Niemand weet van zeker wat is aan de hand.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agent Orange was om de bladeren te verwijderen niet om de bevolking uit te roeien.
Agent Orange is niet dodelijk, maar wel gifig voor de mens.
en wat in syrie gebruikt is was daadwerkelijk een zware gif aanval, al weten ze niet hoeveel slachtoffers er gevallen zijn de berichten lopen heel erg uiteen van 40 tot 1100
Niet dodelijk huh?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agent Orange was om de bladeren te verwijderen niet om de bevolking uit te roeien.
Agent Orange is niet dodelijk, maar wel gifig voor de mens.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niemand weet van zeker wat is aan de hand.
Dat weet je ook niet....dat zeggen ze op TV.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:57 schreef theguyver het volgende:
[..]inderdaad.
Er is een team op lokatie voor de vorige 3 plekken waar vermoedelijk gifgas was gebruikt.
deze zijn al gecontacteerd om daar naar toe te gaan voor onderzoek.
Maar ik weet niet of dat zo verstandig is voor dat team aangezien er zojuist weer gevechten zijn begonnen in dat gebied.
Het nadeel er aan is, zodra ze waarschijnlijk in het gebied terecht zijn gekomen is de kans groot dat het bewijs vernietigd is en de doden al zijn begraven.
misschien dat ze een mogelijkheid hebben dat ze kunnen traceren of er gifgas gebruikt is
sorry ik heb het van NL wikipediaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet dodelijk huh?
http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange
geen idee ik kijk geen tv, ik heb dit van Al jazeera .. die hebben ook een nieuws site.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat weet je ook niet....dat zeggen ze op TV.
WMD'sanyone?
Maakt niet uit - feit is dat er zijn veel doodgegaan van Agent Orange...dus je ben weer verkeerd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry ik heb het van NL wikipedia
kerel zaag nou niet door,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maakt niet uit - feit is dat er zijn veel doodgegaan van Agent Orange...dus je ben weer verkeerd.
Laatste keer vriendelijk verzoek om het op het topic over Syrië over Syrië te hebben ipv over wat andere landen allemaal hebben uitgevreten .quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maakt niet uit - feit is dat er zijn veel doodgegaan van Agent Orange...dus je ben weer verkeerd.
Hamvraag is imo hoe ze aan die troep komen. Misschien nog wat restjes van Saddam ?quote:Mossad and US-backedTerrorists Using Chemical Weapons, Not the Syrians
http://nodisinfo.com/Home(...)ons-not-the-syrians/
Wat een site is dat .quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:26 schreef Resonancer het volgende:
Lees er het volgende over:
[..]
Hamvraag is imo hoe ze aan die troep komen. Misschien nog wat restjes van Saddam ?
met... hoe kan het ook anders wazige foto's er bijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een site is dat .
Alles maar dan ook alles bestempelen ze tot hoax .
Zou me niet verbazen - Israel zullen het toch niet erg vind dat Syria gaat naar de kloote.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hamvraag is imo hoe ze aan die troep komen. Misschien nog wat restjes van Saddam ?
De Israëlische geheime dienst gaat ervan uit dat de berichten over aanvallen met chemische wapens kloppen. Minister voor Strategische Zaken, Juval Steinitz, zei dit donderdag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen - Israel zullen het toch niet erg vind dat Syria gaat naar de kloote.
Oneens..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een site is dat .
Alles maar dan ook alles bestempelen ze tot hoax .
En duidelijke filmpjes:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
met... hoe kan het ook anders wazige foto's er bij
[ afbeelding ]
jup
verkeerde topic.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Oneens..
http://nodisinfo.com/Home(...)ing-north-americans/
Eerder een gift vanuit de VS. Zo kwam Saddam er immers ook aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat verwacht je van Israel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
De Israëlische geheime dienst gaat ervan uit dat de berichten over aanvallen met chemische wapens kloppen.
Als Syria heeft bepaalde wapens of niet - Israel zal nooit iets eerlijk zeggen over Syria.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nu weer mee?
Oh. Maar wat heeft Israël hier mee te makenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als Syria heeft bepaalde wapens of niet - Israel zal nooit iets eerlijk zeggen over Syria.
Het lijkt erop dat Frankrijk het voortouw gaat nemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Baws het volgende:
En de bekende landen vallen bijna over elkaar heen om Syrië binnen te vallen. Om te kotsen, ik vind dat de westerse burgers moeten protesteren.
israel haalde hard uit vandaag zie berichtje iets naar boven van mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh. Maar wat heeft Israël hier mee te maken
Dat van alle landen, buiten de VS, Israel het meest gebaat is bij deze actie? Dat van alle landen gerespecteerd door het vrije westen Israel verder gaat dan Nazi Duitsland?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Syria en Israel zijn naastburen en ook aartsvijanden dus wat is aan de hand in Syria is belangrijk voor Israel....en is wel mogelijk dat Mossad zijn aan het rommelen daar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Israel is fout en illegaal bezig voor jarenlang....dat weet die Israelis zelf ook goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Baws het volgende:
En de bekende landen vallen bijna over elkaar heen om Syrië binnen te vallen. Om te kotsen, ik vind dat de westerse burgers moeten protesteren.
VS, China, noord Korea, Rusland, Griekeland, Iran, etc etc ook allemaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Israel is fout en illegaal bezig voor jarenlang....dat weet die Israelis zelf ook goed.
Zeg je nu dat leger van Assad ook moslims is ? ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef A-mineur het volgende:
Wie er verantwoordelijk is, ik heb geen flauw idee. Maar het is wel lastig kant kiezen als ze beide naar elkaar lopen te schreeuwen ALUAH AKBAR! *poef poef met de AK, enkele seconden later hoor je hetzelfde vanaf de tegenstander kant....
Oh dus nu moet Israël sorry zeggen voor gifgas waarvan nog niet bewezen is van wie het komt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Israel is fout en illegaal bezig voor jarenlang....dat weet die Israelis zelf ook goed.
Schei toch uit met je nazi-vergelijkingen tot je weet wíe hier achter steekt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat van alle landen, buiten de VS, Israel het meest gebaat is bij deze actie? Dat van alle landen gerespecteerd door het vrije westen Israel verder gaat dan Nazi Duitsland?
Israel is tot nu toe het enige land dat direct beschuldigend een vinger opsteekt naar de huidige overheid van Syrie. Dat heeft Israel er mee te maken.
Israel heeft zeker iets te maken met Syria.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
VS, China, noord Korea, Rusland, Griekeland, Iran, etc etc ook allemaal.
maar dat heeft hier geen hol mee te maken.
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus nu moet Israël sorry zeggen voor gifgas waarvan nog niet bewezen is van wie het komt?
.
Gisteren was het Amerika die de schuld kreeg en nu Israël?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Israel heeft zeker iets te maken met Syria.
jup, als er granaten op israel vallen die uit dat land afkomstig zijn, dan wil Israel wel eens terug schieten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Israel heeft zeker iets te maken met Syria.
Ditto.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees nog eens wat ik hierboven schreef.
Nou ja, op dit soort posts valt geen zinnig antwoord te geven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ditto.
Sorry hoor maar t lijkt dat jullie hebben geen flauwe idee over wat er is gebeuren in de gebied over t laatste 50 jaar - en dat heeft zeker wat te maken met Israel.
Als het komt op TV dat het waren de smurfs die hadden wat gedaan dat ga je ook geloven.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ditto.
Sorry hoor maar t lijkt dat jullie hebben geen flauwe idee over wat er is gebeuren in de gebied over t laatste 50 jaar - en dat heeft zeker wat te maken met Israel.
Als het komt op TV dat het waren de smurfs die hadden wat gedaan dat ga je ook geloven.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Zeg je nu dat leger van Assad ook moslims is ? ?
Dat weet ik niet, ik heb enkele filmpjes gezien, en dat viel op. Dat ze dat naar elkaar blijven roepen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Zeg je nu dat leger van Assad ook moslims is ? ?
Nee heb je verkeerd gezienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:00 schreef A-mineur het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet, ik heb enkele filmpjes gezien, en dat viel op. Dat ze dat naar elkaar blijven roepen.....
Ach overal in het midden-oosten flikken ze dat kunstje, het zou hetzelfde zijn als wij tegenover elkaar gaan schieten en om de beurt gaan roepen "Voor het Vaderland!". Van mij mogen ze elkaar daar lekker afblaffen, want tot een resolutie willen ze ook niet komen, anders was dat al wel gebeurd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee heb je verkeerd gezienwant dat zijn de rebellen en leger assad zou zeker nooit alluh akbar roepen.
FSA noemt zich de free syrian army ofzoiets maar tis gewoon fake syrian army.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |