abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130364087
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Baws het volgende:
En de bekende landen vallen bijna over elkaar heen om Syrië binnen te vallen. Om te kotsen, ik vind dat de westerse burgers moeten protesteren.
Het lijkt erop dat Frankrijk het voortouw gaat nemen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:01:25 #77
132191 -jos-
Money=Power
pi_130370082
Lees de reacties onder het FP artikel eens:

'Leger Syrië bombardeert plek gifgasaanval'

En een artikel van juni waarin deze hoax al exposed is voordat de hoax bestond!

http://www.globalresearch(...)weapons-hoax/5339208
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 01:04:14 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130371828
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh. Maar wat heeft Israël hier mee te maken :?
israel haalde hard uit vandaag zie berichtje iets naar boven van mij.

en beetje schelden en tieren misschien een raketje op syrie afschieten mocht het land zelf in gevaar zijn..
maar verder niks hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 01:21:13 #79
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130372299
quote:

[..]

Dat van alle landen, buiten de VS, Israel het meest gebaat is bij deze actie? Dat van alle landen gerespecteerd door het vrije westen Israel verder gaat dan Nazi Duitsland?
Israel is tot nu toe het enige land dat direct beschuldigend een vinger opsteekt naar de huidige overheid van Syrie. Dat heeft Israel er mee te maken.
pi_130375874
quote:

[..]

Syria en Israel zijn naastburen en ook aartsvijanden dus wat is aan de hand in Syria is belangrijk voor Israel....en is wel mogelijk dat Mossad zijn aan het rommelen daar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130375923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Baws het volgende:
En de bekende landen vallen bijna over elkaar heen om Syrië binnen te vallen. Om te kotsen, ik vind dat de westerse burgers moeten protesteren.
Israel is fout en illegaal bezig voor jarenlang....dat weet die Israelis zelf ook goed.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:26:39 #82
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130376906
:')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:43:08 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130377267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Israel is fout en illegaal bezig voor jarenlang....dat weet die Israelis zelf ook goed.
VS, China, noord Korea, Rusland, Griekeland, Iran, etc etc ook allemaal.
maar dat heeft hier geen hol mee te maken.
pi_130377668
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef A-mineur het volgende:
Wie er verantwoordelijk is, ik heb geen flauw idee. Maar het is wel lastig kant kiezen als ze beide naar elkaar lopen te schreeuwen ALUAH AKBAR! *poef poef met de AK, enkele seconden later hoor je hetzelfde vanaf de tegenstander kant :')....
Zeg je nu dat leger van Assad ook moslims is ? ?
pi_130377740
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dus nu moet Israël sorry zeggen voor gifgas waarvan nog niet bewezen is van wie het komt?
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 01:21 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat van alle landen, buiten de VS, Israel het meest gebaat is bij deze actie? Dat van alle landen gerespecteerd door het vrije westen Israel verder gaat dan Nazi Duitsland?
Israel is tot nu toe het enige land dat direct beschuldigend een vinger opsteekt naar de huidige overheid van Syrie. Dat heeft Israel er mee te maken.
Schei toch uit met je nazi-vergelijkingen tot je weet wíe hier achter steekt.
pi_130377743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

VS, China, noord Korea, Rusland, Griekeland, Iran, etc etc ook allemaal.
maar dat heeft hier geen hol mee te maken.
Israel heeft zeker iets te maken met Syria.
pi_130377773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh dus nu moet Israël sorry zeggen voor gifgas waarvan nog niet bewezen is van wie het komt?

.
Hoe kom je daar bij?
pi_130377800
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gisteren was het Amerika die de schuld kreeg en nu Israël?

Misschien, heel misschien is het Syrië zelf die het doet?

Kunnen we het hier op dit topic hebben over Syrië en voor politiek naar POL gaan?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:04:12 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130377827
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

jup, als er granaten op israel vallen die uit dat land afkomstig zijn, dan wil Israel wel eens terug schieten.

ow en ze geloven de regering niet maar wel de rebellen.

jij geeft aan Israel is fout bezig, meh ze geloven de rebellen, niet echt fout, en als er geschoten op hun word hebben zij gewoon recht om terug te schieten.
dus.. zo heel erg fout vind ik dat niet.
pi_130377840
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
Lees nog eens wat ik hierboven schreef.
pi_130378058
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lees nog eens wat ik hierboven schreef.
Ditto.
Sorry hoor maar t lijkt dat jullie hebben geen flauwe idee over wat er is gebeuren in de gebied over t laatste 50 jaar - en dat heeft zeker wat te maken met Israel.
Als het komt op TV dat het waren de smurfs die hadden wat gedaan dat ga je ook geloven.
pi_130378178
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ditto.
Sorry hoor maar t lijkt dat jullie hebben geen flauwe idee over wat er is gebeuren in de gebied over t laatste 50 jaar - en dat heeft zeker wat te maken met Israel.
Als het komt op TV dat het waren de smurfs die hadden wat gedaan dat ga je ook geloven.
Nou ja, op dit soort posts valt geen zinnig antwoord te geven.

On topic maar weer.
pi_130378216
Hopen dat Assad snel zal overwinnen!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:21:07 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130378285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ditto.
:D dude... come on..
al dat gezeik in het midden oosten ligt niet alleen aan Israel hoor.
jij meld dat het zo lijkt dat de volledige arabische lente de schuld is van Israel.
als je wat te zeiken hebt over dat land maak een topic aan. in dit geval gaat het nu om syrie.

en wil je de smurfen er buiten laten, mijn broederes en zusje waren er niet bij betrokken.
zij waren zelf het slachtover van een aanval..
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:00:45 #95
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_130380922
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef Syd het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef Syd het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik heb enkele filmpjes gezien, en dat viel op. Dat ze dat naar elkaar blijven roepen... :')..
To doom or not to doom
pi_130381849
Who benefits from staging a chemical weapons event in Syria? Answer: the opposition. The West’s has already announced it ambiguous “red line”, stating that its policy will be to intervene militarily if either side is thought to be using chemical weapons in Syria – which makes it all to easy for the opposition to get what they want in the end – which is a Libya-style military coalition with NATO, and perhaps Israel, in order to take power in the country.

21st Century Wire’s Patrick Henningsen reports on this latest attack on RT this morning:
http://21stcenturywire.co(...)latest-chemical-atta ck-in-syria-but-evidence-does-not-add-up/
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:40:45 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130384091
[quote]Op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:46 schreef mvdejong het volgende:

Ik weet niet wat er daar is gebeurd, maar er zijn een paar erg merkwaardige dingen als het daadwerkelijk een bombardement zou zijn geweest met gifgas-granaten, zoals de claim is :
- Ik ken weinig wapens, en geen gifgas, dat bij massale inzet op een burgerbevolking een kill-rate van 99% hebben. Gewoonlijk heb je meer zieken/gewonden dan doden, zeker aan de randen van de daadwerkelijke doelgebieden.
- Als het een gifgas was, waarom lopen dan enkele uren na de aanval honderden mensen probleemloos rond op de plaats van de aanval. Zelfs als het meeste weggewaaid zou zijn (wat in een dichtbevolkt land een spoor van doden, en met name van steeds meer zieken/gewonden zou moeten opleveren door de verdunning), dan heb je nog in kuilen, hoeken en gaten concentraties van het middel (in de 1e Wereld Oorlog werden veel soldaten gewond of gedood doordat ze daags na een gasaanval zich in een bomkrater probeerden te verschuilen voor meer conventionele wapens).

De enige manier die ik me kan voorstellen waarop je met gifgas een dermate hoog aantal slachtoffers kunt maken zonder ook veel zieken/gewonden, en vervolgens veilig tussen de slachtoffers door kunt lopen, is als je de slachtoffers in een afgesloten ruimte bijeen drijft, daar het gas loslaat, en later de slachtoffers op meer fotogenieke plaatsen achterlaat.

ff van FP geplukt vond het wel een boeiende theorie :)
pi_130386523
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:00 schreef A-mineur het volgende:

[..]

[..]

Dat weet ik niet, ik heb enkele filmpjes gezien, en dat viel op. Dat ze dat naar elkaar blijven roepen... :')..
Nee heb je verkeerd gezien :) want dat zijn de rebellen en leger assad zou zeker nooit alluh akbar roepen.

FSA noemt zich de free syrian army ofzoiets maar tis gewoon fake syrian army.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:00:17 #99
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_130386646
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef Syd het volgende:

[..]

Nee heb je verkeerd gezien :) want dat zijn de rebellen en leger assad zou zeker nooit alluh akbar roepen.

FSA noemt zich de free syrian army ofzoiets maar tis gewoon fake syrian army.
Ach overal in het midden-oosten flikken ze dat kunstje, het zou hetzelfde zijn als wij tegenover elkaar gaan schieten en om de beurt gaan roepen "Voor het Vaderland!". Van mij mogen ze elkaar daar lekker afblaffen, want tot een resolutie willen ze ook niet komen, anders was dat al wel gebeurd.
To doom or not to doom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')