quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Of is dit een ontnuchterend topic dat volledig OT blijft zonder plaatjes?
Kan die weer anabolen kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:04 schreef superniger het volgende:
Krijgt Badr Hari ook een deel van de winst van de boekenverkoop?
Of straks een geldstraf van betalen voor dat ene akkefietje.quote:
Viespeuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt me nu pas op, lekker kaal en rustig, zoals het hoort
En zijn poephoofd staat scherp. Dit wordt echt een serieuze show.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:07 schreef marcodej het volgende:
Tijs heeft weer een heerlijk overhemd aan.
Ja leuk, hij verspreekt zich. Kunnen we allemaal even lachen mensen?quote:
Bounty, Twix mag ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Ik ken er wel een stel die een enkeltje Mars mogen krijgen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:02 schreef OProg het volgende:
Een pijnlijk boek over Badr Hari. Net zo pijnlijk als een half uur met Badr in een skybox moeten zitten?
En er zijn geen zolders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Daar zitten vast geen FOK!kers tussen, op Mars kun je vast niet fokken.
Een enkeltje Twix is een halve Twix.quote:
En als hij het niet krijgt perst hij het wel af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:04 schreef superniger het volgende:
Krijgt Badr Hari ook een deel van de winst van de boekenverkoop?
Wat een briljante grap.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:08 schreef borisz het volgende:
Moeten ze wel het eerste stukje van het spotje laten zien.
Ik heb eigenlijk nooit naar de boodschap geluisterd... Maar ik vind het wel een enorme aidsreclame. Met dat kutjochie...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:08 schreef trovey het volgende:
KPN spotje.En dan nu de zeikerd van de show.
Ik dacht dat die daar over ging klagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Die reclameJe kan daar helemaal niet internetten.
Ja, door zijn vader waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:09 schreef budvar het volgende:
Wat een zeikende kneus, die is vast heel zijn leven gepest.
Eerst zegt ie dat ie het niet eng vindt, en daarna opeens wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Ik ken dat hele filmpje niet, geen idee waar dat over gaat of wat er erg aan is.
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Ik ken dat hele filmpje niet, geen idee waar dat over gaat of wat er erg aan is.
Komt dat nooit voorbij als Spangas draait?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
En terecht ook nog.quote:
Oh is dat alles? Zei ik ook als ik vroeger de achtbaan in ging.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst zegt ie dat ie het niet eng vindt, en daarna opeens wel.
Die constant afgedroogd wordt door zijn pa.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit naar de boodschap geluisterd... Maar ik vind het wel een enorme aidsreclame. Met dat kutjochie...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja leuk, hij verspreekt zich. Kunnen we allemaal even lachen mensen?
Spangas is er nu niet he? En bij Dance Academy heb ik het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt dat nooit voorbij als Spangas draait?
Spangas begint pas in september.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt dat nooit voorbij als Spangas draait?
Nou blijkbaar niet genoeg, hij is er geen kerel van geworden.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Spangas is er nu niet he? En bij Dance Academy heb ik het nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:09 schreef marcodej het volgende:
Ik heb dezelfde bril als Martin. Wel een beter hoofd.
Owww is dat alles. Ik dacht dat ze een filmpje zonder toestemming hadden gebruikt, ik vond het al raaar.quote:
quote:
Dan zal hij waarschijnlijk door zijn pappie beschermd zijn terwijl zijn oma hem pestte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet genoeg, hij is er geen kerel van geworden.
Je moet kindjes tegenwoordig voor alles beschermen...tere zieltjes en zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Owww is dat alles. Ik dacht dat ze een filmpje zonder toestemming hadden gebruikt, ik vond het al raaar.
Was op het laatst maandag, over een speler die zo deed tijdens wedstrijd. Weet ff niet meer wie. Feyenoorder dacht ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]Haha, dit stuk heb ik gemist maandag. Wat was dit?
Nee trouwens, op mijn knietjes naast het bedje met mijn handjes gevouwen en mijn hoofdje gedwee naar beneden.
OEHHquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee he, boerinnetje.
Er zijn nog een paar vipplaatsen beschikbaar, dussssquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe loopt de kaartverkoop van je theatershow, Claudia?
Corrie de Breijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
En tof is positief had ik besloten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie praat helemaal niet zo plat hoor, ze doet vooral erg tof.
is hij wel voor gelijke behandeling, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef OProg het volgende:
Hij maakt geen onderscheid en ramt gewoon in op iedereen.
Als ie nou Jorgen Raymann een keer voor zijn bek zou slaan maar nee hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef OProg het volgende:
Hij maakt geen onderscheid en ramt gewoon in op iedereen.
Het is gewoon een kutmarokkaan... kan iedereen nu wel verbaasd gaan doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef arjan1212 het volgende:
dit gezever over badr hoeft van mij niet, het boeit me geen zier
Hij wil een bepaald quotum halen. Anders worden de feministen boos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
is hij wel voor gelijke behandeling, is het weer niet goed.
quote:
twitter:giel3fm twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 09:33:22vond het nogal onthulling dat Badr Hari gewoon Wesley Sneijder heeft afgeperst... http://t.co/CtIgbFCYAz reageer retweet
Die heks van Opzij ook gelukkigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij wil een bepaald quotum halen. Anders worden de feministen boos.
En jandino.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ie nou Jorgen Raymann een keer voor zijn bek zou slaan maar nee hoor.
Ja joh schandalig ik zag je ook onderaan de VI kwis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik moet vaker in SHO komen geloof ikDit verhaal zegt me helemaal niks.
Misschien is Voetbal beter....kom ik ook nooit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik moet vaker in SHO komen geloof ikDit verhaal zegt me helemaal niks.
Of Gielquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja joh schandalig ik zag je ook onderaan de VI kwis.
Verbaasdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutmarokkaan... kan iedereen nu wel verbaasd gaan doen
Harry Vermeegenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Smoesjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]ja dat was wel een dikke faal. Maar volgens mij was het toen heel laat en zo.
Dat is die lul van weken geleden met zn eihoofd en giga rechterarm.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke kerel met zijn pukkel en fletse pak.
Hij ziet er wel jong uit voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke kerel met zijn pukkel en fletse pak.
Oh jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat is die lul van weken geleden met zn eihoofd en giga rechterarm.
Nee alleen hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jaHebben ze geen leuke experts?
De uitvinders van het poephoofd en het blotebillengezicht zitten samen aan tafel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Het woord blotebillengezicht is voor Martin Visser uitgevonden.
Ja ik had dat ook maar toen zag ik zn arm toen dacht ik oow ja dat was dat topic.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
De stem van de marketingexpert komt me zo bekend voor. Maar ik kan er niet opkomen waarvan.
nee niet hij die andere die het gaat hebben over KPN.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja ik had dat ook maar toen zag ik zn arm toen dacht ik oow ja dat was dat topic.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
nee niet hij die andere die het gaat hebben over KPN.
Dit onderwerp is doodquote:
OK jij en Pino gaan het krijgen he? Dat snap je wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zelf ook meer vertrouwen in de economie
Ja
Nee
Corrie de Breij
Opeten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Oe er zit een spin op de muur bij mij. Pakken of laten lopen?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
De linkerarm van Visser is ook dood.
Doe maar laten lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
PVC buis inbrengen en hem erin laten kriebelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Wat een raar en pervers idee is dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
PVC buis inbrengen en hem erin laten kriebelen.
Topshow.
Dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
PVC buis inbrengen en hem erin laten kriebelen.
Topshow.
Vast veel gepest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Bamber Delver.
Wie de fuck verzint dat.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Nou wie post even het filmpje waar deze man de kop van jut is?
Met zijn geblondeerde sprietjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
Zou deze op zijn 14e gestopt zijn met voetbal...?
Frenk durft het wel denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Zelfs Gerard Yolo durft dat overhemd niet te dragen.
Kun je nagaan.
Ik heb wel baardgroei en een kapsel met vorm. Maar verder klopt het wel ja.quote:
Jammer nou.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Gelukkig geen foto's van sjoelende Corrie op FB.
Je kan er wel een naar mij sturen. Like ik hemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Want dan kan je het 'laaiken'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
We zien jaren van die homevideo's en nu met facebook is het een issue
Ik vind dat jij die jongen in je avatar ook voor lul zet, die heeft daar nog jaren last van.quote:
Ja doei en dan nog, ik heb geen FB, dus weinig nut.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je kan er wel een naar mij sturen. Like ik hem
Dat was wel anders bij die ESF meet waar zo'n lolbroek graag de rebel uithing die stiekem mensen die dat niet wilden op internet zette.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Je bent wel erg op mij gefixeerd he, ouwe trekpop?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Pesten is een te gevoelig onderwerp om te gebruiken in een ludiek tv-spotje
Ja
Nee
Marcodej
Uit het huis van marcodej.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik schakel net in, maar waar zijn deze gasten ontsnapt?
Hij kan idd alleen maar over de lol en humor pratenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Die marketingman is echt legendarisch dom. Is nog geen enkele keer op het punt van zijn tegenstander in gegaan.
Stuur niks door hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei en dan nog, ik heb geen FB, dus weinig nut.
One man one screwdriverquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
Hij mag pas klagen als zijn dochter in een 'two girls one cup'-achtig filmpje figureert.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een homo.
Eens
Oneens.
Marcodej![]()
"De kopschoppers in Eindhoven..."quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kan idd alleen maar over de lol en humor praten
Of Brigit Schuurman of Yvonne Jaspers reclame maken voor je eigen product.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
In reclame mag alles van mij hoor. Zolang het geen nazipropaganda is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |