ik ben 29 het was een grapjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat mensen bezielt om iets als bovenstaande te posten. Maar misschien mis ik de humor of iets, ik ben natuurlijk ook de jongste niet meer.
Meer on topic: Warm en draaierig.
Ik vraag me nog altijd af van wie het een kloontje isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat mensen bezielt om iets als bovenstaande te posten. Maar misschien mis ik de humor of iets, ik ben natuurlijk ook de jongste niet meer.
Zij was maar een kloonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af van wie het een kloontje is
Dat was de ondertitel van een van mijn kloontjes; BenCramer...quote:
hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was de ondertitel van een van mijn kloontjes; BenCramer...
En toch nog steeds geil?quote:
Klote gevoel. Je vertrouwt iemand en dan wordt daar misbruik van gemaakt. Tfoe.quote:
Thanks.. nu maar wachten op een reactie op mn vrachtlading aan whatsapp berichten. Wordt nog een hoop nare uurtjes in spanning zitten..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Klote gevoel. Je vertrouwt iemand en dan wordt daar misbruik van gemaakt. Tfoe.
Ot: Blij dat ik binnekort weer met school ga beginnen ook al is het besef er dat het ff wennen zal zijn.
Eet dan eerst wat kleins, anders kom je toch niet in slaapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:47 schreef Amarantha het volgende:
Hongerig en moe.
Ik ga maar eens slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |