Ik snap je punt maar er zijn dinges gebeuren dat heeft wel 'n grote indruk gemaakt....zoals t moord op Yitzak Rabin die was bezig met peace talks. Israel had ook z'n peace movement.....en nu gaat t meer en meer die right-wing kant op jammer genoeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ach overal in het midden-oosten flikken ze dat kunstje, het zou hetzelfde zijn als wij tegenover elkaar gaan schieten en om de beurt gaan roepen "Voor het Vaderland!". Van mij mogen ze elkaar daar lekker afblaffen, want tot een resolutie willen ze ook niet komen, anders was dat al wel gebeurd.
Als het waar is of niet....Denk je dat bepaalde organisaties in t west gedragen wat beter?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
Huiveringwekkend verhaal:
http://www.nytimes.com/20(...)?pagewanted=all&_r=0
Jij bent ook het westen. Betekent dat dus ook dat jij geen kritiek mag hebben?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als het waar is of niet....Denk je dat bepaalde organisaties in t west gedragen wat beter?
Dit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:22 schreef theunderdog het volgende:
Alles wat je over dit onderwerp gaat beweren is speculatief. We weten eigenlijk nog helemaal niets over dit gasaanval.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
et voilá:
http://www.nu.nl/buitenla(...)hemische-wapens.html
De regering dus.
Ze trekken eerst een conclusie en gaan dan bewijs zoeken. Normaal gesproken doe je het toch andersom?quote:Dit is vrijdag vernomen van bronnen bij westerse veiligheidsdiensten die niet met naam genoemd willen worden.
Die benadrukken dat het om voorlopige conclusies gaat en dat er nog naar bewijs wordt gezocht. Dat kan dagen of weken duren.
Misschien omdat er aan alle kanten aan ze getrokken wordt om met een antwoord te komen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Ze trekken eerst een conclusie en gaan dan bewijs zoeken. Normaal gesproken doe je het toch andersom?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
et voilá:
De regering dus.
Dat is slechts een voorlopige conclusie. Bewijs is er nog niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
et voilá:
De regering dus.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:39 schreef tribalwars het volgende:
Ik geloof er niks van dat de regering het is dat is een leugen. Ze willen dat je dat gelooft. Assad is onschuldig syrie heeft nog geen grote illuminit bank in hun land staan. En hun land wordt gebruikt voor als opstapje van de derde wereld oorlog. Weet je wie het gifgas geheime groepen die getraint worden door Amerika.
ah we zijn er al over uit...quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:15 schreef Tingo het volgende:
A US spokesman said yesterday that Syria has used chemical weapons.
Oh great ! So we know for sure now! Maybe its tha same US spokesman that said there were WMD's in Iraq.
The whole thing is a fckin disgrace!
Volgens mij zou jij beter passen bij 'n Jong VVD forum en niet BNW.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
ah we zijn er al over uit...
gelukkig maar ...
er moet nog een heel onderzoek komen gelukkig hebben we jullie 2 vanachter een pc di het natuurlijk beter weten.
wie belt het onderzoeks team ff af?
nee hoor, ik meld hier gewoon wat ik te zeggen heb.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij beter passen bij 'n Jong VVD forum en niet BNW.
Precies - er is geen onderzoek gedaan maar VS en UK zijn klaar om te aanvallen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoor, ik meld hier gewoon wat ik te zeggen heb.
Ik leef in een vrij land!
en heb niks met de VVD.
En merk alleen weer wat op.
zoals gewoonlijk weten jullie het beter terwijl er nog geen onderzoek naar gedaan is en jullie waren er niet bij.
zie...quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Precies - er is geen onderzoek gedaan maar VS en UK zijn klaar om te aanvallen.
En dus komen ze met een antwoord die gegarandeerd betrokkenheid van de UN en de VS uitlokt. Oftewel oorlog veroorzaakt. Handig...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien omdat er aan alle kanten aan ze getrokken wordt om met een antwoord te komen?
De burgeroorlog in Syrië is al een feit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En dus komen ze met een antwoord die gegarandeerd betrokkenheid van de UN en de VS uitlokt. Oftewel oorlog veroorzaakt. Handig...
dit inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De burgeroorlog in Syrië is al een feit.
Beter kan niemand zich hiermee bemoeien.
Jullie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:45 schreef kristalhelder het volgende:
Als het zo doorgaat daar in arabie krijgen jullie je geliefde depopulatie wel
Maar wij weten nog steeds niet als er chemische wapens gebruikt of door wie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De burgeroorlog in Syrië is al een feit.
Beter kan niemand zich hiermee bemoeien.
Heb je met de mogelijkheid rekening gehouden dat ze er zelf verantwoordelijk voor zijn?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar wij weten nog steeds niet als er chemische wapens gebruikt of door wie.
of..... BNW stijl het is in scene gezet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je met de mogelijkheid rekening gehouden dat ze er zelf verantwoordelijk voor zijn?
En met 'ze' bedoel ik de regering of de rebellen of god mag weten welke groepering van die vechtende meute daar.
De VS kan het natuurlijk nooit goed doen. Als ze zich ermee bemoeien is het niet goed. Als ze zich er buiten houden is het niet goed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
of..... BNW stijl het is in scene gezet.
vlak na de zo gezegdde gif gas aanval vier het regerings leger aan.
btw hypocriet VS is ook bezig eerst melden ze dat ze het niet willen onderzoeken.
nu lopen ze te zeiken op de regering van syrie dat ze nu pas toestemming hebben om het te gaan onderzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |