Er staat in mijn post reeds waarom ze het zouden doen, het zou een geweldige slag in het gezicht van hun tegenstanders zijn en het zou een grote overwinning betekenen op het gebied van de wereldopinie! De vraag is waarom ze het niet doen ........ en ook die vraag heb ik reeds beantwoord!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen?
Irak liet ook geen mensen toe waar de "kernwapens" zouden liggen.
Waarom ze het niet doen? Net zoals ik niemand binnen laat die wil komen kijken of ik misschien wel een hennepplantage heb. Gewoon opbokken mijn terrein.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Er staat in mijn post reeds waarom ze het zouden doen, het zou een geweldige slag in het gezicht van hun tegenstanders zijn en het zou een grote overwinning betekenen op het gebied van de wereldopinie! De vraag is waarom ze het niet doen ........ en ook die vraag heb ik reeds beantwoord!
Ja, maar ik verwacht van jou ook niet dat je dat soort strategische/diplomatieke acties begrijpt, maar ik schat Kim Jong-un en/of zijn (politiek) raadgevers op dat gebied toch wat hoger in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom ze het niet doen? Net zoals ik niemand binnen laat die wil komen kijken of ik misschien wel een hennepplantage heb. Gewoon opbokken mijn terrein.
Niks, maar wat maakt ons het westen tot hoeder van de enige echte waarheid?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:10 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nee, dat is het helemaal niet. Ik zie het als vervuiling. Helaas is het niet anders.
Maar je weet het echte item weer te ontlopen; Wat maakt jou, als eenvoudige boerenlul, tot hoeder van de enige echte waarheid? Zo sterk zelfs dat jij, zonder ook maar iets van bewijs aan te dragen, kunt beweren dat iedereen liegt behalve jij?
dat valt nog te bezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:18 schreef betyar het volgende:
Zuid-Koreanen die zich voordoen als Noord-Koreanen om de westerse propaganda voort te zetten.![]()
![]()
![]()
Als er niets te vinden zou zijn zouden waarnemers daar rustig over liegen zoals men dat in het verleden ook al eens heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:51 schreef Jian het volgende:
Als het allemaal niet waar zou zijn dan zou N-Korea hier geweldig munt uit kunnen slaan, door te zeggen, oké stuur maar een aantal westerse waarnemers naar die betreffende locaties en daarna verwachten wij openbare excuses van Z-Korea, de VS, het Westen. Ze zouden een geweldige slag slaan t.a.v. de publieke opinie en dat zouden ze maar wat graag willen. Maar dat gaat natuurlijk niet, want tsja, je hebt nu eenmaal dit soort kampen in N-Korea, kampen waar mensen stelselmatig worden gemarteld en gedood. De ietwat dommige ontkenning daarvan door sommige mensen doet daar niets aan af, helaas.
is dat zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als er niets te vinden zou zijn zouden waarnemers daar rustig over liegen zoals men dat in het verleden ook al eens heeft gedaan.
Gewoon ook een aantal gerenommeerde journalisten uitnodigen. Overigens zou het feit dat N-Korea dat zou doen al een geweldige boost aan hun imago geven. Wat ik wil zeggen is dat wanneer van deze verhalen niets waar is, dat niet zo moeilijk door N-Korea te ontkrachten is. En zij zouden daar alle baat bij hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als er niets te vinden zou zijn zouden waarnemers daar rustig over liegen zoals men dat in het verleden ook al eens heeft gedaan.
Oh die wantrouw ik ook niet direct, maar omdat daar door Xa1pt schijnbaar wantrouwen tegen bestaat leek het me voor de hand liggen om er ook nog een aantal serieuze journalisten aan toe te voegen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef sp3c het volgende:
ik heb meer vertrouwen in VN waarnemers dan in gerenommeerde journalisten tbh
de VN kan dat niet sluiten en is ook daar behoorlijk kritisch over iircquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:38 schreef zarGon het volgende:
Zucht, de VN.. Alsof dat wat voor stelt.
Zolang Gitmo nog open is, is dit soort leukdoenerij niet serieus te nemen.
Dat hele VN functioneert in de basis niet goed. 5 leden die naar eigen wil een veto kunnen indienen... Zij zijn vogelvrij verklaard.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
de VN kan dat niet sluiten en is ook daar behoorlijk kritisch over iirc
Waarom niet, Gitmo wordt toch niet ontkend, de VN heeft zich daar toch over uitgesproken. Het gaat er hier toch niet om of de VN in staat is om het te sluiten. Waar het hier om gaat is de ontkenning dat er in N-Korea sprake zou zijn van genoemde "concentratiekampen"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:38 schreef zarGon het volgende:
Zucht, de VN.. Alsof dat wat voor stelt.
