Hier springen die beelden over naar vliegtuig opnames, daarom zijn foto's veelal scherper.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alsof satellieten aan de andere kant van de wereld opeens niet zo goed kunnen inzoomen.
Die dat doen zijn 'ex' noord koreanen. Gevlucht naar ZKquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe kan een noord koreaan nou vrijuit praten over zijn land?
"Ja maar, ja maar", Ja en? wat heeft onze vriend Kim dan te verliezen als er echt niets van waar is en hij zegt kom binnen VN waarnemers en journalisten en neem een kijkje in die zgn concentratiekampen. Hij heeft alleen maar te winnen als die kampen daadwerkelijk niet bestaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, we hebben gezien dat dat niet werkt met Irak.
Duidelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:33 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Hier springen die beelden over naar vliegtuig opnames, daarom zijn foto's veelal scherper.
Als je er vanuit gaat dat de kampen niet bestaan heb je nog steeds niet de garantie dat dat ook daadwerkelijk zo naar de buitenwacht gebracht wordt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
"Ja maar, ja maar", Ja en? wat heeft onze vriend Kim dan te verliezen als er echt niets van waar is en hij zegt kom binnen VN waarnemers en journalisten en neem een kijkje in die zgn concentratiekampen. Hij heeft alleen maar te winnen als die kampen daadwerkelijk niet bestaan.
dat de Amerikanen hun eigen plan trekken wil niet zeggen dat die VN waarnemers rustig dingen lopen te liegen natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, we hebben gezien dat dat niet werkt met Irak.
Blijft het feit dat als ze daadwerkelijk niet bestaan hij dus niets te verliezen heeft, men (het Westen) is er nu van overtuigd dat ze bestaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat de kampen niet bestaan heb je nog steeds niet de garantie dat dat ook daadwerkelijk zo naar de buitenwacht gebracht wordt.
Nee, maar dat is ook precies het probleem. Zelfs al zouden waarnemers constateren dat de misstanden minimaal zijn, dan nog loop je het risico dat dit nogal anders in de media naar voren komt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat de Amerikanen hun eigen plan trekken wil niet zeggen dat die VN waarnemers rustig dingen lopen te liegen natuurlijk
heb je een specifiek voorbeeld?
is een beetje verzonnen??quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als er niets te vinden zou zijn zouden waarnemers daar rustig over liegen zoals men dat in het verleden ook al eens heeft gedaan.
Ik heb weleens dingen gezien waar de VN druk mee bezig was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
de VN onderzoekt wel meer dingen die jij en ik nog nooit hebben gezien
ja ik ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb weleens dingen gezien waar de VN druk mee bezig was.![]()
Meer illegalen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik ook
en het gaat echt niet allemaal goed maar hoe zou het gaan zonder clubjes als de UNHCR?
ja vast.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
de VN onderzoekt wel meer dingen die jij en ik nog nooit hebben gezien
In het NOS filmpje zijn wel wat beelden. Maar onduidelijk is of het de kampen zijn of wat het anders zou moeten zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Trollen? Die mensen die deze praktijken beweren zonder ook maar enig fatsoenlijk bewijs te leveren zijn de grootste trollen. Hoe kan het zo zijn dat er geen fatsoenlijke beelden zijn van die kampen? Mocht er toevallig gefilmd zijn dan zijn dat meestal filmers met een vergevorderd stadium van parkinson, satelliet beelden die zijn gemaakt met een ik denk kapotte lens.
Sinds wanneer zit er water tussen china en NK?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn waarheid is net zo'n waarheid als dat men blaat over die concentratiekampen, het enige bewijs zijn wat wazige satellietbeelden en interviews met mensen die zijn "ontsnapt". Er worden wel eens meer leugens verteld door mensen he.
Sowieso lijkt het me sterk dat je ondervoedt en zwak en uit een concentratiekamp kunt ontsnappen om vervolgens even naar China te zwemmen en daar ook nog eens ongestoord verder kunt reizen om vervolgens via een omweg in Zuid-Korea uit te komen. Maar ja, het wordt verteld en uitgezonden dus zal het wel waar zijn.
Lees je eerst eens in dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er water tussen china en NK?
quote:Shin dong-hyuk is in china terecht gekomen dmv omkopen van grenswachters met voedsel en sigaretten, heeft heel lang in china voor een boer gewerkt in ruil voor eten en is uiteindelijk door een Zuid-Koreaanse meegenomen naar ZK
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in dan.
[..]
[ afbeelding ]
Die verhalen zeggen me echt helemaal niks. Fysieke bewijzen door niet Koreanen dat telt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Over wie heb jij het dan
De fysieke bewijzen die we hebben zijn lichamelijk letselquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Die verhalen zeggen me echt helemaal niks. Fysieke bewijzen door niet Koreanen dat telt.
De propaganda machine van beide kanten is behoorlijk groot hè. Ik ben gewoon sceptisch.
Maar die rivier tussen Noord-Korea en China stond toen droog ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we jouw theorie aanhouden is het dus of:
- Deze verwondingen (brand/electriciteitverwondingen) waren er al bij deze persoon
- Deze verwondingen zijn voor deze samenzwering gemaakt
De sattelietbeelden zijn vaag, maar daarvan zijn al eerdere oorzaken genoemd zoals het feit dat bij ons vliegtuigen worden gebruikt en dat daar (voor ons) niet mogelijk is.
Verder zie ik ook geen fysiek bewijs voor jouw beweringen, het zijn slechts vraagtekens en een theorie die verder geen argumentatie hebben behalve 'vroeger zijn zulke dingen ook gebeurt':')
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De fysieke bewijzen die we hebben zijn lichamelijk letselHee, die verwondingen heeft mijn zwager ook, die trapte met zijn scheenbenen tegen een met touw omwikkelde boom om de zenuwen dood te schoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we jouw theorie aanhouden is het dus of:
- Deze verwondingen (brand/electriciteitverwondingen) waren er al bij deze persoon
- Deze verwondingen zijn voor deze samenzwering gemaakt
De sattelietbeelden zijn vaag, maar daarvan zijn al eerdere oorzaken genoemd zoals het feit dat bij ons vliegtuigen worden gebruikt en dat daar (voor ons) niet mogelijk is.
Verder zie ik ook geen fysiek bewijs voor jouw beweringen, het zijn slechts vraagtekens en een theorie die verder geen argumentatie hebben behalve 'vroeger zijn zulke dingen ook gebeurt'
Als je nou eens dat boek zou lezen, waar dat verhaal van Shin Dong-Hyuk in staat, maar dat vertik je. Dan kan je wel semi grappige plaatjes hier gaan posten, maar het feit blijft dat je niet geïnteresseerd bent om er ook maar een beetje voor open te staan. Dan houdt het wat mij betreft op om een zinnige discussie hierover te voeren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in dan.
[..]
[ afbeelding ]
Kritisch zijn is een goede eigenschap, die posting ontzenuwen lijkt me ook niet lastig maar nu sla je wel een beetje doorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee, die verwondingen heeft mijn zwager ook, die trapte met zijn scheenbenen tegen een met touw omwikkelde boom om de zenuwen dood te schoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |