Ik weet niet waar Paul verdedigende middenvelder heeft gespeeld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Technisch gezien onjuist, maar wat maakt het uit.
Zo is het ook weer pik, laat gaan joh.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach Marco, ik zeg altijd maar zo: Het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan.
Het moet wel geloofwaardig blijven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Ajacied422 is nu een grapje aan het verzinnen. Ik schud ze zo uit mijn mouw.
Kanaleneiland FCquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Paul verdedigende middenvelder heeft gespeeld.
Busje komt zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het moet wel geloofwaardig blijven.
Nou, jij krijgt geen baan bij de EO meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach Marco, ik zeg altijd maar zo: Het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan.
Hij is ook aardig aan het uitdijen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
Yourie Mulder, die heb ik echt al lang niet gezien.
Was er wel blij mee.
Oh ja, ik citeer Jezusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou, jij krijgt geen baan baan bij de EO meer.
Coke, pillen & hasj dan is die wonderboy wel op TV te krijgen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
Yourie Mulder, die heb ik echt al lang niet gezien.
Was er wel blij mee.
Jan de Hoop is Jan de Hoop.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die komt uit Den Bosch. Daar doet men aan paalliften.
De volgorde is verkeerd: ''Hasj, coke en pillen''.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Coke, pillen & hasj dan is die wonderboy wel op TV te krijgen.
Daarom is dat spandoek al fout. Daar gaan ze al.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De volgorde is verkeerd: ''Hasj, coke en pillen''.
Jij maakt de fout.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom is dat spandoek al fout. Daar gaan ze al.
Hij is nog sneller achteruit gegaan dan Kieft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk ziet Yuri er helemaal niet uit, stom haar, dikke kop, sloeberig zijn overhemd open.
Pics van je tetters.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk ziet Yuri er helemaal niet uit, stom haar, dikke kop, sloeberig zijn overhemd open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |