abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130388817
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ach overal in het midden-oosten flikken ze dat kunstje, het zou hetzelfde zijn als wij tegenover elkaar gaan schieten en om de beurt gaan roepen "Voor het Vaderland!". Van mij mogen ze elkaar daar lekker afblaffen, want tot een resolutie willen ze ook niet komen, anders was dat al wel gebeurd.
Ik snap je punt maar er zijn dinges gebeuren dat heeft wel 'n grote indruk gemaakt....zoals t moord op Yitzak Rabin die was bezig met peace talks. Israel had ook z'n peace movement.....en nu gaat t meer en meer die right-wing kant op jammer genoeg.
Volgens mij als Rabin niet vermoord was dan hadden we 'n heel ander verhaal in t MO.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 23-08-2013 17:31:58 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130388939
quote:
Als het waar is of niet....Denk je dat bepaalde organisaties in t west gedragen wat beter?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130389390
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als het waar is of niet....Denk je dat bepaalde organisaties in t west gedragen wat beter?
Jij bent ook het westen. Betekent dat dus ook dat jij geen kritiek mag hebben?
Conscience do cost.
pi_130390081
Alles wat je over dit onderwerp gaat beweren is speculatief. We weten eigenlijk nog helemaal niets over dit gasaanval.
pi_130390245
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:22 schreef theunderdog het volgende:
Alles wat je over dit onderwerp gaat beweren is speculatief. We weten eigenlijk nog helemaal niets over dit gasaanval.
Dit.

Komt bij dat het hele land verscheurd is. Zoveel groeperingen die elkaar allemaal naar het leven staan.
Verschrikkelijk hoe dat daar uit de hand loopt.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:41:26 #107
132191 -jos-
Money=Power
pi_130394492
quote:
quote:
Dit is vrijdag vernomen van bronnen bij westerse veiligheidsdiensten die niet met naam genoemd willen worden.

Die benadrukken dat het om voorlopige conclusies gaat en dat er nog naar bewijs wordt gezocht. Dat kan dagen of weken duren.
Ze trekken eerst een conclusie en gaan dan bewijs zoeken. Normaal gesproken doe je het toch andersom? :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_130394566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef -jos- het volgende:

[..]

[..]

Ze trekken eerst een conclusie en gaan dan bewijs zoeken. Normaal gesproken doe je het toch andersom? :')
Misschien omdat er aan alle kanten aan ze getrokken wordt om met een antwoord te komen?
pi_130396958
quote:
quote:
Dat is slechts een voorlopige conclusie. Bewijs is er nog niet.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:39:59 #110
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130399670
Ik geloof er niks van dat de regering het is dat is een leugen. Ze willen dat je dat gelooft. Assad is onschuldig syrie heeft nog geen grote illuminit bank in hun land staan. En hun land wordt gebruikt voor als opstapje van de derde wereld oorlog. Weet je wie het gifgas geheime groepen die getraint worden door Amerika.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130469892
A US spokesman said yesterday that Syria has used chemical weapons.
Oh great ! So we know for sure now! Maybe its tha same US spokesman that said there were WMD's in Iraq.

The whole thing is a fckin disgrace!
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:31:44 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130470149
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:39 schreef tribalwars het volgende:
Ik geloof er niks van dat de regering het is dat is een leugen. Ze willen dat je dat gelooft. Assad is onschuldig syrie heeft nog geen grote illuminit bank in hun land staan. En hun land wordt gebruikt voor als opstapje van de derde wereld oorlog. Weet je wie het gifgas geheime groepen die getraint worden door Amerika.
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:15 schreef Tingo het volgende:
A US spokesman said yesterday that Syria has used chemical weapons.
Oh great ! So we know for sure now! Maybe its tha same US spokesman that said there were WMD's in Iraq.

The whole thing is a fckin disgrace!
ah we zijn er al over uit...
gelukkig maar ...
er moet nog een heel onderzoek komen gelukkig hebben we jullie 2 vanachter een pc di het natuurlijk beter weten.

wie belt het onderzoeks team ff af?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130470342
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

ah we zijn er al over uit...
gelukkig maar ...
er moet nog een heel onderzoek komen gelukkig hebben we jullie 2 vanachter een pc di het natuurlijk beter weten.

wie belt het onderzoeks team ff af?
Volgens mij zou jij beter passen bij 'n Jong VVD forum en niet BNW.
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:59:55 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130470665
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij zou jij beter passen bij 'n Jong VVD forum en niet BNW.
nee hoor, ik meld hier gewoon wat ik te zeggen heb.
Ik leef in een vrij land!
en heb niks met de VVD.
En merk alleen weer wat op.
zoals gewoonlijk weten jullie het beter terwijl er nog geen onderzoek naar gedaan is en jullie waren er niet bij.
pi_130470744
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee hoor, ik meld hier gewoon wat ik te zeggen heb.
Ik leef in een vrij land!
en heb niks met de VVD.
En merk alleen weer wat op.
zoals gewoonlijk weten jullie het beter terwijl er nog geen onderzoek naar gedaan is en jullie waren er niet bij.
Precies - er is geen onderzoek gedaan maar VS en UK zijn klaar om te aanvallen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:06:44 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130470787
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Precies - er is geen onderzoek gedaan maar VS en UK zijn klaar om te aanvallen.
zie...
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:10:05 #117
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130470852
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien omdat er aan alle kanten aan ze getrokken wordt om met een antwoord te komen?
En dus komen ze met een antwoord die gegarandeerd betrokkenheid van de UN en de VS uitlokt. Oftewel oorlog veroorzaakt. Handig...
pi_130470958
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:10 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

En dus komen ze met een antwoord die gegarandeerd betrokkenheid van de UN en de VS uitlokt. Oftewel oorlog veroorzaakt. Handig...
De burgeroorlog in Syrië is al een feit.

Beter kan niemand zich hiermee bemoeien.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:26:50 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130471228
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

dit inderdaad.
ik noemde bij de pol de rebellen en de regering er is ook een 3e clubje, waar je bijna niks van hoort dat zijn de koerden.

kaart is van Maart maar er is in de tussentijd niet veel veranderd.
GROEN • Cities controlled by pro-Assad forces
BRUIN • Cities controlled by anti-Assad forces
GEEL • Cities controlled by Kurdish forces
BLAUW • Ongoing fighting/unclear situation

Persoonlijk heb ik zoiets van niet mee bemoeien, hele land niet.
Ze liegen en bedriegen elkaar en oorlogsmisdaden gebeuren dagelijks.
Zowel de overheid als rebellen.
of de VN stuurt een gazant om met de groeperingen om de tafel te gaan zitten.
het lijkt me gewoon beste land in 3en splitsen deel voor rebellen deel voor regering aanhangers deel voor de koerden.
er zal dan een volksverhuizing aan te pas komen maar dan is het gezeik wel afgelopen.
+ de koerden hebben ook hun eigen stukje land.
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:45:48 #120
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130471603
Als het zo doorgaat daar in arabie krijgen jullie je geliefde depopulatie wel
pi_130472863
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:45 schreef kristalhelder het volgende:
Als het zo doorgaat daar in arabie krijgen jullie je geliefde depopulatie wel
Jullie?
pi_130473266
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wij weten nog steeds niet als er chemische wapens gebruikt of door wie.
pi_130473330
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar wij weten nog steeds niet als er chemische wapens gebruikt of door wie.
Heb je met de mogelijkheid rekening gehouden dat ze er zelf verantwoordelijk voor zijn?
En met 'ze' bedoel ik de regering of de rebellen of god mag weten welke groepering van die vechtende meute daar.
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:06:05 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130473472
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je met de mogelijkheid rekening gehouden dat ze er zelf verantwoordelijk voor zijn?
En met 'ze' bedoel ik de regering of de rebellen of god mag weten welke groepering van die vechtende meute daar.
of..... BNW stijl het is in scene gezet.
vlak na de zo gezegdde gif gas aanval vier het regerings leger aan.

btw hypocriet VS is ook bezig eerst melden ze dat ze het niet willen onderzoeken.
nu lopen ze te zeiken op de regering van syrie dat ze nu pas toestemming hebben om het te gaan onderzoeken.
:')
pi_130473604
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

of..... BNW stijl het is in scene gezet.
vlak na de zo gezegdde gif gas aanval vier het regerings leger aan.

btw hypocriet VS is ook bezig eerst melden ze dat ze het niet willen onderzoeken.
nu lopen ze te zeiken op de regering van syrie dat ze nu pas toestemming hebben om het te gaan onderzoeken.
:')
De VS kan het natuurlijk nooit goed doen. Als ze zich ermee bemoeien is het niet goed. Als ze zich er buiten houden is het niet goed.
'damned if they do , damned if they don't'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')