na de aanval, worden de inspecteurs van de VN die al die tijd op enkele tientallen kilometers van de site zaten, eindelijk toegelaten.

Dus voorlopig zijn er niets meer dan aanwijzingen. En de belangrijkste aanwijzingen die n...iet puur gebaseerd zijn op interpretatie van YouTube-beelden en her en der bijeengesprokkelde geruchten, zijn de volgende:

1. Er is nog altijd nauwelijks een zinnig motief te bedenken waarom Assad uitgerekend nu, voor de neus van VN-inspecteurs, een gifgasaanval zou laten uitvoeren. Het regime is momenteel, en hoe relatief dat ook is, eerder aan de winnende hand.

2. De rebellen hebben absoluut luchtsteun nodig om een kans te maken. Een aanval met gifgas, en dat blijkt ook uit de recente ontwikkelingen, zou het definitieve argument kunnen zijn om die steun te verkrijgen.

3. Anderzijds is het erg moeilijk in te beelden dat zelfs extremistische rebellen een massamoord zouden uitvoeren op een bevolking die hen altijd al gunstig gezind geweest is. De buitenwijken van Damascus waar de aanval is uitgevoerd, zijn soennitisch, en van in het begin steunpunten van de opstand geweest. Ondanks massale aanvallen slaagt het regime er maar niet in om controle te krijgen over de buitenwijken waar de aanval gebeurd is.

4. Als een rebellengroep voor de neus van de VN-inspecteurs een aanval heeft uitgevoerd, is het bijzonder eigenaardig dat het regime dagenlang geweigerd heeft om diezelfde VN-inspecteurs op de site toe te laten, en daar pas van overtuigd werd nadat zelfs trouwe bondgenoot Rusland een onderzoek vroeg.

Maar dat zijn dus niet meer dan aanwijzingen. En zoals steeds in deze oorlog die zich niet alleen onderscheidt door zijn wreedheid maar ook door een ongeziene propagandacampagne, dreigt de zoektocht naar de waarheid op de achtergrond te verdwijnen. De Franse en Amerikaanse regeringen herhalen nog steeds telkens opnieuw "àls het regime gifgas gebruikt heeft".

Maar de Britse minister van buitenlandse zaken William Hague, die de mogelijkheid dat een rebellengroep achter de aanval zit eerder al van de hand wees, wijst er nu uitdrukkelijk op "dat het regime door zijn artillerie-aanvallen het bewijs al heeft kunnen doen verdwijnen". Dat klopt, maar dat lijkt ook op: het terrein voorbereiden om ook zónder bewijs in de aanval te gaan.

De propaganda van de aanhangers van het regime daarentegen, schiet alle kanten uit. Er circuleert intussen "bewijs" dat a) er geen gifgasaanval geweest is (het verhaal van de filmpjes die online zouden gezet zijn voor de aanval plaatsvond); b) het geen aanval met sarin kan geweest zijn (de symptomen op de beelden zouden niet kloppen); c) al-Nusra beschikt over sarin-gas (ongeverifieerde verklaringen van voormalige Al-Nusra-leden). Dat lijkt dan weer op: "als we alles tegelijk proberen zal er wel iets blijven hangen".

"Het eerste slachtoffer van een oorlog is de waarheid", de verleiding is groot om die wijsheid nog eens te gebruiken. Maar misschien is het relevanter er nog eens aan te herinneren dat het eerste slachtoffer van deze oorlog de meer dan honderdduizend dode Syriërs en de twee miljoen vluchtelingen zijn.
Maar ondertussen escaleert de situatie wel bijzonder snel ...

quote:
Steeds meer openlijke steun voor militair ingrijpen Syrië

Westerse mogendheden, met name de VS, Groot-Brittannië en Frankrijk, denken hardop over een militaire actie tegen Syrië buiten de VN om. De Amerikaanse regering heeft beklemtoond dat het aanbod van de regering van de Syrische president Bashar al-Assad om een VN-onderzoek toe te laten, 'te weinig is en te laat komt'. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry liet weten dat de VS 'weinig twijfel' heeft dat Assad chemische wapens heeft ingezet. Assad noemde dat in een vraaggesprek met Russische media 'een belediging van het gezond verstand'.

Ook andere landen willen actie tegen het regime van Assad. De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Ahmet Davutoglu zei dat meer dan 30 landen bespreken hoe ze actie kunnen ondernemen als de VN-Veiligheidsraad daar niet toe overgaat. Davutoglu's Britse collega William Hague beklemtoonde maandag dat Londen meerdere opties overweegt, maar de reactie zal 'in overeenstemming zijn met het internationaal recht'. De Britse premier David Cameron breekt zijn vakantie af vanwege de Syrië-crisis. Hij keert dinsdag terug naar Londen. Cameron zit dan een vergadering voor van de Britse Nationale Veiligheidsraad.

De raad overlegt over een reactie op de vermeende inzet van chemische wapens door het regime van president Bashar al-Assad.

Frankrijk
Volgens de Franse minister van Buitenlandse Zaken Fabius is een antwoord op de gifaanval van vorige week in de maak. Frankrijk houdt het regime verantwoordelijk voor de gifgasaanval.
'Er wordt de komende dagen over onderhandeld', zei Fabius maandag op de radiozender Europe 1. Fabius erkende dat het problematisch is dat er nog geen steun is van de Verenigde Naties. 'Alle opties liggen nog open. De enige optie ik me niet kan voorstellen, is dat er niets wordt gedaan.'

Rusland
Rusland heeft gewaarschuwd dat het Westen weer in oude fouten vervalt. Aanvallen op Syrië zouden 'een tragische vergissing' zijn volgens het Kremlin. Dat vreest dat de VS weer aanvallen uitvoert zonder de VN-conclusies af te wachten zoals bijvoorbeeld in Irak (2003). Andere waarnemers zien overeenkomsten met de 'humanitaire aanvallen' op Joegoslavië die na de omstreden vondst van lijken in een dorp in Kosovo begonnen (1999).

Duitsland
De Duitse regering heeft maandag laten doorschemeren dat ze internationaal militair ingrijpen in Syrië steunt als blijkt dat het regime van president Assad een aanval met chemische wapens heeft uitgevoerd. Steffan Seibert, de woordvoerder van bondskanselier Angela Merkel, zei dat Syrië 'gestraft moet worden' als de gifgasaanval wordt bevestigd.

Volgens Seibert is de Duitse regering van mening dat 'een gifgasaanval zeer waarschijnlijk is'. Hij wilde niet speculeren over de maatregelen die getroffen moeten worden, maar hij sloot het gebruik van geweld niet uit. De Duitse minister van buitenlandse zaken Guido Westerwelle liet zich eerder in gelijkaardige bewoordingen uit.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ngrijpen-Syrie.dhtml
Het westen moet zich hier gewoon buitenhouden, voor dit conflict volledig uit de hand loopt.
Laat ze elkaar maar uitmoorden, doen ze sowieso toch , met of zonder interventie ... in Irak is dat ook nog dagelijkse kost.
Islam is nu eenmaal de religie van de vrede, wie zijn wij ongelovigen om ons daarmee te bemoeien ?

En waarom moet er nu ineens een interventie gebeuren ? Omdat ze chemische wapens gebruiken ? Als er al eerder beelden waren van beide partijen die slachtoffers onthoofden en hun hoofd zitten bakken in de pan e.d. , dan wordt er niet ingegrepen. Maar als er gas gebruikt wordt ineens wel ???
Als er eerder al geruchten waren dat de rebellen gas gebruikten, was er geen media hysterie, nu wel ...
Duidelijk dat wij in een bepaalde richting gepushed worden ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 26 augustus 2013 @ 14:21:09 #135
132191 -jos-
Money=Power
pi_130477297
Veel van de posts hier, zoals bovenstaande, kunnen ook in dit topic geplaatst worden:

NWS / Crisis in Syrië #33: Who dunnit? who didnt?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_130477374
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:21 schreef -jos- het volgende:
Veel van de posts hier, zoals bovenstaande, kunnen ook in dit topic geplaatst worden:

done
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_130477533
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:14 schreef UncleScorp het volgende:
Een reactie van een Belgische journalist ter plaatse :

[..]

Maar ondertussen escaleert de situatie wel bijzonder snel ...

[..]

Het westen moet zich hier gewoon buitenhouden, voor dit conflict volledig uit de hand loopt.
Laat ze elkaar maar uitmoorden, doen ze sowieso toch , met of zonder interventie ... in Irak is dat ook nog dagelijkse kost.
Islam is nu eenmaal de religie van de vrede, wie zijn wij ongelovigen om ons daarmee te bemoeien ?

En waarom moet er nu ineens een interventie gebeuren ? Omdat ze chemische wapens gebruiken ? Als er al eerder beelden waren van beide partijen die slachtoffers onthoofden en hun hoofd zitten bakken in de pan e.d. , dan wordt er niet ingegrepen. Maar als er gas gebruikt wordt ineens wel ???
Als er eerder al geruchten waren dat de rebellen gas gebruikten, was er geen media hysterie, nu wel ...
Duidelijk dat wij in een bepaalde richting gepushed worden ...
Helemaal mee eens.
Wegblijven daar.
pi_130477561
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:21 schreef -jos- het volgende:

Kan in allebei.
Hier is misschien een wat andere benadering.
pi_130477755
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Wegblijven daar.
En ook geen westerse wapens aan de 'rebels' geven.
  maandag 26 augustus 2013 @ 14:57:28 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130478368
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hey als ze niet van ons kopen kopen ze wel van de russen.
ook al is het gezeik daar lekker aan de gang ipv ingrijpen kunnen we er ook een mooi slaatje uit slaan :P $$$$

Nee flauwe kull.
Ik heb ook liever geen ingrijpen.
Ook ben ik bang dat ze er ingeluist zijn en daadwerkelijk weer heel wat burger slachtoffers gaan maken. en dat ze zich ondanks alles ook nog eens voor de verkeerde kant kiezen.

DUS PLEASE NSA ( VS GB EN FR) MOCHT U DIT LEZEN!!! NIET DOEN o|O
pi_130479138
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hey als ze niet van ons kopen kopen ze wel van de russen.
ook al is het gezeik daar lekker aan de gang ipv ingrijpen kunnen we er ook een mooi slaatje uit slaan :P $$$$

Nee flauwe kull.
Ik heb ook liever geen ingrijpen.
Ook ben ik bang dat ze er ingeluist zijn en daadwerkelijk weer heel wat burger slachtoffers gaan maken. en dat ze zich ondanks alles ook nog eens voor de verkeerde kant kiezen.

DUS PLEASE NSA ( VS GB EN FR) MOCHT U DIT LEZEN!!! NIET DOEN o|O
Ze krijgen gratis wapens want t west wil Assad uit de weg hebben.
pi_130479144
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met andere woorden: De 'rebels' af laten maken door hun grote en goede leider. Ik vraag me af of je hetzelfde zou denken op het moment dat wij in Nederland andersdenkenden (jou?) gaan vervolgen. Dat moet dan ook maar lekker intern opgelost worden?

Niet dat ik het oneens ben met dat we daar weinig te zoeken hebben, maar het ligt wat gecompliceerder dan alleen een vorm van 'bemoeizucht' van het westen.
Conscience do cost.
pi_130479181
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze krijgen gratis wapens want t west wil Assad uit de weg hebben.
Bron?
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:32:32 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130479297
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bron?

de duim van Tingo,
dit is een vermoedelijke foto, lichtelijk gebaaseerd op de werkelijke duim van Tingo :Y
pi_130479462
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bron?
Tis al welbekend dat het West geeft wapens aan iedereen die zijn tegen vijanden van t West.
Dus daarom is t West fout bezig met t belemmeren in ander lands z'n zaken.
pi_130479484
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
de duim van Tingo,
dit is een vermoedelijke foto, lichtelijk gebaaseerd op de werkelijke duim van Tingo :Y
even betrouwbare bron als de media tegenwoordig ...
:P
pi_130479498
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Met andere woorden: De 'rebels' af laten maken door hun grote en goede leider. Ik vraag me af of je hetzelfde zou denken op het moment dat wij in Nederland andersdenkenden (jou?) gaan vervolgen. Dat moet dan ook maar lekker intern opgelost worden?

Niet dat ik het oneens ben met dat we daar weinig te zoeken hebben, maar het ligt wat gecompliceerder dan alleen een vorm van 'bemoeizucht' van het westen.
Niemand weet precies wie de 'rebels' zijn....ze kunnen heel makkelijk buitenlandse soldaten te koop.
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:40:20 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130479521
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis al welbekend dat het West geeft wapens aan iedereen die zijn tegen vijanden van t West.
Dus daarom is t West fout bezig met t belemmeren in ander lands z'n zaken.
idd uit de grote duim van Tingo niks geen bron gewoon zeggen dat het zo is...
was het deze -> ^O^<- of deze duim?
pi_130479550
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Zoals Gertie Wilders?
pi_130479579
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

idd uit de grote duim van Tingo niks geen bron gewoon zeggen dat het zo is...
was het deze -> ^O^<- of deze duim?
Sinds wanneer is het verplicht om 'n link te posten in 'n discussie forum.
Als je geloof me niet dan zoek het maar uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')