Zolang Gitmo nog open is, is dit soort leukdoenerij niet serieus te nemen.
de veiligheidsraad is maar een heel klein stukje van wat de VN doet en als niemand daar Vetorechten zou hebben dan zou de VN iedere maand de oorlog moeten verklaren aan iemand, dat werkt ook nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat hele VN functioneert in de basis niet goed. 5 leden die naar eigen wil een veto kunnen indienen... Zij zijn vogelvrij verklaard.
Maar goed, zo werkt politiek.
QFT!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef sp3c het volgende:
persoonlijk zie ik liever dat er een groter deel van mijn belastingcentjes naar de VN gaat dan naar de EU
Ja, we hebben gezien dat dat niet werkt met Irak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon ook een aantal gerenommeerde journalisten uitnodigen. Overigens zou het feit dat N-Korea dat zou doen al een geweldige boost aan hun imago geven. Wat ik wil zeggen is dat wanneer van deze verhalen niets waar is, dat niet zo moeilijk door N-Korea te ontkrachten is. En zij zouden daar alle baat bij hebben.
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wil er zelf heen vliegen of zo?
dat kan toch niet, immers is er geen vrijheid in nk, en je kan ook niet nk uit, vragen vragenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:57 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Die getuigenissen zijn wel degelijk gedaan door Noord-Koreanen. Wat bazel je dat het zuid-koreanen zijn?
ehm?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat kan toch niet, immers is er geen vrijheid in nk, en je kan ook niet nk uit, vragen vragen
Hier springen die beelden over naar vliegtuig opnames, daarom zijn foto's veelal scherper.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alsof satellieten aan de andere kant van de wereld opeens niet zo goed kunnen inzoomen.
Die dat doen zijn 'ex' noord koreanen. Gevlucht naar ZKquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe kan een noord koreaan nou vrijuit praten over zijn land?
"Ja maar, ja maar", Ja en? wat heeft onze vriend Kim dan te verliezen als er echt niets van waar is en hij zegt kom binnen VN waarnemers en journalisten en neem een kijkje in die zgn concentratiekampen. Hij heeft alleen maar te winnen als die kampen daadwerkelijk niet bestaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, we hebben gezien dat dat niet werkt met Irak.
Duidelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:33 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Hier springen die beelden over naar vliegtuig opnames, daarom zijn foto's veelal scherper.
Als je er vanuit gaat dat de kampen niet bestaan heb je nog steeds niet de garantie dat dat ook daadwerkelijk zo naar de buitenwacht gebracht wordt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
"Ja maar, ja maar", Ja en? wat heeft onze vriend Kim dan te verliezen als er echt niets van waar is en hij zegt kom binnen VN waarnemers en journalisten en neem een kijkje in die zgn concentratiekampen. Hij heeft alleen maar te winnen als die kampen daadwerkelijk niet bestaan.
dat de Amerikanen hun eigen plan trekken wil niet zeggen dat die VN waarnemers rustig dingen lopen te liegen natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, we hebben gezien dat dat niet werkt met Irak.
Blijft het feit dat als ze daadwerkelijk niet bestaan hij dus niets te verliezen heeft, men (het Westen) is er nu van overtuigd dat ze bestaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat de kampen niet bestaan heb je nog steeds niet de garantie dat dat ook daadwerkelijk zo naar de buitenwacht gebracht wordt.
Nee, maar dat is ook precies het probleem. Zelfs al zouden waarnemers constateren dat de misstanden minimaal zijn, dan nog loop je het risico dat dit nogal anders in de media naar voren komt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat de Amerikanen hun eigen plan trekken wil niet zeggen dat die VN waarnemers rustig dingen lopen te liegen natuurlijk
heb je een specifiek voorbeeld?
is een beetje verzonnen??quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb weleens dingen gezien waar de VN druk mee bezig was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
de VN onderzoekt wel meer dingen die jij en ik nog nooit hebben gezien
ja ik ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb weleens dingen gezien waar de VN druk mee bezig was.![]()
Meer illegalen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik ook
en het gaat echt niet allemaal goed maar hoe zou het gaan zonder clubjes als de UNHCR?
ja vast.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
de VN onderzoekt wel meer dingen die jij en ik nog nooit hebben gezien
In het NOS filmpje zijn wel wat beelden. Maar onduidelijk is of het de kampen zijn of wat het anders zou moeten zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Trollen? Die mensen die deze praktijken beweren zonder ook maar enig fatsoenlijk bewijs te leveren zijn de grootste trollen. Hoe kan het zo zijn dat er geen fatsoenlijke beelden zijn van die kampen? Mocht er toevallig gefilmd zijn dan zijn dat meestal filmers met een vergevorderd stadium van parkinson, satelliet beelden die zijn gemaakt met een ik denk kapotte lens.
Sinds wanneer zit er water tussen china en NK?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn waarheid is net zo'n waarheid als dat men blaat over die concentratiekampen, het enige bewijs zijn wat wazige satellietbeelden en interviews met mensen die zijn "ontsnapt". Er worden wel eens meer leugens verteld door mensen he.
Sowieso lijkt het me sterk dat je ondervoedt en zwak en uit een concentratiekamp kunt ontsnappen om vervolgens even naar China te zwemmen en daar ook nog eens ongestoord verder kunt reizen om vervolgens via een omweg in Zuid-Korea uit te komen. Maar ja, het wordt verteld en uitgezonden dus zal het wel waar zijn.
Lees je eerst eens in dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er water tussen china en NK?
quote:Shin dong-hyuk is in china terecht gekomen dmv omkopen van grenswachters met voedsel en sigaretten, heeft heel lang in china voor een boer gewerkt in ruil voor eten en is uiteindelijk door een Zuid-Koreaanse meegenomen naar ZK
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in dan.
[..]
[ afbeelding ]
Die verhalen zeggen me echt helemaal niks. Fysieke bewijzen door niet Koreanen dat telt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Over wie heb jij het dan
De fysieke bewijzen die we hebben zijn lichamelijk letselquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Die verhalen zeggen me echt helemaal niks. Fysieke bewijzen door niet Koreanen dat telt.
De propaganda machine van beide kanten is behoorlijk groot hè. Ik ben gewoon sceptisch.
Maar die rivier tussen Noord-Korea en China stond toen droog ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we jouw theorie aanhouden is het dus of:
- Deze verwondingen (brand/electriciteitverwondingen) waren er al bij deze persoon
- Deze verwondingen zijn voor deze samenzwering gemaakt
De sattelietbeelden zijn vaag, maar daarvan zijn al eerdere oorzaken genoemd zoals het feit dat bij ons vliegtuigen worden gebruikt en dat daar (voor ons) niet mogelijk is.
Verder zie ik ook geen fysiek bewijs voor jouw beweringen, het zijn slechts vraagtekens en een theorie die verder geen argumentatie hebben behalve 'vroeger zijn zulke dingen ook gebeurt':')
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De fysieke bewijzen die we hebben zijn lichamelijk letselHee, die verwondingen heeft mijn zwager ook, die trapte met zijn scheenbenen tegen een met touw omwikkelde boom om de zenuwen dood te schoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we jouw theorie aanhouden is het dus of:
- Deze verwondingen (brand/electriciteitverwondingen) waren er al bij deze persoon
- Deze verwondingen zijn voor deze samenzwering gemaakt
De sattelietbeelden zijn vaag, maar daarvan zijn al eerdere oorzaken genoemd zoals het feit dat bij ons vliegtuigen worden gebruikt en dat daar (voor ons) niet mogelijk is.
Verder zie ik ook geen fysiek bewijs voor jouw beweringen, het zijn slechts vraagtekens en een theorie die verder geen argumentatie hebben behalve 'vroeger zijn zulke dingen ook gebeurt'
Als je nou eens dat boek zou lezen, waar dat verhaal van Shin Dong-Hyuk in staat, maar dat vertik je. Dan kan je wel semi grappige plaatjes hier gaan posten, maar het feit blijft dat je niet geïnteresseerd bent om er ook maar een beetje voor open te staan. Dan houdt het wat mij betreft op om een zinnige discussie hierover te voeren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in dan.
[..]
[ afbeelding ]
Kritisch zijn is een goede eigenschap, die posting ontzenuwen lijkt me ook niet lastig maar nu sla je wel een beetje doorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee, die verwondingen heeft mijn zwager ook, die trapte met zijn scheenbenen tegen een met touw omwikkelde boom om de zenuwen dood te schoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |