Geluidsoverlast idd... ook de India gaat na 23.00 halfdicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Wells.p het volgende:
de bravo in de nacht was ook veelste warm echt niet uit te houden. En dan doen ze die tent ook meer dichtIemand een idee waarom?
Voor die 10 mensen die daar in de buurt wonen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geluidsoverlast idd... ook de India gaat na 23.00 halfdicht.
Ook bij 35C
Zo niet vergunning kwijt en de polderboeren een groot schuurfeest.
Rijden die pendelbussen zo traag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef bulbjes het volgende:
Ik wil mee(na)praten in LWL, zie allemaal dingen waar ik op wil meereageren, maar ben nog steeds niet thuis en mobiel typen is minder (en niet zo sociaal hier)
Dit dus, vraag me dus echt af hoeveel mensen er daar wonen, heb volgens mij in de wijde omtrek van de terrein geen huis gezien, op die vakantiepark na. Maar of het geluid zo ver galmt?...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor die 10 mensen die daar in de buurt wonen?
Komt aan in Delftquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat was een niet bestaand adres toch?
Dat zou een leuke grap zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat was een niet bestaand adres toch?
De omliggende dorpen horen alles. Welk dorp er last van heeft dat ligt aan de wind. De boerderijen er omheen hebben er sowieso last van, maar die krijgen elk jaar een paar vrijkaarten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus, vraag me dus echt af hoeveel mensen er daar wonen, heb volgens mij in de wijde omtrek van de terrein geen huis gezien, op die vakantiepark na. Maar of het geluid zo ver galmt?...
Stukken beter dan het bandje van vorig jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Faazz het volgende:
Voor in de OP
[ afbeelding ]
Wat een lelijk bandje zeg, dit jaar.. Ik verwacht volgend jaar iets van paars/geel of turquoise/paars
Ik vond hem wel mooi. Maar alsnog draag ik ze altijd binnenstebuitenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Faazz het volgende:
Voor in de OP
[ afbeelding ]
Wat een lelijk bandje zeg, dit jaar.. Ik verwacht volgend jaar iets van paars/geel of turquoise/paars
Heb zelf in Biddinghuizen gewoond en wij zaten 's avonds in de tuin muziek te luisteren. Tis maar net hoe de wind staat inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef portie het volgende:
Op de camping die direct aan Elburg grenst kun je van sommige Alpha acts gewoon duidelijk de nummers horen als de wind goed staat. Dus zal dat ook wel in Biddinghuizen te horen zijn en dat dorp ligt in de gemeente Dronten waar Lowlands ook gehouden wordt.
Decibelnormen zijn gewoon wettelijk vastgelegd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rijden die pendelbussen zo traag?
Je hoort het festival bijna door de hele polder. En er zitten nogal wat zwarte kousen gemeentes in de buurt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was er ook vuurwerk zaterdag rond 21.15u? Weet iemand dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hoort het festival bijna door de hele polder. En er zitten nogal wat zwarte kousen gemeentes in de buurt.
Gewoon die idioten die daar in de buurt gaan wonen een enkel reisje Papua New Guinea kado doen, dan hebben de 55.000 festivalgangers daar iig geen last meer van..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hoort het festival bijna door de hele polder. En er zitten nogal wat zwarte kousen gemeentes in de buurt.
Editors had wat vlammen, verder geen vuurwerk gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was er ook vuurwerk zaterdag rond 21.15u? Weet iemand dat?
Dat was het enige interessante aan de Editorsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Editors had wat vlammen, verder geen vuurwerk gezien.
Nee, klasse bandquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dat was het enige interessante aan de Editors
Hmm oké. Las tweets dat er vuurwerk te horen was met de vraag of dat van Lowlands kwam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Editors had wat vlammen, verder geen vuurwerk gezien.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dat was het enige interessante aan de Editors
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef bulbjes het volgende:
Waarom klinkt bijna elke band (qua zang) vals in de TV uitzendingen van LL, terwijl het in de tent superstrak en gewoon zuiver klonk? :S
Vraag me echt af of ze dan daadwerkelijk grotendeels zo vals zongen maar dat je dat in de tent gewoon niet hoorde, of dat iets met t geluid in de TV-uitzending zo staat afgesteld dat t LIJKT alsof ze allemaal vals zongen :/quote:
Als de wind goed staat hoor je t zelfs op de camping een paar kilometer verderopquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus, vraag me dus echt af hoeveel mensen er daar wonen, heb volgens mij in de wijde omtrek van de terrein geen huis gezien, op die vakantiepark na. Maar of het geluid zo ver galmt?...
Inderdaad erg slechte opnames. Franz Ferdinand klinkt verschrikkelijk op de beelden, terwijl ik daar live niets van gemerkt heb.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef bulbjes het volgende:
Waarom klinkt bijna elke band (qua zang) vals in de TV uitzendingen van LL, terwijl het in de tent superstrak en gewoon zuiver klonk? :S
Ik vind het eigenlijk wel een heel vet bandje hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Faazz het volgende:
Voor in de OP
[ afbeelding ]
Ik heb een kaartje naar Jan Smeets (pinkpop) gestuurd, dat ie maar eens langs moest komen om te kijken hoe je een festival organiseerd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef µ het volgende:
Heb vanwege Lowlands deze drie dagen al meer kaarten verstuurd dan in de afgelopen 10 jaar.
Één bij het LL-postkantoor en één naar het rabbitadres.
Tis wel vaak wit, maar tis ook wel eens anders (geel/blauw).. Je kan het al een eindje goed hebben als je naar de vormgeving van de website kijkt, maar eigenlijk is het elk jaar weer nattevingerwerk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een heel vet bandje hoorMaar doen ze nou de laatste jaren altijd een een kleur terug die in het vorige bandje zat?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Vraag me echt af of ze dan daadwerkelijk grotendeels zo vals zongen maar dat je dat in de tent gewoon niet hoorde, of dat iets met t geluid in de TV-uitzending zo staat afgesteld dat t LIJKT alsof ze allemaal vals zongen :/
Nee hoor, live hoor je het minder goed omdat je de tent mee hoort zingen en de andere instrumenten harder afgesteld zijn. Luister maar eens andere live opnames van Franz Ferdinand, is nooit al te bestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad erg slechte opnames. Franz Ferdinand klinkt verschrikkelijk op de beelden, terwijl ik daar live niets van gemerkt heb.
Zijn er nog livesets opgenomen dat iemand weet?
Woon zelf in een dorpje hemelsbreed zo'n 15 km er vandaan en ze konden daar precies horen hoe laat de muziek op het terrein stopte. Nu zitten daar ook niks geen andere steden/dorpjes tussen ongeveer, alleen maar weilanden...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
De omliggende dorpen horen alles. Welk dorp er last van heeft dat ligt aan de wind. De boerderijen er omheen hebben er sowieso last van, maar die krijgen elk jaar een paar vrijkaarten.
Jouw vrienden vroegen jou of je de muziek zachter kon zetten op Lowlands?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:28 schreef AionNL het volgende:
[..]
Heb van diverse vrienden een bericht gekregen of het geluid daar zachter kon enzovoort.
Ja, welkom bij de club.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:28 schreef Chell het volgende:
Keelpijn en enorme kriebelhoest. Superirritant. Ik word hier te oud voor geloof ik
Kreeg net al een mailtje van een collega, die aan de andere kant van ons gebouwtje zit, met een plaatje van hoestdrankquote:
Hehe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:36 schreef Chell het volgende:
[..]
Kreeg net al een mailtje van een collega, die aan de andere kant van ons gebouwtje zit, met een plaatje van hoestdrank
Oh daar heb ik gelukkig geen last meer van. En m'n zere voeten en spierpijn zijn ook al over!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gisteren ook nog maar een rennie genomen trouwens, voor die vervelende zure drank oprispingen.Het was godverdomme al dinsdag.
Imagine Dragonsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:40 schreef Chell het volgende:
[..]
Oh daar heb ik gelukkig geen last meer van. En m'n zere voeten en spierpijn zijn ook al over!![]()
Ik viel gisteren wel in slaap tijdens Uitzending Gemist kijken. Gewoon middenin Radioactive van Imagine Dragons.
Jaaaaa, ik was echt onder de indruk van Imagine Dragons! Ik stond helemaal achteraan, want ik wilde het maar even zien en daarna door naar The Veils.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Imagine Dragons
Wat was dat tof zeg, dat concert. Die energie, dat enthousiasme, het publiek.
Spierpijn is redelijk weg, nog wel wat blauwe plekken van Fiddler's Green. Sinds gisterenavond ook geen oprispingen meer gehad, maar die kriebelhoest.
Kuiten ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:53 schreef AMDB het volgende:
Mijn kuiten voelen nog als staalkabels, voor de rest nu redelijk bijgekomen
Ik was ook onder de indruk. De plaat is leuk en vrolijk en alles, maar WAT een show, godver. Die trommels, supergaafquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:54 schreef Chell het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik was echt onder de indruk van Imagine Dragons! Ik stond helemaal achteraan, want ik wilde het maar even zien en daarna door naar The Veils.
Daar ben ik dus nooit meer terechtgekomen, het was té gaaf.
Bij Fiddler's Green was ik ookToffe gasten, heb na afloop nog een poosje met de drummer staan kletsen.
Had ze op Paaspop ook al gezien, maar dit was wel een beter feestje
Ja, en zo was het dus absoluut niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:29 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een tering hekel aan acts met trommels. Doet me denken aan Safri Duo of Eurovisie songfestival.
Ik vind de plaat van Imagine Dragons idd wel leuk, maar niet eentje die ik supervaak zou draaien. Maar live. Yessss!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was ook onder de indruk. De plaat is leuk en vrolijk en alles, maar WAT een show, godver. Die trommels, supergaaf
Bij Fiddler's Green stond ik op een gegeven moment helemaal vooraan. Wat een feest joh.
Ik ben nog helemaal in festivalstemming.
Voor de tv had ik een beetje hetzelfde.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Imagine Dragons heb ik ook nog even gestaan, maar vond dat nou echt niet geweldig.
Maar was de plaat zelf ook al behoorlijk beu, misschien dat dat helpt.
Je druk maken om de kleur van een bandjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Faazz het volgende:
Voor in de OP
[ afbeelding ]
Totdat hij begint te vervelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef Crimyclown het volgende:
Hoelang gaan jullie dat bandje omhouden?
Direct afgedaan in de bus. Vies ding.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef Crimyclown het volgende:
Heb ze nog wel zien lopen, viespeuken die nog een hele verzameling bandjes omhadden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Direct afgedaan in de bus. Vies ding.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Direct afgedaan in de bus. Vies ding.
Dat was The DJ Producer, Promo stond er een jaar later volgens mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:18 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat was Promo, tent stond toen stampvol.
Tja, een eckte fokker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mis alleen in de eerste alinea iets over een meet
Sorry, ben niet echt een meeter, maar heb nog wel even gekeken. Maar dacht dat de meet bij de 24uurs was en niet bij de hema iets verder op. En als ik niets had gezien dan had ik het waarschijnlijk toch niet durven vragenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mis alleen in de eerste alinea iets over een meet
Hier ook, was mijn eerste keer, heb echt het idee dat ik slechts het topje van de ijsberg gezien heb.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben overigens van mening dat ik te weinig gezien heb
Die heb ik gisteren heel van mijn arm af weten te krijgen. Net als twee jaar terug zat hij redelijk losquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef Crimyclown het volgende:
Pac manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heb het een half uur uitgehouden bij Kendrick Lamar. Niet mijn ding.
Dat kartonnenknutselgedoe vond ik trouwens best een succes. Gekke dingen voorbij zien komen. Het vikingcameraleger, de basket bij Franz Ferdinand(respect voor de werpkwaliteiten van de Lowlanders trouwens, volgens mij werden er een boel driepunters gescoord
)
Beffen 1 muntquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En mensen met 2 linkerhanden hadden dan soms ook nog wel eens leuke teksten
-Lever hier ongestraft je drugs in
-Roemenen inleverpunt: 11 voor een muntje
Die was zondagavond al wegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef Crimyclown het volgende:
Ik had dat vorig jaar en het jaar ervoor enorm erg na LL (ondanks oordopjes), dit jaar vreemd genoeg niet echt last van gehad. Of de piep van vorig jaar is gewoon nooit weggegaan en ik ben er inmiddels aan gewendquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:16 schreef Faazz het volgende:
Was even bang dat ik gehoorschade had opgelopen, constante buzz in mijn kop was allesoverheersend tot een paar uur geleden, toen ik echt even goed ben gaan douchen, eten en drinken en alles.
Ik weet het nog niet, tot ik hem zat ben. Feit is dat elke keer als ik naar beneden kijk ik blij wordt van alle leuke herinneringen, dus ook leuk om hem op te houdenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ook zoietsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:24 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben een halve kilo afgevallen op lowlands
Dat is voor iedereen altijd een vraag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
sLLowchat blijft iig open, zal wel naar MUZ verplaatst worden, dus daar kun je altijd nog reageren. De rest zal 10 maanden in het niets verdwijnen. De vraag is alleen wanneer.
Soepquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:12 schreef AMDB het volgende:
Ik begin me nu ineens een beetje ziek te voelen. Maar lekker vroeg naar bed straks.
Vind ik ook echt slecht, ze laten iedereen Grolsch kopen maar vervolgens is die omruilservice vanaf 14:00 open. Wordt gewoon Schultenbrau volgend jaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef neilpad het volgende:
Grolsch koelservice was behoorlijk kut dit jaar. Vraag me af waarom ze het zo veranderd hebben...
Haha hoogtepuntje was dat. Ging vet los. Crowdsurfende maat van ons wilde crowdsurfend het publiek uit. Roept er iemand OVER HET HEK!, bonjourde we hem over de hekken aan de rand van het festival. Mocht gelijk weer terug via de bar aan de achterzijde haha.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:29 schreef Chell het volgende:
Was iemand van hier trouwens ook bij Patchanka zondag? Ik heb er Franz Ferdinand voor geskipt, geen spijt van, wat een feestPrecies wat ik nodig had, want ik was zondag wel een beetje ingekakt eerst.
Lekker massaal schuilen bij llow chi ming.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:37 schreef µ het volgende:
Was wel gezellig in de LLow Chi Ming vond ik.
Welke letter en waar? En mocht je zelf je letter kiezen of kreeg je van te voren te horen welke het zou worden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
hier mega verkouden maar gaat reeds de goede kant opnog wel kapotmoe
heb overigens n human rights tattoo laten zetten op lowlandspersoonlijk hoogtepuntje wel
ze gaan de verklaring af dus in die volgorde, je moest ;s ochtends direct naar de stand en dan deelden ze kaartjes uit met het nummer van de letter (830) de letter (N) en de tijd (14.00 uur) en dan gingen ze m zetten, kaarten waren in 2 minuten op dus de dag vol, je kon eventueel wel met anderen van kaartje ruilen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Welke letter en waar? En mocht je zelf je letter kiezen of kreeg je van te voren te horen welke het zou worden?
Inderdaad, ze wilden ook maar 1 sixpack per persoon omwisselen. Nu kon je wel even naar de andere kant van de tent lopen en omwisselen bij iemand anders of met meerdere personen er heen, maar het is wel lastig. Vorig jaar kon je gewoon hele trays tegelijk wisselenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef neilpad het volgende:
Grolsch koelservice was behoorlijk kut dit jaar. Vraag me af waarom ze het zo veranderd hebben...
Ja misschien is dat juist de reden van nu één sixpack per keer. Ze kunnen de capaciteit amper aanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:34 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je gewoon hele trays tegelijk wisselen
Dan moeten ze de capaciteit vergroten. Als je nu met 4 man er heen loopt kan je alsnog een hele tray wisselen, maar dan moesten er 4 heen ipv 1quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ja misschien is dat juist de reden van nu één sixpack per keer. Ze kunnen de capaciteit amper aan![]()
Koelservice was vorig jaar wel flink groter trouwens..
Ja maar ze willen natuurlijk niet dat jij je goedkoop gekochte blikjes komt inruilen, ze hebben liever dat je ze koopt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dan moeten ze de capaciteit vergroten. Als je nu met 4 man er heen loopt kan je alsnog een hele tray wisselen, maar dan moesten er 4 heen ipv 1
Of 2 als je daarna even naar iemand anders loopt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gaat naar MUZ.
Maar voorlopig zijn we nog niet dicht hoor
Eensch. Wel koele koelhouddingen om de blikjes (zondag althans). Vriend heeft ze succesvol gebruikt als inlegzool omdat hij zere voeten hadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef neilpad het volgende:
Klopt, maar het is wel lastigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ja maar ze willen natuurlijk niet dat jij je goedkoop gekochte blikjes komt inruilen, ze hebben liever dat je ze koopt!
Maar wij waren met 12 bierdrinkers, we hebben elk wel 2 biertjes op voordat ze lauw zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:12 schreef µ het volgende:
Volgens de krant krijg je 6 blikjes nooit koel op voordat ze weer lauw zijn.
12 keer een sixpack is 72 biertjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel lastig
[..]
Maar wij waren met 12 bierdrinkers, we hebben elk wel 2 biertjes op voordat ze lauw zijn
Weet niet eens (zeker) waar dat ding stond.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef PollosHermanos het volgende:
Iemand nog in het spookhuis geweest? Was het eng?
Je kon er met een bootje heen tegenover de Alpha. Maar heb het spookhuis zelf niet gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef µ het volgende:
[..]
Weet niet eens (zeker) waar dat ding stond.
aan andere kant van lowlands lake (ben ik nog nooit geweest)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef µ het volgende:
[..]
Weet niet eens (zeker) waar dat ding stond.
Dat heb ik gemist denk ik? Waar stomd die? Iemand nog met die backstage safari meegeweest tussen Alpha en Echo in?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en het postkantooren het ondergrondse naaiatelier
postkantoor of t ondergrondse naaiatelier? beiden in lima gebied. dat gebied is zo gaafquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist denk ik? Waar stomd die? Iemand nog met die backstage safari meegeweest tussen Alpha en Echo in?
Deze? http://www.lowlandsdepowlands.nl/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wie helpt? Ik vraag me al jaren af hoe dat ene gekke poppetje heet, die (ik denk een jaar of 5 terug, maar kan er zo maar een paar jaar naast zitten) op filmpjes gekke avonturen beleefde op het LL terrein? Ze lieten het tussendoor op het grote scherm zien. Het leek een beetje op een Sesamstraatpoppetje. Elk jaar denk ik er weer aan, maar kom er maar niet achter hoe dat ding heette
(als het al een naam heeft).
Lowlands de Powlands?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wie helpt? Ik vraag me al jaren af hoe dat ene gekke poppetje heet, die (ik denk een jaar of 5 terug, maar kan er zo maar een paar jaar naast zitten) op filmpjes gekke avonturen beleefde op het LL terrein? Ze lieten het tussendoor op het grote scherm zien. Het leek een beetje op een Sesamstraatpoppetje. Elk jaar denk ik er weer aan, maar kom er maar niet achter hoe dat ding heette
(als het al een naam heeft).
Ik heb daar nog een kwartier in zo'n paal gehangen tijdens die regenbui zodat ik net droog hingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Lekker massaal schuilen bij llow chi ming.
Yep!..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand naar Bo Ningen geweest?? ik werd er een beetje bang vanmaar vond het wel supergaaf, en
ja ik heb ook veel bij de charlie gezien ook celebral ballzy, en the bronx, torchequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Yep!..Geweldig om te zien die Japanners..
Zowieso veel bij de Charlie rond gehangen, daar stonden best goede bands geprogrammeerd...o.a. Cerebral Ballzy om er maar zo ff één te noemen, bezopen punkers uit de Bronx..
![]()
Jammer dat die jongens van John Coffey daar niet stonden, de X-Ray was veel te klein voor die band..
Mijn beste vriend was er ook een half uur lang over aan het zeiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef Faazz het volgende:
Wie heeft die ooievaar ook nog voorbij zien vliegen? Dat was zaterdag geloof ik. Eén keer zag ik het op camping 3 dat ie een paar rondjes vloog en een paar uur later liep ik door de hemelpoort en vloog hij weer over. Best cool om te zien, ik heb nog nooit een ooievaar in het echt gezien
deed ook zijn rondjes over camping 1quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef Faazz het volgende:
Wie heeft die ooievaar ook nog voorbij zien vliegen? Dat was zaterdag geloof ik. Eén keer zag ik het op camping 3 dat ie een paar rondjes vloog en een paar uur later liep ik door de hemelpoort en vloog hij weer over. Best cool om te zien, ik heb nog nooit een ooievaar in het echt gezien
en ben je nu zwanger?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mijn beste vriend was er ook een half uur lang over aan het zeiken.
Zeiken ja?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mijn beste vriend was er ook een half uur lang over aan het zeiken.
Hij bleef er over doorgaan. Fok hee, het is een vogel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:44 schreef Faazz het volgende:
[..]
Zeiken ja?Of dat dit hét teken moest zijn?
Was best een coole act andersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij bleef er over doorgaan. Fok hee, het is een vogel.
Inderdaad. Limburgers.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:49 schreef Tism het volgende:
Wij hebben de ooievaar ook gespot boven camping 5..
welke meet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]NEE.
Waarom was jij niet oppe meet?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje over een ooievaar gaan zeiken
En als je om meer bekertjes vraagt omdat je zelf beter kan schenken dan die lui achter de balie gaan ze ook moeilijk doen. Na 1x dus telkens met blikken in de achterzak het terrein opgekomen zonder in te leveren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:17 schreef Faazz het volgende:
Dat omschenkpunt is anders ook vrij kansloos. Ik snap eigenlijk nooit waarom er altijd een fikse rij staat. Als je van het terrein af komt neem dan gewoon een bekertje mee
Ik hoop dat ie m in zijn lip gebeten heeftquote:
Wij zagen er bij aankomst op de dijk al meerdere.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef Faazz het volgende:
Toen ik 'm zag probeerde hij op de torens van de festivalingang te landenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef Faazz het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toen ik 'm zag probeerde hij op de torens van de festivalingang te landen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Deze? http://www.lowlandsdepowlands.nl/
quote:
Lekker chillen op een stang voor vuilniszakken, die later door het gewicht van 4 personen doorzakte.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een kwartier in zo'n paal gehangen tijdens die regenbui zodat ik net droog hing
Al gedaan, maar ik ben ondertussen vaker dan 10 keer geweest dus dan hou ik dingen niet meer echt uit elkaar en mijn geheugen is niet echt fantastischquote:
Vrienden vragen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik ben ondertussen vaker dan 10 keer geweest dus dan hou ik dingen niet meer echt uit elkaar en mijn geheugen is niet echt fantastischHeb zelfs een oude agenda erbij gepakt. Weet wel welke periode dat was en wat ik toen deed, maar weet niet meer of ik naar een dorpsfeest ben geweest of toch naar LL. Irritant
Ben in al die jaren in zeer wisselende formaties geweest en in die tijd ging ik nog met mijn ex, maar om hiervoor nou speciaal op te sporenquote:
Ik vond de nieuwe charlie een fijne tent waarbij je tenminste ook van de buitenkant een redelijk goed zicht op het podium kan hebben dit in tegenstelling tot de X ray die wel heel leuk van binnen is, maar als je er buiten staat zie je geen zak.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef theodoor9 het volgende:
Hoe beviel de nieuwe Charlie eigenlijk. Hoe groot is ie vergeleken met de India?
Zondagmiddag alleenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Chell het volgende:
In 2000 regende het toch juist heel veel? In mijn herinnering tenminste...![]()
Ik had toen een enorme rot Lowlands.
Echt?!quote:
Volgens mij is de x-ray echtwel groter dan de Charlie, hij is iig dieper en de Charlie zal ook niet veel breder zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Jammer dat die jongens van John Coffey daar niet stonden, de X-Ray was veel te klein voor die band..
2001 was bloedheet in mijn herinnering. Rond de 33 graden ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zaten tussen 2000 en 2001 nu ook niet zoveel verschillen waarop dat makkelijk te bepalen zou zijn. Hadden allebei regen op zondag. Alleen 2001 was daarvoor een stuk heter. Opstelling was ook zo goed als hetzelfde.
Tja, 't zal onderhand toch wel eens genoeg zijn? De line-up wordt steeds "goedkoper", de kaarten en het bier steeds duurder. Genoeg even nu.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Concluderend: Mocht nu volgend jaar de prijs van LowLands opnieuw verhoogd worden, zouden jullie dan nog gaan? M.a.w. is LowLands ongeacht de prijs elk jaar een bezoek waard ook als je weet dat de optredens live op tv komen?
Jep. Heb nog een foto van een van de ooievaars -staand in het gras- terwijl we in de file vlakbij de ingang van LL stonden (heenweg). Verder nog 2 ooievaars zien rondcirkelen terwijl ik in de rij voor de douches stond, dat was wel even een leuk gezicht ja, had dat ook nog nooit echt zo gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef Faazz het volgende:
Dat was vorig jaar, 2001 was het iets minder warm.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:47 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
2001 was bloedheet in mijn herinnering. Rond de 33 graden ofzo
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, 2001 was het iets minder warm.
Boven de 30 in ieder gevalquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, 2001 was het iets minder warm.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef Faazz het volgende:
Best cool om te zien, ik heb nog nooit een ooievaar in het echt gezien
Hardrock(karaoke)muziek, paaldanseressen/strippers, stond bij LTV Scherm/3FM/Oxfam gedeelte.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:54 schreef Parafernalia het volgende:
Wat was de titty twister nou eigenlijk? Heb daar helemaal niks van meegekregen..waar stond ie uberhaupt?
leuk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hardrock(karaoke)muziek, paaldanseressen/strippers, stond bij LTV Scherm/3FM/Oxfam gedeelte.
beetje te druk, te lange rij. paaldanseressen zijn wel leuk uiteraard.quote:
Ah, ik ga echt niet in de rij staan voor een tentquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
beetje te druk, te lange rij. paaldanseressen zijn wel leuk uiteraard.
die festivalterreinbeelden van LLtvquote:
de vorige jaren ging die rij altijd verbazend snel, sneller dan er mensen uitkwamen. Dat snapte ik nooitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
beetje te druk, te lange rij. paaldanseressen zijn wel leuk uiteraard.
briljantquote:
deze dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die festivalterreinbeelden van LLtvdaar heb ik me het hele weekend al aan zitten verlekkeren. Die beelden van het lege terrein by night
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
Mis het![]()
Zijn er niet nog festivals of feesten in het verlengde van Lowlands?
Ik vond de line up dit jaar toch tegenvallen, voor het eerst eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Concluderend: Mocht nu volgend jaar de prijs van LowLands opnieuw verhoogd worden, zouden jullie dan nog gaan? M.a.w. is LowLands ongeacht de prijs elk jaar een bezoek waard ook als je weet dat de optredens live op tv komen?
Ja he!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:20 schreef Parafernalia het volgende:
wat was de x-ray toch mooi snachts
nu liep ik op vrijdagnacht en zaterdagnacht regelmatig langs de X-ray, helaas had ik het idee dat ze in vergelijking met andere jaren alleen maar kindermuziek aan het draaien waren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:20 schreef Parafernalia het volgende:
wat was de x-ray toch mooi snachts
Die mensen moeten ze ook bezig houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:49 schreef AMDB het volgende:
Jezus welke stagiair hebben ze die enquête laten maken die ik net bij de mail krijg.
Echt 20x![]()
![]()
AnneJuul dus, de enige stagiair bij LL.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:49 schreef AMDB het volgende:
Jezus welke stagiair hebben ze die enquête laten maken die ik net bij de mail krijg.
Echt 20x![]()
![]()
Dit viel me ook al op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn tov van vorig jaar de jeansbroekjes nu korter geworden, of de zakken groter? Want de voeringen kwamen veel vaker uit de pijpen steken.
Mwa, dat zag je al in zomer 2012... Het lijkt wel een trend bij de damesch, hoe korter hoe beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zulks dus
[ afbeelding ]
is dat heel erg 2013?
Gaan ze net zo sletterig worden als de dames in de UK.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, dat zag je al in zomer 2012... Het lijkt wel een trend bij de damesch, hoe korter hoe beter.
Niet dat het verkeerd is![]()
tadaaa LWL / sLLowchat 2013 #15 - Iedereen een hoedje op! ?quote:
DTRHquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
Mis het![]()
Zijn er niet nog festivals of feesten in het verlengde van Lowlands?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zulks dus
[ afbeelding ]
is dat heel erg 2013?
Langer. Onbegrijpelijk dat dames zich vrijwillig in die ondingen laten steken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn tov van vorig jaar de jeansbroekjes nu korter geworden, of de zakken groter? Want de voeringen kwamen veel vaker uit de pijpen steken.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Langer. Onbegrijpelijk dat dames zich vrijwillig in die ondingen laten steken.
Dit zag je vorig jaar juist veel:
[ afbeelding ] Veel sexyer
quote:
Gewoon keihard dansen en achter die chick aanrennen. Als je wil hosselen is LL wel echt een place to be. Niet normaal tegen hoeveel vrouwen ik heb aan gedanst. Beetje gek doen, oogcontact zoeken en zo.. Werd zelf ook nog een paar keer bejegend door een stel dames. Heerlijk joh, zo'n festival!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:51 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zag trouwens een heel leuk meisje bij Imagine Dragons en die avond weer in de Grolsch tent maar durfde haar niet aan te sprekenToen haar groep steeds dichterbij kwam staan ( positief ) maar haar lange vriendin in de 'eye' banen kwam was het over
Ahaaa..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tadaaa LWL / sLLowchat 2013 #15 - Iedereen een hoedje op! ?
True, had ik achteraf ook moeten doen. Hoewel ze natuurlijk ook 16 kon zijn of zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef Faazz het volgende:
[..]
Gewoon keihard dansen en achter die chick aanrennen. Als je wil hosselen is LL wel echt een place to be. Niet normaal tegen hoeveel vrouwen ik heb aan gedanst. Beetje gek doen, oogcontact zoeken en zo.. Werd zelf ook nog een paar keer bejegend door een stel dames. Heerlijk joh, zo'n festival!
Klopt!..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:39 schreef AMDB het volgende:
Nu ik al die 3v12 reportages teruglees enzo, kom ik tot de conclusie:
3voor12 heeft qua kutsmaak 3FM op alle fronten ingehaaldWat een popie jopie kutsite is dat geworden zeg... Of zijn ze dat altijd al geweest en heb ik het nooit gezien?
Vooral dit artikel deed me dat realiseren:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)gische-momenten.html
Magische momenten die alleen maar gaan over dingen die absoluut geen ene flikker met kwaliteitsmuziek te maken hebben. Bah bah bah.
Ook gezien, vind het er echt niet uitzien. Zelfs meisjes gezien met totaal volgepropte zakken die er dan onderuit puildenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan mij het moeilijk voorstellen dat je dit soort modeltypes ziet tenzij het ingehuurde meisjes zijn die daar bewust worden geposteerd. Van wat ik zag aan de laatste foto's heb je daar meer van die veredelde hippo's rondlopen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
Langer. Onbegrijpelijk dat dames zich vrijwillig in die ondingen laten steken.
Dit zag je vorig jaar juist veel:] Veel sexyer
Het ging mij meer om de broekjes dan de dames erin. Vorig jaar zag ik veel minder spijkerbroekjes welke er totaal niet uitzien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kan mij het moeilijk voorstellen dat je dit soort modeltypes ziet tenzij het ingehuurde meisjes zijn die daar bewust worden geposteerd. Van wat ik zag aan de laatste foto's heb je daar meer van die veredelde hippo's rondlopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |