Waar is de Gijp?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Jaap![]()
![]()
Zo eerst "Waar is de Mol?" met Gijp![]()
Echt op SBSquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef marcodej het volgende:
Veronica toch? Of is Sjonnietje gepromoveerd naar SBS?
Al een poos ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef marcodej het volgende:
Veronica toch? Of is Sjonnietje gepromoveerd naar SBS?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het kvdb topic is sinds kort de showchat tussen VBL en Karina.
Alleen als je het wachtwoord weet.quote:
Dat klopt. Maar dan zeg ik tegen die jongens: stop daar nou eens mee! Bijbelcitaten gebruiken enzo.quote:
Heulen met de vijand.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef marcodej het volgende:
Nu weet Paul ervan, nu is het niet meer leuk.
De laatsten zullen de eersten zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef Paul het volgende:
johannes_vermeer vroeg of ik wilde helpen hier te komen baggeren, daar zeg ik nee tegen
We hebben jouw ook toegelaten, haha grapje joh.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef marcodej het volgende:
Nu weet Paul ervan, nu is het niet meer leuk.
Sinds wanneer is Marco toegelaten dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben jouw ook toegelaten, haha grapje joh.
Hij is christen, daar krijgen we subsidie voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Marco toegelaten dan?
Ik ging ook naar de school met bijbel. Wel jammer dat mijn vader niet zo'n autoritaire man was, ik had graag hetzelfde levensverhaal als JD gehad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is christen, daar krijgen we subsidie voor.
Dat is alleen de afterchat he. TIjdens de show is het gewoon netjes on topicquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het kvdb topic is sinds kort de showchat tussen VBL en Karina.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben je nog dommer dat je er uit ziet
fokking nie normaal!quote:
Door de kots van Andries rollen en de poep van Tijs, niks mis mee.quote:
Fijn, iemand die het met ch schrijft en niet met een g. Fijn dat je respect heb voor mijn geloof.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is christen, daar krijgen we subsidie voor.
Mooi.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef Paul het volgende:
johannes_vermeer vroeg of ik wilde helpen hier te komen baggeren, daar zeg ik nee tegen
Graag gedaan pik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Fijn, iemand die het met ch schrijft en niet met een g. Fijn dat je respect heb voor mijn geloof.
Ach Marco, ik zeg altijd maar zo: Het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Fijn, iemand die het met ch schrijft en niet met een g. Fijn dat je respect heb voor mijn geloof.
Die komt uit Den Bosch. Daar doet men aan paalliften.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
De man van Jan de Hoop is psycholoog.
Je legt hem zo op tafel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Ajacied422 is nu een grapje aan het verzinnen. Ik schud ze zo uit mijn mouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |